wat is dat voor driehoekig schiereiland rechtsboven?quote:Op woensdag 14 april 2004 13:14 schreef danos het volgende:
leuke site waar je dat kan checken:
www.familienaam.nl
De schutjes zijn nog wel redelijk vertegenwoordigd, kom zelf uit apeldoorn en dat is met recht een SCHUTTENdorp
[afbeelding]
kennelijk zijn er ook vissen rond rottumeroog die de naam schut dragenquote:Op woensdag 14 april 2004 13:17 schreef gfree het volgende:
[..]
wat is dat voor driehoekig schiereiland rechtsboven?
Idd, in de gemeente Apeldoorn loopt het de spuigaten uit.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:14 schreef danos het volgende:
www.familienaam.nl
De schutjes zijn nog wel redelijk vertegenwoordigd, kom zelf uit apeldoorn en dat is met recht een SCHUTTENdorp
[afbeelding]
Haha, daar zat ik ook net op te kijkenquote:Op woensdag 14 april 2004 13:25 schreef s9601694 het volgende:
Bin Laden: 0 Hits!!![]()
Het bestand is uit 1993, misschien dat het daaraan ligt.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:20 schreef daReaper het volgende:
Hij klopt nie hoor
ik woon in het midden van het land en er zijn er sowieso wel meer dan 2
Neuquote:Op woensdag 14 april 2004 13:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Het bestand is uit 1993, misschien dat het daaraan ligt.
Jij bent toch van die puzzelsquote:Op woensdag 14 april 2004 13:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
leuke site!
[afbeelding]
niet zo heel veel :')
en de koekenquote:Op woensdag 14 april 2004 13:30 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
Jij bent toch van die puzzels
Die zijn viesquote:Op woensdag 14 april 2004 13:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en de koeken
de appelkoeken gaan welquote:Op woensdag 14 april 2004 13:33 schreef Steve-O2 het volgende:
[..]
Die zijn vies
Ik weet zeker dat er 1 in Roosendaal woont, deze test klopt niet....quote:Op woensdag 14 april 2004 13:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
leuke site!
[afbeelding]
niet zo heel veel
quote:Op woensdag 14 april 2004 13:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er 1 in Roosendaal woont, deze test klopt niet....
quote:De kaarten zijn gebaseerd op een bestand van telefoonabonnees.(1993)
heb jij Familie die bij de postcodeloterij werkt?quote:
Zijn jullie illegaal?quote:Op woensdag 14 april 2004 14:44 schreef Silmarwen het volgende:
Volgens die site is er niemand in dit land met mijn achternaam. Dat is niet waar. Het zijn er drie. Mijn vader, mijn broertje en ik
Vanzelfsprekend geef ik deze dus niet
nooooooooooooooooooo :'(quote:Op woensdag 14 april 2004 16:36 schreef -Evert- het volgende:
[afbeelding]
Waar is Remy Bonjasky dan gebleven?
quote:Op woensdag 14 april 2004 13:14 schreef danos het volgende:
www.familienaam.nl
Klopt.quote:
Mijn familie naam komt veel voor in Schotland hier alleen nietquote:Op woensdag 14 april 2004 15:16 schreef s9601694 het volgende:
[..]
Zijn jullie illegaal?
quote:Op woensdag 14 april 2004 22:11 schreef Doomspreader het volgende:
'[afbeelding]
ZO te zien hebben een paar dappere kotsers ooit eens de grote stap van het Veluwemeer naar de Duitse grens ondernomen maar kwamen er niet overheen omdat de douane hun achternaam niet geloofde
Volgens een kennis die denkt dat hij het weten kan loopt die site zo'n 15 jaar achter. Hoe dan ook klopt hij inderdaad niet, want ook een vriend van mij en zijn familie blijken volgens deze site niet te bestaanquote:Op woensdag 14 april 2004 18:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Erg accuraat is die site niet, diverse familieleden zouden volgens hun niet bestaan, including me...
Wat hij vindt is hoofdzakelijk in West-brabant, en dat klopt wel, daar woont het meeste familie...
Eerder een jaar of 35 als ik zo eens kijkquote:Op woensdag 14 april 2004 22:18 schreef thaleia het volgende:
[..]
Volgens een kennis die denkt dat hij het weten kan loopt die site zo'n 15 jaar achter. Hoe dan ook klopt hij inderdaad niet, want ook een vriend van mij en zijn familie blijken volgens deze site niet te bestaan
Dan hadden jullie waarschijnlijk een geheim nummer toen.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:12 schreef 61neorej het volgende:
Klopt niks van ik woon in gouda en daar komt me naam niet voor volgens dit, en dat het uit 93' komt maakt niks uit want toen woonden we hier al
nou in de buurt van maastricht wonen er de meeste van , maareh , t zijn dan wel Sjengenquote:
je moet ook het plaatje tussen [img]....[/img] doen....een / vergeten:)quote:Op donderdag 22 april 2004 00:09 schreef Stuart het volgende:
Pfffff ik kan blijkbaar niet eens een plaatje online krijgen hiero
doe maar es zoeken op vd valk ipv. van de valkquote:Op donderdag 22 april 2004 00:00 schreef _Estranged_ het volgende:
[afbeelding]
laat ik nu:
a. zeker weten dat in ieder geval ik zo heet.
b. dat er meer mensen zijn met deze achternaam.
I think it's broke...![]()
probeer Bonjaski, hihi pakt ie ook niet.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:36 schreef -Evert- het volgende:
[afbeelding]
Waar is Remy Bonjasky dan gebleven?
Hmmm...je hebt gelijk...met vd valk krijg ik 1394 resultaten.quote:Op donderdag 22 april 2004 09:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
doe maar es zoeken op vd valk ipv. van de valk
Mijn copyright wat doe jequote:
quote:Op woensdag 14 april 2004 22:26 schreef Djaser het volgende:
Ze zijn er nog!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alle Bultenaren en Pissebedden zijn helaas overleden
|
Forum Opties | |
---|---|