Maar zij kan helemaal niets!quote:Op woensdag 14 april 2004 23:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo'n 3000 tot 4000 euro kost om dat mens in te laten huren.
Misschien ben je niet ordinair genoeg?quote:Op donderdag 15 april 2004 11:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar zij kan helemaal niets!
Soms begrijp ik deze wereld niet. Wat doe ik toch fout dat ik loop te sappelen terwijl andere mensen scheppen met geld binnenhalen![]()
- Ik heb m'n poes niet laten zien in de Pleeboyquote:Op donderdag 15 april 2004 11:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien ben je niet ordinair genoeg?
Dus.... je bent geen snol en daar gaat het mis!quote:Op donderdag 15 april 2004 11:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
- Ik heb m'n poes niet laten zien in de Pleeboy
- Ik ben nooit met een Italiaanse miljonair of met een Nederlandse kwismaster getrouwd
- Ik heb nooit in een meidengroepje gezongen
- Ik heb geen plastische chirurgie ondergaan
Dat zal 't zijn
sorry hoor, maar als ik rene was had ik precies hetzelfde gedaanquote:Op donderdag 15 april 2004 17:36 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
wat een loser die rené..wat een mietje...wie laat nou een vrouw alimentatie betalen, not to mention het bedrag...
Wat goed om te horen, dinnetje is met een man getrouwd...quote:Op donderdag 15 april 2004 02:37 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Las Vegas is een verhaal apart.
Zo is dit: Het eerste dat u moet doen is contact opnemen met de ambassade van het desbetreffende land of rechtstreeks contact opnemen met de buitenlandse instantie die uw huwelijk gaat voltrekken. daar bv helemaal niet nodig.
Je kunt er online info over vinden (trouwen in Las Vegas) en daar staat dan bij dat je bij terugkomst in NL eea moet regelen, maar ook wanneer je dat niet doet is het huwelijk op gegeven moment rechtsgeldig, dat wordt er eigenlijk nooit bijgeschreven.
Echt aanstellerij van de bovenste plankquote:Op maandag 26 april 2004 22:15 schreef Copycat het volgende:
Iedereen heeft het verpest en Patty is uiteraard weer het zielige slachtoffer.
en wat voorstukje.. ze gaat nog liever de bak in dan betalen.. ik hoop dat ze 25 jaar de bak in moet!quote:Op woensdag 5 mei 2004 18:42 schreef schatje het volgende:
Morgen is ze te zien bij Jensen. RTL Boulervard liet een voorstukje zien.
dure hoer... en dan krijg je niet eens waar voor je geld...quote:Op woensdag 14 april 2004 23:52 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo'n 3000 tot 4000 euro kost om dat mens in te laten huren.
Ja, dat is wel normaal.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 10:41 schreef Shir het volgende:
Patty is cool ja! Ik heb gisteren Jensen gezien. Ze moet die vent (die luie donder die nog nooit in zijn leven gewerkt hebt) 8.000 per maand betalen en dat 10 jaar lang. Dat is toch niet normaal? En dan krijgt hij ook nog de helft van het huis in Zuid. Ik vind het echt belachelijk hoor!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |