Ja! Moestuintje aanleggen. Zou ik zelf dolgraag willen maar mijn tuin is echt piepklein.quote:Op zondag 18 juli 2004 22:40 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maak een stuk moestuin erbij!
quote:Op maandag 19 juli 2004 13:25 schreef Spindizzy het volgende:
Fuchsia's zijn waarschijnlijk de mooiste planten ter wereld
Niet te zien, dat kreng was groter dan de schommel, man.quote:Op woensdag 28 juli 2004 22:52 schreef tong80 het volgende:
Jeetje hij is bijna niet te zien.Je hebt hem hoop ik wel van de gewoontes en gebruiken in je tuin op de hoogte gesteld ?
Zorgen dat de buren hun kop houdenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 18:02 schreef Phoenixx het volgende:
Mijn katten willen maar wat graag bij de buren gaan gluren en dat kunnen de buren dus absoluut niet waarderen. Wat moet je dan?
Yup, als je echte pitjes hebt, gewoon volgend jaar weer gebruiken.quote:Op zondag 29 augustus 2004 17:23 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Phoenixx !!
Mijn zonnebloemen zijn helaas nu allemaal uitgebloeid, ik droog enkele bloemen, volgens mij kan ik daar dan volgend jaar weer mee zaaien (als ik me niet vergis?) en anders is het voor de vogels.
Ja! Ik heb 1 rode inmiddels, maar de rest blijft nog steeds groen, we moeten maar een zonnedansje doen, vrees ik.quote:De tomatenplant begint steeds grotere groene vruchten te dragen.
Er zit een vijver in de buurt, en elk jaar komen er wel een paar op bezoek, tot groot plezier van de kids (quote:Shmoop, die kikker!!
Ja, mevrouw!quote:Op dinsdag 21 december 2004 18:26 schreef Bluezz het volgende:
.... en daar gaan jullie mij bij helpen![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2004 19:27 schreef Phoenixx het volgende:
Ja, mevrouw!
Maar eh... toppie, Bluezz!!!![]()
Enne - alleen poes-vriendelijke plantjes hè?
Het ziet er echt uit als dood onkruid, en het is verstrengeld met alles in de omgeving zag ik.quote:Op dinsdag 21 december 2004 23:13 schreef krakkemieke het volgende:
Ja hoor van kattekruid of valeriaan kunnen katten echt high worden, gaan ze heel gek doen!
En een bruidssluier hoef je niet te knuffelen, die moet je streng snoeien, is echt onkruid, hihihi.
Kan dat nu al, of moet ik daar ook mee wachten tot in het voorjaar?quote:Op woensdag 22 december 2004 00:18 schreef krakkemieke het volgende:
Om lelijke dingen te camoufleren is het leuk, heeft schuimige witte bloemetjes, niks mis mee. Gewoon rigoreus snoeien als je het houdt, 1 x per week ofzo.
Oké dan, tnxx.quote:Op woensdag 22 december 2004 00:30 schreef krakkemieke het volgende:
Kan nu ook al, zeker het dode spul. Als het een grote is, overleeft hij wat rigoreuzere snoei ook wel.
Ja joh, ik moet alles nog aanschaffenquote:Op woensdag 22 december 2004 00:36 schreef krakkemieke het volgende:
Voor het groeiseizoen is een heggeschaar ook makkelijk.......:)
Hij staat niet in de weg, en ze zei al dat ie een bepaald geurtje zou hebben. Ziet er leuk uit nuquote:Op woensdag 22 december 2004 00:42 schreef krakkemieke het volgende:
Die is nu leuk, want die bloeit nu zowat. Haal eens een takje naar binnen om te ruiken! Als hij niet in de weg staat, is hij leuk wintergroen en er komen zwartblauwe bessen aan.
Nou, ik lurk nog wel mee hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
Trouwens, alle tuinposters zijn volgens mij in winterslaap? Ik voel me Robinia Verlinden zeg!
Ik heb mijn kat op een zondag meegenomen naar mijn nieuwe huis en woensdagavond heb ik haar al vrijgelaten hier. Wel meteen wat snuffelen bij de buren, maar ze is sinds ik hier woon nooit langer dan een uur van huis weggeweest.quote:Op zaterdag 25 december 2004 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
Mee eens schmoopy. Mijn kat was al na 1 week gewend.
Het tuigjes idee was dus voor het begin onder toezicht.quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:52 schreef shmoopy het volgende:
Bluezz, zo'n tuigje, he, volgens mij is dat niet zo'n goed idee, het kan gevaarlijk zijn.
Ten eerste omdat ze erin verstrikt kan raken, en ten tweede omdat ze bij gevaar (bijv een enge hond of andere kat) niet weg kan.
Je kunt haar het beste een paar weken binnen houden, zodat ze aan de geur van het huis gewend is, en dan een paar keer onder toezicht in de tuin laten.
Daarna is ze helemaal gewend en vindt ze jullie huis met gemak terug.
Ik vind het eng.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:06 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb mijn kat op een zondag meegenomen naar mijn nieuwe huis en woensdagavond heb ik haar al vrijgelaten hier. Wel meteen wat snuffelen bij de buren, maar ze is sinds ik hier woon nooit langer dan een uur van huis weggeweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |