nee maar toch vind ik het ergquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
Da's best klote.
Zat hij bij jou in de klas?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:23 schreef FallenAngel666 het volgende:
Tragisch
Offtopic: De titel is een klein beetje "misleidend", want ik ging er vanuit dat de jongen in kwestie op school om het leven was gekomen.
Dat begrijp ik, het doet er ook niet toe hoor. Het was zomaar een vraag.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:24 schreef DjDev het volgende:
[..]
nee maar toch vind ik het erg
en dat ie uit de auto werd geslingerdquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:40 schreef ra89rules het volgende:
Wat het bericht niet vermeld en wel op bndestem.nl is dat de jongen in de achterbak van de auto zat? Dat is wel heel stom van die ouders!
Vervelend ja, maar waar wil je het nu precies over hebben?quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:21 schreef DjDev het volgende:
Zaterdagavond is bij een zwaar verkeersongeluk Rik te Roller, lrrtling uit H3a om het leven gekomen.
Ook zijn vader is later die nacht aan zijn verwondingen overleden.
Ik wou hierover met jullie ff praten
want het is niet echt leuk
hier kunnen mensen in het condoléance-register tekenen. : http://www.nehalennia.org/guestbook3/guestbook.html
[afbeelding]
Jij denkt er wel erg nuchter over. Als zei er toch over wil praten mag ze dat zelf weten. Het heet hier niet voor niks een forum. Je hoeft toch niet in dit topic mee te praten of wel dan!! en die opmerking over dat ie lelijk was. boeiend al leek ie op t monster van lochness dan nog is het verschrikkelijk!! zo dat heb ik weer ff gezegdquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:42 schreef BarBaar het volgende:
[..]
Vervelend ja, maar waar wil je het nu precies over hebben?
want per dag sterven er veel jongere kinderen op een vervelendere manier, dus snap ik het niet zo
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:42 schreef BarBaar het volgende:
[..]
want per dag sterven er veel jongere kinderen op een vervelendere manier, dus snap ik het niet zo
Hij mag toch wel even zijn verhaal kwijt? Het is een jongen van zijn school, dan is het toch niet zo gek dat je dat kwijt wilt en erover wil praten, medeleven wilt enzo?quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:42 schreef BarBaar het volgende:
[..]
WTF!?quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:31 schreef justagirl19 het volgende:
Echt verschrikkelijk.. Vooral voor die moeder en andere kinderen! ik ga al janken als ik die foto zie van hem...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:33 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nou nou. Zo lelijk kan hij toch ook niet zijn geweest?
ik ookquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:41 schreef EMW het volgende:
[..]
Inderdaad een kutopmerking!
hoewel ik toch ff moest lachen![]()
Mee eens, er gaan zoveel jongeren op een erge manier dood per dag, een guestbook is er al, maar ik hou je niet tegen hoor om er een topic over te openen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:42 schreef BarBaar het volgende:
zei=zijquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:44 schreef justagirl19 het volgende:
Jij denkt er wel erg nuchter over. Als zei er toch over wil praten mag ze dat zelf weten...
ik kende hem alleen niet persoonlijk ik zag hem wel is op school enzo en als je het op het journaal iets ziet is het niet hetzelfde als op schoolquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
WTF!?
Je kent hem niet eens?
Jank je ook dagelijks om het 12:00, 16:00, 20:00, 22:00 en 24:00 uur journaal.
Doe even normaal zeg
sorry dat ik een mens ben hoor..quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
WTF!?
Je kent hem niet eens?
Doe even normaal zeg
Tja.. Was toch pas geleden in het nieuws. Is een bekend fenomeen, gebeurde bv massaal toen P.F. werd doodgeschoten.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
WTF!?
Je kent hem niet eens?
Doe even normaal zeg
Ohw, wacht dus jullie hele school aan het janken om een jongen die ze niet kennen...quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:52 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik kende hem alleen niet persoonlijk ik zag hem wel is op school enzo en als je het op het journaal iets ziet is het niet hetzelfde als op school![]()
Best moeilijk om rekening te houden met andermans gevoelensquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:50 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
WTF!?
Je kent hem niet eens?
Doe even normaal zeg
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ohw, wacht dus jullie hele school aan het janken om een jongen die ze niet kennen...
Daar heb ik wel zo'n hekel aan, in Havo2 overleed ook een meisje in een andere HAVO klas. En echt iedereen janken...
Waarom in godsnaam? Normaal werd ze genegeerd omdat nauwelijks mensen haar mochten.
Als je hem kende okay, of als het nou familie was.
Maar kom op zeg, een beetje gaan janken om een vaag gezicht wat je wel eens voorbij zag komen op school?
Pure volksverlakkerij, zodat je lekker massaal kunt rouwen. En je weet het: massaal rouwbetoon is een vorm van egoisme en vermaak.
Sorry, maar in mijn ogen ben je dan wel een raar mens.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:52 schreef justagirl19 het volgende:
[..]
sorry dat ik een mens ben hoor..
als je niet normaal kan reageren hou dan je mond maar helemaalquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ohw, wacht dus jullie hele school aan het janken om een jongen die ze niet kennen...
Daar heb ik wel zo'n hekel aan, in Havo2 overleed ook een meisje in een andere HAVO klas. En echt iedereen janken...
Waarom in godsnaam? Normaal werd ze genegeerd omdat nauwelijks mensen haar mochten.
Maar kom op zeg, een beetje gaan janken om een vaag gezicht wat je wel eens voorbij zag komen op school?
Pure volksverlakkerij, zodat je lekker massaal kunt rouwen. En je weet het: massaal rouwbetoon is een vorm van egoisme en vermaak.
Als dit niet de reactie is waar je op gehoopt had is dat jammer voor je.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:56 schreef DjDev het volgende:
[..]
als je niet normaal kan reageren hou dan je mond maar helemaal![]()
harteloze eikelquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:58 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als dit niet de reactie is waar je op gehoopt had is dat jammer voor je.
Ik heb gewoon een andere mening. Anderen noemen dat realisme.
Waarvoor zou ik harteloos zijn?quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:59 schreef DjDev het volgende:
[..]
hartelozen eikel
No offence, maar hier ben ik het toch wel mee eens.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jij gaat het nog behoorlijk moeilijk krijgen in het leven als je je zo snel al van je sokkel voelt geworpen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:00 schreef justagirl19 het volgende:
[..]
idd
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als je niks goed te zeggen heb meot je niets zeggen ik heb dit topic geopend om m'n hart te luchten en niet om over die jongen slechte dingen te laten zeggenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:00 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Waarvoor zou ik harteloos zijn?
Er komen per jaar 2300 mensen om in het verkeer in Nederland.
En waarom zou ik bij deze jongen wel stil moeten staan en bij de rest niet?
Leg me dat dan maar eens uit...
ja maar ik leef tenminste wel met mensen mee, iets wat je van jou niet kunt zeggen!quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Jij gaat het nog behoorlijk moeilijk krijgen in het leven als je je zo snel al van je sokkel voelt geworpen.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:02 schreef GizartFRL het volgende:
Was het niet zo dat de mensen die meteen "respect" roepen en gaan huilen terwijl ze iemand neit eens goed kenden, dat deden om zelf aandacht te vragen en er mee uit wilden stralen dat ze zelf zo goed en menslievend zijn?
Kan het mis hebben natuurlijk.
Ontopic: klote voor die jongen, ken em niet, wil em ook niet kennen als ik hem zo zie, hij had een beter einde verdiend, maar shit happens life goes on en papa kon niet rijden.
Het leven gaat nie altijd over roze.
Wauw, jij bent echt een goed mens weetje.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:03 schreef justagirl19 het volgende:
[..]
ja maar ik doe tenminste wel alsof ik met mensen meeleef, iets wat je van jou niet kunt zeggen!
hoe zou jij het vinden als jij dood ging en wij zouden zeggen ja shit happens gooi hem maar in een kist en flikker hem maar ergensquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:02 schreef GizartFRL het volgende:
Was het niet zo dat de mensen die meteen "respect" roepen en gaan huilen terwijl ze iemand neit eens goed kenden, dat deden om zelf aandacht te vragen en er mee uit wilden stralen dat ze zelf zo goed en menslievend zijn?
Kan het mis hebben natuurlijk.
Ontopic: klote voor die jongen, ken em niet, wil em ook niet kennen als ik hem zo zie, hij had een beter einde verdiend, maar shit happens life goes on en papa kon niet rijden.
Het leven gaat nie altijd over roze.
Wat weet jij nou van zijn medeleven?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:03 schreef justagirl19 het volgende:
[..]
ja maar ik leef tenminste wel met mensen mee, iets wat je van jou niet kunt zeggen!
Ik leef met mensen mee, die ook iets hebben aan mijn steun.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:03 schreef justagirl19 het volgende:
[..]
ja maar ik leef tenminste wel met mensen mee, iets wat je van jou niet kunt zeggen!
Ik den kdat ik tegen die tijd niets meer vind.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:04 schreef DjDev het volgende:
[..]
hoe zou jij het vinden als jij dood ging en wij zouden zeggen ja shit happens gooi hem maar in een kist en flikker hem maar ergens
Je hart hoeft niet gelucht te worden want je kende die jongen niet ok. Misschien is de familie wel helemaal niet zo blij dat je een topic opent over de dood van deze jongen zodat er over gediscussieerd kan worden.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:02 schreef DjDev het volgende:
[..]
Als je niks goed te zeggen heb meot je niets zeggen ik heb dit topic geopend om m'n hart te luchten en niet om over die jongen slechte dingen te laten zeggen
tuurlijk wil ik wel mijn hart luchten want het raakt mij welquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:06 schreef Baklap het volgende:
[..]
Je hart hoeft niet gelucht te worden want je kende die jongen niet ok. Misschien is de familie wel helemaal niet zo blij dat je een topic opent over de dood van deze jongen zodat er over gediscussieerd kan worden.
Als ik dood zou zijn mag je mij gerust paars verven, een pauweveer in mijn reet steken en me rondrijden door het centrum.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:04 schreef DjDev het volgende:
[..]
hoe zou jij het vinden als jij dood ging en wij zouden zeggen ja shit happens gooi hem maar in een kist en flikker hem maar ergens
zo ben jij dus nou ik zou het niet fijn vinden dat ze me zo respectloos behandeldenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:08 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als ik dood zou zijn mag je mij gerust paars verven, een pauweveer in mijn reet steken en me rondrijden door het centrum.
Ik ben dood, als in i don't give a fuck.
Denk even na voordat je post.
Als hij dood gaat is dat voor de familie en bekende erg. Deze zullen een waardig afscheid verzorgen. De rest van de wereld heeft er geen zier mee te doen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:04 schreef DjDev het volgende:
[..]
Interactie is iets waarin meerde personen tezamen bezig zijn met iets.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:10 schreef Droopie het volgende:
Jongens, een forum is net een interactief TV-programma. DUS ALS HET JE NIET BEVALT TIEF JE MAAR OP!
Respect toon je niet door zo'n topic te openenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:10 schreef Droopie het volgende:
Jongens, een forum is net een interactief TV-programma. DUS ALS HET JE NIET BEVALT TIEF JE MAAR OP!
Deze jongen wil idd. gewoon zijn verhaal doen, ook al zijn het zijn het niet zoveel woorden.
Maarja, sommige denken dat achter hun computertje alles grappig is.
En dan zijn er nog mensen die zeggen: er vallen per dag wel meer dan 1000 dode, maar wat
heb ik daar mee te maken, daar heb je een klaagbak voor.
Normaal reageer ik nooit op dit soort topics, maar ik vind het niveau echt omlaag gaan. Of was dat het al.
Respect voor de nabestaanden!
Forum > discussie?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:11 schreef HeatWave het volgende:
OK, dat het je niet raakt kan ik me best voorstellen, maar het andere uiterste is om hier zo op die manier te reageren. Als het je niets doet, blijf lekker weg uit dit topic. Zo moeilijk is het toch niet?
Dat het JOU niet raakt wil niet zeggen dat harteloze opmerkingen over de slachtoffers de bekenden niet raken?? EN wat is JOUW winst dan met je "stoere" opmerkingen?
Opbokken dus.
Dit is niet harteloos, ik verkondig alleen dat ik het een beetje zat wordt van al dat pseudo getranentrekkerij.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:11 schreef HeatWave het volgende:
OK, dat het je niet raakt kan ik me best voorstellen, maar het andere uiterste is om hier zo op die manier te reageren. Als het je niets doet, blijf lekker weg uit dit topic. Zo moeilijk is het toch niet?
Dat het JOU niet raakt wil niet zeggen dat harteloze opmerkingen over de slachtoffers de bekenden niet raken?? EN wat is JOUW winst dan met je "stoere" opmerkingen?
Opbokken dus.
Het gaat niet op stoere opmerkingen of winst.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:11 schreef HeatWave het volgende:
Opbokken dus.
Inderdaad, wat bereik je er in godsnaam mee om steunbetuiging op een forum te verkrijgen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:14 schreef Baklap het volgende:
[..]
Het gaat niet op stoere opmerkingen of winst.
Het gaat erom dat ik niet tegen dat soort hypocriete steunbetuigingen kan, terwijl mensen er niets van menen. Als ze het wel menen, stuur dan gezamelijk een kaart naar de familie zodat ze er iets aan hebben.
ik zou het kunnen printen maar jij hebt het helemaal vern**ktquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Inderdaad, wat bereik je er in godsnaam mee om steunbetuiging op een forum te verkrijgen?
Of zou DjDev dit topic anders uitprinten en aan de nabestaanden geven?
NEEN...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:11 schreef HeatWave het volgende:
Opbokken dus.
Okay, laat ik dan deze vraag stellen:quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:17 schreef DjDev het volgende:
[..]
ik zou het kunnen printen maar jij hebt het helemaal vern**kt
Een discussie is wat anders dan verkondingen dat ie lelijk was.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:13 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Forum > discussie?
Je kunt ook gewoon je domme klep houden xebro. Wat ben jij een lulquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:15 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Inderdaad, wat bereik je er in godsnaam mee om steunbetuiging op een forum te verkrijgen?
Of zou DjDev dit topic anders uitprinten en aan de nabestaanden geven?
NEEN...
En daar spreek jij mij op aan, nee lekker is datquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een discussie is wat anders dan verkondingen dat ie lelijk was.
Je lachte er anders hartelijk om.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
En daar spreek jij mij op aan, nee lekker is dat
Klopt, cynische humor is verboden bij de wet.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je lachte er anders hartelijk om.
Nee, niet verbodenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:30 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Klopt, cynische humor is verboden bij de wet.
Oh kijk, nog zo'n macho-haantjequote:Op dinsdag 13 april 2004 19:34 schreef kastanova het volgende:
Oeh, wacht, ik kan mezelf niet beheersen..
De tranen.....
.
M'n ogen worden nat...
M'n benen slap....![]()
Ik wil het uitschreeuwen, het onrecht....
Bestaat er dan geen God?![]()
![]()
WHYYYYYYYYYYYYY GOD?!!? WHYYYYYYYYYYYYYYYYYY?![]()
![]()
Waarom ontneemt u mij die jongen die ik nooit heb gekend?!?.
Waarom laat u mij wenen om een simpel autoongeluk, terwijl er dagelijks honderden mensen dood gaan?!?!!?
Ik vermoed zelf omdat ik een hypocriete bokkelul met de belevingswereld van een versteende grasspriet ben.
Lijkt me een fijne post als ik om wat voor reden dan ook om iemand aan het rouwen wasquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:34 schreef kastanova het volgende:
De tranen.....
.
M'n ogen worden nat...
M'n benen slap....:'(
Ik wil het uitschreeuwen, het onrecht.... :'(
Bestaat er dan geen God? :'( :'( :'(
![]()
Waarom ontneemt u mij die jongen die ik nooit heb gekend?!? :'(.
Waarom laat u mij wenen om een simpel autoongeluk, terwijl er dagelijks honderden mensen dood gaan?!?!!? :'(
Ik vermoed zelf omdat ik een hypocriete bokkelul met de belevingswereld van een versteende grasspriet ben.
We winnen er niets mee. Maar ik had gewoon even de must om te posten tegen dat hypocriete gedrag. Eens in de zoveel tijd komt me dat de nek uit en dan kan ik het niet laten om te zeggen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:35 schreef HeatWave het volgende:
Jongens, ik snap jullie echt wel, ik heb er zelf ook niets mee. Maar wat WINNEN jullie er nou mee om dat hier te posten????
Leer anders tussen de regels doorlezen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:38 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Oh kijk, nog zo'n macho-haantje![]()
smilie postquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:34 schreef kastanova het volgende:
De tranen.....
.
M'n ogen worden nat...
M'n benen slap....![]()
Ik wil het uitschreeuwen, het onrecht....
Bestaat er dan geen God?![]()
![]()
![]()
Waarom ontneemt u mij die jongen die ik nooit heb gekend?!?.
Waarom laat u mij wenen om een simpel autoongeluk, terwijl er dagelijks honderden mensen dood gaan?!?!!?
Sorry hoor, maar ik word opeens massaal aangevallen en afgeschilderd als een lul, zonder gevoel.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:35 schreef HeatWave het volgende:
Jongens, ik snap jullie echt wel, ik heb er zelf ook niets mee. Maar wat WINNEN jullie er nou mee om dat hier te posten????
quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
Toch typerend dat het altijd mannen zijn die zo realistisch moeten reageren.....
Ik heb jou in dit topic nu al 3 generalisaties zien posten.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:39 schreef Quickie_Bat het volgende:
Toch typerend dat het altijd mannen zijn die zo bot en harteloos moeten reageren.....
Och, als ik iedere minuut een topic zou openen over een overleden Afrikaantje die meer geleden heeft dan de jongen in de openingspost, zou ik gebanned worden, lijkt me ook niet echt respectvolquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:38 schreef Posdnous het volgende:
Lijkt me een fijne post als ik om wat voor reden dan ook om iemand aan het rouwen was![]()
Net zoals jij het nodig vindt om eens in de zoveel tijd je mening te geven over dit soort posts, zijn er ook mensen die er behoefte aan hebben eens in de zoveel tijd ergens over te praten en openen dan een topic.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:39 schreef Baklap het volgende:
[..]
We winnen er niets mee. Maar ik had gewoon even de must om te posten tegen dat hypocriete gedrag. Eens in de zoveel tijd komt me dat de nek uit en dan kan ik het niet laten om te zeggen.
Sorry daarvoor.
Ook mijn excuses naar alle mensen die de jongen niet kennen maar nu lopen te snikken thuis en dat hier posten. Ook heeeel veel respect enzo.
Laten we allemaal Msn op bezet zetten en 3 minuten niets posten.
Verder zal ik er niet meer op ingaan omdat het misschien niet leuk is om te lezen voor een nabestaande van die jongen, mocht die ooit verdwaald in dit topic terecht komen.
Tja, ik heb verscheidende topics op slot gegooid zien worden omdat ze simpelweg nutteloos waren, al dan niet vanwege het gebrek aan discussiewaarde, ik zie dan niet in wat het nut van dit topic is als men alleen maar "Ah gossie, wat zielig" mag zeggen....quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:42 schreef HeatWave het volgende:
Open anders maar een NET discussie topic over het al dan niet medeleven met onbekende op internet ofzo, en laat de TS gewoon zijn topic houden.
Peizerweg 55Bquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:44 schreef Bluezz het volgende:
Hopelijk worden deze pubertjes met hun grote waffel ooit volwassen, en kunnen ze zich ooit beheersen i.p.v. lekker anoniem hier pogen stoer te doen en anderen kwetsen met hun idiote opmerkingen.
Ja, het gaat echt om pubers, en stoer doen, en grote waffel, en kwetsen, en rellen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:44 schreef Bluezz het volgende:
Het dringt niet tot de botte hersens van de rellerige types hier door, die hun vingers niet van hun toetsebord kunnen houden, dat er ook nog zoiets is als medeleven.
Fatsoensnormen en inlevingsvermogen.
Opvoeding hier op fok heeft geen zin.
Straffen ook niet.
Hopelijk worden deze pubertjes met hun grote waffel ooit volwassen, en kunnen ze zich ooit beheersen i.p.v. lekker anoniem hier pogen stoer te doen en anderen kwetsen met hun idiote opmerkingen.
Ok, thx, im outta herequote:Op dinsdag 13 april 2004 19:46 schreef HeatWave het volgende:
Meeleven met onbekenden op Internet, zin of onzin?
En nou NOKKEN hier.
Tja, ik snap dus echt totaal niet wat er mis is met onze fatsoensnormen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:44 schreef Bluezz het volgende:
Fatsoensnormen en inlevingsvermogen.
Stoere jongen, wacht jij nou maar lekker op je 4e permban "macho".quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik heb verscheidende topics op slot gegooid zien worden omdat ze simpelweg nutteloos waren, al dan niet vanwege het gebrek aan discussiewaarde, ik zie dan niet in wat het nut van dit topic is als men alleen maar "Ah gossie, wat zielig" mag zeggen....
En als je de mod's consequente regelneukers waren, was de openingspost als spam betiteld en ook op slot gegooid...
Zoals jullie respect verwachten voor de jongen uit de openingspost, verwachten wij dat jullie onze afwijkende mening respecteren.
Zoniet, dan zijn "jullie" nog hypocrieter dan ik dacht.
Ej sterkte kerelquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:08 schreef DjDev het volgende:
[..]
tuurlijk wil ik wel mijn hart luchten want het raakt mij wel
Maar lees dit nou eens, een bericht van TS:quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:57 schreef Fillipe het volgende:
Sommige mensen moeten altijd even zijn of haar punt drukken in een topic die daar niet voor bedoeld is. Kom op zeg, ook al geef je er geen flikkker om toon iig wat respect of medeleven.
Maar hij kan zich niet voorstellen dat andere er anders tegen aan kijken dan hij....quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:52 schreef DjDev het volgende:
ik kende hem alleen niet persoonlijk ik zag hem wel is op school enzo en als je het op het journaal iets ziet is het niet hetzelfde als op school![]()
Hey, daar is dit topic niet voor bedoeld hoor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Ach,xebrootje ziet het gewoon als kans om zn wijsheid te tonen,en hij barst van de levenservaring,
ondanks zijn jonge leeftijd.
Kijk je snap het eindelijk,bedenk dat nou is, voordat je zo dom reageerd op iemand die gewoon iets kwijt wilt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:40 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hey, daar is dit topic niet voor bedoeld hoor.
Je gehuil kun je hier kwijt, als je wat hypocriets te zeiken hebt doe je dat maar in dat andere topic.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kijk je snap het eindelijk,bedenk dat nou is, voordat je zo dom reageerd op iemand die gewoon iets kwijt wilt.
Als je nou een topic opent hoe goed jij wel niet met mensen om kan gaan Xebro, ipv iemand anders zijn topic verzieken.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik leef met mensen mee, die ook iets hebben aan mijn steun.
Die ik kan troosten met woorden, ik zorg ervoor dat ik er voor dat soort mensen sta in de hoop de pijn te kunnen verzachten.
Maar om een foto van een overleden onbekende heb ik geen gevoel, gek he?
Kijk, jij kende hem. Dus het spijt me als we in dit topic je gevoelens gekwests hebben. Ik wens je dan ook alle steun toe om dit verlies zo snel mogelijk te boven te komen.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:57 schreef Pluym het volgende:
Ik vind het wel respectloos wat sommige mensen hier neerzetten. Ik bedoel als het je niets uitmaakt, blijf dan weg uit dit topic. Als iemand gewoon zijn hart wil luchten, laat hem dan. Maar ga niet over zo'n onderwerp lopen zeuren, dat is wat mij betreft erg asociaal.
Dat heb je mooi gezegd.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb het ook gelezen in de krant. Afschuwelijk ja. De manier waarop sommigen mensen te moeten reageren is ook afschuwelijk. Dit soort verhalen over het noodlot van mensen, die je niet kent, is weldegelijk iets om bij stil te staan. Morgen kan het jou of iemand uit je naaste omgeving gebeuren. Het is een voorbeeld van wat mensen kan gebeuren. Hierover nadenken vormt je morele denken...
Of je leest het hele topic eens..quote:Op woensdag 14 april 2004 12:17 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb het ook gelezen in de krant. Afschuwelijk ja. De manier waarop sommigen mensen te moeten reageren is ook afschuwelijk. Dit soort verhalen over het noodlot van mensen, die je niet kent, is weldegelijk iets om bij stil te staan. Morgen kan het jou of iemand uit je naaste omgeving gebeuren. Het is een voorbeeld van wat mensen kan gebeuren. Hierover nadenken vormt je morele denken...
Anders lees je eerst eer je reageertquote:Op woensdag 14 april 2004 17:57 schreef Pluym het volgende:
Ik vind het wel respectloos wat sommige mensen hier neerzetten. Ik bedoel als het je niets uitmaakt, blijf dan weg uit dit topic. Als iemand gewoon zijn hart wil luchten, laat hem dan. Maar ga niet over zo'n onderwerp lopen zeuren, dat is wat mij betreft erg asociaal.
Hoe kan jij nou voor iemand bepalen,of ze er wel of niet mee zittenquote:Op woensdag 14 april 2004 18:13 schreef Baklap het volgende:
[..]
Kijk, jij kende hem. Dus het spijt me als we in dit topic je gevoelens gekwests hebben. Ik wens je dan ook alle steun toe om dit verlies zo snel mogelijk te boven te komen.
Maar als andere doen alsof ze hem kende en ermee zitten, terwijl dat niet het geval is, dan is dat nog respectlozer naar die jongen toe.
Dat wordt toch in dit topic gezegd door de TSquote:Op woensdag 14 april 2004 19:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe kan jij nou voor iemand bepalen,of ze er wel of niet mee zitten
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:52 schreef DjDev het volgende:
[..]
Ja, ik begin er godverdomme toch niet weer over.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:04 schreef Brighteyes het volgende:
Er is een ander topic voor deze discussie, en ik zie een hoop namen die dat ook weten.
Reageer dan ook niet op anderen die weer de discussie aan willen gaan. Plaats desnoods een topic report, maar ga dan niet door!
zoals ik nu doe!
Than act your age en laat gaan... Het is toch maar internet, who the fuck cares about what other people say or feel...quote:Op woensdag 14 april 2004 19:05 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, ik begin er godverdomme toch niet weer over.
Maar mijn naam wordt wel telkens genoemd.
Nou sterk punt wel,dus daaruit maak jij op dat hij er niet mee kan zitten,quote:Op woensdag 14 april 2004 19:03 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat wordt toch in dit topic gezegd door de TS
En ik quote:
[..]
Doet niets af aan wat ik zeg. Gewoonlijk grijpt de ene dood van een onbekende je meer aan dan een andere dood van een onbekende. Wat weer niet wil zeggen dat het lot van Amerikanen of anderen in Irak je niet tot nadenken over de moraal kan aanzetten. In tegendeel juist. Het nadenken daarover doet mensen overtuigd pacifist worden of heeft in de VS ten tijde van de Vietnamoorlog ervoor gezorgd dat de publieke opinie werd omgebuigd naar anti-oorlog, waardoor politici dit bewerkstelligden. Hoe dan ook, wie, waar dan ook doodgaat, welk noodlot iemand ook ontmoet, het zet je altijd aan tot nadenken over moraliteit, leven en je eigen dood. En zeker de dood ook van dat ventje van 14 en zijn vader afgelopen zaterdag op de A58.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:50 schreef kibber het volgende:
[..]
Of je leest het hele topic eens..
Als je dat gedaan had heb je kunnen lezen dat TS het ook niet erg vind als er weer Amerikanen in Irak kapot geschoten worden want dat is de ver van zijn bed show.. En nu moet ik medelijden met hem omdat er iemand is overleden is die hij zelf niet kent? Dacht het niet...
wat een arrogantiequote:Op woensdag 14 april 2004 19:10 schreef Xebrozius het volgende:
Nou, dit topic kan wel op slot, ik word schijtziek van die moraalridders die geen plaat maar een volledige Chinese muur voor hun kop hebben
Het gevoel is geheel wederzijdsquote:Op woensdag 14 april 2004 19:10 schreef Xebrozius het volgende:
Nou, dit topic kan wel op slot, ik word schijtziek van die moraalridders die geen plaat maar een volledige Chinese muur voor hun kop hebben
Dat heet gewoon medeleven en respect, en als dit topic je niet bevalt, blijf je toch gewoon weg jongenquote:Op woensdag 14 april 2004 19:10 schreef Xebrozius het volgende:
He, ik zit er ook erg mee. Ik heb een topic gelezen over een jongen die dood was gegaan in een auto ongeluk. En zon andere jongen opende er een topic over want die had m weleens gezien. Ik voel me nu echt klote dat ik dit gelezen heb en moet steeds aan die jongen denken.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:35 schreef B_BOY het volgende:
sterkte man.
Is 1 kuub zand voldoende?quote:Op woensdag 14 april 2004 19:45 schreef Baklap het volgende:
Hebben jullie nog wat gulle steun voor mij over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |