Verkouden ?quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:48 schreef Flying_Vee het volgende:
heeft d'r iemand een zakdoekje ?
![]()
![]()
Laten we het maar daarop houden jahquote:Op dinsdag 13 april 2004 11:49 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Verkouden ?
toch niet over je toetsenbord heen he?quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:48 schreef Flying_Vee het volgende:
heeft d'r iemand een zakdoekje ?
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tikje erop en hij werkt weer.. Of mij moet helemaal naar de knoppen zijn, maar dan wil niemand m meer omdat die dingen hendig duur zijn, die startmotoren..
quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:07 schreef ThaFreak het volgende:![]()
Als t plaatje t nou deedquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:18 schreef Tjabbo het volgende:
[afbeelding]
Daar wil ik nou wel eens in rjiden
wat is er gebeurdquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:53 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ook maar eens op het forum van de tuftuf club vragen stellen, en op flitsservice.nl
Pagina 5 of 6 van de vorige SC (had nog mazzelquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat is er gebeurd
* BazzoS die ook benieuwd isquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat is er gebeurd
dat je geflitst bent??quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pagina 5 of 6 van de vorige SC (had nog mazzel)
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:05 schreef Xtreem het volgende:
* PeuRac heeft p 4, 5, 6 en 7 van d e vorige sc gelezen... niks
Nee, dat was leuk, daarvoor ga ik niet naar de TTCquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:07 schreef BazzoS het volgende:
ja, dat met die scootertjes, maar daarbij waren toch geen brokken gemaakt?
Een pagina verder terugquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:05 schreef Xtreem het volgende:
* PeuRac heeft p 4, 5, 6 en 7 van d e vorige sc gelezen... niks
Tuurlijk welquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:13 schreef BazzoS het volgende:
oja datmaar da's toch zo klaar als n klontje? kun je toch niks tegen aanvechten?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:14 schreef Xtreem het volgende:
foto opvragen, hoek controleren
, betalen.
![]()
![]()
Dat klopt, maar daar gaan we niet vanuit, tis een spelletjequote:Op dinsdag 13 april 2004 15:17 schreef Xtreem het volgende:
Kerel, als die meting klopte ben je gewoon de sjaak.... dan heb je niet goed opgelet, betalen...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:24 schreef BazzoS het volgende:
succes dr mee Peuwe blijven tenslotte nederlanders
proberen kun je altijd dus gewoon doen.....quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar gaan we niet vanuit, tis een spelletjeen ik wil graag winnen
maar het CJIB ook
verlies ik, dan kost me dat 30 euro, win ik, kost t me niks
(en ik heb natuurlijk een mooi aandenken
)
Zo denk ik ookquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
proberen kun je altijd dus gewoon doen.....![]()
"we zullen zien, zei de blinde" enzoquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:28 schreef BazzoS het volgende:
"nee heb je, ja kun je krijgen" enzo
beetje triest.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:55 schreef PeuRac het volgende:
Kan m'n vorige boete niet terug vinden![]()
![]()
Groot feest?quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:20 schreef jwstoop het volgende:
Bedankt voor de felicitaties Xtreem, BazzoS, Tjabbo! Nee nog nix gekregen eigenlijk, kom net terug uit amsterdam (school) heb alleen geld gehad van de grootouders, je kent het wel
Zo maar eens ff bier en taart gaan inslaan
30 euro niet betalen, is toch altijd weer een leuk avondje stappenquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:03 schreef Thermo het volgende:
[..]
beetje triest.
Ik betaal me boetes gewoon, als ik fout ben geweest dan moet ik gewoon dokken, ik rij zelf te hard dusja.
Dat het soms echt naaiers zijn tot daar aan toe, maar ga dan niet zo triest als hun doen.
Wel het is heel makkelijk, deze laatste boete daar was ik gewoon fout, daar rij ik altijd te hard. Maar die 1e daarvan weet ik niet eens of ik toen daar wel was. Dus ga ik dat nu alsnog uitzoeken.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:03 schreef Thermo het volgende:
[..]
beetje triest.
Ik betaal me boetes gewoon, als ik fout ben geweest dan moet ik gewoon dokken, ik rij zelf te hard dusja.
Dat het soms echt naaiers zijn tot daar aan toe, maar ga dan niet zo triest als hun doen.
Graag gedaan...quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:20 schreef jwstoop het volgende:
Bedankt voor de felicitaties Xtreem, BazzoS, Tjabbo! Nee nog nix gekregen eigenlijk, kom net terug uit amsterdam (school) heb alleen geld gehad van de grootouders, je kent het wel
Zo maar eens ff bier en taart gaan inslaan
wat zij zegtquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Graag gedaan...
Wat zij zeggen..quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat zij zegt
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:53 schreef MutZ het volgende:
Jeetje, die topicreports worden ook steeds persoonlijker... Volgens mij was die van vandaag een poging tot inlikken bij de crew of zoiets...
Wat een mietjesquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:53 schreef MutZ het volgende:
Jeetje, die topicreports worden ook steeds persoonlijker... Volgens mij was die van vandaag een poging tot inlikken bij de crew of zoiets...
Jij likt ze letterlijkquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een mietjes![]()
Ik doe dat al maanden gewoon via de SC en IRC(he MutZ
)
En msn... (die vergat je nog...)quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een mietjes![]()
Ik doe dat al maanden gewoon via de SC en IRC(he MutZ
)
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem weet van niks
-toch? -
hoi Ultiquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:08 schreef Ultimora het volgende:
hoi piepelz
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:53 schreef MutZ het volgende:
Heyquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:08 schreef Ultimora het volgende:
hoi piepelz
nsb-erquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
* Xtreem weet van niks
-toch? -
ja?quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heyje bent naar de kapper geweest
que??quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:18 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
et tu, brute?
uitleg.... zondagmorgen uit bed gegaan rond een uur of 12. gelijk naar de kroeg gegaan, LAN party tot maandag 2 uur in de middag gehad. heeeel veel alcohol gehad. en toch overlevenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu al? tis nog vroeg..
ach zo, hij vind het leuk ook volgens mijquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jij niet, die nsb-er!
Of je had je eens geschorenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:18 schreef Ultimora het volgende:
[..]
ja?
ohja eergisteren iddquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of je had je eens geschoren![]()
De echte oud-hollandse verradersinsteekquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ach zo, hij vind het leuk ook volgens mij![]()
snapputquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:21 schreef Ultimora het volgende:
[..]
uitleg.... zondagmorgen uit bed gegaan rond een uur of 12. gelijk naar de kroeg gegaan, LAN party tot maandag 2 uur in de middag gehad. heeeel veel alcohol gehad. en toch overlevendaarna gisteren gewoon niet gelijk gaan slapen, maar rond een uur of 10 naar bed gegaan.. vanmorgen om 6:20 trrrrrrrrriiiiiiiingggggggg..... daaar gaat mijn wekker alweer.. snappie?
ben erg benieuwd naar de eerste rechtzaak, er staat in de wet herkenbaar en niet leesbaar.......quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:26 schreef MutZ het volgende:
[update] Spray tegen flitspalen op de markt
Ik denk dat ze met herkenbaar, de letters/cijfers bedoelen, en dan betekent het wel leesbaar.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben erg benieuwd naar de eerste rechtzaak, er staat in de wet herkenbaar en niet leesbaar.......
de fabrikant kan imho niet worden aangeklaagd. de fabrikant zet niet aan tot misdaad, de kopers zijn bij hun volle verstand en kiezen zelf of ze al of niet erop spuiten.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben erg benieuwd naar de eerste rechtzaak, er staat in de wet herkenbaar en niet leesbaar.......
dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met herkenbaar, de letters/cijfers bedoelen, en dan betekent het wel leesbaar.
Ik ben ook wel heel erg benieuwd...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Ik weet waar 't op mijn routes wel en niet kan, dus ik hoef die spray ook niet.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:36 schreef Ultimora het volgende:
ik rijd toch nooit te hard, en dus ben ik stoer want ik heb die spray niet nodig
maar dat is minder stoerquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet waar 't op mijn routes wel en niet kan, dus ik hoef die spray ook niet.
als ik jou een kenteken laat zien zonder letters en cijfers zul je het toch als een kenteken herkennenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met herkenbaar, de letters/cijfers bedoelen, en dan betekent het wel leesbaar.
Wacht maar totdat jij zo'n mooie bon op je mat krijg...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:36 schreef Ultimora het volgende:
ik rijd toch nooit te hard, en dus ben ik stoer want ik heb die spray niet nodig
maar als ik aan jou de jouwe en de mijne beide laat zien zul jij de jouwe niet herkennenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als ik jou een kenteken laat zien zonder letters en cijfers zul je het toch als een kenteken herkennen
Ze hebben ook laserguns en van die leuke autootjes...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet waar 't op mijn routes wel en niet kan, dus ik hoef die spray ook niet.
true, maar dat staat dus niet in de wet, ze hebben het over herkenbaar als kenteken en niet als uniek kentekenquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
maar als ik aan jou de jouwe en de mijne beide laat zien zul jij de jouwe niet herkennen
gewoon 2x kenteken.
ikzelf intepreteer dat toch anders. zo zie je maar dat de wet niet eenduidig is.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
true, maar dat staat dus niet in de wet, ze hebben het over herkenbaar als kenteken en niet als uniek kenteken
daarom ben ik benieuwd naar de eerste rechtzaak hierover...... het kan 2 kanten op en ik hoop/denk niet de kant op van justitiequote:Op dinsdag 13 april 2004 19:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ikzelf intepreteer dat toch anders. zo zie je maar dat de wet niet eenduidig is.
Dat hoop ik ook... Maar ik vrees toch iets anders...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
daarom ben ik benieuwd naar de eerste rechtzaak hierover...... het kan 2 kanten op en ik hoop/denk niet de kant op van justitie![]()
waarom lezen we niet gewoon de vorge blzquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:07 schreef ook_gek het volgende:
waar hebben we het over?
ja dan word ik moequote:Op dinsdag 13 april 2004 21:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
waarom lezen we niet gewoon de vorge blz
Ik kom ook naar bedquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:07 schreef MutZ het volgende:
Ik ga slapen...
mietjequote:Op dinsdag 13 april 2004 22:47 schreef BazzoS het volgende:
ow, nu ga ik welLaters
quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ulti PEURAC wil onder een boete uit komen..
je mag toch wel backups hebben?quote:Op woensdag 14 april 2004 00:18 schreef ook_gek het volgende:
zijn er nog cd winkels open dan
Ik heb naturlijk ok alleen backups van cd's hier op mijn pc..net als iedere FOK!kerquote:Op woensdag 14 april 2004 00:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ja idd, backups maken is toch toegestaan???
hij is zijn playlist aan het spekken...goed lezen.quote:Op woensdag 14 april 2004 00:47 schreef ook_gek het volgende:
als je je muziek verzameling aan het bij spekken bent. Dan maak je toch geen back ups
dat zeg ikquote:Op woensdag 14 april 2004 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu hoef ik niet steeds van cd te wisselen als ik een andere band wil luisteren.. 's veel makkelijker..
Die deurenquote:
Maar het blijft jammer die deurquote:Op woensdag 14 april 2004 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet zeuren, scheuren!
juistquote:Op woensdag 14 april 2004 01:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet zeuren, scheuren!
Jaquote:Op woensdag 14 april 2004 09:41 schreef LWaS het volgende:
Is dit het nationale zwaaitopic vandaag?
*knuffel*quote:Op woensdag 14 april 2004 09:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja![]()
Tuurlijk...quote:Op woensdag 14 april 2004 09:51 schreef LWaS het volgende:
[..]
*knuffel*
dan mag dat vast ook wel
ik zwaai niet...we hebben momenteel lichaelijk contact met knuffelen...quote:Op woensdag 14 april 2004 09:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tuurlijk...![]()
*knuffel terug*
Maar je bent de zwaaismiley vergeten...![]()
hey, knuffelen met mij is toch wel nuttig?quote:Op woensdag 14 april 2004 10:00 schreef MutZ het volgende:
Zo, ik ga nu maar weer eens ff wat nuttigs doen...
Tot straks...
Gisteren z'n "broer met de correcte deuren" zien rijden, zelfde kleur.quote:
geen sprinter maar gewoon een coupequote:Op woensdag 14 april 2004 11:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zeker geen foto's kunnen maken?
En ik zei toch dat ze wel in NL rondreden?
waarom heb jij geen auto?quote:Op woensdag 14 april 2004 11:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
hmm.. 'k heb morgen om 4 uur sollicitatiegesprek in Duiven... 1 probleem, geen auto, dus moet met de trein, dat lukt me wel, maar dan moet ik volgensmij nog een pokkeeind lopen om er te komen ook, geen flauw idee of er een bus rijdt daaro van 't station naar industrieterrein..
Veel sterkte dan maar...quote:Op woensdag 14 april 2004 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nouja, misschien dat ik wat kan regelen bij schoonouders, maar of dat gaat werken..
oi mutzquote:Op woensdag 14 april 2004 11:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Veel sterkte dan maar...
msn?? wat is dat?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:05 schreef ThaFreak het volgende:
ligt msn plat of zo?????
Bij mij niet... Daar doet die het gewoon...quote:Op woensdag 14 april 2004 12:05 schreef ThaFreak het volgende:
ligt msn plat of zo?????
Hoi Tommyquote:Op woensdag 14 april 2004 12:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
oi mutz![]()
hmmz eve rebooten dan maarquote:Op woensdag 14 april 2004 12:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bij mij niet... Daar doet die het gewoon...
Je gaat nu toch niet vertellen dat je een leven hebt...quote:Op woensdag 14 april 2004 12:07 schreef ook_gek het volgende:
ik leef nog
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hmmz eve rebooten dan maar![]()
Jawel. met problemen en zo. COOL hequote:Op woensdag 14 april 2004 12:09 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je gaat nu toch niet vertellen dat je een leven hebt...
Yegh... Wat klinkt dat eng...quote:Op woensdag 14 april 2004 12:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jawel. met problemen en zo. COOL he
Als of ik zo veel op fok ben![]()
heb jij wel 1 leven met problemen enzo?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Yegh... Wat klinkt dat eng...![]()
Daar moet ik dus echt niet aan denken...
Maar idd... Je bent hier vrij veel... En ook al best lang... Dus een leven is niet mogelijk...
yupz, maar waarom kan me zus zich dan niet aanmeldenquote:Op woensdag 14 april 2004 12:15 schreef MutZ het volgende:
ThaFreak's msn doet het...
ik heb een dubbel levenquote:Op woensdag 14 april 2004 12:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Yegh... Wat klinkt dat eng...![]()
Daar moet ik dus echt niet aan denken...
Maar idd... Je bent hier vrij veel... En ook al best lang... Dus een leven is niet mogelijk...
fotoquote:Op woensdag 14 april 2004 12:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz, maar waarom kan me zus zich dan niet aanmelden![]()
inloggen op hotmail kan wel maar msn niet![]()
hell noquote:Op woensdag 14 april 2004 12:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
foto![]()
![]()
Vaag...quote:Op woensdag 14 april 2004 12:18 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
yupz, maar waarom kan me zus zich dan niet aanmelden![]()
inloggen op hotmail kan wel maar msn niet![]()
* MutZ raakt ook_gek aan...quote:Op woensdag 14 april 2004 12:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een dubbel leven
Ja ja jullie mogen me aan raken![]()
je mag mij ook wel aanraken hoor, ik verveel me momenteelquote:Op woensdag 14 april 2004 12:28 schreef MutZ het volgende:
[..]
raakt ook_gek aan...
Iedereen die een ander kleurtje dan zwart heeft hier, heeft per definitie geen leven...quote:Op woensdag 14 april 2004 12:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb jij wel 1 leven met problemen enzo?
* MutZ raakt ook Tommy_Kuklinski aan...quote:Op woensdag 14 april 2004 12:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
je mag mij ook wel aanraken hoor, ik verveel me momenteel
zullen we 1 spelletje doen?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:30 schreef MutZ het volgende:
[..]
* Tommy_Kuklinski raakt ook Tommy_Kuklinski aan...
Ik verveel me ook...
Wat voor spelletje??quote:Op woensdag 14 april 2004 12:31 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zullen we 1 spelletje doen?
doe maar een voorstel.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:32 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat voor spelletje??
Truth or dare....quote:Op woensdag 14 april 2004 12:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
doe maar een voorstel.
uhum, says whoquote:Op woensdag 14 april 2004 12:29 schreef MutZ het volgende:
[..]
Iedereen die een ander kleurtje dan zwart heeft hier, heeft per definitie geen leven...
Dat staat in de policy... (toch??)quote:Op woensdag 14 april 2004 12:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
uhum, says who![]()
gaan we nou 1 spelletje doen of niet?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Truth or dare....Maar dan moeten er nog wel meerdere mensen meedoen...
Ik doe meequote:Op woensdag 14 april 2004 12:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Truth or dare....Maar dan moeten er nog wel meerdere mensen meedoen...
jij hebt geen levenquote:Op woensdag 14 april 2004 12:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doe mee
ik stel de eerste vraag aan mutz. Ik ga er van uit dat ze dare doet
Zeg bevredig jij je zelf wel eens met een electro tandenborstel![]()
voert graag de spanning op![]()
Nou begin danquote:Op woensdag 14 april 2004 12:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gaan we nou 1 spelletje doen of niet?![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 12:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doe mee
* LWaS voert graag de spanning op![]()
Ik heb alleen maar een gewone tandenborstel... Geen electrische, dus het antwoord is een nee...quote:Op woensdag 14 april 2004 12:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik doe mee
* ook_gek voert graag de spanning op![]()
wat doe je dan wel?quote:Op woensdag 14 april 2004 12:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een gewone tandenborstel... Geen electrische, dus het antwoord is een nee...
jij bent niet aan de beurtquote:Op woensdag 14 april 2004 12:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat doe je dan wel?![]()
Dat was niet de vraag...quote:Op woensdag 14 april 2004 12:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat doe je dan wel?![]()
Ik ga gelukkig wegquote:Op woensdag 14 april 2004 13:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat was niet de vraag...Ik heb de vraag beantwoord zoals die gesteld is... Dus ik ff hard denken voor de volgende vraag...
kies maarquote:Op woensdag 14 april 2004 13:00 schreef MutZ het volgende:
Tommy, een truth of een dare??
ja zo schiet het natuurlijk niet opquote:Op woensdag 14 april 2004 13:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
kies maar![]()
Nee, jij moet kiezen...quote:Op woensdag 14 april 2004 13:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
kies maar![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 13:11 schreef MutZ het volgende:
Open een topic waarin je aan een user hier op FOK! verkering of ten huwelijk vraagt... Post de link hier...
wel in PTA dan, want ik post niet buiten PTAquote:Op woensdag 14 april 2004 13:11 schreef MutZ het volgende:
Open een topic waarin je aan een user hier op FOK! verkering of ten huwelijk vraagt... Post de link hier...
Aangezien hij niet in PTA thuishoort, schop ik hem ergens anders heen... ONZ of GC... Je mag kiezen...quote:Op woensdag 14 april 2004 13:15 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wel in PTA dan, want ik post niet buiten PTA![]()
Ah een huwelijksaanzoek tussen ras PTA'ers hoort binnen de PTAquote:Op woensdag 14 april 2004 13:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Aangezien hij niet in PTA thuishoort, schop ik hem ergens anders heen... ONZ of GC... Je mag kiezen...
slotje danquote:Op woensdag 14 april 2004 13:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Aangezien hij niet in PTA thuishoort, schop ik hem ergens anders heen... ONZ of GC... Je mag kiezen...
Ik laat hem voorlopig hier wel ff staan... Weet je wat?? Ik maak hem sticky...quote:Op woensdag 14 april 2004 13:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
slotje dan![]()
wou hem net naar onzin schoppenquote:Op woensdag 14 april 2004 13:20 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik laat hem voorlopig hier wel ff staan... Weet je wat?? Ik maak hem sticky...
Gewoon in PTA... Hij is sticky...quote:Op woensdag 14 april 2004 13:22 schreef BazzoS het volgende:
waar staat het topic nu?
Waarom niet??quote:Op woensdag 14 april 2004 13:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
euh, niet schoppe naar ONZ maar gewoon 1 slotje dan![]()
ik wens niet met dat gedeelte van fok in aanraking te komenquote:Op woensdag 14 april 2004 13:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waarom niet??
Bang zeker dat jij het volgende slachtoffer bent...quote:Op woensdag 14 april 2004 13:28 schreef BazzoS het volgende:
ben weer weg, laterr
troelalaquote:Op woensdag 14 april 2004 13:40 schreef ThaFreak het volgende:
pompidompidom
oke weet er een,quote:Op woensdag 14 april 2004 13:43 schreef MutZ het volgende:
ThaFreak, de eer is aan jou om iets voor ook_gek te bedenken...
mag ie niet kiezen tuusen dare en truthquote:Op woensdag 14 april 2004 13:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oke weet er een,
verklaar in een nieuw topic in onzin dat je een omgebouwde vrouw bent
neej hij moet gewoon doenquote:Op woensdag 14 april 2004 13:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mag ie niet kiezen tuusen dare en truth
Te weinig uitdaging.quote:Op woensdag 14 april 2004 13:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
oke weet er een,
verklaar in een nieuw topic in onzin dat je een omgebouwde vrouw bent
begin een rel in centraal forum feedbackquote:Op woensdag 14 april 2004 13:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Te weinig uitdaging.
maakt niet uitquote:Op woensdag 14 april 2004 13:53 schreef ook_gek het volgende:
Nou ja. Ik weet heel veel. Maar dat is meteen een perm ban
die heeft een dare dat ie een rel moet beginnenquote:Op woensdag 14 april 2004 13:59 schreef Tjabbo het volgende:
ik wil ook wel meedoen.
wie is er aan de beurt nu? ook_gek nog?
geil enzoquote:Op woensdag 14 april 2004 14:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
die heeft een dare dat ie een rel moet beginnen
jij krijg zo een dare dat je wat naaktfoto's van jezelf moet plaatsen![]()
![]()
![]()
dan vind ik dat je FOK! moet deleten... of weet je wat delete heel internet maarquote:Op woensdag 14 april 2004 14:05 schreef ook_gek het volgende:
Rel beginnen is niet leuk.
Jullie zijn iet creatief.
oke maar dan moet je nu wat verzinnen voor Tjabboquote:Op woensdag 14 april 2004 14:05 schreef ook_gek het volgende:
Mutz ik mail je vanvond wel wat
Dat is mijn dare geweest. ThaFreak krijgt een CCtje
aan mijquote:Op woensdag 14 april 2004 14:12 schreef ook_gek het volgende:
De waarheid voor Tjabbo.
Heb je ooit wel eens aan een andere vrouw gedacht toen je sex had met je vriendin
opel he...quote:Op woensdag 14 april 2004 14:29 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is de achterklep van m'n auto nadat hij al 2 keer(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) voor roest bij de achterklep naar de dealer is geweesten nu willen ze me geen gratis leenauto geven voor de tijd dat de auto weer bij de dealer staat, dus ga ik zo ff bellen met de importeur. Want dit vind ik geen styl.
(leuk detail, ze geven 12 jaar garantiede auto is 3 jaar oud)
Ik mag em niet verkopenquote:Op woensdag 14 april 2004 14:34 schreef ook_gek het volgende:
Dare voor PeuRac.
Dat hij deze auto durft te verkopen. Met als melding dat er geen
roest plekje te vinden is. En als ze er over beginnen het stug gaat ontkennen
have funquote:Op woensdag 14 april 2004 14:46 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ik ga ff bellen![]()
Dat komt nu, ik ga nl met de dealer bellen (opnieuw), eerst de receptionist, dan de WP-chef, en als ik er dan nog niet uitkom, tja dan gaat er een brief naar de directie, en naar Opel NLquote:Op woensdag 14 april 2004 14:55 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
have fun![]()
wel eens?quote:Op woensdag 14 april 2004 14:12 schreef ook_gek het volgende:
De waarheid voor Tjabbo.
Heb je ooit wel eens aan een andere vrouw gedacht toen je sex had met je vriendin
sex voor het huwelijkquote:Op woensdag 14 april 2004 15:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel eens?
Eh nee. nooit.
Briefen sturen heeft geen zin.quote:Op woensdag 14 april 2004 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat komt nu, ik ga nl met de dealer bellen (opnieuw), eerst de receptionist, dan de WP-chef, en als ik er dan nog niet uitkom, tja dan gaat er een brief naar de directie, en naar Opel NL
denk het, tis weer veilig om hier te postenquote:Op woensdag 14 april 2004 15:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is 't spelletje nu afgelopen?
nee hoor... spelletje is nog niet afgelopenquote:Op woensdag 14 april 2004 15:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
denk het, tis weer veilig om hier te posten
idd het is tjabbo zijn beurtquote:Op woensdag 14 april 2004 16:01 schreef ThaFreak het volgende:
tjabbo moet alleen een nieuwe maken
inlikkerquote:Op woensdag 14 april 2004 16:23 schreef PeuRac het volgende:
Zo, ben weer terug. Het is de ruitenwisser motor, ze gaan em bestellen en bellen me als die er is.
Dan moet ik op de reparatie wachten. Eerst maakte me dat een beetje kwaad, maar bedacht me later dat ik dan mooi met de directeur kan babbelen
quote:Op woensdag 14 april 2004 16:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
inlikker
babbelen = informeel solliciteren?
babbelen = informeel meer halen uit je klacht....quote:Op woensdag 14 april 2004 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]jij let ook niet op he. Ik heb een hekel aan Opel en die garage.
babbelen = informeel klacht indienen
Dat klopt ja, misschien dat ik een leuke proefrit kan krijgen oidquote:Op woensdag 14 april 2004 16:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
babbelen = informeel meer halen uit je klacht....
hekel aan opel... ach ja... zo lang ze je betalen
dare dat ik zo naar huis ga....quote:Op woensdag 14 april 2004 16:37 schreef Tjabbo het volgende:
Xtreem,
truth or dare?
Je zocht toch nog een bijbaan?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En mij betalen?
quote:Op woensdag 14 april 2004 16:44 schreef Xtreem het volgende:
[..]
dare dat ik zo naar huis ga....
'k kwam eigenlijk alleen ff de routeplanner gebruiken
1) de zon schijntquote:Op woensdag 14 april 2004 16:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Met een te grote bek, bereik je helemaal niks. Ik heb ff met de Werkplaats-chef gepraat, ff boos gemaakt, en t is nu geregeld.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:36 schreef ook_gek het volgende:
Is altijd zo. Mensen hebben een grote bek.
Van ja ik ga de hele tering zooi op z,n kop zetten.
Op het moment dat ze dan aan komen bij het bedrijf. Zijn ze zo mak als een lammetje.
Zie niet anders op me werk.
nou? nou? nou?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1) de zon schijnt
2) ik heb de hele dag binnen gezeten
nee, dan ga ik fijn met jullie een spelletje doen als ik ook op het terras kan zitten of kan gaan koken![]()
1 x trut,quote:Op woensdag 14 april 2004 16:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
nou? nou? nou?
troet or daar?
Ja, maar niet bijquote:Op woensdag 14 april 2004 16:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je zocht toch nog een bijbaan?![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 16:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, maar niet bijOpel
![]()
Idd, duidelijk laten merken dat je boos bent, maar toch heel netjes en vriendelijk blijvenquote:Op woensdag 14 april 2004 16:52 schreef Xtreem het volgende:
beetje boos maken, maar altijd correct blijven.... werkt <voor mij> nog altijd het beste....
Heb een klasgenoot met 3 Saab dealersquote:Op woensdag 14 april 2004 16:58 schreef Xtreem het volgende:
[..]
kun je je mooi bij GM inlikken, kom je vanzelf bij Saab/ Subaru terecht
nou lassie, ga je gangquote:Op woensdag 14 april 2004 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb een klasgenoot met 3 Saab dealers![]()
Ik heb een sollicitatie mail naar een grote disco hier in de buurt verzonden, daar zochten ze een fotograaf. En misschien dat ik er later nog een baan bij zoek (dit is vrijdag/zaterdag 22uu - 4u)quote:Op woensdag 14 april 2004 17:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nou lassie, ga je gang
Tjibje:
schiet 'ns op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |