Screenshotsquote:The second major change to Wolfenstein's multiplayer component is the addition of the covert ops class. Silence is this character's specialty, and as such his primary weapon is a new silenced sniper rifle. He also has the ability to carry a silenced version of the Sten from the original game. The covert ops player's secondary abilities include being able to spot land mines--which can now be dropped by engineers--by using his binoculars. He can also steal the uniform off any fallen enemy and assume his identity. His cover will be blown if he fires his weapon, but otherwise, the only way for an enemy to spot a covert ops player in disguise is by the weapon he's carrying and by the lack of the player's name atop his head--when you target your true allies in the game, their names appear above their heads.
Is die site/ tool official of onofficial?quote:Op maandag 12 april 2004 22:41 schreef Ra-z het volgende:
verhaal...
tis de officiele site van die modquote:Op maandag 12 april 2004 22:44 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Is die site/ tool official of onofficial?![]()
Dankjequote:Op dinsdag 13 april 2004 00:07 schreef speknek het volgende:
Nou goed, ik ben lief en laat bij uitzondering deze open.
Gedaan , bedankt, dat je het wilde meldenquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:08 schreef Salteh het volgende:
Ik zou alleen wel het gedeelte "Zo biedt de singleplayer een heel nieuwe ervaring met het squad based spelen. " even weghalen
Heb ook geen idee, Fuel Dump kan het wel zijn in de test fase?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:40 schreef Markster het volgende:
zijn die pics van de verwachte versie ofzo? die maps zien er heel anders uit dan de uiteindelijke?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:58 schreef NewLife het volgende:
Dit spel is echt KICKEH @ Lan Party met 4 tegen 4... (kamer tegen kamer!).
Met onbekende over internet vind ik er geen drol aan.
Ik vat je reactie niet echt ..quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Onbekende is leuk(er ?) ....
Dat is toch nou juist de bedoeling van Multiplayer? Voor exacte gelijkwaardige tegenstand moet je jezelf verlagen tot het aanmaken van bots.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:08 schreef NewLife het volgende:
Met bekende/vrienden is het juist leuk, tacktiek bespreken ed met personen die ongeveer even goed zijn (paar uitzonderingen uiteraard maar die zijn eerlijk verdeeld over de 2 teams).
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:08 schreef NewLife het volgende:
[..]
Ik vat je reactie niet echt ...
Met bekende/vrienden is het juist leuk, tacktiek bespreken ed met personen die ongeveer even goed zijn (paar uitzonderingen uiteraard maar die zijn eerlijk verdeeld over de 2 teams). Ook IRL undercover spelen is weleens leuk... voor 1 keertje![]()
![]()
Nou elke keer als ik online ga word ik direct door me kop geschotenquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:11 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dat is toch nou juist de bedoeling van Multiplayer? Voor exacte gelijkwaardige tegenstand moet je jezelf verlagen tot het aanmaken van bots.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:14 schreef NewLife het volgende:
[..]
Nou elke keer als ik online ga word ik direct door me kop geschoten![]()
Zal mij een zorg zijn, als ik maar fijn met maten kan multiplayeren hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het leven van een newbie is zwaar
![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het leven van een newbie is zwaar
![]()
Elke keer vol met digitaal lood worden is op een gegeven moment niet fijn meer. De nagel in de doodskist spelen daarintegen welquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:16 schreef NewLife het volgende:
Zal mij een zorg zijn, als ik maar fijn met maten kan multiplayeren hoor je mij niet klagen![]()
Fun is relatief..quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Elke keer vol met digitaal lood worden is op een gegeven moment niet fijn meer. De nagel in de doodskist spelen daarintegen wel
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:20 schreef NewLife het volgende:
Tja ik ben liever een pro in een leuke sport dan de hele dag achter zo'n schermpie zitten, maar t kan ook aan mij liggen hoor.
we merken het!quote:Aantal posts: 864 (gemiddeld 67 per dag)
quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
we merken het!
wat een kut grap.. ik heb er van wakker gelegen en was alweer met engineer aan het oefenenquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:37 schreef Salteh het volgende:
Dat was een 1-april grap van een website..
De meeste mensen van Splash Damage zijn iig deze week op vakantie :p
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:48 schreef BMWM3 het volgende:
Ik speel op de XS4ALL servers en de N E X U S servers. Ruige leuk op die servers!!
Wat ik me opeens invalt. Kan iemand met een goede mbit een server starten met de naam "Gathering of Tweakers [GoT] Server"? Of kan dat niet?
And proud of itquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:28 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
we merken het!
BMWM3 [eurocarsforum.NL] (sorry voor de reclame. Maar dat is onze clanquote:Op woensdag 14 april 2004 12:03 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik speel ook vaak op NEXUS, wat is je nick?
probeer het eerst dan ff uit , door zelf een paar levels te doorlopen op een lege server ofzo, zo gaan mensen zich alleen maar aan je ergeren!quote:Op woensdag 14 april 2004 17:15 schreef capibar het volgende:
ik heb hem vannochtend ook gedownload.
ik begrijp echt niet wat ik moet doen
ik loop maar een beetje rond, op dingen te schieten![]()
ja, ik weet hetquote:Op woensdag 14 april 2004 20:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
probeer het eerst dan ff uit , door zelf een paar levels te doorlopen op een lege server ofzo, zo gaan mensen zich alleen maar aan je ergeren!
zeer kort uitgelegd...quote:Op woensdag 14 april 2004 20:25 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, ik weet het
(ik ben al een keer gekicked)
maar wat is nou precies de bedoeling van het spel, moet je een objective doen ofzo?
TEAMPLAY dat is het antwoord.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:25 schreef capibar het volgende:
[..]
ja, ik weet het
(ik ben al een keer gekicked)
maar wat is nou precies de bedoeling van het spel, moet je een objective doen ofzo?
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:03 schreef Ra-z het volgende:
[..]
TEAMPLAY dat is het antwoord.
Een field op moet zijn airstrikes goed gooien. en ammo geven
Een medic moet mensen healen/reviven
Een covert ops is een beetje een vrije classdie moet infiltreren
Een soldat is voor het zware geschut
Beheers je alle classes goed met je team dan zijn de opbjectives een eitje
Die zijn meestal opgebouwd in de vorm van doe dit daarna dat
Axis defend over het algemeen ( behalve in railgun![]()
En Allies is de offence zegmaar![]()
ik ben wel geinteresseerd. Ben niet eentje van de hoogste klasse, maar speel RTCW al een tijdje en zal nu de download van ET nog een keer aanzetten. Als ik dit spel een beetje onder de knie heb (als ik het zo hoor, verschilt het niet heel veel), en mijn computer het allemaal een beetje aankan, kom ik er op terug.quote:Op donderdag 15 april 2004 01:12 schreef BMWM3 het volgende:
Heeft iemand misschien zin om mijn clan te joinen?Ik vindt het heel erg gaaf als er iemand van Fok! in komt..
Ok. Voeg me even op MSN. Dan geef ik de code door met de kleuren in de clan naamquote:Op donderdag 15 april 2004 09:38 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ik ben wel geinteresseerd. Ben niet eentje van de hoogste klasse, maar speel RTCW al een tijdje en zal nu de download van ET nog een keer aanzetten. Als ik dit spel een beetje onder de knie heb (als ik het zo hoor, verschilt het niet heel veel), en mijn computer het allemaal een beetje aankan, kom ik er op terug.![]()
download gem. van 350 kb/sec. Ben zo klaar
ok heb het net even een uurtje gespeeld, op alle maps volgens mij. Leuk spel, begin het al wat onder de knie te krijgen. Zal even kijken of ik die kleurencombo voor elkaar krijg, ben namelijk enorm technisch......quote:Op donderdag 15 april 2004 10:27 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ok. Voeg me even op MSN. Dan geef ik de code door met de kleuren in de clan naam
Ok hier dan de kleurencombinatie. Je nick geheel Wit (^7). En dan een spatie en de clannaam ( ^1[^7Eurocarsforum.NL^1] En je bent klaar. Dus de haakjes worden rood. De clannaam is dan witCapiche?
ik ga NU m'n nick veranderen en dan spelen. Zie je wel verschijnen. OF nietquote:Op donderdag 15 april 2004 13:00 schreef BMWM3 het volgende:
Op de XS4ALL en N E X U S servers
Die rouleren echt super
In een uurtje alle 6 de maps gespeeld??? Lijkt me sterkt of allies moeten wel heel erg goed geweest zijnquote:Op donderdag 15 april 2004 12:46 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ok heb het net even een uurtje gespeeld, op alle maps volgens mij.
we kunnen iig alleen [Fok!] voor onze naam zettenquote:Op donderdag 15 april 2004 14:20 schreef Man_Made_God het volgende:
We moeten maar es kijken hoeveel mensen er animo hebben voor een Fok! clan??? Als er genoeg mensen zijn is dat nog wel leuk, misschien een eigen server erbij ofzo? Ik heb er wel animo voor in ieder geval
Heb ik al : [fok]BonoboNL, er wordt ook wel gespeeld met fok!, maar dat gaat via irc en da begin ik nie an.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:24 schreef keijz het volgende:
[..]
we kunnen iig alleen [Fok!] voor onze naam zetten
een autoforumquote:Op donderdag 15 april 2004 14:16 schreef BMWM3 het volgende:
Fok! Clan? Die hebben we niet. Wel een [Eurocarsforum.NL] clan
Yup een autoforumquote:Op donderdag 15 april 2004 14:25 schreef keijz het volgende:
[..]
een autoforum
quote:Op donderdag 15 april 2004 14:26 schreef Man_Made_God het volgende:
op welke servers spelen jullie dan?
[fok] voor je nick met een spatie tussen [fok] en je nick vind ik wel een plan. Moet het nog een kleurtje hebben dan?
ga me nou niet vertellen dat jij ook RTCW speelt met die nick?quote:Op donderdag 15 april 2004 14:29 schreef keijz het volgende:
[..]
* keijz is [fok!] Herr Flick
edit: ik speel meestal op Gameservers.net #4 of #3... maar ook wel op [NL] rtcw GC
rtcw niet neequote:Op donderdag 15 april 2004 14:30 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
ga me nou niet vertellen dat jij ook RTCW speelt met die nick?
oh ok, dan is er iemand anders die die naam ook gebruiktquote:Op donderdag 15 april 2004 14:31 schreef keijz het volgende:
[..]
rtcw niet nee
hmm ik moet eerst nog ff wat doen, maar ik kan er wel om 3 uur zijn...quote:Op donderdag 15 april 2004 14:33 schreef Man_Made_God het volgende:
ik zie dat [NL] RTCW GC net 4 nog helemaal leeg is, als we daar nou es verzamelen om 14:45???
15:00 ok wat is de ip? danquote:Op donderdag 15 april 2004 14:33 schreef Man_Made_God het volgende:
ik zie dat [NL] RTCW GC net 4 nog helemaal leeg is, als we daar nou es verzamelen om 14:45???
kan je toch gewoon reconnecten.... teminste, bij mij doetie het dan altijdquote:Op donderdag 15 april 2004 14:49 schreef Man_Made_God het volgende:
ik kom er niet ivm "for low pings only".
Zal even een andere uitzoeken voor 15:00 uur en de ip hier postten
is er wel, niet echt succesvol, maar is er wel!quote:Op donderdag 15 april 2004 14:16 schreef BMWM3 het volgende:
Fok! Clan? Die hebben we niet. Wel een [Eurocarsforum.NL] clan
BMWM3 rouleerdequote:Op donderdag 15 april 2004 16:28 schreef Bonobo11 het volgende:
Nou dat was best leuk, alleen een beetje weinig spelers, alleen het laatste level (fueldump) was een beetje eerlijk gespeeld. de rest was erg flauw van ons (allies).
Maar zeker voor herhaling vatbaar, ik schiet jullie graag helemaal aan gort!!!
Nou daar denken anderen anders overquote:Op donderdag 15 april 2004 16:32 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
BMWM3 rouleerde![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 16:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nou daar denken anderen anders over
* BMWM3 roeleerde de pan uit
ik blies de fuel dump op hequote:Op donderdag 15 april 2004 16:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nou daar denken anderen anders over
mensen die alleen voor de XP gaan heb ik zo'n hekel aan, 't is een team-spel, niet "wie heeft dee meeste punten"quote:Op donderdag 15 april 2004 16:46 schreef BMWM3 het volgende:
[..]Ok das waar. Maar naar 2 mappen al 600 punten met Medic
![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 17:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
mensen die alleen voor de XP gaan heb ik zo'n hekel aan, 't is een team-spel, niet "wie heeft dee meeste punten"
weet ik ook welquote:Op donderdag 15 april 2004 18:49 schreef BMWM3 het volgende:
Hallo. Iedereen gaat boven XP. maar wilde even duidelijk zijnOf ik niet goed speelde
wat heb je aa veel XP als je de map verliest.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
mensen die alleen voor de XP gaan heb ik zo'n hekel aan, 't is een team-spel, niet "wie heeft dee meeste punten"
XP raak je na elk spel weer kwijt..quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:31 schreef capibar het volgende:
ik startte ET vandaag op, en al mijn xp en mijn sterren waren weg
weet iemand hoe dit komt?
ik had trouwens ook een server gejoined, toen drukte ik even op esc om mijn naam te veranderen, en toen stond er ineens ET pro (ik had net de nieuwste versie gedownload) dus ik kijk naar even, en ik zet anti lag aan, en toen stond er ineens dat ik gekicked was door punkbuster![]()
Omdat je "sterren" aka XP meestal word reset per server. ( sommige servers hebben save xp )quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:31 schreef capibar het volgende:
ik startte ET vandaag op, en al mijn xp en mijn sterren waren weg
weet iemand hoe dit komt?
ik had trouwens ook een server gejoined, toen drukte ik even op esc om mijn naam te veranderen, en toen stond er ineens ET pro (ik had net de nieuwste versie gedownload) dus ik kijk naar even, en ik zet anti lag aan, en toen stond er ineens dat ik gekicked was door punkbuster![]()
waarom hou je je sterren niet gewoon sowiesoquote:Op vrijdag 16 april 2004 11:49 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Omdat je "sterren" aka XP meestal word reset per server. ( sommige servers hebben save xp )
En als je dan gekicked word staat punkbuster ( anti cheat ) wat te strak..
Ik zal er zijnquote:Op vrijdag 16 april 2004 08:23 schreef BMWM3 het volgende:
Zullen we vanmiddag rond 15:00 weer op deze server raggen? 130.89.174.9:27960
Ik doe mijn best om het te halen.....quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:23 schreef BMWM3 het volgende:
Tsja kan ff duren, als je wat beter wordt duurt het ook wat minder lang hoor, maar daar gaat het niet om. Die sterren/Xp verlies je weer bij een serverreset (na 3 of 6 maps). Sommigen hebben dan 1000+ Xp hoor (ongeveer alles vol). Dan krijgt iedereen weer een nieuwe start. Wel zo eerlijk he? (Noobfriendly)quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:31 schreef capibar het volgende:
[..]
waarom hou je je sterren niet gewoon sowieso
om alle sterren te krijgen ben je 3 uur bezig ofzo![]()
en -12xp?quote:Op vrijdag 16 april 2004 16:38 schreef capibar het volgende:
zo, dat was weer leuk.
aan het begin van oasis dacht ik dat we nog met de warmup bezig waren, dus had ik iets van 4 teamkills gemaakt![]()
*Scribble, scribble*quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:23 schreef BMWM3 het volgende:
quote:"Calamarain: Verder heb ik die panzernerf aangezet op "3", ETpro's eigen anti-cheat dingen staan aan.
Calamarain: Mensen verticaal duwen staat uit, om te voorkomen dat je mensen over muren heen kunt duwen. Dat is alleen niet zo handig op trappen.
Calamarain: 60% van de mensen moet nu op ready drukken om door te gaan naar de volgende map.
Calamarain: Tijdens de warmup mag je van zijde wisselen.
Ik heb die panzerlevel (minder energie per schot nodig) maar op level twee gezet.
Calamarain: En je krijgt nu 1 xp per 50hp, en 1 xp per kill ipv 3xp per kill."
geil, mn vaste server..quote:Op zaterdag 17 april 2004 18:49 schreef tongytongylickylicky het volgende:
62.212.73.195:27960
DAAR ZT IK NU WAT IS JE NICK NAME?
quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
mijn god, n00b fucking city, daar kom ik dus eerst ook niet weer..
Waarom dan niet op 1 van de N E X U S of de XS4ALL servers? Daar komen alle goede spelers naartoequote:Op zaterdag 17 april 2004 19:32 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
haahha het is inderdaad wel erg ja
ik ben geen goeie speler, maar ik ben ook geen n00b meer, als je speelt, zorg er dan iig voor dat je de objectives e.d kent...quote:Op zaterdag 17 april 2004 19:33 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Waarom dan niet op 1 van de N E X U S of de XS4ALL servers? Daar komen alle goede spelers naartoe![]()
Ik zeg niet dat je dan niet mag komen. Iedereen komt daar. Ik ben ook niet goed, maar ken wel de instructie en de objectives. Kom is een keer in de XS4ALL server. Dan wil ik wel samen met je gamenquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik ben geen goeie speler, maar ik ben ook geen n00b meer, als je speelt, zorg er dan iig voor dat je de objectives e.d kent...
Ja dat weet ik niet uit mijn hoofdquote:Op zaterdag 17 april 2004 20:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
ip?
MSN, nee, IRC wel...quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:42 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet uit mijn hoofd
Maar hoe heet het.... Ohja, gewoon al die servers alfabetiseren op naam van server. Dan zie je van zelf XS4ALL server staan. Als het goed is zijn er 3 server van ze,
Als je MSN hebt wil ik wel is met je gamen, dan kunnen we doorgeven waar we heen gaan of waar je al bent
Hehehe lees de MOTD eens als je een server joint, als je dat zou doen dan wist je wel dat je nexus hier kunt vindenquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:24 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft iemand misschien de site van NEXUS of alle servers+ip? Ik ben me favorieten een beetje aan eht opschonen daarom
quote:Op zondag 18 april 2004 16:05 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik zwerf weer rond op de Nexus servers
zou leuk zijn, maar ken jij iemand met een 10mbit verbinding?quote:Op maandag 19 april 2004 01:25 schreef BMWM3 het volgende:
Is er misschien Animo om een eigen server te starten? Een Fok!Forum server of zo iets
Ik kan niet, heb maar een 10/100 netwerk kaart
Helaas niet... Maar zal er even achterna gaan, en navragen.quote:Op maandag 19 april 2004 13:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zou leuk zijn, maar ken jij iemand met een 10mbit verbinding?
* SittingDuck is het er HELEMAAL mee eens!quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:03 schreef DrWolffenstein het volgende:
Return to Castle Wolfenstein is veel beter.![]()
ET is tenminste gratisquote:Op maandag 19 april 2004 16:17 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
* capibar is het er HELEMAAL mee eens!
Speel nog steeds RTCW!
Er bestaat zoiets als kopenquote:Op maandag 19 april 2004 16:22 schreef capibar het volgende:
[..]
ET is tenminste gratis![]()
rtcw ook, maar dan kan je niet online spelen![]()
ja, maar daar moet je geld voor betalen, en ET is gratisquote:Op maandag 19 april 2004 16:26 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als kopen
Vanaf een uurtje of 6 op de nexusservers, maar ik check hier ook nog wel ff.....quote:Op maandag 19 april 2004 16:03 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Helaas niet... Maar zal er even achterna gaan, en navragen.
Wie gaan er vanmiddag/avond nog gamen?
welk ip-adres is dat?quote:Op maandag 19 april 2004 16:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Vanaf een uurtje of 6 op de nexusservers, maar ik check hier ook nog wel ff.....
Ja lijkt me ook wel aardig om het te weten...quote:Op maandag 19 april 2004 16:34 schreef capibar het volgende:
[..]
welk ip-adres is dat?
Ik vind ET vele malen beter juistquote:Op maandag 19 april 2004 16:17 schreef SittingDuck het volgende:
[..]
Sittingduck is het er HELEMAAL mee eens!
Speel nog steeds RTCW!
Cheatersquote:Op maandag 19 april 2004 19:11 schreef WyBo het volgende:
weet iemand die "cheat" dat er geen vote tegen je kan worden gecalled (wel natuurlijk door /callvote kick WyBo) het is voor dus voor n00bs![]()
volgens mij moest je dan ^^6 voor je naam zetten maar weet niet zeker
ik ben meestal op Tiscali 1/2/3 of 4 heb in clans gezeten maar ben ATM weer beschikbaar
cheaten in een online game is zwaar triestquote:Op maandag 19 april 2004 19:11 schreef WyBo het volgende:
weet iemand die "cheat" dat er geen vote tegen je kan worden gecalled (wel natuurlijk door /callvote kick WyBo) het is voor dus voor n00bs![]()
ik ben meestal op Tiscali 1/2/3 of 4 heb in clans gezeten maar ben ATM weer beschikbaar
als mensen votes tegen je callen, is het meestal slecht met je prestaties gesteld..quote:Op maandag 19 april 2004 19:11 schreef WyBo het volgende:
Helpt Punkbuster dan niet tegen cheatenquote:Op maandag 19 april 2004 19:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
ja, net als aimbot een trucje is....
Ik heb wel tijd hoor morgenquote:Op woensdag 21 april 2004 20:53 schreef Tha_TE het volgende:
YaY 3dkaart vandaag opgehaald, iemand spelen morgen? :]
Vanavond even nietquote:Op woensdag 21 april 2004 22:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Is/gaat er nu nog iemand spelen?
We zitten in de zon dankzij onze schermquote:Op donderdag 22 april 2004 13:39 schreef keijz het volgende:
Wie gaan er vanmiddag spelen? of zit iedereen in zon?
Ik zal het na 10 uur even editen. Zit nu namelijk niet op mijn computer.quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:48 schreef JeePee het volgende:
nick Chaser[NL]
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:50 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb het vandaag voor het eerst 5 min gespeeld![]()
Ik had nog een kill ook!![]()
Heb 3 jaar Moh gespeeldquote:Op vrijdag 23 april 2004 17:02 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
(AXIS dus hè)![]()
Dat weet ik ook wel. Ik zeg dit erbij omdat jullie een eichte duitser in ged8e hadden .quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Heb 3 jaar Moh gespeeld![]()
[flauw]Hoe weet jij dat ik 3 jaar Moh heb gespeeld[/flauw]quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:56 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel.
Ja iddquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:57 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[flauw]Hoe weet jij dat ik 3 jaar Moh heb gespeeld[/flauw]
Np hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:59 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ja iddSorry. Maar bedoelde het eigen over de uitleg van Axis
![]()
Sorry.![]()
Bij voorkeur nuquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:01 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Np hoor![]()
Wie wil mij Wolfenstein leren spelen?![]()
Sterf en speel ET met mijquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:07 schreef paarse_paashaas het volgende:
Heeft zwansen zich hier al gemeld?
die speeld sinds gister ook ET!
WHehehhe, echt nietquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Sterf en speel ET met mij![]()
Moet je wel de server posten waar jij zit anders kan ik je natuurlijk nooit vindenquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:08 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
blijf leven en speel ET met mij![]()
Ik heet "BMWM3 [EasY] En misschien komt ik nog wel vanmiddag/avond!quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:38 schreef 61neorej het volgende:
En je naam is ook wel handig om te weten
anders weet ik nog niet wie je bent
Post een server en ik joinquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:34 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Moet je wel de server posten waar jij zit anders kan ik je natuurlijk nooit vinden
ik kan geen servers posten als ik aan t spelen ben, me computer wil dan om een of andere vage reden niet ondertussen terug naar windowsquote:Op zaterdag 24 april 2004 16:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Post een server en ik join![]()
Zelfde nick als hier
Volgens mij ben ik jou wel eens tegengekomen op skynetquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:18 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Ik heet "BMWM3 [EasY] En misschien komt ik nog wel vanmiddag/avond!
Dat kan inderdaad. Ben daar ook af en toequote:Op zaterdag 24 april 2004 19:04 schreef Roellio het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik jou wel eens tegengekomen op skynet
Mijn naam is Itchy Trigger Finger, en probeer zoveel mogelijk in Nexus 3 of 6 te spelen, anders word het meestal 5.quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik probeer meestal met AllSeeing Eye de Nexus en Tiscali servers en dan maar kijken of daar bekende nicks bijstaan.
Omdat ik mijn pc nu 1,5 week kwijt bent.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:40 schreef Erick het volgende:
Waarom pas in het weekend???? 's avonds/nachts kan toch ook 8)
waar donwload je allseeing Eye?quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Ik probeer meestal met AllSeeing Eye de Nexus en Tiscali servers en dan maar kijken of daar bekende nicks bijstaan.
Awwwwquote:Op donderdag 29 april 2004 13:17 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Omdat ik mijn pc nu 1,5 week kwijt bent.![]()
He jij zat vanavond rond 21:00 uur in mijn fireteamquote:Op donderdag 29 april 2004 12:23 schreef ramsesii het volgende:
[..]
Mijn naam is Itchy Trigger Finger, en probeer zoveel mogelijk in Nexus 3 of 6 te spelen, anders word het meestal 5.
quote:Op donderdag 29 april 2004 19:01 schreef Erick het volgende:
[..]
Awwww![]()
Dat je dat overleefd.... ik zou gillend gek worden
We need an engineer!quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:09 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog een PC (van me pa) 4x zo trager als mijn systeem
En nog erger is. Het is een Compaqquote:Op vrijdag 30 april 2004 13:16 schreef Erick het volgende:
[..]
We need an engineer!
n00bquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:11 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Wat bedoel je ermee![]()
![]()
Ow dat gevalquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:18 schreef Erick het volgende:
[..]
n00b
v6= I'm a <class> in dit geval dus engi
v27= Where to?
Nu ikke n00bquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:45 schreef BMWM3 het volgende:
V R M - V R A of ik ga dood
N00Bquote:Op vrijdag 30 april 2004 16:52 schreef Erick het volgende:
[..]
Nu ikke n00b![]()
![]()
ja diue site doet laatste tijd heel vaak nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 19:02 schreef Overlast het volgende:
En www.rtcwfiles.comd oet ook moeilijk?
meer mensen last van?.
wederomquote:Op vrijdag 30 april 2004 18:27 schreef Gele_Kangaroe het volgende:
hmm ik ga ff op 62.212.73.195 een potje spelen
quote:Op zondag 2 mei 2004 12:55 schreef capibar het volgende:
ik had gister bij fueldump 92 kills terwijl de rest rond de 20 kills had![]()
ik heb het wel erg slim aangepaktquote:Op zondag 2 mei 2004 13:44 schreef BMWM3 het volgende:
[..]Dan ben je vereerd
Kan nog steeds geen ET spelen![]()
dus je speelde tegen een team zonder mortar?quote:Op zondag 2 mei 2004 16:08 schreef capibar het volgende:
[..]
ik heb het wel erg slim aangepakt
ik ging in de tank zitten terwijl ik axis was, en ik had uitzicht op dat spawn - huisje van de allies, dus telkens als ze uit de deur kwamen kon ik ze neermaaien.
toen ze eindelijk de tank hadden ben ik bij die mg42 gaan zitten die uitzicht heeft op die grot, en daarna ben ik bij die mg42 gaan zitten in die basis.
yup, ik kom bijna nooit een team tegen met mortar.quote:Op zondag 2 mei 2004 17:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dus je speelde tegen een team zonder mortar?
idd, jammer eig, want mortar is een prima verdedigings middel..quote:Op zondag 2 mei 2004 18:32 schreef capibar het volgende:
[..]
yup, ik kom bijna nooit een team tegen met mortar.
ik vind het zelf een beetje lastig, het is alleen achteraf op de command map te zien waar je mortier neerkomt...quote:Op zondag 2 mei 2004 18:54 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
idd, jammer eig, want mortar is een prima verdedigings middel..
Inderdaad dat vind ik ook kote, en ik begrijp ook niet echt wat het nut is van mortar bij fueldump, als allied zijndequote:Op zondag 2 mei 2004 19:17 schreef capibar het volgende:
[..]
ik vind het zelf een beetje lastig, het is alleen achteraf op de command map te zien waar je mortier neerkomt...
Je moet ze weg krijgen bij die brug. Om de tunnel door en de grot open te schieten om je spawnpoint te verplaatsen. De keren dat het level lukt als allies met covops en engineer zijn minimaal (das wel een hele mooie snelle overwinning als dat lukt, maar een beetje dom van axisquote:Op zondag 2 mei 2004 19:43 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Inderdaad dat vind ik ook kote, en ik begrijp ook niet echt wat het nut is van mortar bij fueldump, als allied zijnde
jaaah.. airstrike en mortar spammen op fueldump das lache..quote:Op maandag 3 mei 2004 00:54 schreef Bonobo11 het volgende:
In een goed team kan een mortar killing zijn. Bv als axis op fueldump de allies gewoon het hele level bij de brug tegenhouden. Speelde laatst met een clan mee (ik was medic en was erg succesvol in iedereen in leven houden. Als je het goed speelt, (dus zonder noobs, noi) is dat rete kicke!! Als iedereen zich aan z'n taak houd (dus niet als medic gungho into battle) geeft dat zo'n voldoening
Mortar bestookt continu de tank en aanlooproute ernaartoe, Fielopsen voor de aitrstrike en ammo en wat soldiers met Mobile mg42's op tactische plekken, twee goede medics, een covops voor de mijnen en om te pesten, en er is geen doorkomen aan!!!! Ook inandere levels is het gebruik van mortars erg goed, zowel voor allies als axis bv. Goldrush, als je de tank sloopt komen ze de bank niet in. Battery hoort een eitje te zijn voor een goed axis team (met mortar). Allies kunnen hem daar ook goed gebruiken en in railgun is tie ook erg handig.
Tis alleen erg saai een beetje met die mortar knallen. Tis wel leuk als je het een level goed doet ('k had laatst 36 kills met mortar en o deaths, ondertussen een joint gedraaid , geen meter bewogen 20 minuten lang, was een goed plekje), heb je heavy weapons alles vol en kun je verder met een bazooka en een machinegun
Too many airstrikes requested!!!quote:Op maandag 3 mei 2004 01:16 schreef Ra-z het volgende:
[..]
van mij mag er dus echt wel een stricter limiet op het aantal airstrikes want als je tegen zoiets speelt als ally is het gewoon niet meer leuk
Yup.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:22 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Too many airstrikes requested!!!
Aborting, can't see target...
Toch![]()
die 1e kloptquote:Op maandag 3 mei 2004 01:22 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Toch![]()
als iemand van de tegenpartij zo'n airstrike granaat gooit, kan je er (als je snel bent) een smoke grenade naartoe gooien, dat kan hij het ook niet zien.quote:Op maandag 3 mei 2004 01:22 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Toch![]()
dat zou best kunnenquote:Op vrijdag 30 april 2004 00:36 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
He jij zat vanavond rond 21:00 uur in mijn fireteam
![]()
ETpro maakt volgens mij geen veranderingen in de missies, dat is aleen om dingen te tweaken aan je HUD,crosshair,berichten die weergeven worden enz...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:13 schreef Overlast het volgende:
Leuke tip van die smoke!
Moet je wel erg snel zijn alleen![]()
ZIjn er mensen met nog meer tips, ik speel ET al een paar maanden maar er zijn altijd wel dingetjes die nog handig zijn om te weten.
En een vraaggie: Soms kan je bij Battery de grote backdoor opblazen met dynamite, is dat een andere versie van ET ofzo.
Etpro?
Volgens mij kan dat niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:13 schreef Overlast het volgende:
En een vraaggie: Soms kan je bij Battery de grote backdoor opblazen met dynamite, is dat een andere versie van ET ofzo.
heb ik jou gisteren niet regelmatig doodgeschoten ??quote:Op dinsdag 4 mei 2004 02:50 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet.![]()
je kunt die backdoor niet opblazen, wel openen door de generator op te blazen, die zit net achter de MG daar in de muur, maar doen moet je wel eerst binnen zien te komenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 00:13 schreef Overlast het volgende:
Leuke tip van die smoke!
Moet je wel erg snel zijn alleen![]()
ZIjn er mensen met nog meer tips, ik speel ET al een paar maanden maar er zijn altijd wel dingetjes die nog handig zijn om te weten.
Etpro?
dan ga je toch niet via linksquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:23 schreef keijz het volgende:
mijn computer crasht altijd als ik zegmaar via de linkerkant ga bij Battery
Noem maar tijd & serverquote:Op maandag 3 mei 2004 21:24 schreef BMWM3 het volgende:
Mijn PC is weer terug
Morgen wil ik even ET spelen. Wie wilt me weer helpen back 2 top?
duh... maar toch beetje jammer, vooral als je bij iemand aan het spectaten bent die daar looptquote:Op dinsdag 4 mei 2004 12:27 schreef ramsesii het volgende:
[..]
dan ga je toch niet via links
bij mij crashed hij af en toe wanner ik de servers wil opvragen, en wanneer ik in het spel zit, dan moet ik hem eerste een keer of 10 opstarten voordat hij weer normaal doet.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:29 schreef keijz het volgende:
[..]
duh... maar toch beetje jammer, vooral als je bij iemand aan het spectaten bent die daar loopt
Toch kan ik niet spelen vandaag. Moet zo even iemand helpen met haar PC. Dus je hoort het dan nog van me!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:28 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Noem maar tijd & server
Er gaan er maar 3XP's weg hoorquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:54 schreef capibar het volgende:
sta ik gister ales axis naast de mg-gunner bij de basis te snipen (vlak naast hem)
knalt hij me ineens neer(ik had geen complaint ingedient)
ik dus vragen waarom, zei hij iets van "je stond ervoor, ik kon niks zien"
dus toen heb ik hem maar even in zijn rug gestabbed, zodat we weer quitte stonden, dient hij een complaint in, al mijn xp-points weg![]()
je moet ook een paar keer op hem schieten zodat hij nog maar 2xp heeft, als hij je dan dood schiet complain je gewoon en verliest hij z'n xp...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:54 schreef capibar het volgende:
sta ik gister ales axis naast de mg-gunner bij de basis te snipen (vlak naast hem)
knalt hij me ineens neer(ik had geen complaint ingedient)
ik dus vragen waarom, zei hij iets van "je stond ervoor, ik kon niks zien"
dus toen heb ik hem maar even in zijn rug gestabbed, zodat we weer quitte stonden, dient hij een complaint in, al mijn xp-points weg![]()
Complainen is voor n00bs...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:18 schreef BMWM3 het volgende:
Ik camplain iemand alleen maar als hij het met opzet doet, of geen "Sorry" zegt
ik zat vanochtend te speccen, zat ik bij een medic uit mijn team, die was bijna dood, hij stond voor een health & ammo cabinet, probeert hij eerst de spuit, of dat lukt bij zichzelf, dat lukt niet, dus dan pakt hij de health packs, en gaat zichzelf daarmee healen terwijl hij gewoon voor een rek vol met health packs staat.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Complainen is voor n00bs...
Ik heb wel eens geen tijd om sorry te zeggen.... En met opzet doe ik alleen als ze bv. mijn mijnen aan het defusen zijn...
Maar meestal zijn dat ook n00bs en die snappen er toch niks van...
Ik zal jouw nooit complainenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geen tijd om sorry te zeggen.... En met opzet doe ik alleen als ze bv. mijn mijnen aan het defusen zijn...
ja, die homo moest dood idd, zat een beetje al mijn nauwkeurig geplaatste mines te defusen!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
dat laatste heb ik nou nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 4 mei 2004 19:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Das echt mega iritant engi's die eigen mijnen gaan defusen opdat zij weer een mijntje kunnen plaatsen, of wat dacht je van medics die meteen na het spawnen je bijna dood schieten zodat ze drie medipacks aan je kwijt kunnen.![]()
Op sommige servers dus wel!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je kunt die backdoor niet opblazen, wel openen door de generator op te blazen, die zit net achter de MG daar in de muur, maar doen moet je wel eerst binnen zien te komen
onzin, dan moet je een ge-editte map draaien, in de originele map is dit niet mogelijk, geen server instelling die daar verandering in aanbrengtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:40 schreef Overlast het volgende:
[..]
Op sommige servers dus wel!
Ik stond ook even t eknipperen met mijn ogen, maja het kan du swel.
Alleen op heel weinigs ervers maar![]()
* SuperWeber dat ook nog nooit gezien heeft...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
onzin, dan moet je een ge-editte map draaien, in de originele map is dit niet mogelijk, geen server instelling die daar verandering in aanbrengt
Niet blaten voor je iets uitgezocht hebtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
onzin, dan moet je een ge-editte map draaien, in de originele map is dit niet mogelijk, geen server instelling die daar verandering in aanbrengt
idd, dat is echt vervelend, dan schiet iemand gewoon een heel patroon op je leegquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:14 schreef Finkelstein het volgende:
ik complain ook nog wel eens als ik cov op ben, en ik nog een volle health bar heb, en dan zon kut n00b die me helemaal lek schiet daar wordt ik zo geiriteerd van. wordt nog boos als ikerover schrijf...
Nee, maar je kan wel achter of voor je nick [Fok!] zettenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:46 schreef mat_herben het volgende:
is er al een FOK! clan?
hodfrquote:Op dinsdag 4 mei 2004 21:15 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Niet blaten voor je iets uitgezocht hebt
Tis WEL degelijk mogelijk om de backdoor dynamite baar te maken.
uit de ET Pro Faq
Q: I hear that the new ETPro version (3.0.1) sucks, is it "really" better that I get an older version?
A: This is entirely done with the disgression of the person. Most likely the reason why the people suggest an older version is because they do not like hitsounds, they were affected by the demo playback bug of 3.0.0 (fixed in 3.0.1), or they are not pleased with the ability to dynamite the back door of battery. These are all settings that the server admin can change, so I feel there is no reason to go with an older version. If you insist, however, all versions less than 2.0.7 (and including) are depreciated with bugs and exploits clients can use to cheat.
hij is nog niet dichtquote:Op dinsdag 4 mei 2004 22:07 schreef BMWM3 het volgende:
[PC] Het grote Wolfenstein Enemy Territory Topic! (Deel 4)
Daar verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |