Kijk eens naar mijn reg-datum, ik ben pberends niet hoor.quote:Op maandag 12 april 2004 19:30 schreef Unneoetech het volgende:
Leuke kloon!
Dan ook in dit topic ff...quote:Op maandag 12 april 2004 19:33 schreef Maerycke het volgende:
Dan ook in dit topic ff... pberends:
Lazer op als je niets nuttigs te melden hebt.quote:Op maandag 12 april 2004 19:35 schreef Bupatih het volgende:
pberends
Silmarwen
Dora_van_Crizadak
en al die andere klonen
een doodsverwensing...quote:Op maandag 12 april 2004 19:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Dan ook in dit topic ff...ga dood
Grappig dat ik een kloon benquote:Op maandag 12 april 2004 19:35 schreef Bupatih het volgende:
pberends
Silmarwen
Dora_van_Crizadak
en al die andere klonen
Moge zijn ban lang duren!quote:Op maandag 12 april 2004 19:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:pberends
.
Van BansheeBoy, die neemt ook alles veel te serieus, vooral zichzelf.quote:Op maandag 12 april 2004 19:41 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Grappig dat ik een kloon ben
wist ik nog niet. Van wie ben ik een kloon dan?
Zeg, open een eigen topic als je je pberendshaat wilt tentoonspreiden. In dit topic is het alleen toegestaan om hem te adoreren. Snapt?quote:Op maandag 12 april 2004 19:42 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Moge zijn ban lang duren!
En dat boek van hem.quote:Op maandag 12 april 2004 19:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Van BansheeBoy, die neemt ook alles veel te serieus, vooral zichzelf.
Ik ben ook een heel serieus persoon sweetyquote:Op maandag 12 april 2004 19:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Van BansheeBoy, die neemt ook alles veel te serieus, vooral zichzelf.
Het is een vrij forum. Ik post wat ik wil posten.. Wanneer ik mijn ongebreidelde hekel aan pberends tentoon wil spreiden dan doe ik dat...quote:Op maandag 12 april 2004 19:43 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Zeg, open een eigen topic als je je pberendshaat wilt tentoonspreiden. In dit topic is het alleen toegestaan om hem te adoreren. Snapt?
Maar NIET in dit topic, dit is een pberends adoratietopic en dat is hier dus offtopic.quote:Op maandag 12 april 2004 19:46 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het is een vrij forum. Ik post wat ik wil posten.. Wanneer ik mijn ongebreidelde hekel aan pberends tentoon wil spreiden dan doe ik dat...
Er wordt in de topictitel gesproken van "we".. ik probeer hier alleen maar aan te tonen dat er absoluut geen sprake is van een forumwijd fenomeen...quote:Op maandag 12 april 2004 19:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Maar NIET in dit topic, dit is een pberends adoratietopic en dat is hier dus offtopic.
Tief maar lekker op. En ja dat mag ik zeggen ja.quote:Op maandag 12 april 2004 19:46 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het is een vrij forum. Ik post wat ik wil posten.. Wanneer ik mijn ongebreidelde hekel aan pberends tentoon wil spreiden dan doe ik dat...
Derhalve: pberends
Beetje jammer dat het standpunt van de pberends-aanhangers blijkbaar niet op normale conversatietoon kan worden uitgedragen. Maar op zich geeft dat natuurlijk wel weer het niveau van pberends en zijn aanhangers voldoende weer.quote:Op maandag 12 april 2004 19:49 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tief maar lekker op. En ja dat mag ik zeggen ja.
Probeer een ik haat PBerends topic in ONZ, adoreren mag niet misschien iemand verafschuwen wel.
Is policy je mag hier respectloos zijn tegen mensen die je als minder beschouwt. Dus bij dezequote:Op maandag 12 april 2004 19:51 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het standpunt van de pberends-aanhangers blijkbaar niet op normale conversatietoon kan worden uitgedragen. Maar op zich geeft dat natuurlijk wel weer het niveau van pberends en zijn aanhangers voldoende weer.
pberends
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |