Ik snap je nietquote:Op maandag 12 april 2004 20:15 schreef Icicle het volgende:
Strijd in Photoshoppen?
Dat programma is oneindig, dus dat lukt niet
Helaas kost het geld.quote:Op maandag 12 april 2004 23:22 schreef Maffioso het volgende:
Die contests die ze op worth1000 hebben zijn trouwens erg vet. Echt supermooie fotomanips zitten er tussen
Ja, èn?quote:Op maandag 12 april 2004 23:23 schreef Nuek het volgende:
naah daar doe ik niet aan mee. Doet elk forum op het moment.
zow dit is wel de goede accountquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:34 schreef bob_the_builder het volgende:
-edit-
oeps verkeerde account(is van me broer
)
Leuk dat jouw idee ook mijn idee isquote:Op dinsdag 13 april 2004 01:01 schreef __Saviour__ het volgende:
En het zou wel leuk zijn als de winnaar het volgende onderwerp zou bepalen
quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:34 schreef PimD het volgende:
Als het een leuk onderwerp is én ik heb tijd doe ik ook wel mee
Ik ook misschienquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:48 schreef Apekoek het volgende:
ik wil ook meedoen, alleen dan doe ik het wel in paint(dus count me in als spek en bonen, tenzij ik het er wel erg goed vanaf breng met paint
)
Waar wacht je nog op?quote:Op woensdag 14 april 2004 20:39 schreef grunge-metal het volgende:
ik heb nog maar 24 uur photoshop.......
Er zouden meer users als jou moeten zijn.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:50 schreef CybErik het volgende:
*kick* kom op, meer, ga door, ga door!
Wow! Die is mooi!quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:37 schreef PeterV het volgende:
Ach what the heck.....
Ik had deze nog liggen, ergens.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 14 april 2004 23:10 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Er zouden meer users als jou moeten zijn.
of nietquote:Op donderdag 15 april 2004 19:47 schreef Apekoek het volgende:
wie wint? ik toch?
Poll komt eraan, als ik hem kan vindenquote:Op donderdag 15 april 2004 21:23 schreef CybErik het volgende:
Volgens mij is 't net 21:00 geweest
http://poll.dezeserver.nl/quote:Op donderdag 15 april 2004 21:26 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Poll komt eraan, als ik hem kan vinden.
En zo is hetquote:Op donderdag 15 april 2004 22:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie is op dit moment de stoerste shopper?
Je hebt gestemd op: CybErik
![]()
Ik ben benieuwd dan. Je bent in elk geval al voor de verkeerde voetbalclubquote:Op vrijdag 16 april 2004 00:27 schreef erikvw het volgende:
ik ook....wat jullie kunnen...kan ik veel beter
Ligt aan de opkomst van stemmenquote:Op zaterdag 17 april 2004 01:14 schreef __Saviour__ het volgende:
tot wanneer laten we de stemming eigenlijk lopen?
Saviour: In het origineel wordt er een voetballer geraakt (heb het origineel even niet bij de hand)quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
PeterV, heb je die wel zelf gemaakt?
De afbeelding komt me namelijk erg bekend voor
quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
PeterV, heb je die wel zelf gemaakt?
De afbeelding komt me namelijk erg bekend voor
Omdat het plaatje me wel erg bekend voorkomt en we moeten wel eerlijk blijven in deze wedstrijd.quote:Nu ik dit tik vraag ik me af waarom ik verantwoording afleg![]()
daar heb je volkomen gelijk inquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:35 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat het plaatje me wel erg bekend voorkomt en we moeten wel eerlijk blijven in deze wedstrijd.
dat wilde ik net typenquote:Op zaterdag 17 april 2004 21:40 schreef __Saviour__ het volgende:
ik zie nu ook dat het anders is ja.
maar misschien is het wel een idee om voortaan het origineel én de gephotoshopte te plaatsen
Doe maar rustig hoorquote:Dit is de eerste en de laatste keer dat ik verantwoording afleg over of ie wel echt van mij is of niet
![]()
Maar ja...als iedereen vanaf nu gewoon ook de originele post...kan er niks fout gaanquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:00 schreef PeterV het volgende:
Mwoa, ik ben de rust zelve. Maar als men eraan twijfelt of een door mij geplaatste fake wel van mij is, dan uhm....tik ik van blinde woede een rooie boze smiiley
hahahaquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:00 schreef Bupatih het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
Origineler:
[afbeelding]
Fake:
[afbeelding]
Sorry voor het zwart-witte...maar die ellendige chinees was irritant...als ik de verzadiging wou verhogen..kreeg die blokjes in zijn been
ok dan. ik twijfelde even, maar geloof je nuquote:Op zaterdag 17 april 2004 22:00 schreef PeterV het volgende:
Mwoa, ik ben de rust zelve. Maar als men eraan twijfelt of een door mij geplaatste fake wel van mij is, dan uhm....tik ik van blinde woede een rooie boze smiiley
Uitgaande van de 48-uurs regel uit de openingspost, tot maandag 16:00quote:Op zaterdag 17 april 2004 22:51 schreef CybErik het volgende:
Tot wanneer hebben we de tijd?
Hé die ken ik ergens vanquote:Op zondag 18 april 2004 04:51 schreef MOD het volgende:
[afbeelding]
Mijn bijdrage...orgineel eerder al gepost
wat is hier nou zo bijzonder aan?quote:Op zaterdag 17 april 2004 23:38 schreef CybErik het volgende:
Origineel:
[afbeelding]
Inzending:
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 april 2004 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien dat we deze regel ook moeten toevoegen: 1 inzending per ronde.
Bupatih heeft nu meerdere inzendingen, maar ik denk dat het eerlijker is als je maar 1 per ronde mag insturen.
quote:Op maandag 19 april 2004 21:46 schreef __Saviour__ het volgende:
't is inderdaad het eerlijkste om één van je inzendingen uit te kiezen.
okidokiquote:Op maandag 19 april 2004 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
Kies er nu maar één dan.
Dan kan de poll gemaakt worden.
Sja, ik vond de andere inzendingen maar matigjes.quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: En de beste PhotoShopper is.....
Je hebt gestemd op: __Saviour__
die van mezelf vind ik ook niet echt fantastischquote:Op maandag 19 april 2004 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Hmz...ik vind ze allemaal niet echt je van het
En dan bedoel ik ook die van mij
maar heb je wel op je zelf gestemd???quote:Op maandag 19 april 2004 22:22 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die van mezelf vind ik ook niet echt fantastisch
De kleuren vind ik niet echt kloppen, maar ik maakte de afbeeldingen op een computer met verneukte monitor, en daar zag het er allemaal wat beter uit
okquote:Op maandag 19 april 2004 22:25 schreef __Saviour__ het volgende:
ik heb nog niet gestemd
Dat was ikquote:Op maandag 19 april 2004 22:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
maar heb je wel op je zelf gestemd???
Of is dat iemand anders??
Haha, dies vet !quote:Op zondag 18 april 2004 04:51 schreef MOD het volgende:
Kunnen we proberen ja.quote:Op dinsdag 20 april 2004 00:10 schreef CybErik het volgende:
Het thema was ook niet echt helemaal...
Zullen we anders volgende ronde een foto door de winnaar laten uitkiezen die we allemaal editen? Net zoals meestal bij Fark.com? Dus dat iedereen hetzelfde bronmateriaal gebruikt? Lijkt me wel leuk voor de verandering
quote:Op woensdag 21 april 2004 18:57 schreef __Saviour__ het volgende:
tja, 't stond de hele dag 6-6 dus ik dacht, 'k laat de poll nog maar ff open
Dat was mijn idee ookquote:
nederlanders met een russische vlag op de mouw, hoe subtielquote:Op woensdag 21 april 2004 22:34 schreef vincend het volgende:
hehehe, hij is weer grappig.
ik heb er zelf ook een gemaakt, ben een beginnende shopper..dus het is niet uber.
maar ik heb wat geprobeerd :
Origineel :
[afbeelding]
Soep :
[afbeelding]
quote:soep (paint)
en daar hebben we dus bookmarks voorquote:tvp, ga morgen aan de slag...
En die gebruikt ik nooit.quote:Op donderdag 22 april 2004 00:33 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
en daar hebben we dus bookmarks voor
Rood - Wit - Blauwquote:Op woensdag 21 april 2004 23:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
nederlanders met een russische vlag op de mouw, hoe subtiel
quote:Op vrijdag 23 april 2004 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
En de inzendtijd is verstreken. Nitespeed, gaat die van jou nog online komen?
deze is wel stoer en mooi, maar heeft helemaal niets met het thema te maken.quote:Op donderdag 22 april 2004 05:07 schreef MOD het volgende:
Bronmatriaal:
*klique
*klique
*klique
Soep:
[afbeelding]
Nieuwe inzending, oude vind je hier
't thema is gewoon ruimtevaart in 't algemeenquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
deze is wel stoer en mooi, maar heeft helemaal niets met het thema te maken.
het thema is toch 'Nederland(koloniseren) in de ruimte?'
nog maar een schopje dan..quote:Op zondag 25 april 2004 12:45 schreef __Saviour__ het volgende:
*kick
mensen, willen jullie a.u.b stemmen in onze poll(paar posts hierboven). Er zijn nog onvoldoende stemmen
Woohoo! I won!quote:Op maandag 26 april 2004 22:33 schreef __Saviour__ het volgende:
De poll loopt nu al ruim meer dan 24 uur, 't wordt eens tijd om er een einde aan te maken en met de volgende ronde te beginnen.
En de winnaar van ronde 3 is gfree
Gefeliciteerd en bedenk een onderwerp voor de volgende ronde!
^^quote:Op maandag 26 april 2004 22:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Het wachten is op inspiratie!
Wat is daar gebeurdquote:Op woensdag 28 april 2004 16:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Origineel
[afbeelding]
Soep
[afbeelding]
Chaos na Idols signeersessie bij Media Markt
Ja, k*tsoep, 'k weet het
Je zei "laten laten"quote:Op woensdag 28 april 2004 21:45 schreef NiteSpeed het volgende:
[afbeelding]
Ik wou hem eerst subtiel een scheet laten laten..
Das de opening van media markt in Polen. Welkom in de EU!quote:Op woensdag 28 april 2004 21:54 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wat is daar gebeurd![]()
stond/staat op fok..quote:Op woensdag 28 april 2004 22:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe kom je aan dat filmpje.
ik twijfelde er ook al over of ik die goede (matige) grap zou makenquote:Op woensdag 28 april 2004 21:57 schreef gfree het volgende:
[..]
Je zei "laten laten"
ontopic: ik heb ff geen tijd (lees: inspiratie). Volgende ronde beter.
Timbob!!quote:Op woensdag 28 april 2004 22:16 schreef NiteSpeed het volgende:
Hoe kom je aan dat filmpje.
quote:Poll: De winnaar van rond 5 is...
Je hebt gestemd op: Bupatih
gestemdquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 00:30 schreef __Saviour__ het volgende:
*even een kleine kick.
voor wie dit nu leest, stem aub ff in de poll (paar posts terug), 't wil niet echt opschieten met het aantal stemmen helaas
Neh vind deze niet zo leuk, dus kijk nog even wat er komtquote:Op woensdag 25 augustus 2004 20:52 schreef WalfredGeesink het volgende:
Je mag ook deze contest meedoen hoor!
Erg netjes......quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:11 schreef memorize het volgende:
mijn inzending:
Air Force One - Bin Laden Tower.
Er moeten eigenlijk nog wat meer inzendingen komen, tot nu toe is het wel erg weinig.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:39 schreef memorize het volgende:
komen er nog inzendingen?...gaan we er nog mee door, of doet niemand er meer iets aan...
inderdaad, ik vond het onderwerp ook niet zo heel erg leuk, maar ik deed toch maar mee, moet toch een keer meedoen. Inderdaad moet WalfredGeesink nog wat insturen. En jij, Saviour, doe jij nog iets, of sla je dit keer over?quote:Op maandag 30 augustus 2004 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er moeten eigenlijk nog wat meer inzendingen komen, tot nu toe is het wel erg weinig.
Ik denk dat niet iedereen het onderwerp zo leuk vind.
Bovendien is het nog wachten op WalfredGeesink, ik neem aan dat ie toch wel iets inzendt deze ronde.
eej bartquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 17:47 schreef Eastwood het volgende:
hmmm, ben nieuw hier, volgende ronde ben ik ook van de partij, ben benieuwd naar het onderwerp![]()
eej, t is hier geen dumpplaats voor troep!!, doe mee, of niet, maar kom niet vanalles dumpen..stem maar ff, eventueel op mij, doe de volgende ronde mee, als er een nieuw onderwerp is, zou ik zeggen. maar om lekker je fotos te posten, open maar een ander topicquote:
Lijkt me goed om de opdrachten op vrijdag te geven.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:48 schreef __Saviour__ het volgende:
*subtiele schop
Klein verzoek aan iedereen om even te stemmen in de poll (paar posts hierboven)
Nee, het zijn glazen ogen.quote:Op vrijdag 3 september 2004 11:45 schreef balkonhek het volgende:
hij heeft zn ogen open, bovendien rotten die het snelste weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |