Ja dat is waar.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij begon.
Het begint weer.
Nu begint zijn verhaal weer op Signs (met Mel G.) te lijken.... nog steeds niet origineel dus.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:43 schreef dunn0w het volgende:
Dat Joost - Horror verhaal is saai.![]()
Ja die is wel leukquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nu begint zijn verhaal weer op Signs (met Mel G.) te lijken.... nog steeds niet origineel dus.
Maar eh, in die titel zie ik wel wat. Wat dachten jullie van:
ONM # 34 : Bloed in Beemsterland ???
hahahahaquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:33 schreef babette21 het volgende:
Kunnen ze die rotkop van Kim uit de promo halen?!?!?!![]()
Vanaf vrijdag is het met Bram afgelopen. Carcrash, coma en na een paar maanden rip.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:03 schreef pberends het volgende:
waarom zit ze nog bij die zaadloze Bram?
onvoorstelbaar, die vent wordt echt steeds irritanter. met zn brief.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:03 schreef pberends het volgende:Ellen & Joyce
waarom zit ze nog bij die zaadloze Bram?
Precies, alsof zij daarover gaat..quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:10 schreef Wup het volgende:
[..]
onvoorstelbaar, die vent wordt echt steeds irritanter. met zn brief.
en Ellen gooit um maar niet uit het raam.
Ellen was echt helemaal stoer vandaag.
En Joyce stelde zich hysterisch aan. Kwam niet erg overtuigend over, veel te overdreven. Sloeg ook nog eens nergens op.
stond verkeerd in de verhaaltjes.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:03 schreef babette21 het volgende:
En nadat Niels en Claire wel te verstaan 1 KEER hebben gezoend heeft Niels aan Claire gevraagd of ze bij hem komt wonen....!!!
ja ik vond het gisteren ook al helemaal leuk, terwijl er niet eens zoveel gebeurt.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:36 schreef babette21 het volgende:
Ik vond 't een leuke aflevering!!
Ellen was idd ge-wel-dig
En een vrolijke Claire, da's toch wel ff totaal wat anders! Geinig hoor, haha!!
Ja want daar is ze natuurlijk voor.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:43 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ik vond het gisteren ook al helemaal leuk, terwijl er niet eens zoveel gebeurt.
maar ze zijn weer een beetje grappig met zn allen steeds.
ik heb er tenminste veel plezier om.
En een vrolijke Claire prima, maar niet al te lang natuurlijk.
die moet wel weer aan de ruzie.
en lekker katten op onschuldige mensjes in het ziekenhuis.
Ja de humor is terug: Babetje is blij haha!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:43 schreef Wup het volgende:
ja ik vond het gisteren ook al helemaal leuk, terwijl er niet eens zoveel gebeurt.
maar ze zijn weer een beetje grappig met zn allen steeds.
ik heb er tenminste veel plezier om.
Uiteraard, een evil Claire = Claire op d'r best!!quote:En een vrolijke Claire prima, maar niet al te lang natuurlijk.
die moet wel weer aan de ruzie.
en lekker katten op onschuldige mensjes in het ziekenhuis.
Lizzy is ( bijna ) altijd top.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik vond Lizzy weer op en top geweldig vandaag.
Ik bedoel: Lizzy in haar rosa ondergoed is top!quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:51 schreef dunn0w het volgende:
Lizzy is ( bijna ) altijd top... vind ik dan.
Tjah... dat bedoelde ik niet.. maargoed.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik bedoel: Lizzy in haar rosa ondergoed is top!
dat verhaallijntje mis ik dus helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:51 schreef dunn0w het volgende:
Waar is Tara btw?
Uggs? Waz'dah?quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:54 schreef dunn0w het volgende:
Tjah... dat bedoelde ik niet.. maargoed.
Ze had wel van die VRESELIJKE Ugg's aan.
Van die oerlelijke wollen laarzjes.. in nogal 'IN', maarja ze heten ook niet voor niets UGG's (Ugly).quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Uggs? Waz'dah?
Lizzy is gewoon een lekker ding en ik heb er geen probleem mee om daarvoor uit te komen.....![]()
Mwa.. beetje bitchy is niet weg natuurlijk...quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:57 schreef Wup het volgende:
[..]
dat verhaallijntje mis ik dus helemaal niet.
Is het dan zo vreemd dat een man een vrouw leuk vindt?quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:59 schreef dunn0w het volgende:
Nou goed hoor van je.. dat je daar voor uit durft te komen. Petje af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |