Als je me wat caps van Lizzy in pink geeft bel ik ff met Endemol voor een betere verhaallijn.quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:51 schreef Wup het volgende:
ik was wel wat onaardig over Joyce eigenlijk.
Tegen Ellen was ze wel erg grappig over Claire. "Het lijkt goddomme wel een huisdier."
haha.
en dan die grijns van Ellen.
he het was echt een geweldige uitzending vandaag.
Wup wil meer hiervan..........
ja voor Ellen en dan zonder die zoutzakquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als je me wat caps van Lizzy in pink geeft bel ik ff met Endemol voor een betere verhaallijn.
Helaas gaat niet alleen die meelzak uit ONM, maar zeeeeeeer helaas ook LN. Hoe denk je dat Do Riz zich later zal voelen? Ontstaan uit de kruisbestuiving tussen een stoere meid en de boksbal van Niels.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:04 schreef Wup het volgende:
ja voor Ellen en dan zonder die zoutzak
Hoe voorspelbaar...quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:49 schreef Svensational het volgende:
Dat kan ik ook
[..]
Ik zocht eigenlijk een foto van je die ik hier kon posten, maar die stond er niet opquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
Hoe voorspelbaar...![]()
zie je nou dat de Joost geintjes op zijn.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:17 schreef Svensational het volgende:
Haha, Joost die flikkert op z'n bek
Ach ja, in een horrormovie brandt er ook wel eens geen licht.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:17 schreef Svensational het volgende:
Haha, Joost die flikkert op z'n bek
Ja, de geintjes van Kyra zijn leuker.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
zie je nou dat de Joost geintjes op zijn.
Haha jammer he... Maar goed, on-topic maar weer...quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:15 schreef Svensational het volgende:
Ik zocht eigenlijk een foto van je die ik hier kon posten, maar die stond er niet op
maar ik vond het echt grappigquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:18 schreef Wup het volgende:
[..]
zie je nou dat de Joost geintjes op zijn.
Kom op! Lul dat topic ff vol! Dan kan ik een nieuw starten.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:21 schreef babette21 het volgende:
Haha jammer he... Maar goed, on-topic maar weer...
Hoewel, heb ik nu ook even niets meer over dus dan maar: toedelodokie... tot morgen
Ik vond het toch leuker toen Lizzy 'm met de doodskop op de bezemsteel tegen zijn muil mikte.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:21 schreef Svensational het volgende:
maar ik vond het echt grappig![]()
Ja, dat was eenquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:23 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik vond het toch leuker toen Lizzy 'm met de doodskop op de bezemsteel tegen zijn muil mikte.
Iwan ging volgende openen, remember!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kom op! Lul dat topic ff vol! Dan kan ik een nieuw starten.
op de valreep: LOLquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:13 schreef Iwan1976 het volgende:
BREAKING NEWS: ONM #34: Hugo, A Passion For The Chris?
Zeg, vind jij het ook erg jammer dat Wup 't nog langer weigert om Lizzy-in-ondergoed-caps te plaatsen? Wat moeten we nou voor haar doen, om haar zo ver te krijgen dat ze ze weer plaatst? Doe eens een gooi.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:25 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat was een-moment
Wat heb ik daarmee te maken?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:26 schreef babette21 het volgende:
Iwan ging volgende openen, remember!!![]()
Misschien als we beloven dat we de foto's niet onder zullen kwijlen?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zeg, vind jij het ook erg jammer dat Wup 't nog langer weigert om Lizzy-in-ondergoed-caps te plaatsen? Wat moeten we nou voor haar doen, om haar zo ver te krijgen dat ze ze weer plaatst? Doe eens een gooi.
Dan moet ik eerst flinkquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:31 schreef Svensational het volgende:
Misschien als we beloven dat we de foto's niet onder zullen kwijlen?
Wat was het einde nogeens?quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:36 schreef Svensational het volgende:
Een ontzettend spannend einde zeg![]()
Arthur wil Ellen op zijn kantoor spreken. Joyce en Ellen keken elkaar lachend aan.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat was het einde nogeens?
Tuur kickt LN er anyway uit.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:41 schreef Svensational het volgende:
Arthur wil Ellen op zijn kantoor spreken. Joyce en Ellen keken elkaar lachend aan.
't heeft dus weinig indruk gemaakt zo te lezen
Weet je dat ik normaliter altijd een half uur bezig ben jouw posts te ontcijferen? Deze wist ik dan welquote:Op dinsdag 13 april 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tuur kickt LN er anyway uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |