quote:Op zondag 11 april 2004 23:24 schreef Cynix ® het volgende:
FOK! bestaat inmiddels alweer bijna 5 jaar en dat laten we natuurlijk niet ongemerkt voorbij gaan!!!
Wat gaan we doen aan dat heugelijke feit?
Er wordt een grootse "FOK! 5 jaar meeting" georganiseerd die je niet mag missen!
De bedoeling is dat je daar al je vrienden en vriendinnen van FOK! nou eens tegelijkertijd live ontmoet.
Waar en wanneer is die meeting?
De meeting zal op zaterdag 4 september 2004 plaatsvinden, en wel bij Camping de Berekuil te Utrecht. Een mooie centrale locatie, ongeveer in het midden van het land. Degenen die bij de 2-jaar meeting waren weten het vast nog wel blindelings te vinden. Je bent vanaf 14:00 uur welkom en de meeting zal zeker doorgaan tot de kleine uurtjes. Sterker nog, je kunt ook gewoon overnachten daar, als je zelf een tentje meeneemt. Dat kun je dan meteen na aankomst even opzetten.
Voor wie is die meeting bedoeld en wat kan ik daar verwachten?
Iedereen is welkom, zowel de echte oldbies van het eerste uur, maar natuurlijk ook iedereen die zich misschien nog maar pas geregistreerd heeft. We maken er een gezellig feest van en hopen dat iedereen komt. Wat je kunt verwachten is vooral gezelligheid, beetje kleppen links en rechts met deze en gene, een en ander uiteraard onder het genot van een hapje en een sapje. Er zal een barbecue aanwezig zijn en voldoende drank (bier, fris, etc). Ook wordt er een muziekje gedraaid en wordt de boel feestelijk opgesierd. Sterke drank is ook toegestaan, maar die moet je dan wel zelf meenemen. Voor de overnachters proberen we nog iets van een ontbijtje te regelen, tegen een bescheiden bijdrage, zodat je niet met een lege maag naar huis hoeft. En om nog even na te kaarten natuurlijk.
Hoe meld ik me voor dit onvergetelijke feest aan en wat gaat me dat kosten?
De kosten zullen 25 Euro per persoon bedragen; kinderen tot 12 jaar betalen de helft en kids tot en met 6 mogen gratis deelnemen aan dit festijn. We hopen dat dat voor iedereen op te brengen is en bedenk je: in de kroeg heb je daar amper 3 Breezers vooren nu kun je dus deelnemen aan de BBQ, voldoende bier of fris drinken, naar een passend muziekje luisteren en overnachten als je wilt. De échte diehards mogen zelfs een frisse duik in het bij de camping behorende zwembad nemen.
Voor de betaling zal een aparte rekening geopend worden, ook daarover hoor je binnenkort meer.
Je kunt je straks opgeven via een online aanmeldingsformulier, dat zal dan eveneens in het Medelingenforum geplaatst worden. Je kunt dan o.a. aangeven of je wilt overnachten etc.
Extra: Mogelijkheid om een jubileum t-shirt te bestellen, speciaal voor de meeting!
Er zullen ruim vantevoren ook speciale FOK! 5 Jaar t-shirts te bestellen zijn. De prijs zal hoogst waarschijnlijk 15 Euro bedragen. Het ontwerpen van een mooie tekst voor het t-shirt willen we aan jullie overlaten, het winnende ontwerp zal dan gebruikt worden. Dit t-shirt zal dan ter plekke uitgedeeld worden aan degenen die de t-shirts besteld en betaald hebben. Nadere mededelingen hierover volgen op korte termijn.
Wat moet ik verder nog weten?
De camping is goed bereikbaar per auto of per combi trein-bus, dat laatste binnen 12 minuten vanaf Utrecht C.S. Adres is: Camping de Berekuil, Arienslaan 5 3573 PT, Utrecht.
Wij hebben er zin in, jullie hopelijk ook!![]()
Het organisatiecommitee,
Angelic1, barb, Breuls, Cynix ®, Heatwave, just me, Knut, on_air, yvonne.
ja dusquote:Op zondag 11 april 2004 23:38 schreef livEliveD het volgende:
Mij te eng eigenlijk![]()
![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 23:41 schreef VixenFromHell het volgende:
leuk![]()
![]()
Je leert ons ter plekke wel kennen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:39 schreef Massive het volgende:
Ik ken niemand daar.
mij ook welquote:Op zondag 11 april 2004 23:39 schreef ruk het volgende:
lijkt me best wel leuk
Als jij komt, kom ik ook.quote:Op zondag 11 april 2004 23:39 schreef Massive het volgende:
Ik ken niemand daar.
Als jij komt, kom ik ook.quote:Op zondag 11 april 2004 23:45 schreef Modus het volgende:
Is er al een ja-ik-kom-lijst?.
dat 1e heb ik niet gelezen en je komt maar gewoon een weekendje over hoorquote:Op zondag 11 april 2004 23:47 schreef static het volgende:
Ik denk niet dat ik kom.
Of ik kom een weekendje over ofzo.
Eehhh nou eeehhhquote:Op zondag 11 april 2004 23:39 schreef nikky het volgende:
ja dus![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 23:48 schreef Xlarge het volgende:
"hee ben jij soms MissyMirjaM ? "
Dan ga ik ook niet.quote:Op zondag 11 april 2004 23:49 schreef NiteSpeed het volgende:
Nee, ik kom niet.
Hier heb ik nooit zo'n vertrouwen inquote:en voldoende drank (bier, fris, etc).
Bedoeling is wel iets speciaals voor de meeting te ontwerpen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:48 schreef DarkElf het volgende:
gaat er dus echt groot 5 jaar op die tshirts komen of vooral fok, en kunnen mensen die niet komen hem ook bestellen en komen er ook vrouwen uitvoeringen?
Tuurlijk! Komen!quote:oh enne of ik kom? ik durref denk ik niet....
dhuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Op zondag 11 april 2004 23:49 schreef HeatWave het volgende:
*meldt*.
dhuuh.
Zie jij jezelf al biddend op goed weer, lauwe cola drinkend terwijl muziek van Neerlandsche bodem je oren streelt socializen met de Fok! users die je niet kent, samen met hun kinderen?quote:Op zondag 11 april 2004 23:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet.
je hebt dan één vrij weekend tussen Lowlands en de FOK!-meetquote:Op zondag 11 april 2004 23:50 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet het nog niet... Utrecht is redelijk ver voor mij, en het 2de jaar van m'n studie begint rond die tijd én ik wil graag naar Lowlands ( = veel geld)
er is EHBO aanwezigquote:Op zondag 11 april 2004 23:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Om over de R&P hoekjes nog maar te zwijgen.
Good pointquote:Op zondag 11 april 2004 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt dan één vrij weekend tussen Lowlands en de FOK!-meet
je weet nu dat deze meet 25 euro gaat kosten; je kunt alvast gaan sparen
Als je het zo zegt, lijkt het idd een stuk minder leuk..quote:Op zondag 11 april 2004 23:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Zie jij jezelf al biddend op goed weer, lauwe cola drinkend terwijl muziek van Neerlandsche bodem je oren streelt socializen met de Fok! users die je niet kent, samen met hun kinderen?
Kijk maar uit, straks verandert dat nogquote:Op zondag 11 april 2004 23:39 schreef Massive het volgende:
Ik ken niemand daar.
quote:Op zondag 11 april 2004 23:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Good point![]()
Is that a promise or a threatquote:Op zondag 11 april 2004 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als jij komt, kom ik ook.
Een ONZ-meet daaraantegenquote:Op zondag 11 april 2004 23:54 schreef Shirley het volgende:
Partypooper
Ja, het is maar zo'n 15.000 km reizen he. Doe je zo ff.quote:Op zondag 11 april 2004 23:48 schreef just me het volgende:
[..]
dat 1e heb ik niet gelezen en je komt maar gewoon een weekendje over hoor![]()
ja maar.. ja maar.. ja maar.. toe nouhou??quote:Op zondag 11 april 2004 23:56 schreef static het volgende:
Ja, het is maar zo'n 15.000 km reizen he. Doe je zo ff.
Kon het soms nog duidelijker zijn met zo'n naam?quote:Op zondag 11 april 2004 23:48 schreef just me het volgende:
[..]ik ben just me
Uiteraard.quote:Op zondag 11 april 2004 23:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Wordt er trouwens ook een speciaal topic geopend over het Fok!shirt-ontwerp? Ik heb als designer natuurlijk gelijk bruisende ideeën hierover.
Jij komtquote:Op zondag 11 april 2004 23:56 schreef Insomaniac het volgende:
Enne.. ik weet nu echt niet of ik in September kom.. Maar wel een superidee!
Ja idd...mits ie in Rotterdam is.quote:Op zondag 11 april 2004 23:56 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Een ONZ-meet daaraantegen!
Och, Amsterdam moet kunnen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja idd...mits ie in Rotterdam is.
quote:Op zondag 11 april 2004 23:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij komt
hebben we het toch al over gehadquote:Op zondag 11 april 2004 23:58 schreef static het volgende:
Ohw, en ik huur wel een camper indien ik kom, ik weiger in een tent o.i.d te slapen.
Nee, ik heb echt mijn principes.quote:Op zondag 11 april 2004 23:58 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Och, Amsterdam moet kunnen.
Héél soms.
Ik kijk wel ff, ben sowieso door de diverse tijdzones 3/4 dagen kwijt met het reizen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
ja maar.. ja maar.. ja maar.. toe nouhou??
wat hij zegtquote:Op zondag 11 april 2004 23:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jij komt
Mag ik bij jou in de camper? Ik weiger nl ook in tenten te slapen. Ik ben een verwende "rijke" westerling en ga écht niet dakloze spelen.quote:Op zondag 11 april 2004 23:58 schreef static het volgende:
Ohw, en ik huur wel een camper indien ik kom, ik weiger in een tent o.i.d te slapen.
Ja, maar ik blijf liever op het terrein dan enzo. Of hebben we het daar ook al over gehad?quote:Op zondag 11 april 2004 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
hebben we het toch al over gehad![]()
Bekrompenheid bedoel je??quote:Op zondag 11 april 2004 23:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt mijn principes.
Tsk. Dan kom jij naar de ONZ meet!quote:Op zondag 11 april 2004 23:59 schreef nikky het volgende:
[..]
wat hij zegt
voorlopig mag je nog even nadenken!quote:Op zondag 11 april 2004 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]. Ik laat het nog wel weten tzt.
ORGANISATIE! Tot wanneer kan je je aanmelden?
Mooi.quote:Op maandag 12 april 2004 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
voorlopig mag je nog even nadenken!
Als ik dezelfde neem als toen voor Mysteryland op de Maasvlakte tig jaar geleden zijn er 10 slaapplaatsen, douche en toilet.quote:Op maandag 12 april 2004 00:00 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Mag ik bij jou in de camper? Ik weiger nl ook in tenten te slapen. Ik ben een verwende "rijke" westerling en ga écht niet dakloze spelen.
Principes zijn goed, maar een biermeet met andere fok!kers missen, waaronder ik zelf is wel schandalig.quote:Op zondag 11 april 2004 23:59 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt mijn principes.
als ik nou eens "ja" zegquote:Op maandag 12 april 2004 00:00 schreef static het volgende:
Ja, maar ik blijf liever op het terrein dan enzo. Of hebben we het daar ook al over gehad?
*meldt*quote:Op maandag 12 april 2004 00:02 schreef static het volgende:
[..]
Als ik dezelfde neem als toen voor Mysteryland op de Maasvlakte tig jaar geleden zijn er 10 slaapplaatsen, douche en toilet.
Waar kan ik me aanmelden? De douche en toilet waren doorslaggevend. Ik ga NIET met een rol pleepapier midden in de nacht over een camping hobbelen.quote:Op maandag 12 april 2004 00:02 schreef static het volgende:
[..]
Als ik dezelfde neem als toen voor Mysteryland op de Maasvlakte tig jaar geleden zijn er 10 slaapplaatsen, douche en toilet.
Whehe. Onder andere.quote:Op maandag 12 april 2004 00:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bekrompenheid bedoel je??
Bierquote:Op maandag 12 april 2004 00:02 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Principes zijn goed, maar een biermeet met andere fok!kers missen, waaronder ik zelf is wel schandalig.
Okay.quote:Op maandag 12 april 2004 00:03 schreef Cynix ® het volgende:
Eeeh, aanmelden kan tot een paar weken vantevoren. Details volgen een dezer dagen in een aanmeldingstopic in MED.
Een uitgebreide bekrompenheid, ingewikkeldquote:Op maandag 12 april 2004 00:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehe. Onder andere.
owquote:Op maandag 12 april 2004 00:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*meldt*.
Bemoei je er niet meequote:Op maandag 12 april 2004 00:04 schreef just me het volgende:
[..]
ow
Ik ben een ingewikkeld persoon.quote:Op maandag 12 april 2004 00:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een uitgebreide bekrompenheid, ingewikkeld.
Dan betaal je mijn spareribsquote:Op maandag 12 april 2004 00:05 schreef DarkElf het volgende:
en als je alleen s'middags en 's avonds wilt komen en bbq goor vindt? (mag dat en hoe zit het prijstech. dan?)<grin>
rename username Shirley to Mummygirlquote:Op maandag 12 april 2004 00:05 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben een ingewikkeld persoon.
mét uiteraardquote:Op maandag 12 april 2004 00:05 schreef Bluezz het volgende:
Is het zonder citroenen?
En een electrische zonwering (of hoe heet zo'n ding met die zwenk-armen) zodat je een terrasje kunt creëren.quote:Op maandag 12 april 2004 00:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
*meldt*.
quote:Op zondag 11 april 2004 23:59 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Als iemand geen vervoer heeft in de regio Arnhem dan wil ik ze wel meenemen naar Utrecht. (mits ze bekenden van Fok! zijn) Ik heb een eigen auto met plek voor hooguit 4 man. jonge dames
Tequilaquote:Op maandag 12 april 2004 00:03 schreef Shirley het volgende:
[..]
BierTequila
Dus? Jij toch ook niet??quote:Op maandag 12 april 2004 00:06 schreef static het volgende:
[..]
Maar goed, jij bent geen vrouw.
Dat 'toch' bevalt me niet.quote:Op maandag 12 april 2004 00:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus? Jij toch ook niet??
Whehehe...quote:Op maandag 12 april 2004 00:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
rename username Shirley to Mummygirl.
Mag ik die ook op anderen uitproberen zonder dat HW daar echt een R&P topic over opent denk je ?quote:Op maandag 12 april 2004 00:06 schreef just me het volgende:
mét uiteraard
Mietje.quote:Op maandag 12 april 2004 00:06 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Tequila.
Ik ben niet zo moeilijkquote:Op maandag 12 april 2004 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mag ik die ook op anderen uitproberen zonder dat HW daar echt een R&P topic over opent denk je ?
Slettebakkiequote:Op maandag 12 april 2004 00:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben niet zo moeilijk.
je lacht als een boer met kiespijnquote:Op maandag 12 april 2004 00:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben niet zo moeilijk.
It takes one to know onequote:Op maandag 12 april 2004 00:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Slettebakkie
Ik deel dat gevoel.quote:Op maandag 12 april 2004 00:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik heb trouwens een raar voorgevoel dat er een onevenredige hoeveelheid mannen aanwezig zullen zijn t.o.v. vrouwen.![]()
Blijkbaar nietquote:Op maandag 12 april 2004 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Ooit een meet meegemaakt gevleugelde vrienden?
Neuh..quote:Op maandag 12 april 2004 00:23 schreef Bluezz het volgende:
In het begin was je meestal toch wel nuchter???quote:Op maandag 12 april 2004 00:28 schreef static het volgende:
[..]
Neuh..
quote:Op maandag 12 april 2004 00:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In het begin was je meestal toch wel nuchter???
Nee het zal een ontmaagding zijn.quote:Op maandag 12 april 2004 00:23 schreef Bluezz het volgende:
chylquote:Op maandag 12 april 2004 00:37 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Nee het zal een ontmaagding zijn.
GADVERDAMME heatwavequote:Op maandag 12 april 2004 00:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
It takes one to know one.
Mij lijkt het me ook erg leuk, ik ken zelf ook niemand.quote:Op maandag 12 april 2004 01:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmm... klinkt leuk, maar ik ken niemand.
Voor die tijd zijn er al zat meets geweest dus zoek een leuke uitquote:Op maandag 12 april 2004 01:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Hmm... klinkt leuk, maar ik ken niemand.
Doe maar niet dan en blijf lekker weg.quote:Op maandag 12 april 2004 01:27 schreef Guus Muisarm het volgende:
Tegen:
Komen : Golfer, Dr_Flash, HeatWave
Ik kijk het nog ff aan.
Bij mij gaf de POL meet de doorslagquote:Op maandag 12 april 2004 01:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voor die tijd zijn er al zat meets geweest dus zoek een leuke uit
Hell no.quote:Op zondag 11 april 2004 23:37 schreef nikky het volgende:
komen jullie ook naar de 5 jaars meet?
Ik zei: 'ik ken niemand'.quote:Op maandag 12 april 2004 01:25 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Voor die tijd zijn er al zat meets geweest dus zoek een leuke uit
Tssssk.quote:Op maandag 12 april 2004 02:01 schreef Arcee het volgende:
Hell no.
Eeeh, op een meeting kun je juist mensen léren kennen. En anders ga je voor de BBQ en het bier.quote:Op maandag 12 april 2004 02:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zei: 'ik ken niemand'.
Het is goed om gehaat te wordenquote:Op maandag 12 april 2004 01:27 schreef Guus Muisarm het volgende:
Voor :
Komen : Laffer
Tegen:
Komen : Golfer, Dr_Flash, HeatWave
Ik kijk het nog ff aan.
Neem je dan wel een Hittegolf mee, HeatWave?quote:Op maandag 12 april 2004 10:43 schreef HeatWave het volgende:
Ik kom zeker, hou me maar eens tegen.
ok, vooruit dan maar.quote:Op maandag 12 april 2004 07:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Eeeh, op een meeting kun je juist mensen léren kennen.
BBQ: ik heb een pesthekel aan vleesquote:En anders ga je voor de BBQ en het bier.
Verder leef je wel?quote:Op maandag 12 april 2004 14:11 schreef sylvesterrr het volgende:
BBQ: ik heb een pesthekel aan vlees
bier: ik zuip niet
Zal ik je meenemen aan het handje?quote:Op maandag 12 april 2004 15:36 schreef QyRoZ het volgende:
Meeting! Leuk. Denk ik. Ik ben nog nooit naar een meeting geweest. Is zoiets leuk? Zijn er veel enge mensen?
Ja hoor.quote:Op maandag 12 april 2004 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verder leef je wel?.
Het is april en de meeting is in september... need i say morequote:Op maandag 12 april 2004 16:07 schreef Bo_ het volgende:
Het is nog niet echt een stormlooptopic. Zegt dat iets over de opkomst voor de meeting?![]()
Zit er ook over te denken om te gaan, klinkt goed.quote:Op maandag 12 april 2004 15:35 schreef Bo_ het volgende:
Ik denk er ook over om te komen, hoewel ik absoluut niemand ken. Nog meer mensen uit de buurt van Rotterdam die gaan? Dan kunnen we samen gaan![]()
En dan kun je elkaar ook masserenquote:Op zondag 11 april 2004 23:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je leert ons ter plekke wel kennen.
Dat ik van plan ben te komen wil niet zeggen dat ik maandenlang van te voren me erover op ga zitten winden.quote:Op maandag 12 april 2004 16:07 schreef Bo_ het volgende:
Het is nog niet echt een stormlooptopic. Zegt dat iets over de opkomst voor de meeting?![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 23:52 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Wij 2 natuurlijk sillyquote:Op zondag 11 april 2004 23:56 schreef Insomaniac het volgende:
Ben benieuwd wie er met wie in een tentje terecht komt.. Kunnen we daar geen speculatietopic over starten?
We hebben een aparte kras tent. Met begeleiding en workshopsquote:Op maandag 12 april 2004 16:49 schreef Lolalala het volgende:
[..]![]()
Ik ga met static in een camper. Kom jij dan bij ons logeren?quote:Op maandag 12 april 2004 16:50 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Wij 2 natuurlijk silly![]()
*proest!*quote:Op maandag 12 april 2004 15:36 schreef QyRoZ het volgende:
Meeting! Leuk. Denk ik. Ik ben nog nooit naar een meeting geweest. Is zoiets leuk? Zijn er veel enge mensen?
Wowquote:Op maandag 12 april 2004 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hebben een aparte kras tent. Met begeleiding en workshops.
quote:Op maandag 12 april 2004 16:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ga met static in een camper. Kom jij dan bij ons logeren?.
We zoeken nog instructricesquote:Op maandag 12 april 2004 17:01 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Wow![]()
Doe jij eens niet zoquote:Op maandag 12 april 2004 16:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat ik van plan ben te komen wil niet zeggen dat ik maandenlang van te voren me erover op ga zitten winden.
Ik hoop dat je bedoelt om ze er vanaf te helpen?quote:Op maandag 12 april 2004 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zoeken nog instructrices.
Wat?quote:Op maandag 12 april 2004 17:01 schreef Lolalala het volgende:
[..]
omg
Niks, ik werd alleen verlegen, wist niks uit te kramen, net zoals nuquote:Op maandag 12 april 2004 17:50 schreef static het volgende:
[..]
Wat?
ik kan je dit vertellen: als je een lichtje of een kaars in je tent hebt kan ook de hele buurt meegenieten.quote:Op maandag 12 april 2004 17:48 schreef Sandertje21 het volgende:
Nog belangrijker, durft er iemand met mij in 1 tentje te slapen?![]()
Zeg nou maar gewoon dat ie een eikel is.quote:Op maandag 12 april 2004 17:52 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Niks, ik werd alleen verlegen, wist niks uit te kramen, net zoals nu![]()
quote:Op maandag 12 april 2004 17:53 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik je dit vertellen: als je een lichtje of een kaars in je tent hebt kan ook de hele buurt meegenieten.
Ik laat mijn hormonen wel thuis dan.quote:Op maandag 12 april 2004 17:53 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik je dit vertellen: als je een lichtje of een kaars in je tent hebt kan ook de hele buurt meegenieten.
Zit direct naast de camping.quote:Op maandag 12 april 2004 17:40 schreef _The_General_ het volgende:
Ik kom
Maar ik neem wel een hotel
Tijdens de 2-jaar-meet zeker.quote:Op maandag 12 april 2004 18:00 schreef blup het volgende:
oh btw, 't bos eromheen was een paar jaar terug HET bos van DE serie verkrachter van Utrecht..
Als je nog een beetje breed of dik bent of veel spellen mee hebt dan zou je natuurlijk nog geloofwaardig over kunnen komen als je zeg dat een 1 persoons tent echt te krap voor je is.quote:Op maandag 12 april 2004 17:04 schreef Croupouque het volgende:
Ik zal mijn tweepersoons-tent maar niet meenemen, anders is het net alsof ik met bepaalde verwachtingen naar de meet kom.
Jeetje, weet ik niet.quote:Op maandag 12 april 2004 18:01 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Tijdens de 2-jaar-meet zeker.
Serieus? En hebben die dan ook een site? Prijzen enzoquote:Op maandag 12 april 2004 18:01 schreef blup het volgende:
[..]
Zit direct naast de camping..
Zou je effe moeten googelen op mid land hotel utrecht?quote:Op maandag 12 april 2004 18:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Serieus? En hebben die dan ook een site? Prijzen enzo
Je bedoelt die 25 euro? Das toch niks voor een hele dag gratis zuipen, eten en overnachten.quote:Op maandag 12 april 2004 18:17 schreef FlyingFox het volgende:
Heeft er al iemand de kosten in guldens omgerekend?
gratis zuipen. is het heus?quote:Op maandag 12 april 2004 18:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bedoelt die 25 euro? Das toch niks voor een hele dag gratis zuipen, eten en overnachten.
Je kan nu alvast beginnen met sparen FFquote:Op maandag 12 april 2004 18:17 schreef FlyingFox het volgende:
Heeft er al iemand de kosten in guldens omgerekend?
www.lenen.nlquote:Op maandag 12 april 2004 18:37 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Je kan nu alvast beginnen met sparen FF![]()
quote:Op maandag 12 april 2004 18:50 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
www.lenen.nl
Kan ik er ook nog een leuk truitje bij kopen.
Tof! Doen mên!!quote:Op maandag 12 april 2004 18:50 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
www.lenen.nl
Kan ik er ook nog een leuk truitje bij kopen.
Niet zo piepen!quote:Op maandag 12 april 2004 19:01 schreef FlyingFox het volgende:
Ik kom. Als ik dan nog leef althans.
Ik heb misschien wel voetkanker!quote:Op maandag 12 april 2004 19:07 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Niet zo piepen!
U gaat door voor de koelkast.quote:Op maandag 12 april 2004 19:17 schreef Lady-essent het volgende:
[..]
4 op een rij
Datquote:Op maandag 12 april 2004 19:12 schreef FlyingFox het volgende:
Poepze.
Wie heeft het over ongestraft?quote:Op maandag 12 april 2004 19:13 schreef FlyingFox het volgende:
Oeh! Ongestraft buiten ONZ baggeren!
Jah, hele enge mensen! Zoals uhm... ik, Qyroz...quote:Op maandag 12 april 2004 15:36 schreef QyRoZ het volgende:
Helaas, ik ga tijd doorbrengen met mijn vriendin.quote:Op maandag 12 april 2004 22:04 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Jah, hele enge mensen! Zoals uhm... ik, Qyroz...
Which reminds me, zaterdag Rotterdam Qyroz?
Cool!quote:Op zondag 11 april 2004 23:52 schreef NiteSpeed het volgende:
zullen we samen krassen? kunnen we elkaar patroontjes lerenquote:Op maandag 12 april 2004 22:27 schreef thaleia het volgende:
[..]
Cool!
Das eigenlijk best een goed planquote:Op maandag 12 april 2004 22:31 schreef thaleia het volgende:
Ik wilde liever glimlachend observeren
flauw, meng jezelf nu eens gewoon in de groep waar je zo overduidelijk hoort.quote:Op maandag 12 april 2004 22:31 schreef thaleia het volgende:
Ik wilde liever glimlachend observeren
guttegut kan je niet eens tegen een geintje?quote:Op maandag 12 april 2004 22:37 schreef thaleia het volgende:
Neem je nu even iemand anders om je frustraties op te botvieren?
Just in case?quote:Op maandag 12 april 2004 23:01 schreef Caesu het volgende:
ik heb een 2-persoonstent.
maar ik ga er in m'n eentje in.
Ben je dik ofzo?quote:Op maandag 12 april 2004 23:01 schreef Caesu het volgende:
ik heb een 2-persoonstent.
maar ik ga er in m'n eentje in.
KansloZers m/v komen er al helemaal niet in.quote:Op maandag 12 april 2004 23:03 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Just in case?
ik stel prijs op m'n privacy.quote:Op maandag 12 april 2004 23:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ben je dik ofzo?
Zelfs PS niet?quote:Op maandag 12 april 2004 23:04 schreef Caesu het volgende:
[..]
KansloZers m/v komen er al helemaal niet in.
daar moet ik nog eens een antecedentenonderzoek naar doen.quote:Op maandag 12 april 2004 23:05 schreef Mayhem het volgende:
[..]
Zelfs PS niet?:{
Kan je sailcat spelen?quote:Op maandag 12 april 2004 23:11 schreef Tijn het volgende:
Oh ja, muziek! Zalk m'n gitaar weer eens meenemen? Mag ik wel alvast wat kampvuur-liedjes gaan doornemen trouwens
Je bedoelt van Cow & Chicken?quote:Op maandag 12 april 2004 23:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kan je sailcat spelen?
quote:Op maandag 12 april 2004 23:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je bedoelt van Cow & Chicken?
Mooiquote:Op maandag 12 april 2004 23:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat gaat wel lukken
Uitgelezen kans voor Kumbaya.quote:Op maandag 12 april 2004 23:11 schreef Tijn het volgende:
Oh ja, muziek! Zalk m'n gitaar weer eens meenemen? Mag ik wel alvast wat kampvuur-liedjes gaan doornemen trouwens
maar hoe zit het nou static...quote:Op maandag 12 april 2004 23:29 schreef static het volgende:
[..]
Uitgelezen kans voor Kumbaya.
Ja, hehe.quote:Op dinsdag 13 april 2004 01:09 schreef laffer het volgende:
[..]
maar hoe zit het nou static...
als jij een camper huurt, kun je mij dan ff na afloop terug rijden naar amsterdam??![]()
Darkelfje mag wel bij mij logerenquote:Op zondag 11 april 2004 23:53 schreef DarkElf het volgende:
nou ik rij geen auto, heb een OV fobie en haat kamperen dus komen, ontmoeten, borrelen en aftaaien is kewl alleen moet ik dan eea regelen en alleen er naar toe lijkt me doodeng dus uiteindelijk zal ik wel weer niet durven
quote:Op maandag 12 april 2004 17:47 schreef Brighteyes het volgende:
Wil eigenlijk wel heel graag komen. Ik hoop dat ik tegen die tijd ook genoeg lef hem om daadwerkelijk te komen. Als het goed is komt er voor die tijd nog een mini-meet, dus mijn vuurdoop zou ik al gehad moeten hebben.
die zandbak doet het emquote:Op dinsdag 13 april 2004 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Laffertje
Er kan geslapen worden.. er is zelfs een zandbak
Ja een zandbak, dat maakt het wel erg lucratief...quote:Op dinsdag 13 april 2004 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Laffertje
Als jij 'em zingt, wil ik 'em wel spelenquote:Op maandag 12 april 2004 23:29 schreef static het volgende:
[..]
Uitgelezen kans voor Kumbaya.
Nou, volgens mij is een camper overbodig geworden.quote:Op dinsdag 13 april 2004 01:16 schreef Bluezz het volgende:
Laffertje
Als je wilt dat iedereen in paniek wegrent wil ik dat wel doen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 01:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als jij 'em zingt, wil ik 'em wel spelen
jah, dan kunnen we golfert begraven!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 01:20 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zal ik m'n schepjes meenemen?![]()
Dealquote:Op dinsdag 13 april 2004 01:21 schreef static het volgende:
[..]
Als je wilt dat iedereen in paniek wegrent wil ik dat wel doen.
als jij dan een topless show geeft zal het helemaal wel goed komen tijn!quote:Op dinsdag 13 april 2004 01:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Deal
Ach waarom ook niet, iedereen is toch al weggerend danquote:Op dinsdag 13 april 2004 01:27 schreef laffer het volgende:
[..]
als jij dan een topless show geeft zal het helemaal wel goed komen tijn!![]()
Ohwboy.quote:Op dinsdag 13 april 2004 01:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Deal
dat gaat een bende worden die meeting!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 01:37 schreef static het volgende:
[..]
Ohwboy.
De individuele bits worden via rooksignalen verzonden en enkele kilometers verderop handmatig gedecodeerd.quote:Op dinsdag 13 april 2004 01:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoe wordt de broodnodige internetverbinding geregeld eigenlijk?
Dan komen jullie toch samen?quote:Op maandag 12 april 2004 22:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Helaas, ik ga tijd doorbrengen met mijn vriendin.![]()
.
Dat is geen optie.quote:Op dinsdag 13 april 2004 09:49 schreef Angelic1 het volgende:
[..]
Dan komen jullie toch samen?
rotterdammer *meld*quote:Op maandag 12 april 2004 16:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zit er ook over te denken om te gaan, klinkt goed.
Als we ons best doen wel jaquote:Op dinsdag 13 april 2004 01:45 schreef laffer het volgende:
[..]
dat gaat een bende worden die meeting!!![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als we ons best doen wel ja.
*checkt draaiboek* alcoholvrij: HeatWavequote:Op dinsdag 13 april 2004 10:10 schreef HeatWave het volgende:
Als we ons best doen wel ja.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:30 schreef just me het volgende:
[..]
*checkt draaiboek* alcoholvrij: HeatWave
ik zou niet weten waarom niet; weet jij een rede waarom je niet welkom zou zijnquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:25 schreef zwaaibaai het volgende:
mag ik ook??
neuhquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:54 schreef just me het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom niet; weet jij een rede waarom je niet welkom zou zijn![]()
nou danquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:57 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
neuh
Mits jij er bent Tiemie!quote:Op dinsdag 13 april 2004 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Mits bier.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:11 schreef Lolalala het volgende:
Wat een leuk gezwiebel allemaal zeg
Waar is het topic met de lijst van ja ik kom? Die is er nu toch al wel toch??
![]()
Wie ben jij danquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:15 schreef Meimeltje het volgende:
Als er ook iemand komt die ik ken, dan kom ik misschien ook
Dan ga ik je mannetje wel overhalen en neem ook mijn mannetje meequote:Op woensdag 14 april 2004 00:50 schreef defender het volgende:
Ik ga er zeker heen. Heel misschien mijn mannetje ook, maar die twijfelt nog.
quote:Op woensdag 14 april 2004 00:50 schreef defender het volgende:
Ik ga er zeker heen. Heel misschien mijn mannetje ook, maar die twijfelt nog.
*Voorlopig resultaat afwachtquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:12 schreef just me het volgende:
:
[..]die is er nog niet, wordt aan gewerkt
quote:Op maandag 12 april 2004 21:08 schreef febster het volgende:
Ik neem aan dat de Veemarkthalen weg straat ding rond die tijd ook weer open ligt zodat het dus een crime is om daar te komen![]()
?
Nee, jij komt gewoon.quote:Op woensdag 14 april 2004 02:55 schreef Brennie het volgende:
Leuk idee![]()
Ik ga er es ff rustig over nadenken of ik ga
lijkt me leuk als jij ook komt!!quote:Op woensdag 14 april 2004 02:55 schreef Brennie het volgende:
Leuk idee![]()
Ik ga er es ff rustig over nadenken of ik ga
ik dus ookquote:Op woensdag 14 april 2004 01:50 schreef Mayhem het volgende:
Ik overweeg serieus om er heen te gaan!
Na een paar keer telefonisch contact met Tara ben ik maar in een taxi gesprongen die er vrij lang over gedaan heeft, maar uiteindelijk toch geredquote:Op woensdag 14 april 2004 02:33 schreef Stranger het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik laat me weer leiden door opa.. een uur rondzwerven op utrecht centraal om vervolgens een compleet verkeerde bus in te stappen waardoor we zeker 3 kilometer moeten lopen, dat is natuurlijk wel iets dat je voor een tweede keer wilt meemaken.
Ik heb er minder dan 10kquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:40 schreef prinsrob het volgende:
Ik heb het in m'n agenda gezet, lijkt me wel leuk. Nu hopen dat er nog wat meer volk komt dat minder dan 10k posts heeft :-).
Mike en PR slapen in de #wannabecrew -trekkershut, dus die zijn er echt wel, van -B- vrees ik dat ie niet komt en GizartFRL komt echt wel opdagen.quote:Op woensdag 14 april 2004 20:57 schreef defender het volgende:
Ik mis er nog een heleboel in dit topic. Mike, Private_Ryan, -B-, GizartFrl enz
Dat klinkt goed ! En ik zal -B- wel vragenquote:Op woensdag 14 april 2004 20:59 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mike en PR slapen in de #wannabecrew -trekkershut, dus die zijn er echt wel, van -B- vrees ik dat ie niet komt en GizartFRL komt echt wel opdagen.
Het wordt een waar partijtjequote:Op woensdag 14 april 2004 21:02 schreef defender het volgende:
[..]
Dat klinkt goed ! En ik zal -B- wel vragen
Is er aan dat laatste niks te doen ? Heb een grote collectie goede muziek hoorquote:Op woensdag 14 april 2004 21:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Het wordt een waar partijtje
Bier, sex, slechte muziek
Denk je dat er electiciteit is daar ofzo? We moeten zelf zingen voor muziek, en dat wordt dus slechte muziekquote:Op woensdag 14 april 2004 21:05 schreef defender het volgende:
[..]
Is er aan dat laatste niks te doen ? Heb een grote collectie goede muziek hoor
Die eerste 2 dingen klinken goed. Ik kom zeker ! En inmiddels komt mijn mannetje ook zeker mee. (die wil zeker jou en mij in de gaten houden *grijns* )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |