kijk nog eens int topic, zeurquote:Op zondag 11 april 2004 20:03 schreef Great_Expectations het volgende:
Hé Jerruh, ik was de laatste én had al een nieuw deel geopend..
Dan moet je je modrechten niet misbruiken, stomme smurf.quote:Op zondag 11 april 2004 20:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
kijk nog eens int topic, zeur.
Hallo, zo moeilijk is het ook niet. Gewoon reageren op een openstaande vacature.quote:Op zondag 11 april 2004 20:05 schreef Kugari-Ken het volgende:
hiermee hoop ik meer kans te maken op het mod-schap bij de volgende verkiezingen
doe ik niet, heb het ooit eens uitgelegd en als je te besodemieterd bent om dat te snappen en maar gaan zitten te mauwen, ga je gang dan!quote:Op zondag 11 april 2004 20:06 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dan moet je je modrechten niet misbruiken, stomme smurf..
Oh ja waar waren we ook alweer!quote:Op maandag 12 april 2004 13:28 schreef Jerruh het volgende:
en deze gaat weer open! (recycluhhhh)
Troetelbeertjes straal!!!!!!quote:Op maandag 12 april 2004 13:31 schreef xman het volgende:
[..]
Oh ja waar waren we ook alweer!
Wie kan dit nou haten:
[afbeelding]
![]()
ok komtie:quote:Op maandag 12 april 2004 13:30 schreef Vlarp het volgende:
*niets meer van snap*![]()
![]()
THiS IS SOOOO GAY!!!quote:Op maandag 12 april 2004 13:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Troetelbeertjes straal!!!!!!
But we ARE gay!quote:Op maandag 12 april 2004 13:35 schreef xman het volgende:
[..]
THiS IS SOOOO GAY!!!
Ja, zo kun je je eigen stomheid natuurlijk ook goed praten en tegelijk je mede fokkers de grond in boren.quote:Op maandag 12 april 2004 13:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ok komtie:
gisteren was ik in principe de laatste die het topic afsloot (ik had een reactie getypt die net na die van G_E kwam en omdat ik modfuncties heb, kan ik posten als er een slot op zit, maar da wist ik niet, omdat er nog geen slot op zat toen ik de reactie typte)
ik had dus dit topic geopend, eerder dan G_E ook, en toen werd G_E een beetje boos ofzo. en toen heb ik, om hem maar eens op zijn gemak te zette, mijn topic gesloten. aangezien ik nu weer de laatste was en dit topic er nog was, heb k m gerecycled.
Oeh en nog goed voor het milieu ook!quote:Op maandag 12 april 2004 13:35 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ok komtie:
gisteren was ik in principe de laatste die het topic afsloot (ik had een reactie getypt die net na die van G_E kwam en omdat ik modfuncties heb, kan ik posten als er een slot op zit, maar da wist ik niet, omdat er nog geen slot op zat toen ik de reactie typte)
ik had dus dit topic geopend, eerder dan G_E ook, en toen werd G_E een beetje boos ofzo. en toen heb ik, om hem maar eens op zijn gemak te zette, mijn topic gesloten. aangezien ik nu weer de laatste was en dit topic er nog was, heb k m gerecycled.
als het echt gay was, was het: troetelbeertje handtasssssssssssquote:Op maandag 12 april 2004 13:35 schreef xman het volgende:
[..]
THiS IS SOOOO GAY!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |