quote:Op zondag 11 april 2004 20:02 schreef beaverhausen het volgende:
Doe maar snel kopieren en plakken
quote:Op zondag 11 april 2004 20:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..].
Tommie? Poe Hee!!quote:Op zondag 11 april 2004 20:05 schreef Idril-2 het volgende:
Ik wilde zo graag Tommie zijn. Tommie
Eigenlijk hoopte ik altijd al dat ik Tommie uit Sesamstraat zou zijn.
Zelfs onze hond heb ik 'ooit' Tommie genoemd ...
Oh ja enallemaal!
ach ja laat ik ook is wijvig doen![]()
Fijn voor je, maar ik ga m'n teringbende afwassen.quote:Op zondag 11 april 2004 20:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
not that I'm bored or anything... it's just that I'm really really really bored
sorry voor je c/p beau.quote:Op zondag 11 april 2004 20:16 schreef LeBeau het volgende:*copy paste* :
Bah, Waxxje heeft niks anders dan pure chocola? Ik hoef ook alleen maar melk.Dan mag hij zelf z'n ei maar gaan zoeken. Hij's blond, dus dat kan nog een uitdaging worden.
quote:Op zondag 11 april 2004 20:10 schreef Waxxer het volgende:
mmmmmmmmmja hai
Ach het was geen moeite, gewoon een keer of wat terugklikken.quote:Op zondag 11 april 2004 20:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sorry voor je c/p beau.
maar hier dus verder... als ie nog komt.
Owja...Peking Eend...Kzit nu tegen sexy Chazia Mourali aan te starenquote:Op zondag 11 april 2004 20:20 schreef Kugari-Ken het volgende:
nog 10 minuten of iets meer, en dan is Peking Express weer bezig!
Ik vind het niet echt mooie mensen. Volgens mij zien wij (kapsones-alert) en een paar mensen in de homotopic er beter uitquote:Op zondag 11 april 2004 20:23 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.reddekindertelevisie.nl/zoop/
geile mensjes...
Nederlands wanproduct weer. Mooie mensen zetten ze op het beeldscherm, alleen omdat ze knap zijn want acteren kunnen ze niet, het verhaal is te debiel voor woorden, en het is weer een productie van die Costa-mongool die ze op mogen knopen van mijn part aangezien hij de markt overspoelt met de meest zinloze rotzooi.
Ze zien er vooral erg... nep uit. Heel erg gemaakt voor de televisie zeg maar. Vooral dat haar.quote:Op zondag 11 april 2004 20:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt mooie mensen. Volgens mij zien wij (kapsones-alert) en een paar mensen in de homotopic er beter uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |