ja ik ben toch geen dokter, ik stel een serieuze vraag, ik weet toch niet of die nu al het bloed tegenhoud en of je dan effe langs de dokter moetquote:Op zondag 11 april 2004 18:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Gaat dit echt ergens over??
ze gaf een klap en toen merktte ze later op dat haar vinger ietsie dikker werd, het onderste kootje en dat er een ader blauw was die er normaal nooit lagquote:Op zondag 11 april 2004 18:05 schreef Slurf het volgende:
iets meer info??? hoe kan je een ader verschuiven? hoe ziet het eruit?
quote:Op zondag 11 april 2004 18:05 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ja ik ben toch geen dokter, ik stel een serieuze vraag, ik weet toch niet of die nu al het bloed tegenhoud en of je dan effe langs de dokter moet
nee nu sterft de rest van haar lichaam af en de vingertop blijft levenquote:Op zondag 11 april 2004 18:05 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ja ik ben toch geen dokter, ik stel een serieuze vraag, ik weet toch niet of die nu al het bloed tegenhoud en of je dan effe langs de dokter moet
het is weekend..... en er zijn hier vast mensen die het ook weten, als ze nou heel de straat bij elkaar schreeuwde van de pijn zou ik zeggen, ja, we gaan effe naar de dokter, maar dat is dus nietquote:Op zondag 11 april 2004 18:07 schreef QOnline het volgende:
[..]Als je erover twijfelt vraag je het toch niet hier, maar dan ga je toch naar de dokter?
quote:Op zondag 11 april 2004 18:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ze gaf een klap en toen merktte ze later op dat haar vinger ietsie dikker werd, het onderste kootje en dat er een ader blauw was die er normaal nooit lag
nee joh , dat is de nationale sport op Fok , de meest debiele somatische vragen stellen ze hier altijd vanaf vrijdagmiddag 17.00 tm zondagavond en op feestdagen. let maar eens opquote:Op zondag 11 april 2004 18:07 schreef QOnline het volgende:
[..]Als je erover twijfelt vraag je het toch niet hier, maar dan ga je toch naar de dokter?
Dat lijkt me eerder een bloeduitstorting dan een verschoven ader. Kan ze de vinger buigen zonder pijn? Zo niet: als jij haar (ontspannen) vinger buigt, heeft ze dan pijn?quote:Op zondag 11 april 2004 18:06 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ze gaf een klap en toen merktte ze later op dat haar vinger ietsie dikker werd, het onderste kootje en dat er een ader blauw was die er normaal nooit lag
kijk daar heb je tenminste wat aan, doet niet pijn als ze em zelf buigt en als ze em ontspannen buigt ook nietquote:Op zondag 11 april 2004 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat lijkt me eerder een bloeduitstoring dan een verschoven ader. Kan ze de vinger buigen zonder pijn? Zo niet: als jij haar (ontspannen) vinger buigt, heeft ze dan pijn?
waarvoor dan?quote:Op zondag 11 april 2004 18:10 schreef N-I-X het volgende:
[..]![]()
![]()
ga maar ff naar de dokter.. maar niet voor die vinger...
ja, sorryquote:Op zondag 11 april 2004 18:12 schreef nXn het volgende:
mijn vingertopje kan ik niet buigen...ga ik nu dood?
Okee hoogstwaarschijnlijk geen breuk. Als je voorzichtig in het blauwe kootje knijpt, hoe gaat dat?quote:Op zondag 11 april 2004 18:11 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
kijk daar heb je tenminste wat aan, doet niet pijn als ze em zelf buigt en als ze em ontspannen buigt ook niet
en de meest aardeloze reacties komen ook tussen die tijdquote:Op zondag 11 april 2004 18:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
nee joh , dat is de nationale sport op Fok , de meest debiele somatische vragen stellen ze hier altijd vanaf vrijdagmiddag 17.00 tm zondagavond en op feestdagen. let maar eens op
KUTquote:Op zondag 11 april 2004 18:12 schreef Ymke het volgende:
[..]
ja, sorry
Op zich zijn somatische vragen okay, maar ik begrijp de twijfel gewoon niet... Plus, een verschoven ader, volgens mij gaat het hier om een simpele bloeduitstortingquote:Op zondag 11 april 2004 18:10 schreef Ymke het volgende:
[..]
nee joh , dat is de nationale sport op Fok , de meest debiele somatische vragen stellen ze hier altijd vanaf vrijdagmiddag 17.00 tm zondagavond en op feestdagen. let maar eens op
ja dan voelt ze wel wat, stekend gevoel zegt ze....quote:Op zondag 11 april 2004 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee hoogstwaarschijnlijk geen breuk. Als je voorzichtig in het blauwe kootje knijpt, hoe gaat dat?
hoe moet ik dit zien? ze zit bij jou op schoot, en jij typt weer wat ze zegt?quote:Op zondag 11 april 2004 18:14 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ja dan voelt ze wel wat, stekend gevoel zegt ze....
Waar is het blauw? binnenkant (de kant van de palm)? Buitenkant? Zijkant van de vinger? En in welke richting kneep je? En hoe gaat het in de andere richting?quote:Op zondag 11 april 2004 18:14 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
ja dan voelt ze wel wat, stekend gevoel zegt ze....
zijkant van dr ringvinger, welke kant ze het uit doet maakt niet uit qua gevoelquote:Op zondag 11 april 2004 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar is het blauw? binnenkant (de kant van de palm)? Buitenkant? Zijkant van de vinger? En in welke richting kneep je? En hoe gaat het in de andere richting?
waar probeer je nou achter te komen?quote:Op zondag 11 april 2004 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar is het blauw? binnenkant (de kant van de palm)? Buitenkant? Zijkant van de vinger? En in welke richting kneep je? En hoe gaat het in de andere richting?
Ik probeer te isoleren of het een kneuzing is of een barstjequote:Op zondag 11 april 2004 18:22 schreef N-I-X het volgende:
[..]
waar probeer je nou achter te komen?
[vind wel aardig van je
ik zou maar vast afscheid nemen van je vriending, die vinger overleeft het wel.quote:Op zondag 11 april 2004 18:00 schreef TheOneAndOnly het volgende:
ik heb een vraag, mijn vriendin heeft een ader verschoven in haar vinger, schuift deze vanzelf terug of sterft nu haar vinger af?
quote:Op zondag 11 april 2004 18:35 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Maar als het een barstje is kan dat dan kwaad?
sinds wanneer heb jij een artsenopleiding?quote:Op zondag 11 april 2004 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 april 2004 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Lijkt inderdaad op een barstje. Laat voor de zekerheid even een foto maken bij de polikliniek van je ziekenhuis (EHBO, niet per se verwijzing van huisarts nodig). ALS het idd een barstje is, dan hangt het er een beetje vanaf welk kootje het is. Bij een barstje in 1 van de bovenste 2 kootjes krijg je vaak een soort plastic huls om je vinger getaped. Barstje in onderste kootje kan een wat meer theatrale spalk opleverenIk zoek ff plaatje.
of is dit toch ONZ?quote:Op zondag 11 april 2004 18:38 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij een artsenopleiding?
let op de zoete ironie in mijn vraag
Lees eerst eens het topic door dokterquote:Op zondag 11 april 2004 18:36 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ik zou maar vast afscheid nemen van je vriending, die vinger overleeft het wel.
Nee. Dacht ik ook eerst, maar dit is serieus. Dus geen grappen verder okee?quote:Op zondag 11 april 2004 18:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
[..]
of is dit toch ONZ?
lees jij de mening van iemand anders ook evenquote:Op zondag 11 april 2004 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees eerst eens het topic door dokter
je mag wmb best mee met d'r hoor, mocht je er nog steeds over eens zijn dat dit topic enige serieuze aandacht verdient.quote:Op zondag 11 april 2004 18:10 schreef N-I-X het volgende:
[..]![]()
![]()
ga maar ff naar de dokter.. maar niet voor die vinger...
oke, serieus, verschoven aders bestaan niet; vast een blauwe plek ofzo, zolang die vinger er niet ter plekke afvalt is het probleem opgelost lijkt me, slotje?quote:Op zondag 11 april 2004 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Dacht ik ook eerst, maar dit is serieus. Dus geen grappen verder okee?![]()
Ik ken je langer dan vandaag immers
ik ben wel wat gewend maar heb dit nog nooit meegemaakt en dus dacht me vriend vraag het is ff op fok en dat heeft die dus ook gedaan.......quote:Op zondag 11 april 2004 18:40 schreef Double-U het volgende:
Gewoon een gebarsten adertje, dit had ik elke week zowat als ik weer eens een volleybal een flinke mep had gegeven.
Tegen de tijd dat zij bij de dokter is, is er al lang nix meer te zien.
Sommige mensen zijn ook nix gewend .......![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 18:43 schreef Ymke het volgende:
Ben benieuwd wat het volgende topic wordt : HELP ik heb mijn kleine teen gestoten , ga ik nu dood? wanneer moet ik mijn hoofd laten amputeren?
ik doe een medische opleiding...ik kan, na jaren lange studie, zeggen dat het stoten van de kleine teen dodelijk is.quote:Op zondag 11 april 2004 18:43 schreef Ymke het volgende:
Ben benieuwd wat het volgende topic wordt : HELP ik heb mijn kleine teen gestoten , ga ik nu dood?
je bedoelt dat biomedische technologie aan de TU/e ? (z/o brabant); dat kan je nauwelijks een medische opleiding noemen hoorquote:Op zondag 11 april 2004 18:45 schreef Famas het volgende:
[..]
ik doe een medische opleiding...ik kan, na jaren lange studie, zeggen dat het stoten van de kleine teen dodelijk is.
Het centrale zenuwstelsel raakt onregelt...op den duur ga je kotsen, aangezien je je spieren niet meer onder controle hebt...zal je stikken in je kots...
slecht idee; voor medische problemen moet je naar een professional gaan, niet een groep van gemiddeld jongeren met gemiddeld een HAVO opleiding en totaal geen inzicht in medische (be)handelingen.quote:Op zondag 11 april 2004 18:43 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en dus dacht me vriend vraag het is ff op fok en dat heeft die dus ook gedaan.......
Klacht van de verpleegster op de afdeling cardiologie toen ze bij mij een infuus aan wou leggen: Je hebt flipperaders!!!quote:Op zondag 11 april 2004 18:41 schreef dr.dunno het volgende:
(...)
verschoven aders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |