Zoek een wijf.....quote:Op zondag 11 april 2004 16:45 schreef girllover het volgende:
Ik schrijf vaak erotische verhalen. Vind ik heel leuk om te doen omdat ik dan al mijn gedachten daarover in woorden omzet en alles precies zo kan maken als ik zelf wil. Zijn er anderen hier die dat doen?
Sluit dat elkaar uit dan? Je kan toch op zoek zijn naar een relatie of openstaan voor een relatie en toch erotische verhalen schrijven?quote:Op zondag 11 april 2004 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoek een wijf.....
Nee, dat heb iknog niet gedaan. Ten eerste omdat ik niet weet hoe dat moet (moet ik het verhaal gewoon in het bericht plakken of als een soortattachment meesturen); ten tweede omdat ik niet weet of het op dit forum mag en of het relevant is; en ten derde omdat ik niet weet wat voor reactiesik kan verwachten. Maar ik zou het op zichzelf wel willen.quote:Op zondag 11 april 2004 16:51 schreef Leintjeuh het volgende:
Post je je verhalen wel eens?
Daarnaast, in je fantasie kan je dingen bedenken en doen die je partner eventueel niet wilquote:Op zondag 11 april 2004 16:51 schreef girllover het volgende:
[..]
Sluit dat elkaar uit dan? Je kan toch op zoek zijn naar een relatie of openstaan voor een relatie en toch erotische verhalen schrijven?
OK, hierbij:quote:Op zondag 11 april 2004 16:55 schreef boyv het volgende:
Geef ons eens een voorproefje zou ik zeggen.
'K heb even gekeken, misschien wel. Vind je het iets?quote:Op zondag 11 april 2004 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Is shespot.nl niks voor jouw verhalen?
Je was toch mild geworden Swets?quote:Op zondag 11 april 2004 16:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoek een wijf.....
Maakte hij vroeger ook al zulke zinloze opmerkingen ?quote:Op zondag 11 april 2004 19:30 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je was toch mild geworden Swets?
Met deze uitspraak lijk je de oude weer te zijn.
Maar vond je het leuk om te lezen? Ben erg benieuwd hoe vrouwen denken over wat ik schrijf; of het een beetje herkenbaar is (niet de situaties maar de emoties)quote:Op zondag 11 april 2004 18:36 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind dat je verhaal daar absoluut past!
Bedankt, wat vind je er anders aan?quote:Op zondag 11 april 2004 20:34 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
het is weer eens wat anders, maar leest goed.
Bedankt, leuk om te horen. Zal ik je wat mailen ofzo?quote:Op zondag 11 april 2004 21:04 schreef Sylvana het volgende:
ik vind het een erg goed verhaal, heel mooi geschreven, er zitten nog wel wat typfoutjes in, maar dat is niet zo erg en ik zou nog wel meer verhalen willen lezen
ja graagquote:Op zondag 11 april 2004 21:12 schreef girllover het volgende:
[..]
Bedankt, leuk om te horen. Zal ik je wat mailen ofzo?
Zijn kloppende lidquote:Op zondag 11 april 2004 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou alleen 'zijn geval' vervangen door 'zijn pik/lul/penis'.
Het staat een beetje kinderachtig zo.
Verder is het een leuk verhaal, ik zal morgen es kijken of ik het ook nog kanquote:Op zondag 11 april 2004 22:08 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Zijn kloppende lid
Het viel mij ook al op...
Nou, soms. Maar ik zet ze niet hier neer. (wel ergens andersquote:Op zondag 11 april 2004 16:45 schreef girllover het volgende:
Ik schrijf vaak erotische verhalen. Zijn er anderen hier die dat doen?
Ik vond lul en pik zo hard klinken, maar ik zal er de volgende keer rekening mee houden.quote:Op zondag 11 april 2004 22:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou alleen 'zijn geval' vervangen door 'zijn pik/lul/penis'.
Het staat een beetje kinderachtig zo.
Hoe bedoel je? Denk je dat ze zoiets zouden plaatsen?quote:Op maandag 12 april 2004 10:31 schreef Gianluca het volgende:
WIE wil er bij d ePlayboy gaan werken..........lijkt ook een beetje op solcitatie
Stel dat je gelijk hebt en dat mensen die dit soort verhalen schrijven dat doen omdat ze geen relatie kunnen krijgen. Dan is het toch mooi dat ze dit nog hebben? Of wil je dat ze liever de hele dag gefrustreerd zijn?quote:Op maandag 12 april 2004 10:33 schreef Escape2Dawn het volgende:
[..]
edited.
Ja!quote:Op maandag 12 april 2004 10:43 schreef girllover het volgende:
[..]
Stel dat je gelijk hebt en dat mensen die dit soort verhalen schrijven dat doen omdat ze geen relatie kunnen krijgen. Dan is het toch mooi dat ze dit nog hebben? Of wil je dat ze liever de hele dag gefrustreerd zijn?
Zijn dampende tampeloeris...quote:Op zondag 11 april 2004 22:08 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Zijn kloppende lid
OK, volgende keer haal ik het eruit. Vond de alternatieven alleen erg hard klinken, maar blijkbaar is dat geen probleem.quote:Op maandag 12 april 2004 14:02 schreef Qwea het volgende:
opzich wel leuk verhaal jah. alleen ik ben het met de rest eens. zijn geval moet je ff de volgende x door iets anders vervangen.i verder is het een leuk verhaal
Q.
Ik weet niet of ik dat nog doe. Die twee reacties van mensen suggereerden dat je gefrustreerd moet zijn omzulke verhalen te schrijven en dat je geen relatie kunt krijgen als je zulke verhalen schrijft maakte mijn behoefte om een nieuw verhaal te plaatsen niet groter.quote:Op maandag 12 april 2004 16:02 schreef Leintjeuh het volgende:
Wanneer post je nog een verhaal?
Trek je daar toch nix van aan joh!!quote:Op maandag 12 april 2004 16:05 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat nog doe. Die twee reacties van mensen suggereerden dat je gefrustreerd moet zijn omzulke verhalen te schrijven en dat je geen relatie kunt krijgen als je zulke verhalen schrijft maakte mijn behoefte om een nieuw verhaal te plaatsen niet groter.
Overigens hou ik me aanbevolen voor kritiek, maar dan liever op het verhaal en niet op mij.
Oh, dat is wel aardig gezegd. Ik vind het zelf ook altijd opvallend als mensen anderen verwijten dat ze gefrustreerd zijn. Je hoort het vaak over mannen die prostituees bezoeken: "Ja, dat zijn van die lelijke mannetjes die geen vrouw kunnen krijgen". Als dat zo isis het toch juist prachtig dat het op die manier wle kan. Wat willen ze dan dat die mannen doen?quote:Op maandag 12 april 2004 16:08 schreef beestjuh het volgende:
[..]
Trek je daar toch nix van aan joh!!. Juist degenen die dat roepen zijn zelf zo gefrustreerd omdat zij hun verlangen alleen in hun rechterhand kunnen vangen, en het niet zo mooi verwoorden zodat er andere mensen ook plezier van hebben
Thanx, Jerruh.quote:Op maandag 12 april 2004 16:10 schreef Jerruh het volgende:
ff offtopic reacties evrwijderd...
zulke verhalen kunnen intiem zijn en soms persoonlijk. een mening daarover hebben is goed, maar heb respect en hou je ontopic. gescheld en frusti opmerkingen worden gewoon verwijderd.
Thanx, lief dat je dat zegt.quote:Op maandag 12 april 2004 17:31 schreef Sylvana het volgende:
@ girllover--> je moet je echt niks aantrekken van de negatieve reacties hoor, ik vind het echt knap van je dat je zoiets intiems als een zelfgeschreven erotisch verhaal op een forum durft te posten
Check je mail btw maar
Hier lees ik dus echt niks van terug in je verhalen.quote:schrijf vaak verhalen over dingen als vreemdgaan, omdat ik depsychologische kanten daarvan altijd wel spannend vind (een vrouw die haar man trouw wil zijn; zich probeert te verzetten tegen de avances van iemand die haar leuk vindt; maar zich geleidelijk aan toch overgeeft aan die man/vrouw.)
Matig, erg matig...quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:01 schreef Youssef het volgende:
Ach ja, altijd leuk zo een 50 jarige ouwe man die zit te geilen op erotische reacties. Een stukje copy en pasten en deze vervolgens googlen levert op dat beide verhalen kennelijk van een of andere fotoverhalen.nl komen.
What would we do without you!quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:01 ontrafelde Youssef het 'mysterie'
dan neem ik mijn woorden weer terugquote:Op woensdag 14 april 2004 15:25 schreef Sylvana het volgende:
idd, dat e-mailadres wat onder die verhalen op die site stond was gewoon van de TSDus niet zo zeuren, hij heeft ze echt zelf geschreven
Ik weet het, maar hij schrijft het alsof het echt zou kunnen gebeuren, zijn stijl dan. Maar zoiets zie ik in het echt nou niet echt gebeuren! Ik bedoel...hij had het wat realistischer kunnen neerzetten door het meisje te laten protesteren, of in geval van het tweede verhaal, de pijn bij de ontmaagding te weergeven (die er toch vaak is). Dat maakt het verhaal veel meer geloofwaardiger. Maar dit is ook mijn eigen mening, als de schrijver het er niet mee eens is, heb ik gewoon pech.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:29 schreef dafjedaf het volgende:
Sorry TS! Sleepflower, wat maakt het uit of het realistisch is? Fantasieen zijn toch niet realistisch, ik persoonlijk fantaseer bijvoorbeeld nooit dat op het moment supreme de telefoon gaat en de erectie instort, hoewel dat best realistisch is....
quote:Op woensdag 14 april 2004 18:18 schreef sleepflower het volgende:
Sorry, ik vind de verhalen echt niks...het doet me een beetje denken aan de Boeket-reeks die mijn moeder soms leest, alleen dan wat gedetailleerder. Het is absoluut niet realistisch (geen enkel meisje zou zich zomaar laten nemen door een onbekende op een publieke plaats, dat van die moeder, enz.) en de schrijfstijl is ook niet helemaal mijn smaak.
Maar laat je vooral niet door mij demotiveren, als je het leuk vindt om te schrijven, ga dan vooral door. Wie ben ik om je tegen te houden?
OK, thanxquote:Op woensdag 14 april 2004 18:00 schreef piere het volgende:
[..]
dan neem ik mijn woorden weer terug
Bedankt, wat vind je er beter aan?quote:Op woensdag 14 april 2004 18:22 schreef 2cv het volgende:
Je schrijft beter dan ik
No problem, dafjedaf. Mooi voorbeeld trouwens. "Instort"quote:Op woensdag 14 april 2004 18:29 schreef dafjedaf het volgende:
Sorry TS! Sleepflower, wat maakt het uit of het realistisch is? Fantasieen zijn toch niet realistisch, ik persoonlijk fantaseer bijvoorbeeld nooit dat op het moment supreme de telefoon gaat en de erectie instort, hoewel dat best realistisch is....
Ik ben het wel met je eens. Die dinge had ik er inderdaad wel in kunnen verwerken. Maar ik vind het altijd erg moeilijk om vrouwen te doorgronden.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:35 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hij schrijft het alsof het echt zou kunnen gebeuren, zijn stijl dan. Maar zoiets zie ik in het echt nou niet echt gebeuren! Ik bedoel...hij had het wat realistischer kunnen neerzetten door het meisje te laten protesteren, of in geval van het tweede verhaal, de pijn bij de ontmaagding te weergeven (die er toch vaak is). Dat maakt het verhaal veel meer geloofwaardiger. Maar dit is ook mijn eigen mening, als de schrijver het er niet mee eens is, heb ik gewoon pech.
Topicstarter.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:47 schreef girllover het volgende:
[..]
No problem, dafjedaf. Mooi voorbeeld trouwens. "Instort"
Wat betekent 'TS' trouwens?
Ik zal er voortaan rekening mee proberen te houden.quote:Op woensdag 14 april 2004 18:36 schreef dafjedaf het volgende:
Dat ben ik wel met je eens, het is beter als er wel wat meer van die dingetjes inzitten dan dat het iedere keer een freaky aanleiding tot complete extase is maar dan steeds op een andere manier verwoord.
Dat is een beetje te merken. Als je daar misschien een beetje aan werkt, worden je stukken waarschijnlijk een stuk beter! Maar nogmaals, dit is mijn eigen mening, ik ben hier niet om je af te kraken.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:49 schreef girllover het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens. Die dinge had ik er inderdaad wel in kunnen verwerken. Maar ik vind het altijd erg moeilijk om vrouwen te doorgronden.
Bedankt, ik merk aan je manier van schriven dat je me niet wilt afkraken. Wat ik schirjf is idd niet altijd even realistisch, maar ergens probeer ik dat wel.quote:Op woensdag 14 april 2004 19:51 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Dat is een beetje te merken. Als je daar misschien een beetje aan werkt, worden je stukken waarschijnlijk een stuk beter! Maar nogmaals, dit is mijn eigen mening, ik ben hier niet om je af te kraken.
Hoi, dank je wel. Ik heb er niet zo heel veel geschreven. Mijn inspiratie haal ik uit mijn actieve fantasie. Als ik eenmaal bezig ben schrij ik een verhaal vaak in één keer. Ik heb weleens tien kantjes achter elkaar geschreven. Dat is best leuk om te doen.quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:29 schreef 2amber het volgende:
Ik vind het geweldige verhalen! Hoeveel van zulke heb je wel niet geschreven? en waar haal je de inspiratie vandaan? Ik wacht op nieuwe...
Hier lees ik dus echt niks van terug in je verhalen.quote:schrijf vaak verhalen over dingen als vreemdgaan, omdat ik depsychologische kanten daarvan altijd wel spannend vind (een vrouw die haar man trouw wil zijn; zich probeert te verzetten tegen de avances van iemand die haar leuk vindt; maar zich geleidelijk aan toch overgeeft aan die man/vrouw.)
hij kan toch best verhalen schrijven over dit onderwerp, maar dit niet hier postenquote:Op woensdag 14 april 2004 22:24 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hier lees ik dus echt niks van terug in je verhalen.
Je hebt gelijk. In de verhalen die ik tot nu toe heb geplaatst is dat nauwelijks aanwezig. Maar ik ben momenteel met een verhaal bezig dat 'De Bruid' heet, waarin dat uitgebreid voorkomt. Het gaat dan dus om een vrouw die vreemdgaat met een van haar studenten. Ze voert daarin continu een innerlijke strijd over wat ze doet.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:24 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hier lees ik dus echt niks van terug in je verhalen.
Ik moet ze op het verhalen-topic plaatsen (Erotische verhalen kick off).quote:Op woensdag 14 april 2004 22:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
hij kan toch best verhalen schrijven over dit onderwerp, maar dit niet hier posten![]()
Ja, goed idee, dafjedaf. Daar ben ik idd erg geïnteresseerd in.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:27 schreef dafjedaf het volgende:
Als je er weer een maakt zou je eigenlijk best eens de situatie kunnen schetsen en dan hier (of in R&P whehe) vragen wat een meisje zou voelen / denken / doen in so'n situatie... Misschien inspireert het je?
M'n Engels is wel redelijk. Bedoel je dat ik mijn verhalen eerst zou moetenvertalen en ze daar zou moeten voorleggen?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:34 schreef LostFormat het volgende:
Ik weet niet hoe je Engels is maar ik zou toch even kijken op www.literotica.com Hier zijn de verhalen meestal erg goed. Maar ze hebben ook een vrij groot forum waar je veel feedback kunt krijgen van mede-schrijvers.
Bedankt, ik zal erzeker naar kijken.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:49 schreef LostFormat het volgende:
Je kan ze daar wel in het Nederlands plaatsen maar het is voor het grootste deel Engels daar. Ik denk ook idd dat er niet echt veel Nederlandse schrijvers rondlopen om feedback te geven. Ik ben er ook maar een paar Nederlandse verhalen tegenkomen maar af en toe zie ik tussen de schrijversnamen wel een typische Hollandse naam staan. Je kan wel vrij makkelijk in contact komen met schrijvers dus anders gewoon even een paar Nederlandse schrijvers aanspreken.
Er zijn daar ook wel vrij veel tips en guides voor het verhalen schrijcven te vinden.
Nee, het is fantasie.quote:Op zondag 18 april 2004 21:05 schreef right-wing het volgende:
Heb je zelf ook weleens een soortgelijk verhaal meegemaakt?
Net gelezen ..... ik moet zeggen de beste tot nu toe !quote:Op zondag 18 april 2004 21:01 schreef girllover het volgende:
Ik heb een nieuw verhaal geplaatst in het forum 'Erotische verhalen kick off'. Het gaat over een docente sociologie die haar aanstaande man bedriegt met een van haar studenten.
Eén van de mooiste dingen die een mens bezit....quote:Op zondag 18 april 2004 21:13 schreef girllover het volgende:
[..]
Nee, het is fantasie.
Dank je wel voor het compliment. Ik vermoed dat het ermee te maken heeft dat in dit verhaal meer op de psychologische kant wordt ingegaan. Klopt dat?quote:Op zondag 18 april 2004 21:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Net gelezen ..... ik moet zeggen de beste tot nu toe !
Ja,klopt. “The Mind is its own place, and out of that can make a Heaven out of Hell or a Hell out of Heaven.” - John Milton. Vind ik altijd een mooi citaatquote:Op zondag 18 april 2004 21:15 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Eén van de mooiste dingen die een mens bezit....![]()
Ben benieuwd wat je van deel 2 zult vinden, want dat is wat explicieter.quote:Op zondag 18 april 2004 21:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Net gelezen ..... ik moet zeggen de beste tot nu toe !
Ik heb eerder op je verhalen gereageerd... ik vond die anderen ook heel oke en was het niet direkt eens met sommige reacties dat het niet geloofwaardig over kwam.quote:Op zondag 18 april 2004 21:15 schreef girllover het volgende:
[..]
Dank je wel voor het compliment. Ik vermoed dat het ermee te maken heeft dat in dit verhaal meer op de psychologische kant wordt ingegaan. Klopt dat?
Mocht je besluiten ze hier niet te plaatsen (om welke reden dan ook) en je stelt mijn mening op prijs, geef dan maar een gil dan is er altijd wel een manier om in contact te komen.quote:Op zondag 18 april 2004 21:20 schreef girllover het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je van deel 2 zult vinden, want dat is wat explicieter.
Verder ben ik nog met een paar andere verhalen bezig, maar ik weet niet of die hier op prijs worden gesteld.
Bedankt. Fantasie is inderdaad redelijk eindeloos.quote:Op zondag 18 april 2004 21:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb eerder op je verhalen gereageerd... ik vond die anderen ook heel oke en was het niet direkt eens met sommige reacties dat het niet geloofwaardig over kwam.
Het gaat er niet om of het geloofwaardig is of niet.... het zijn immers verhalen. Dat bedoel ik met fantasie... fantasie is eindeloos
Dit verhaal zit goed in elkaar en dat er op de psychologisch kant wordt ingegaan kan daar inderdaad mee te maken hebben. Al kan een verhaal mij ook aanspreken als die kant niet belicht wordt.
Ik zal hem later lezen en m'n mening komen spuien.quote:Op zondag 18 april 2004 21:31 schreef girllover het volgende:
Iemand schreef toen dat hij dat absoluut niet terugzag in mijn verhalen. Inderdaad kwam die kant in die eerste twee verhalen niet echt naar voren.
Bedankt. Ik ben al begonnen met gillen. :-)quote:Op zondag 18 april 2004 21:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mocht je besluiten ze hier niet te plaatsen (om welke reden dan ook) en je stelt mijn mening op prijs, geef dan maar een gil dan is er altijd wel een manier om in contact te komen.
Ik houd me aanbevolen.quote:Op zondag 18 april 2004 21:33 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik zal hem later lezen en m'n mening komen spuien.
Ja je staat op mijn lijst .... ik kom heel binnenkort even met je kletsen !quote:Op zondag 18 april 2004 21:34 schreef girllover het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben al begonnen met gillen. :-)
Leuk, ik kijk ernaar uit.quote:Op zondag 18 april 2004 21:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja je staat op mijn lijst .... ik kom heel binnenkort even met je kletsen !
Hoi Troetolbeertje, Ik kan me wel iets voorstellen bij wat je schrijft. Vind het zelf wel leuk om het zo precies te beschrijven, omdat het dan iets beeldender wordt. Cupmaten zet ik er meestal niet bij, omdat ik dat soort 90-60-90-informatie een beetje veemarktachtig vind. Wat zou je liever hebben in plaats van 1.73? "Ze was niet zo lang" of iets dergelijks?quote:Op maandag 19 april 2004 20:16 schreef troetolbeertje_v het volgende:
Vind het aardige verhalen om te lezen.
Wel erg knap dat je ze kunt schrijven, maar irriteer me in elk verhaal nogal aan die precieze getallen. 1.73 m en 13:00 ibijvoorbeeld, is wat mij betreft allemaal overbodige informatie en maak het verhaal zeker niet spannender.
Ik vind het altijd erg irritant als het uiterlijk tot in de puntjes wordt beschreven. De kracht van erotische verhalen zit in de verbeelding en zo laat je niks aan de verbeelding over. Een korte omschrijving om daarna de lezer de rest te laten invullen is veel beter naar mijn mening.quote:Op maandag 19 april 2004 20:40 schreef girllover het volgende:
[..]
Hoi Troetolbeertje, Ik kan me wel iets voorstellen bij wat je schrijft. Vind het zelf wel leuk om het zo precies te beschrijven, omdat het dan iets beeldender wordt. Cupmaten zet ik er meestal niet bij, omdat ik dat soort 90-60-90-informatie een beetje veemarktachtig vind. Wat zou je liever hebben in plaats van 1.73? "Ze was niet zo lang" of iets dergelijks?
ja, daar ben ik het ook wel een beetje mee eens. Meestal sla ik die stukjes gewoon over, want ik vind het idd leuker om dat zelf te bedenken/voor te stellenquote:Ik vind het altijd erg irritant als het uiterlijk tot in de puntjes wordt beschreven. De kracht van erotische verhalen zit in de verbeelding en zo laat je niks aan de verbeelding over. Een korte omschrijving om daarna de lezer de rest te laten invullen is veel beter naar mijn mening.
Ik schrijf het meestal zo in detail op (ook vaak qua kleding), omdat de personen er in mijn verbeelding zo uitzien en dat wil ik dan overbrengen. Meisjes zijn in mijn verhalen eigenlijk altijd ongeveer 1.73, best wel toevallig.quote:Op dinsdag 20 april 2004 16:30 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja, daar ben ik het ook wel een beetje mee eens. Meestal sla ik die stukjes gewoon over, want ik vind het idd leuker om dat zelf te bedenken/voor te stellen
Thanx.quote:Op dinsdag 20 april 2004 15:20 schreef Sylvana het volgende:
Ik deel de mening van Ondeugend, ik vind de Bruid ook het beste verhaal van je
Thanx, vind hem ook mooi. Die foto is trouwens wel te vinden in een van de topics over Hillary. Iemand had toen allerlei avatars van haar. Ben nog niet zo creatief dat ik er een filmpje van kan maken dus blijft het vooralsnog bij een foto.quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:56 schreef Eveli het volgende:
FF offtopic maar girllover, ik moet zeggen dat je ene gewelidg avatar hebt !! :p
Bedankt!quote:Op dinsdag 20 april 2004 20:35 schreef gateway het volgende:
girllover : Mooie verhalen hoor! Ga zo door zouk Zeggen!
Hoi Little-Angel: ik heb je verhaal nog niet gelezen maar ik keek vluchtig naar het begin en het ziet er goed uit vind ik. Vroeg me alleen af of je het niet beter in het topic 'Erotische verhalen kick off ' kunt plaatsen en dat we het dan in dit topic 'erotische verhalen schrijven' dus, kunnen bespreken/quote:Op woensdag 21 april 2004 16:00 schreef Little-Angel het volgende:
Een door mij geschreven verhaal.
In deze 1e alinea heb je het over een voorval van een maand geleden en in de volgende gaat hij opeens nu langs. Beetje verwarrend.quote:Hij had een maand eerder het geluk gehad om bij Karen thuis te komen. Karen was ziek en had een van haar boeken nodig, die op school stonden. Michael had dit via een collega van haar vernomen en had aangeboden het boek te gaan brengen. Karen was hem er enorm dankbaar voor en ze dronken die middag wat thee en hij had zelfs wat dingen voor haar in huis gedaan, want Steven was op dat moment in het buitenland. Van zijn gevoelens voor haar had hij geprobeerd niets te laten merken. Maar had nam aan dat Karen wel had gemerkt dat hij om haar gaf.
Michael wist dat Karen die dag alleen was en besloot haar op te zoeken. Rond 13.00 uur belde hij aan. Karen, was zichzelf op dat moment in de spiegel aan het bekijken in haar trouwjurk. Het was een prachtige lange witte jurk. Ze had de sleep van drie meter nog niet om, maar ze zag er nu al beeldig uit. Ze droeg platte witte schoentjes en verder alleen een wit zijden onderbroekje en een bijpassende bh. Ze liep naar de deur, keek door het spionnetje, was heel verbaasd om te zien dat het Michael was en opende de deur.
Ja, dat kan volgens mij best. Ik noemde mijn ex-vriend ook vaak sprookjesprinses, omdat ze er ook zo uitzag vond ik. Is het ouderwets om dat soort woorden te gebruiken?quote:Op woensdag 21 april 2004 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Girllover, ik heb hem gelezen. Deze is idd een slag beter als de vorige. Let de volgende keer wat meer op je opmaak. Met witregels leest het al snel een stuk prettiger. Verder blijf ik het een beetje knullig vinden. Een 25-jarige sociologiestudent die iemand z'n sprookjesprinses noemt?
Ja, da's goed. Ik had inspringingen, maar die komen niet echt goed over.quote:[b]Deze is idd een slag beter als de vorige. Let de volgende keer wat meer op je opmaak. Met witregels leest het al snel een stuk prettiger.
Zie mijn vorige berichtje.quote:[b] Verder blijf ik het een beetje knullig vinden. Een 25-jarige sociologiestudent die iemand z'n sprookjesprinses noemt?.
Nee, da's waar. Zie nu ook dat ik schrijf dat ze ziek is, maar daar ga ik in het verhaal niet op in. Ook niet echt spannend dat ze griep ofzo heeft, maar dan moet ik het er natuurlijk niet in zetten.quote:[b]Op bepaalde punten loopt het verhaal ook niet echt lekker. Bijvoorbeeld dit stuk:
[..]
Bedankt. Ik heb zeker wat aan je kritiek. Ik probeer kritisch naar mijn verhalen te kijken en dat lukt ook wel want ik denk dat het een stuk beter kan.quote:[b]Alsnog respect want ik acht mijzelf niet in staat om dit soort verhalen te schrijven. Ik hoop in ieder geval dat je wat aan mijn kritiek hebt.
Sorry ik kon het topic niet direct vinden en dacht dat dit het juiste topic was. Ik heb het verhaal inmiddels in de kick-off geplaatst. Hopelijk vinden jullie het een leuk verhaal.quote:Op woensdag 21 april 2004 17:44 schreef girllover het volgende:
[..]
Hoi Little-Angel: ik heb je verhaal nog niet gelezen maar ik keek vluchtig naar het begin en het ziet er goed uit vind ik. Vroeg me alleen af of je het niet beter in het topic 'Erotische verhalen kick off ' kunt plaatsen en dat we het dan in dit topic 'erotische verhalen schrijven' dus, kunnen bespreken/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |