quote:Op zondag 11 april 2004 16:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Naar Burgers Zoo wil ik ook nog wel een keer deze zomer, maa ik heb geen Whiskas kat en ben ook geen ouder.
quote:Op zondag 11 april 2004 17:25 schreef Rewimo het volgende:
Als ik het goed heb begrepen is Lewis.de.boxer in augustus weer in Nederland. Zou leuk zijn als we het in die periode kunnen plannen (mits dan niet iedereen op vakantie is...)
lijk me hartstikke leuk, hoop dan ook tegen die tijd een mooie buik te hebben hahahaquote:Op zondag 11 april 2004 18:46 schreef Lois het volgende:
Maar je gaat gewoon mee hoor GirlyGezellig!
Die is kleiner dan het verlangen naar een meetingquote:Op zondag 11 april 2004 21:00 schreef bixister het volgende:
jessie, hoe zit dat met jouw aversie tegen dierentuinen?
Hier sluit ik mij helemaal bij aan...quote:Op zondag 11 april 2004 19:28 schreef bixister het volgende:
ik kan ook niet goed vooruitbeloven wanneer/of het ons uitkomt (ivm op handen zijnde verhuizing, mogelijke nieuwe baan, onduidelijkheid over of/wanneer we op vakantie gaan) maar op zich lijkt het me wel gezellig hoor. dus mensen, prik maar een dag en dan zien we wel of wij ook meegaan.
Ik eigenlijk ook wel Jessie! De dierentuin is zoooooo leuk. Vertel, vertel, vertel....quote:Op zondag 11 april 2004 21:59 schreef melonovy het volgende:
Vertel eens Jessie!!! Ik ben benieuwd...
Yep we gaan gezellig met zijn allen apies kijkenquote:Op maandag 12 april 2004 13:56 schreef Belana het volgende:
Ow, dat is leuk Lewis, kunnen we Paul dus ook ontmoeten!
Nee, dat bedoel ik dus niet. Ik bedoel dat de volwassenen gratis naar binnen gaan op de burgers kaartjes. De volwassenen die dus gratis naar binnen gaan maar eigenlijk geen kaartje hadden (en die dus het volle pond zouden moeten betalen), betalen dan die 13 euro voor het kind dat eigenlijk gratis naar binnen zou kunnen. Dat scheelt ze toch weer twee euro.quote:Op woensdag 14 april 2004 09:35 schreef Troel het volgende:
Je bedoeld dat alle kleine kinderen toch gratis naar binnen mogen en dus niet op de kaartjes gaan
Lijkt me een puik plan. Kinderen tot en met 3 jaar zijn namelijk gratis... EN dat zijn veel kindertjes hier;)
Precies!!!quote:Op woensdag 14 april 2004 11:14 schreef livelink het volgende:
Miss_Dynastie heeft het over de kinderen van 4 t/m 9 jaar.
Gekochtquote:Op donderdag 15 april 2004 09:40 schreef Jessicaa het volgende:
Hoe kom je dan weer aan dat pakket Miss Dynastie? Je kreeg er toch kaarten voor?
Ik ook nog niet, die komen nog voor ons 'nepwinnaars'quote:Op donderdag 15 april 2004 16:25 schreef Jessicaa het volgende:
Hahahahaha die zag dat natuurlijk aan zijn neus voorbij gaan nu we er kaartjes voor krijgen (die ik niet ontvangen heb)
Ach joh, dat kon je ook helemaal niet weten jochie, het is he-le-maal niet aan bod geweest op Fok! en zoquote:Op donderdag 15 april 2004 22:11 schreef daniman het volgende:
had ik nou ook maar wat gewonnen toen (had ik het maar op tijd geweten)...
Ik heb ook nog niks...quote:Op dinsdag 20 april 2004 14:28 schreef Angel22 het volgende:
HIer nog steeds geen kaartjes hoor![]()
ik heb ook het vermoeden dat ze gewoon niet meer gaan komen...
Jij bent een officiële winnaar en hoeft niet op de kaartjes te wachtenquote:Op dinsdag 20 april 2004 14:43 schreef moussy het volgende:
Ik moet bellen zie ik al, wel kaartjes, geen speeltje
Mijn ouders en Bert hebben hem dus welquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:47 schreef Troel het volgende:
Hier nog niets! (Nog helemaal niets trouwens)
Van mijn ouders heb ik nog niets gehoord, van Bert ook niet!
Ach joh, die hebben ze in gigadozen op voorraad. Of ze hadden extra besteld voor 1300 man en wat moet je er dan meequote:Op dinsdag 20 april 2004 22:17 schreef bixister het volgende:
wij hebben 'm ook gekregen. visserG is er blij mee, ik mocht 'm niet aan iemand-met-kat geven.ze moeten 't trouwens zelf weten bij Whiskas maar ik vind het allemaal wel wat overdreven zeg; ze zitten al zo op kosten met deze 'vergissing', nu weer iedereen zo'n ding sturen!
![]()
Nee. Nooit.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:09 schreef Rewimo het volgende:
Jij verwent Yian ook helemaal niet hè, Miss_D?
hahah, welnee joh, het was zeuren om het zeuren, ik heb de kaartjes toch al binnenquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:26 schreef coolbabe het volgende:
Als ik morgen bij m`n ouders ben zal ik kijken of er daar ook één is binnegekomen. Als dat zo is, zal ik hem dan naar jou sturen moussy?
ik denk dat de kosten 'm vooral in de porto zitten. maar ik maak me niet echt zorgen om ze hoor.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ach joh, die hebben ze in gigadozen op voorraad. Of ze hadden extra besteld voor 1300 man en wat moet je er dan meeZe zijn aardig duur, in onze dierenwinkel lopen ze totaal niet. Ik heb hem ook gekocht bij een whiskas kerstverrassingspakket, daar zat dat ding en nog wat snoepjes gratis in
Nu alquote:Op woensdag 21 april 2004 13:13 schreef melonovy het volgende:
Even over het meeten, is het een idee om alvast een datum te prikken?
ja daarom, dan staat een meetdatum maar alvast vast, zodat je daarom heen verder plannen kunt maken...quote:Op woensdag 21 april 2004 13:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nu al
Ik heb nog totaal geen zicht op wat we gaan doen in augustus
Wel waar: je gaat meeten in Burgersquote:Op woensdag 21 april 2004 13:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nu al
Ik heb nog totaal geen zicht op wat we gaan doen in augustus
tja en voor mij het liefst voor in aug of anders juliquote:Op woensdag 21 april 2004 17:53 schreef LadyS het volgende:
als ik een voorkeur mag uitspreken: dan het liefst een beetje achterin augustus ivm BabyS die zich als zo rond half juli aandient
Voor de rest maakt het me niet zoveel uit
nee dat dacht ik ook niet, maar aangezien er al over data werd gesproken.... dacht ik, laat ik ook eens een voorkeur uitspreken zoals in dat bij andere meetings ook gedaan wordtquote:Op woensdag 21 april 2004 17:58 schreef Knorretje het volgende:
[..]
tja en voor mij het liefst voor in aug of anders julidaar deze kleine eind aug nog te jong is om mee te gaan.
dit gaat volgens mij nooit lukken
ow zo vatte ik het ook niet op hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 18:07 schreef LadyS het volgende:
was helemaal niet de bedoeling om dan per se te willen meeten, hoor
Heb je al bij de buren gekeken?quote:Op woensdag 28 april 2004 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het speeltje nog steeds niet
ja ikquote:Op woensdag 28 april 2004 10:52 schreef jolene het volgende:
Zijn er ook nog mensen die nog helemaal niks hebben gehoord?
quote:Op woensdag 28 april 2004 11:10 schreef Xanthe het volgende:
Ik heb de kaartjes binnen!
Geldig tot 1 april 2005
Ja die heb je natuurlijk ookquote:Op woensdag 28 april 2004 18:09 schreef livelink het volgende:
Lees ik toch echt kansloze meeters![]()
* beefcake meldt zichquote:Op woensdag 28 april 2004 18:01 schreef Rewimo het volgende:Ik heb inmiddels 6 kaartjes beschikbaar voor kaartjesloze meeters
Hoeveel heb je er nodig?quote:Op woensdag 28 april 2004 19:37 schreef beefcake het volgende:
[..]
* beefcake meldt zich![]()
*meldt als eventueel belangstellende*quote:Op woensdag 28 april 2004 18:01 schreef Rewimo het volgende:Ik heb inmiddels 6 kaartjes beschikbaar voor kaartjesloze meeters
Hoeveel heb jij er nodig?quote:Op woensdag 28 april 2004 20:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
*meldt als eventueel belangstellende*
aanvulling: ik ga voor eind augustus (heeft nog goede herrinneringen aan een vorige dierentuin-meet eind augustus)
Soms is ze wel lief hoorquote:Op woensdag 28 april 2004 20:13 schreef livelink het volgende:
Wat lief van je moeder dat ze haar kaartjes voor jullie meet beschikbaar stelt, Rewimo.
Tweequote:Op woensdag 28 april 2004 20:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er nodig?
Errug slimquote:Op woensdag 28 april 2004 20:42 schreef Rewimo het volgende:
Okee, twee voor E.T., twee voor Lewis, twee voor Beefcake. Voorlopig zijn mijn extra kaartjes vergeven, maar ik hoop er nog een paar te krijgen (ik had voor erg veel mensen gespeeld).
Bedank meneer Whiskas maar. Of liever zijn programmeurquote:Op woensdag 28 april 2004 20:43 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Errug slimOh ja en natuurlijk super bedankt Rewimo.
Ik denk niet dat ShaoliN meegaat, dus dan ééntje!quote:Op woensdag 28 april 2004 19:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er nodig?
ShaoliN gaat mee dus als het kan zou ik er graag twee willen!quote:Op donderdag 29 april 2004 07:56 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ShaoliN meegaat, dus dan ééntje!
Bedankt Rewimo!
Kwestie van een keer kopiëren na 24 uur en je kunt weer een dagje vooruitquote:Op donderdag 29 april 2004 22:52 schreef Belana het volgende:
Hoe lang kan ik dat lijstje editten??? Das wel het overzichtelijkst namelijk...nahja...komt wel goed...
Wij zijn trouwens zelf nog wel afhankelijk van Miss_D en Mr_D, aangezien we daar kaartjes van krijgen....
Maar wordt het juni of augustus beefcake?quote:Op vrijdag 30 april 2004 10:51 schreef beefcake het volgende:
Wij kunnen overal wel, alleen niet 23 juni. Dan zijn ShaoliN en mijn moeder jarig.
Zou voor mij perfect zijn in verband met herkansingstentamensquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:13 schreef Belana het volgende:
Zoals ik het nu bekijk zou ik al bijna gaan kiezen voor 28 augustus voor de augustus meeting...
maar we wachten nog even af denk ik?
quote:Op vrijdag 30 april 2004 20:36 schreef Angel22 het volgende:
Psst Melonovy... het is DamiEn.... niet DamiAn
het zou op zich wel fijn zijn, maar aangezien ik nu nog niet iets definitief kan beloven wacht ik nog even af tot ik meer weet. Als het gepland wordt terwijl ik in Roemenie zit of ik de 21e toch niet kan omdat ik dan nog niet uit Roemenie terug ben, zou het onhandig zijn als ik dan wel een kaartje heb terwijl ik niet kan. Ach en anders is een kaartje kopen ook geen rampquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:35 schreef Rewimo het volgende:
Wie heeft er nog kaartjes nodig? Ik heb er weer twee beschikbaar
Dan vraag je een kaartje aan Rewimo. En ga je alsnog niet, dan stuur je het kaartje op aan een ander van Fok! die je er blij mee kan makenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 08:42 schreef daniman het volgende:
[..]
het zou op zich wel fijn zijn, maar aangezien ik nu nog niet iets definitief kan beloven wacht ik nog even af tot ik meer weet. Als het gepland wordt terwijl ik in Roemenie zit of ik de 21e toch niet kan omdat ik dan nog niet uit Roemenie terug ben, zou het onhandig zijn als ik dan wel een kaartje heb terwijl ik niet kan. Ach en anders is een kaartje kopen ook geen ramp
Dus, wie o wie wil er nog twee van Rewimo?
van mij mag dat ookquote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:30 schreef Belana het volgende:
Nogmaals het voorstel om er 28 augustus van te maken, dan kunnen de meeste mensen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2004 22:30 schreef Belana het volgende:
Nogmaals het voorstel om er 28 augustus van te maken, dan kunnen de meeste mensen.
Leuk! op deze manier kan jij het wel lekker rustig plannen allemaal.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:25 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ja dat dacht ik al. Mooi dan ga ik eens kijken voor een overtochtje NL![]()
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:21 schreef daniman het volgende:
WOEIdan kan ik namelijk ook mee!
Rewimo, dan mag je mij dat kaartje wel sturen
Psies, ik heb er al helemaal zin in, belachelijk he, het is nog zo ver weg. Maar ja ik vondt die chimpie champ meeting echt heel leuk.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:27 schreef Belana het volgende:
[..]
Leuk! op deze manier kan jij het wel lekker rustig plannen allemaal.
er zijn er wel meer zonder kinderen hoorquote:Op zondag 2 mei 2004 09:59 schreef Riann het volgende:
Burgers Zoo is wel gaaf voor een meeting
ik ben er in november ook geweest met de fokdieetclubmeeting
Ik ga hier wel niet mee mee ik heb geen kinderen en zomaar ik wens jullie alvast veel plezier ook al is het pas over een lang tijdje.
ik stuur mijn adres dan nog wel per SMS als je die nog niet hebtquote:Op zaterdag 1 mei 2004 23:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Staat genoteerd
Nahquote:Op zondag 2 mei 2004 10:35 schreef daniman het volgende:
[..]
er zijn er wel meer zonder kinderen hoordus wat dat betreft...
Ja, ik vond al dat je erg ingewikkeld bezig wasquote:Op zondag 2 mei 2004 10:36 schreef daniman het volgende:
[..]
ik stuur mijn adres dan nog wel per SMS als je die nog niet hebt
-edit- waarom kaartjes opsturen als je elkaar op de meeting toch ziet? Kun je die kaartjes dáár ook overhandigen!
Tuurlijk. Ik heb momenteel dus nog 1 kaartje in de aanbieding.quote:Op zondag 2 mei 2004 12:50 schreef daniman het volgende:
idd!
maar de reservering staat?
Ik had al eerder aangegeven dat ik nog graag kaartjes zou willen hebben. Ik heb er nu geen en zover ik nu weet, kan ik alle bovengenoemde data wel meeten (dus dan heb ik aardig wat kaartjes nodigquote:Op zondag 2 mei 2004 13:04 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik heb momenteel dus nog 1 kaartje in de aanbieding.
Staat genoteerd, Grijs. Eentje heb ik er in elk geval voor je.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:09 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ik had al eerder aangegeven dat ik nog graag kaartjes zou willen hebben. Ik heb er nu geen en zover ik nu weet, kan ik alle bovengenoemde data wel meeten (dus dan heb ik aardig wat kaartjes nodig). Ik denk trouwens dat K3 niet meegaat.
Dat weet ik nog niet, misschien wel in juni en in augustus. Ik weet nog niet wanneer wij op vakantie gaan, maar dat wordt waarschijnlijk in augustus. Ik ben dus van plan om iig naar de juni-meeting te gaan (liefst de 22e of de 23e) en als we niet op vakantie zijn, lijkt het me leuk om er 28 augustus (ook weer) te zijn.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:53 schreef Belana het volgende:
Maar welke datum ga je mee Grijs???
Ja, natuurlijk gaan Daan en Judith wel mee!quote:Op zondag 2 mei 2004 22:31 schreef Belana het volgende:
Nou, dan zullen we gewoon wel zien of en wanneer je er bent, leuk hoor!!! Met Judith en Daan natuurlijk, dat wel toch??
hahaha dat klinkt lekker enthousiastquote:Op zondag 2 mei 2004 22:34 schreef Jessicaa het volgende:
Jaaa gezellig Grijs, joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!
wat dat betreft past je user-icon uitstekend bij je karakter danquote:Op maandag 3 mei 2004 19:20 schreef Jessicaa het volgende:
Ja heIk ben ook best een enthousiast typje hoor
60 keer maar?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 13:46 schreef Troel het volgende:
Na mijn laatste mailtje naar Whiskas heb ik nog niets gehoord, vandaag dus nogmaals een mailtje.
Ik vind het belachelijk dat ik nog niets gehoord heb... Heb ik voor niets 60 keer zitten zwemmen ofzo...![]()
![]()
Heb je al bij je buurman gekekenquote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
60 keer maar?Ik heb trouwens wel de kaartjes maar mooi geen hengel
quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:59 schreef Rewimo het volgende:
Nee, die heeft hem waarschijnlijk achterover gedrukt, samen met de sandalen die ik besteld had en waarmee ik vrijdag wel graag op vakantie zou willen
En ik heb hem al in geen weken thuis gezien.
dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 12 mei 2004 02:30 schreef beefcake het volgende:
Ik heb er zoooo veel zin in!![]()
![]()
Alleen het duurt nog zooooooo lang![]()
Haha in principe zou ik wel willen, maar dan zijn ShaoliN én mijn moeder jarig! Dus dan hebben we een feestjequote:Op woensdag 12 mei 2004 08:43 schreef LadyS het volgende:
[..]
dat heb ik dus ook
edit: of we moeten 23 juni ook meegaan
ow das wel jammerquote:Op woensdag 12 mei 2004 10:02 schreef beefcake het volgende:
[..]
Haha in principe zou ik wel willen, maar dan zijn ShaoliN én mijn moeder jarig! Dus dan hebben we een feestje![]()
GRRRRRRR ik wil Piet zienquote:Op woensdag 12 mei 2004 09:45 schreef bixister het volgende:
misschien gaan Piet en ik 23 juni ook mee.
* beefcake is het daar roerend mee eens!!quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:19 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
GRRRRRRR ik wil Piet zien![]()
![]()
Dus als je nou ook 28 Augustus komt
Hey wat gezellig zeg!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 10:05 schreef lily het volgende:
Wij gaan ook voor de 23ste juni.... (Damon, pappa Damon en ik)
Kewl!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 mei 2004 23:12 schreef bixister het volgende:
leuk danosa! en ik denk dat wij nog wel een kaartje over hebben.
Als je Dylan in het echie wil zien, ga je natuurlijk 28 augustus (en dat zeg ik niet omdat ik Junah wil zien hoorquote:Op zaterdag 15 mei 2004 07:36 schreef Tan het volgende:
Ik heb dit topic ei'k niet meer gevolgdmaar ik beslis op het laatst of ik wel/niet meega
Lijkt me op zich best heel leuk trouwens.
Nou, ik weet nog niet zeker of ik die dag kan, maar Bert moet zeker werken. Bovendien is Bert niet echt een meetgek, dus als ik kan kom ik alleen...quote:Op donderdag 20 mei 2004 12:22 schreef melonovy het volgende:
Hey weer een medemeeter, komt Bert niet mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |