abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18429463
quote:
Op woensdag 14 april 2004 22:44 schreef Johnson_Lopez het volgende:
Sorry dat ik het nog eens zeg, maar als je van Zelda houdt, en je wilt nog een spel kopen, koop dan Sphinx and the cursed mummy. Vandaag weer een paar uur gespeeld. Echt Prachtig gewoon Moeilijke puzzels, mooie graphics, die mummy is wel grappig, en voor de rest gewoon goed te spelen.
ik denk dat ik hem ook ga halen als ik wat geld heben het een rustig moment is met goeie games die uitkomen
  woensdag 14 april 2004 @ 22:48:01 #227
63302 rockstah
New World Disorder
pi_18429494
quote:
Op woensdag 14 april 2004 22:36 schreef gamecube_master het volgende:
check zelda the windwaker 2
lijkt me exact hetzelfde als deel 1
pi_18429790
quote:
Op woensdag 14 april 2004 22:48 schreef rockstah het volgende:

[..]

lijkt me exact hetzelfde als deel 1
Die shots zien er wel heel fake uit...
pi_18430963
quote:
Op woensdag 14 april 2004 22:56 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Die shots zien er wel heel fake uit...
Dat zal wel meevallen, cube-europe heeft hele goede connecties met Nintendo. Het zou me van ze tegenvallen als de screens fake zijn... Zit nl. bij de "bigshot" van cube-europe op school (zelfde studie) dus zal hem eens ff ondervragen als ik em zie

Trouwes, ineens wel Burnout 3 op de GC? Ik dacht dat die XBox/PS2 only zou worden... Maar, zou wel beter zijn, BO2 is één van mn favo-games.

[ Bericht 10% gewijzigd door GokuSFE op 14-04-2004 23:37:09 (-stukje van BO3-) ]
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_18433032
quote:
Op woensdag 14 april 2004 22:36 schreef BMH het volgende:
is denk ik Fake. Check de hud van het metroid Prime 2 plaatje! Tis de hud van 1 met een andere opgeving erachter geplakt
Laten we hopen van niet
  donderdag 15 april 2004 @ 02:35:29 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_18434053

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 15 april 2004 @ 07:14:15 #232
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_18435913
quote:
April 14, 2004 - In a conversation with IGNcube today, Factor 5 president Julian Eggebrecht said the company would not develop any more titles for Nintendo's GameCube console. The studio is currently creating software for other platforms.

Eggebrecht would not say what titles were in development at Factor 5 nor would he talk specifically about what platform they might appear on. However, at the Game Developers Conference 2004 Eggebrecht was spotlighted as one of the studio heads very keen on Sony PSP development.
The Factor 5 president told IGNcube that no software from the San Rafael-based software house would be previewed at the forthcoming Electronics Entertainment Expo 2004, which kicks off this May in Los Angeles.
Boooo
quote:
However, Eggebrecht was quick to dispel any "doom" that might surround Factor 5's announcement. Echoing Silicon Knights founder Denis Dyack, he emphasized his enthusiasm for Nintendo's future console efforts. "We are extremely excited about both DS and GCNext, so any talk of us abandoning Nintendo platforms altogether is just not true," he told GameSpot.

According to Eggebrecht, the only reason Factor 5 has stopped making GameCube games was that they've abandoned current-generation hardware altogether. "It is simply because we have moved into next-generation development," he said.
Jippie!

Geen Factor 5 games op geen enkele Platform deze generatie.

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 15 april 2004 @ 08:05:31 #233
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18436171
quote:
Op woensdag 14 april 2004 22:36 schreef BMH het volgende:
is denk ik Fake. Check de hud van het metroid Prime 2 plaatje! Tis de hud van 1 met een andere opgeving erachter geplakt
Mmmm,.. ik hoop het niet want het ziet er cool uit Maar waarom zou die hud ook niet in deel 2 kunnen zijn dan. Het werkte prima

En goed nieuws voor de multiplayers onder ons.

Multiplayer confirmed IGN
April 14, 2004 - The latest issue of Game Informer Magazine features an initial look at the upcoming first-person adventure sequel Metroid Prime 2. The name of the game is still tentative, and the magazine published few new details, but it did reveal some flashy new screenshots of Samus in action and we've been able to gather some concrete facts based on those.

The game will definitely feature a four-player split-screen mode. It appears that this mode will allow for full deathmatch-style competitions between four Samus characters. Each player will be able to carry weapons and morph into ball form during these matches.
A new character featured in one of the screenshots doesn't appear to be Samus, but looks similar. It's possible that this model is an enemy boss or a playable selection in the multiplayer mode.

Players can look forward to more giant boss battles. In another image, the heroine does battle with a hulking, worm-like beast.

The graphics do not appear to be drastically upgraded over Metroid Prime, but there are significant enhancements. In one image, Samus levitates inside of a watery bubble and her reflection is mirrored on the surrounding shell. It looks very pretty.

Expect much more on the game as we draw closer to E3 2004.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  donderdag 15 april 2004 @ 08:25:36 #234
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_18436332
quote:
Op donderdag 15 april 2004 08:05 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Mmmm,.. ik hoop het niet want het ziet er cool uit Maar waarom zou die hud ook niet in deel 2 kunnen zijn dan. Het werkte prima

En goed nieuws voor de multiplayers onder ons.

Multiplayer confirmed IGN
April 14, 2004 - The latest issue of Game Informer Magazine features an initial look at the upcoming first-person adventure sequel Metroid Prime 2. The name of the game is still tentative, and the magazine published few new details, but it did reveal some flashy new screenshots of Samus in action and we've been able to gather some concrete facts based on those.

The game will definitely feature a four-player split-screen mode. It appears that this mode will allow for full deathmatch-style competitions between four Samus characters. Each player will be able to carry weapons and morph into ball form during these matches.
A new character featured in one of the screenshots doesn't appear to be Samus, but looks similar. It's possible that this model is an enemy boss or a playable selection in the multiplayer mode.

Players can look forward to more giant boss battles. In another image, the heroine does battle with a hulking, worm-like beast.

The graphics do not appear to be drastically upgraded over Metroid Prime, but there are significant enhancements. In one image, Samus levitates inside of a watery bubble and her reflection is mirrored on the surrounding shell. It looks very pretty.

Expect much more on the game as we draw closer to E3 2004.

Dit is de HUD van MP2. Het is een beetje raar als ze de oude HUD op een E3 plaatje zetten en de nieuwe hud op een screenshot.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_18436652
De pricecompare (moet nog een beter naam verzinnen of als jullie ideeen hebben.)

Hij bevat nu 29 games waarvan voornamelijk gamecube games en een aantal GBA games. Ik ben van plan om hem langzaam aan op te bouwen tot in iedergeval 50 games GBA en 50 games GC (en per game iets van 6 a 8 shops waar mogelijk) en nog een search functie. Kijk maar wat jullie er van vinden. Het is nog niet echt mooi (design) maar daar ging het niet om. (wilde zelf graag weten waar de goedkoopste game was en geek die ik dan ben ga dan wat proggen) de url is http://www.mezzin.com/games/pricecompare/pricecompare.php
enjoy. (als er problemen zijn mail het mij ff op mezzin@mezzin.com tnx)
pi_18436758
quote:
van insidegamer.nl
Nintendo kondigt vandaag een speciale Pokémon Pak aan. In de bundel zitten de volgende onderdelen:

# Een GameCube met controller
# Een 251 blocks memory card
# GameCube Game Boy Advance linkkabel
# Pokémon Colosseum
# Pokémon Box

De Pokémon Colosseum Mega Pak zal net als Pokémon Colosseum op 14 mei in de Nederlandse winkels liggen. De bundel wordt voor ¤164,95 verkocht. Pokémon Colosseum zal ook een extraaje bevatten. Het spel wordt namelijk geleverd met een gratis 59 blocks memory card.
Zeer goede deal!
pi_18437018
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:10 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Zeer goede deal!
idd, dat is gewoon geen geld voor al die spullen die je erbij krijgt
  donderdag 15 april 2004 @ 09:31:38 #238
8369 speknek
Another day another slay
pi_18437038
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:01 schreef MeZZiN het volgende:
De pricecompare (moet nog een beter naam verzinnen of als jullie ideeen hebben.)

Hij bevat nu 29 games waarvan voornamelijk gamecube games en een aantal GBA games. Ik ben van plan om hem langzaam aan op te bouwen tot in iedergeval 50 games GBA en 50 games GC (en per game iets van 6 a 8 shops waar mogelijk) en nog een search functie. Kijk maar wat jullie er van vinden. Het is nog niet echt mooi (design) maar daar ging het niet om. (wilde zelf graag weten waar de goedkoopste game was en geek die ik dan ben ga dan wat proggen) de url is http://www.mezzin.com/games/pricecompare/pricecompare.php
Good work citizen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 15 april 2004 @ 10:09:43 #239
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_18437731
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:10 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Zeer goede deal!
ja, goeie deal, maar hebben ze pokémon nog niet genoeg uitgemelkt?
pi_18438002
Heeft iemand P.N. 03 al eens gespeeld? Ik lees alleen maar slechte reviews, maar de readers lijken het er niet mee eens te zijn.
pi_18438424
quote:
Heeft iemand P.N. 03 al eens gespeeld? Ik lees alleen maar slechte reviews, maar de readers lijken het er niet mee eens te zijn.
Yep, een topspel ALS je van dit soort shooters houdt !

(ontwijken-schieten-ontwijken-schieten-ontwijken-schieten is de gameplay....!)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_18438460
Ik vind het er wel cool uitzien moet ik zeggen hoor, maar hij scijnt behoorlijk eentonig te zijn...
pi_18438595
Eh even over de HUD van MP2.
Wellicht hebben ze verschillende hud's?
Is het bij niemand opgekomen dat een varia suit misschien een andere hud gaat hebben dan een phazon suit?
Zo niet, denk er eens over na, mij lijkt het wel leuk.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_18438610
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Yep, een topspel ALS je van dit soort shooters houdt !

(ontwijken-schieten-ontwijken-schieten-ontwijken-schieten is de gameplay....!)
Ja, maar het schijnt meer gemeen te hebben met een ritme-spel. Je moet je aanvallen en bewegingen timen met de vuurpatronen van de vijanden. Wat dat betreft lijkt het dus meer op Parapa the Rapper of Space Channel 6.

Als je daarvan houdt schijnt het een geweldig spel te zijn, als je een recht toe recht aan shooter verwacht zul je teleurgesteld zijn.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_18438639
quote:
Op donderdag 15 april 2004 08:25 schreef BMH het volgende:
Dit is de HUD van MP2. Het is een beetje raar als ze de oude HUD op een E3 plaatje zetten en de nieuwe hud op een screenshot.
Het zijn waarschijnlijk screenshots van verschillende beta's.

Waarvoor is in godsnaam een MP nodig?

Metroid Prime gaat (wat mij betreft) toch vooral om in je eentje onbekende planeten te verkennen. Op een Goldeneye-achtige MP zit ik in elk geval niet te wachten.
pi_18438684
quote:
U heeft bij ons Metal Gear Solid: The Twin Snakes besteld. Het spel werd
deze week verwacht, maar vandaag hebben wij van onze leverancier bericht
gekregen dat het helaas nog een week langer gaat duren. Als u hier niet
langer op wilt wachten, bent u vrij om uw bestelling (gratis) te annuleren
of wijzigen. U mag natuurlijk ook blijven wachten op uw bestelling.
Godver de godver.
pi_18438728
quote:
Op donderdag 15 april 2004 09:01 schreef MeZZiN het volgende:

Mooi geklust! en het werkt ook nog soepeltjes ook!! Is het misschien ook nog mogelijk om erin te klussen dat erbij komt te staan om wat voor versie het gaat? dus PAL/NTSC/JAP Ik heb bijvoorbeeld weinig interesse in JAP en NTSC games. Verder zou het misschien een leuke optie zijn als er ook echte winkelprijzen ingevoerd zouden kunnen worden. bij Billy Hatcher is bijvoorbeeld de laagst gegeven prijs bijvoorbeeld 31,39, maar bij de intertoys kost hij maar 29,95. Misschien kan je lik-sang nog toevoegen, die hebben af en toe ook wel leuke aanbiedingen.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_18438908
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:57 schreef koei het volgende:

[..]

Mooi geklust! en het werkt ook nog soepeltjes ook!! Is het misschien ook nog mogelijk om erin te klussen dat erbij komt te staan om wat voor versie het gaat? dus PAL/NTSC/JAP Ik heb bijvoorbeeld weinig interesse in JAP en NTSC games. Verder zou het misschien een leuke optie zijn als er ook echte winkelprijzen ingevoerd zouden kunnen worden. bij Billy Hatcher is bijvoorbeeld de laagst gegeven prijs bijvoorbeeld 31,39, maar bij de intertoys kost hij maar 29,95. Misschien kan je lik-sang nog toevoegen, die hebben af en toe ook wel leuke aanbiedingen.
Tnx! Doet me goed ...

Ik zit nog te denken hoe ik intertoys er mee kan intergeren.... (het is namelijk veeeeeeeel handwerk. (lol heb zelf Billy Hatcher ook gehaald bij de intertoys) . Ik moet ff zien hoe ik NTSC / PAL scheiding kan maken. Is ook wel handig. Moet ook nog ff kijken of ik een GBA en NGC page apart ga maken. Moet nog ff zien hoe ik het doe. Plus ik moet nog ff kijken hoe ik bij sommige internet winkels porto kosten moet bereken.
* MeZZiN ziet zijn geest al verdwalen dat dit kleine ... projectje veel tijd gaat kosten...
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:44 schreef Retarded het volgende:
over PN03
Ik vind het er wel cool uitzien moet ik zeggen hoor, maar hij scijnt behoorlijk eentonig te zijn...
Als jij kijkt bij http://www.mezzin.com/games/pricecompare/pricecompare.php zie je dat ie bij de FRS voor 19.99 euro ligt dus je kan er niet echt een buil aanvallen.
pi_18438911
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:57 schreef koei het volgende:

[..]

Het probleem met Lik-sang is dat je daar met mogelijke dounekosten zit. Je weet uiteindelijk dus nooit zeker hoe duur het wordt. Het zou evenwel handig zijn als hij in het overzicht opgenomen wordt want als het prijsverschil maar groot genoeg is dan boeit die heffing niet. Goed werk trouwens, Mezzin.
  donderdag 15 april 2004 @ 11:15:36 #250
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18439035
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:53 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het zijn waarschijnlijk screenshots van verschillende beta's.

Waarvoor is in godsnaam een MP nodig?

Metroid Prime gaat (wat mij betreft) toch vooral om in je eentje onbekende planeten te verkennen. Op een Goldeneye-achtige MP zit ik in elk geval niet te wachten.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')