Ik wil allemaal vieze woorden over JK uitstorten. Mag dat?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:53 schreef Insomaniac het volgende:
ik ben in shock.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:53 schreef Dizer het volgende:
Ze geeft me wel een mooie afscheid op tv
Dag Lieverd![]()
Ik ga je missen, IK hou van je en ik sta voor de deur voor je cd bij de FRS!!!!!!
waarom, hij is gewoon beter dan irma... hij is meer een sterquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik wil allemaal vieze woorden over JK uitstorten. Mag dat?
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Als ik mee mag doen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Melodramo ten top....quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik hou van je, Irma.
Gaarne! De aap. Met zn op het strand psst psst dushi roepen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hallo? JK kan niet zingen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:54 schreef TimmyAsd het volgende:
waarom, hij is gewoon beter dan irma... hij is meer een ster
Idd Marliesquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:54 schreef scanman01 het volgende:
En toen was er nog maar 1 talent over.
Yes pleasequote:Op zaterdag 10 april 2004 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja hoor, nightmare for me that is.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:54 schreef u2petre het volgende:
voolgende week maud
dan boris
en de finale tussen jk en marlies
Stiekem hoopte ik nog even op Maudquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:53 schreef NiNi het volgende:
Jongens, het is geen verrassing neem ik aan!
ow jewel hoor.. en hij kan ook nog eens een echte show weggeven..quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hallo? JK kan niet zingen..
Meen je dat nou??? Vind je JK echt beter dan Irma?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
waarom, hij is gewoon beter dan irma... hij is meer een ster
je bent mod, zou dat gepast zijn??quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Volgende week! Helaas blijft JK dus nog.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:55 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Stiekem hoopte ik nog even op Maud![]()
In zijn totaliteit wel ja..quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Meen je dat nou??? Vind je JK echt beter dan Irma?
wat leuk die boodschap onder je bericht!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:55 schreef Svensational het volgende:
hee ik werd bedankt door Irma!!!!!!
ah okquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:55 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
In zijn totaliteit wel ja..
qua zang uiteraard niet
en toen waren er nog net zoveel talenten als aan t begin bedoel je.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:54 schreef scanman01 het volgende:
En toen was er nog maar 1 talent over.
Gaat automatischquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:56 schreef funmaster het volgende:
En wie heeft mijn berichten verwijderd?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb er geen zin meer in.
Biggybaddybaddassband yo.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma komt er toch wel.
Maar wat een schrale troost. Nu moeten we de hel die JK-tijdens-Big-Band heet doorstaan.
Die houd ik gewoon tot Idols afgelopen is. Uit protest tegen idolsquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:56 schreef u2petre het volgende:
[..]
wat leuk die boodschap onder je bericht!!
Yo yo! Bling bling! My way!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:57 schreef Insomaniac het volgende:
Biggybaddybaddassband yo.
ja hallo.. tuurlijk...quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
ah ok
zijn we zometeen mod-loos?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Nee, Irma heeft ook een dijk van een stem. Ze heeft alleen géén talent voor wat betreft het kiezen van de juiste nummers.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:56 schreef Daan518 het volgende:
[..]
en toen waren er nog net zoveel talenten als aan t begin bedoel je.
Zosja was ook een soort zangeres als Irma, stem met veel pit/power/volume met prachtige uithalen. Daar hoor je ook niets meer vanquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Irma komt er toch wel.
Maar wat een schrale troost. Nu moeten we de hel die JK-tijdens-Big-Band heet doorstaan.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:58 schreef Quickie_Bat het volgende:
Hoera!! JK door!!!!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:56 schreef Daan518 het volgende:
[..]
en toen waren er nog net zoveel talenten als aan t begin bedoel je.
en heeft niet de juiste uitstraling...quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Irma heeft ook een dijk van een stem. Ze heeft alleen géén talent voor wat betreft het kiezen van de juiste nummers.
Zo van ik ken die moeziek niet en het is niet echt mijn ding, maar ik heb deze liedje uitgezoekt en ga het voor mah fans zinge.. weet je.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Yo yo! Bling bling! My way!
Marlies????quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan ben ik maar voor Marlies..
Ergens ruik ik iets.. iets heel smerigs..quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo van ik ken die moeziek niet en het is niet echt mijn ding, maar ik heb deze liedje uitgezoekt en ga het voor mah fans zinge.. weet je.
Zosja was geweldig. Helaas was haar album niet zo geweldig, de soundtrack voor Phileine Zegt Sorry.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:59 schreef Yokozuna het volgende:
Zosja was ook een soort zangeres als Irma, stem met veel pit/power/volume met prachtige uithalen. Daar hoor je ook niets meer vanOm uberhaupt binnen een klein landje als Nederland van muziek te kunnen leven moet je gewoon superbekend zijn.
Helaas pindakaas dus....quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Irma heeft ook een dijk van een stem. Ze heeft alleen géén talent voor wat betreft het kiezen van de juiste nummers.
Ik hoop dat Herman gaat winnen maar dat zal wel niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:59 schreef BaggerUser het volgende:
ik hoop dat jk gaat winnen maar betwijfel het
Doe jij nou maar gewoon Gunnik, straks wordt je koffie coooooolquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo van ik ken die moeziek niet en het is niet echt mijn ding, maar ik heb deze liedje uitgezoekt en ga het voor mah fans zinge.. weet je.
Hej dat wilde ik net postenquote:Hind-moment is dit.
Ze heeft tenminste power/pit/ballen in haar stem, dat kun je slechts van heel weinig Idols kandidaten zeggen. Vooral bij dat Direct optreden gingen er een aantal finaal op hun bek.quote:Dat Irma het tot de laatste 5 heeft gebracht is opzich al knap, gezien haar rocky ding.
Precies.. dat heeft haar echt gekilled, die sjachrijnige kop van irma...quote:Op zondag 11 april 2004 00:02 schreef NiNi het volgende:
Who cares, lekker weg dat chagrijn!
Gooooooo Boris!
Hehe.quote:Op zondag 11 april 2004 00:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Doe jij nou maar gewoon Gunnik, straks wordt je koffie cooooool
quote:Op zondag 11 april 2004 00:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik hoop dat Herman gaat winnen maar dat zal wel niet.
quote:Op zondag 11 april 2004 00:03 schreef Svensational het volgende:
Jammer dat je geen antistemmen kunt uitbrengen. Dan had ik eens ff flink op Boris en JK gestemd
Ik eigenlijk ook. De laatste keer dat ik Irma echt goed vond, was bij de workshop en Hind vond ik vorig jaar constant goed.quote:Op zondag 11 april 2004 00:00 schreef u2petre het volgende:
ik von hind beter hoor!
Volgende week mag Irma wat???quote:Op zondag 11 april 2004 00:06 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Ze sleept teveel met d'r stem, ik vind het ook vaak onzuiver voorkomen. En JK's muziekkeuze spreekt me ook meer aan.
En volgende week mag Maud.
Juist.quote:Op zondag 11 april 2004 00:07 schreef Frasier het volgende:
[..]Boris is gewoon degene die moet winnen. Hij scoort op bijna alle punten het best. Simpel.
Zeg, hoe vaak heb je op JK gestemd?? Eerlijk zeggen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:07 schreef Frasier het volgende:
[..]Boris is gewoon degene die moet winnen. Hij scoort op bijna alle punten het best. Simpel.
Sorry, foutje. Al snel hersteld. Irma mag volgende week op TV kijken hoe d'r collega's t doenquote:Op zondag 11 april 2004 00:07 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Volgende week mag Irma wat???![]()
Als je dat vol noemt, moet jij na 23:00 maar eens RTL 5 gaan kijken....quote:Op zondag 11 april 2004 00:07 schreef d10n het volgende:
[pubermode]
Maud en Irma vol op de bek!!!![]()
![]()
[/pubermode]
Hhehe denk al...quote:Op zondag 11 april 2004 00:08 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Sorry, foutje. Al snel hersteld. Irma mag volgende week op TV kijken hoe d'r collega's t doen
En mijn mams meteen - die anti-idos is : "bah, wat een geklef"quote:Op zondag 11 april 2004 00:07 schreef d10n het volgende:
[pubermode]
Maud en Irma vol op de bek!!!![]()
![]()
[/pubermode]
Zero niks nada keer. Zijn muziekstijl staat mij totaal niet aan.quote:Op zondag 11 april 2004 00:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Zeg, hoe vaak heb je op JK gestemd?? Eerlijk zeggen.
Als "Tijdens je optreden een kop trekken alsof je aan het bevallen bent van een nijlpaard" een punt is dan is hij zeker de beste jaquote:Op zondag 11 april 2004 00:07 schreef Frasier het volgende:
quote:Op zondag 11 april 2004 00:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
En mijn mams meteen - die anti-idos is : "bah, wat een geklef"![]()
Inderdaad!! Ze zijn echt een stelletje eikels!!!quote:Op zondag 11 april 2004 00:09 schreef Fusion het volgende:
JK en Boris zijn echt oncollegiale klootzakken zoals ze daar stonden te dansen toen Irma weg moest... Bah. Walgelijk.
Het is een talentenwedstrijd. Geen theekransje. Evenwel is het niet echt sportief...quote:Op zondag 11 april 2004 00:09 schreef Fusion het volgende:
JK en Boris zijn echt oncollegiale klootzakken zoals ze daar stonden te dansen toen Irma weg moest... Bah. Walgelijk.
Volgens mij beoordelen ze niet op 1 optreden hoor anders had JK er allang uit gelegen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:06 schreef Yokozuna het volgende:
Ik haat stemmers die alleen impulsief oordelen aan de hand van 1 optreden en niet denken aan alle optredens van zanger(essen) en bijna meer waarde hechten aan andere zaken dan puur de zangkwaliteiten.
"Over smaak valt te twisten."
Idd, viel mij ook al op. Vond de manier waarop Maud reageerde welquote:Op zondag 11 april 2004 00:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad!! Ze zijn echt een stelletje eikels!!!
Inderdaad, helaas.quote:Op zondag 11 april 2004 00:12 schreef Fusion het volgende:
Irma heeft gewoon niet zo veel fans als de rest.
Je kan op zijn minst het respect opbrengen om gewoon rustig te blijven staan ipv zo blij te gaan staan hupsen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:11 schreef d10n het volgende:
[..]
Het is een talentenwedstrijd. Geen theekransje. Evenwel is het niet echt sportief...![]()
Show wekt nu idd meer irritatie op dan entertainment, en dat kan toch niet de bedoeling zijn.quote:Op zondag 11 april 2004 00:13 schreef Frunnikje het volgende:
Nou ik ga het niet meer kijken, niet interesant meer, en op de finale ben ik toch in Engeland dus boeit het me ook geen hol meerIk raak echt geirriteerd bij het zien/horen van Dooske en JK, ik ga wel iets anders doen.
![]()
Ach nee joh, ze lijkt niet alleen op Willeke Alberti, ze heeft net zo'n truttige uitstraling.quote:Op zondag 11 april 2004 00:10 schreef Vodka_Lime het volgende:
voor Maud, ze is wel de knapste van het stel, en zo'n vreselijk leuk koppie
Daar wil ik me volledig bij aansluiten.quote:Op zondag 11 april 2004 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ach nee joh, ze lijkt niet alleen op Willeke Alberti, ze heeft net zo'n truttige uitstraling.![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 00:18 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op zondag 11 april 2004 00:18 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
Trustenquote:Op zondag 11 april 2004 00:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga naar bed.
Wat een teleurstellende avond.
GADVER DAMME MOET DAT?????!!!!!quote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
En hij is zelfs nog lekker ook
Ik kan me voorstellen dat vrouwen op hem vallenquote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
"zowat" idd, want in dit land weet je 't duidelijk maar nooit (zie onder meer vorig jaar)quote:Op zondag 11 april 2004 00:18 schreef Dizer het volgende:
Ik vreesvolgende week voor Maud. Dan de week daarop JK en finale Marlies en Boris.
Boris Marlies wint.
Dat is het echt, wil er zowat op wedden!!!
Dat begint nu nog een reële moigelijkheid te worden ook. Het is toch ongelooflijk. JK hoort in dezelfde categorie als Eric en Meike enzo, en dat zit dan in de finale.quote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef V2i het volgende:
Krijgen we over 3 weken een "zinderende" finale tussen JK en Boris
Je zus heeft ook zo een snorretje?quote:Op zondag 11 april 2004 00:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat vrouwen op hem vallen.
Je zou m'n zus moeten zien.
Mag ik daaraan toevoegen dat ze het als nieuwe BZN-zangeres toch wel gaat reddenquote:Op zondag 11 april 2004 00:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ach nee joh, ze lijkt niet alleen op Willeke Alberti, ze heeft net zo'n truttige uitstraling.![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 00:23 schreef Fusion het volgende:
[..]
Dat begint nu nog een reële moigelijkheid te worden ook. Het is toch ongelooflijk. JK hoort in dezelfde categorie als Eric en Meike enzo, en dat zit dan in de finale.
Ik ga maar emigreren denk ik.
Huiliequote:Op zondag 11 april 2004 00:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
GADVER DAMME MOET DAT?????!!!!!
quote:Op zondag 11 april 2004 00:23 schreef V2i het volgende:
[..]
Je zus heeft ook zo een snorretje?
Wees blij dat ze beltegoed heeft en geen aboquote:Op zondag 11 april 2004 00:24 schreef BVO het volgende:
[..].
M'n zus raakt in extase als ze hem ziet. Heeft d'r hele beltegoed ook opgemaakt geloof ik.
quote:Op zondag 11 april 2004 00:25 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Heropvoedenquote:Op zondag 11 april 2004 00:24 schreef BVO het volgende:
[..].
M'n zus raakt in extase als ze hem ziet. Heeft d'r hele beltegoed ook opgemaakt geloof ik.
Is dit alles?, sjoebiedoebiedoewapadoeeeeeequote:Op zondag 11 april 2004 00:24 schreef MaPo het volgende:
JK
Wanneer ben jij voor het laatst naar de dokter geweest om je ogen en gehoor te laten testen?? In JK schuilt een groot artiest!quote:Op zondag 11 april 2004 00:23 schreef Fusion het volgende:
[..]
Dat begint nu nog een reële moigelijkheid te worden ook. Het is toch ongelooflijk. JK hoort in dezelfde categorie als Eric en Meike enzo, en dat zit dan in de finale.
Ik ga maar emigreren denk ik.
Je Idol voorkeur is nu wel duidelijk... *ril*quote:Op zondag 11 april 2004 00:21 schreef Quickie_Bat het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat hij uit deze buurt een stem of 2000 gehad heeft vanavondquote:Op zondag 11 april 2004 00:25 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heropvoeden
OMG ik ook!!!quote:Op zondag 11 april 2004 00:26 schreef Fusion het volgende:
Ik moest ook meteen aan Satan denken bij die foto. Of eigenlijk meer aan een kruising van Saddam Hoessein en Satan in de South Park film.
JK =![]()
![]()
!
Oh, dan mogen ze die wel eens gauw uit hem gaan aborteren, die grote artiest die in hem schuilt! Ik heb hem namelijk nog niet gezien!quote:Op zondag 11 april 2004 00:26 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst naar de dokter geweest om je ogen en gehoor te laten testen?? In JK schuilt een groot artiest!![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 00:26 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Wanneer ben jij voor het laatst naar de dokter geweest om je ogen en gehoor te laten testen?? In JK schuilt een groot artiest!![]()
Tja, klinkt bekend...quote:Op zondag 11 april 2004 00:26 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Is Marijke van Helwegen er???quote:Op zondag 11 april 2004 00:28 schreef Svensational het volgende:
kijken jullie nu ook naar christine en marijke?
Heb jij vorigeweek ook zo zitten janken toen hij z'n moeder en broertje weer zag? Die arme JKquote:Op zondag 11 april 2004 00:26 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
?????????????????????????????????quote:Op zondag 11 april 2004 00:28 schreef Svensational het volgende:
kijken jullie nu ook naar christine en marijke?
Dat is geen gokken meer, dat is gewoon logica.quote:Op zondag 11 april 2004 00:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik het dus dit keer goed gegokt dat Irma eruit zou gaan, ze was ook niet zo best
Sjonge wat kinderachtig zeg, heb je een beetje met paint zitten klojojenquote:Op zondag 11 april 2004 00:31 schreef Dizer het volgende:
nog een keer dan maar, hij is best eng, maar Boris nog enger!!!
Heeft iemand een capture van Boris en zijnkleding van de eerste ronde van vandaag??
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 april 2004 00:31 schreef Dizer het volgende:
nog een keer dan maar, hij is best eng, maar Boris nog enger!!!
Heeft iemand een capture van Boris en zijnkleding van de eerste ronde van vandaag??
[afbeelding]
Er zo snel mogelijk uit inderdaad.quote:Op zondag 11 april 2004 00:09 schreef Dizer het volgende:
Ik heb geen zin meer in Idols....
Maud en Marlies dan maar.
Dan kan ze toch niet in de zaal zitten?quote:Op zondag 11 april 2004 00:32 schreef babette21 het volgende:
Ik was vandaag in shock toen Arnie Oerlemans tegen Marlies zei: "je moeder zit in de zaal"
had somehow in mijn hoofd dat haar mams naar de eeuwige jachtvelden was vertrokken....![]()
En wéér precies de omgekeerde wereld bij jou.quote:Op zondag 11 april 2004 00:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zo snel mogelijk uit inderdaad.
Nachtsuitequote:Op zondag 11 april 2004 00:30 schreef babette21 het volgende:
[..]
?????????????????????????????????
En Marlies mist haar moeder ook heel ergquote:Op zondag 11 april 2004 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Heb jij vorigeweek ook zo zitten janken toen hij z'n moeder en broertje weer zag? Die arme JK
Volgendeweek Boris zijn familie live vanuit Twente, die heeft ie ook al in tijden niet meer gezien.
Is dat waar JK vandaan komt?quote:Op zondag 11 april 2004 00:33 schreef -Hans- het volgende:
Welkom op de website van Kynotrain hondenschool Knooppunt Arnhem Nijmegen! Lees hier alles over onze hondenschool, de cursussen en onze werkwijze.
![]()
Niemand komt aan JKquote:Op zondag 11 april 2004 00:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Goeie tegenactie![]()
Was haar moeder een oorlogs-veteraan dan?quote:Op zondag 11 april 2004 00:32 schreef babette21 het volgende:
Ik was vandaag in shock toen Arnie Oerlemans tegen Marlies zei: "je moeder zit in de zaal"
had somehow in mijn hoofd dat haar mams naar de eeuwige jachtvelden was vertrokken....![]()
Ja.quote:Op zondag 11 april 2004 00:33 schreef Fusion het volgende:
[..]
Is dat waar JK vandaan komt?
Jij zou die keiharde neger-lul van 'm wel in je willen voelen he?quote:Op zondag 11 april 2004 00:34 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Niemand komt aan JK![]()
Stalkerquote:Op zondag 11 april 2004 00:33 schreef Fusion het volgende:
[..]
Is dat waar JK vandaan komt?
Nee precies, dus ik dacht: jezus Rein, wat een kut-opmerking...quote:Op zondag 11 april 2004 00:33 schreef BVO het volgende:
Dan kan ze toch niet in de zaal zitten?.
Alsof dát nodig isquote:Op zondag 11 april 2004 00:34 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Niemand komt aan JK![]()
Proeft cynisme hierquote:Op zondag 11 april 2004 00:34 schreef Dizer het volgende:
[..]ik voind jou echt top gewoon
pet je af hoor
Nederland bevat blijkbaar behoorlijk wat mensen met een hersenstoornis die allemaal op hem stemmen, een andere verklaring is er niet.quote:Op zondag 11 april 2004 00:35 schreef Posdnous het volgende:
Jongens, dat kan je toch niet menen, dat zo iemand in de spotlights staat![]()
vond of vind?quote:Op zondag 11 april 2004 00:34 schreef Dizer het volgende:
[..]ik voind jou echt top gewoon
pet je af hoor
iig hebben we denk ik 1 ding gemeen, zie liever JK winnen dan Borisquote:Op zondag 11 april 2004 00:34 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Niemand komt aan JK![]()
Vindquote:Op zondag 11 april 2004 00:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
vond of vind?
Zou haar echte naam Bonnie zijn?quote:Op zondag 11 april 2004 00:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij zou die keiharde neger-lul van 'm wel in je willen voelen he?
VOIND, dat staat er toch!quote:Op zondag 11 april 2004 00:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
vond of vind?
Maud en Marlies zijn ruim de slechsten die nog over zijn. Maud straalt helemaal niets uit en Marlies zingt vals en is nog lelijk ook. Lijkt me een duidelijke zaak.quote:Op zondag 11 april 2004 00:33 schreef Fusion het volgende:
[..]
En wéér precies de omgekeerde wereld bij jou.
Tja, maakt me niet uit hoor, vooral zelf weten. Maar voor de achteloze kijker die er even naar kijkt om te zien waar al die hype over gaat is het wel echt heel triest om te zien.quote:Op zondag 11 april 2004 00:36 schreef Fusion het volgende:
[..]
Nederland bevat blijkbaar behoorlijk wat mensen met een hersenstoornis die allemaal op hem stemmen, een andere verklaring is er niet.
Oooh, jij dacht dat ze al dood was?quote:Op zondag 11 april 2004 00:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nee precies, dus ik dacht: jezus Rein, wat een kut-opmerking...
laten ze vervolgens echt zo'n wijfie zien in 't publiek - ben in de veronderstelling dat dát dan tenminste haar mams is - dus bleek ik eh... verkeerd geďnformeerd te zijn...![]()
Als JK wint worden we op World Idol 2 weer laatste net als bij WI 1. Met Boris eindigt NL misschien nog iets hoger.quote:Op zondag 11 april 2004 00:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
iig hebben we denk ik 1 ding gemeen, zie liever JK winnen dan Boris
Jk maakt zich er wel erg makkelijk vanaf, met deze liedjes kan hij zijn mindere zang camouflerenquote:Op zondag 11 april 2004 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maud en Marlies zijn ruim de slechsten die nog over zijn. Maud straalt helemaal niets uit en Marlies zingt vals en is nog lelijk ook. Lijkt me een duidelijke zaak.
Goochem het Gordeldierquote:Op zondag 11 april 2004 00:38 schreef Svensational het volgende:
ik stel voor om mijn ondertitel volgende week gewoon op te volgen
Ik geef toe, hier zat ik ook met plaatsvervangende schaamte naar te kijken, maar he, iedereen heeft wel eens een bad-hair-day.....quote:Op zondag 11 april 2004 00:36 schreef V2i het volgende:
[..]
Alsof dát nodig is
[afbeelding]
[afbeelding]
JK zingt valser dan iedereen bij elkaar.quote:Op zondag 11 april 2004 00:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maud en Marlies zijn ruim de slechsten die nog over zijn. Maud straalt helemaal niets uit en Marlies zingt vals en is nog lelijk ook. Lijkt me een duidelijke zaak.
Stikt in de cola...quote:Op zondag 11 april 2004 00:39 schreef Fusion het volgende:
[..]
Goochem het Gordeldier
Dat is waar. Ik vind JK ook niet goed, maar die twee meiden nog beroerder.quote:Op zondag 11 april 2004 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jk maakt zich er wel erg makkelijk vanaf, met deze liedjes kan hij zijn mindere zang camoufleren
Mauds tweede keer was nog om aan te horen, voor de rest ben ik het met je eensquote:Op zondag 11 april 2004 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik vind JK ook niet goed, maar die twee meiden nog beroerder.
Nee hoor.. en het leuke is dat vals zingen geen "smaak" is, maar een feit. En het feit is dat Marlies al weken lang behoorlijk vaak uit de bocht vliegt. Zo ook vanavond weer.quote:Op zondag 11 april 2004 00:39 schreef Fusion het volgende:
[..]
JK zingt valser dan iedereen bij elkaar.
Oké dan... Ja da's klote inderdaad. Tof dat ze er nu bij was dan!!quote:Op zondag 11 april 2004 00:38 schreef BVO het volgende:
Oooh, jij dacht dat ze al dood was?
Ja, dat zou idd heel lullig zijn....
Marlies haar moeder heeft als ik het goed heb MS.
Nee hoor, echt ik meen het!quote:Op zondag 11 april 2004 00:36 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Proeft cynisme hier![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 00:38 schreef Svensational het volgende:
ik stel voor om mijn ondertitel volgende week gewoon op te volgen
Het leuke daarbij is weer dat jij er geen kijk op hebt en het dus duidelijk JK is die vals zingt, en dat is een feit.quote:Op zondag 11 april 2004 00:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.. en het leuke is dat vals zingen geen "smaak" is, maar een feit.
Maud zong vanavond wel aardig, in tegenstelling tot voorgaande weken. Maar ze moet echt aan haar uitstraling werken. Ze is net Sita op het podium.quote:Op zondag 11 april 2004 00:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Mauds tweede keer was nog om aan te horen, voor de rest ben ik het met je eens
Hahaha.. en ik geloof dat je dat nog meent ookquote:Op zondag 11 april 2004 00:42 schreef Fusion het volgende:
[..]
Het leuke daarbij is weer dat jij er geen kijk op hebt en het dus duidelijk JK is die vals zingt, en dat is een feit.
Hou maar op scanman, zoals Henk-Jan zou zeggen: ik geloof je performance niet! Je bent gewoon weer aan het provoceren, en meent niet wat je zegt.quote:Op zondag 11 april 2004 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha.. en ik geloof dat je dat nog meent ook
Je hebt gelijk, ik bedoelde signature. maar signature en ondertitel zijn nu hetzelfdequote:Op zondag 11 april 2004 00:39 schreef Fusion het volgende:
[..]
Goochem het Gordeldier
Wat snappen toch veel mensen het verschil tussen ondertitel en signature niet! Vreemd.
Das waar, maar ja dat verander je niet in een paar weken. Dat hoeft van mij ook niet, een derde of vierde plek is super voor haar.quote:Op zondag 11 april 2004 00:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maud zong vanavond wel aardig, in tegenstelling tot voorgaande weken. Maar ze moet echt aan haar uitstraling werken. Ze is net Sita op het podium.
Op zich zou je de ondertitel "Goochem het gordeldier" wel op kunnen volgen, alleen is dat in dit topic totaal niet van toepassing. Hoewel er misschien een wonder gebeurt als iedereen zijn gordel draagt met een Goochem erop....quote:Op zondag 11 april 2004 00:41 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Nu snap ik je ondertitel pas. Die komt toch uit die afgrijselijke reclame??
Nee hoor.. niks provoceren. Het wordt tijd dat jij eens objectief naar de op[tredens luistert en niet vantevoren je oordeel al klaar hebt. Ik was Irma fan, maar geef wel toe dat ze vandaag gewoon slecht was. Ieder mens met een beetje muzikaal gehoor kan horen dat Marlies al weken vrij vals zingt. Jij blijkbaar niet.quote:Op zondag 11 april 2004 00:43 schreef Fusion het volgende:
[..]
Hou maar op scanman, zoals Henk-Jan zou zeggen: ik geloof je performance niet! Je bent gewoon weer aan het provoceren, en meent niet wat je zegt.Net als voorgaande keren. Maar ik ga er dus niet verder op in.
Alice niet danquote:Op zondag 11 april 2004 00:45 schreef scanman01 het volgende:
slecht was. Ieder mens met een beetje muzikaal gehoor kan horen dat Marlies al weken vrij vals zingt.
Jaquote:Op zondag 11 april 2004 00:46 schreef V2i het volgende:
Zie je het al voor je Quickie_Bat, JK bij World-Idols?
Ja over gordels om achterin. maar ik bedoelde m'n signature (nu hetzelfde als m'n ondertitelquote:Op zondag 11 april 2004 00:41 schreef BVO het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Nu snap ik je ondertitel pas. Die komt toch uit die afgrijselijke reclame??
Nope, makkie voor Boris want zo populair is Marlies niet.quote:Op zondag 11 april 2004 00:48 schreef BVO het volgende:
Een finale Boris-Marlies kan denk ik toch nog heel spannend gaan worden hoor.
Is dit alles (oeh oeh oeh oeh)quote:Op zondag 11 april 2004 00:47 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Ja![]()
Je weet het maar nooit met onze scanman dude, die kan zo veranderen van mening.quote:Op zondag 11 april 2004 00:49 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Alice ook!
Alice ook ja... maar die had het voordeel lekker te zijnquote:Op zondag 11 april 2004 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alice niet dan
Ik dd\enk dat Marlies op dit moment populairder is dan Boris. Ze was een paar weken terug al bijna even populair als hem te zien aan de staafdiagrammen en heeft als enige samen met Boris nog nooit op de kruk gezeten. Dus onderschat Marlies niet.quote:Op zondag 11 april 2004 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, makkie voor Boris want zo populair is Marlies niet.![]()
Marlies is dus wel dégelijk heel populair. Veel mensen onderschatten haar, maar ze heeft écht heel veel fans. Zoals de beelden op de stemcomputer ook wel lieten zien is zij de enige die bij Boris in de buurt kan komen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, makkie voor Boris want zo populair is Marlies niet.![]()
JK en Boris die hebben de meeste fans, waar ik toch hoop dat Boris de meeste fans heeft want anders zitten we met JK als ' Idol ' opgescheept.
OKAY! daar kan ik mij enigzins in vinden, ook al vind ik haar niet echt bijzonder.quote:Op zondag 11 april 2004 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alice ook ja... maar die had het voordeel lekker te zijn
Maar goed dat die knipoog er stondquote:Op zondag 11 april 2004 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met onze scanman dude, die kan zo veranderen van mening.
Scanman heeft geen mening maar post alleen maar dingen waarvan anderen geirriteerd raken. Als jij A zegt zegt hij B. Een echte zuiger, negeren is het beste.quote:Op zondag 11 april 2004 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit met onze scanman dude, die kan zo veranderen van mening.
quote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Irma![]()
![]()
![]()
Maud moest eruit, of Marlies.
![]()
Maud is dus écht veel lekkerder dan Alice hoor.quote:Op zondag 11 april 2004 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alice ook ja... maar die had het voordeel lekker te zijn
Elisaarquote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef -Hans- het volgende:
Laat ik het zo zeggen ik heb ze wel knapper gezien.![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Marlies is dus wel dégelijk heel populair. Veel mensen onderschatten haar, maar ze heeft écht heel veel fans. Zoals de beelden op de stemcomputer ook wel lieten zien is zij de enige die bij Boris in de buurt kan komen.
uuhhm lol bijna een gelijke reactie.quote:Op zondag 11 april 2004 00:51 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ik dd\enk dat Marlies op dit moment populairder is dan Boris. Ze was een paar weken terug al bijna even populair als hem te zien aan de staafdiagrammen en heeft als enige samen met Boris nog nooit op de kruk gezeten. Dus onderschat Marlies niet.
Wie gaat er meequote:Wil jij naar de Day After Show van Irma? Vanavond om 21 uur in Studio 22 in Hilversum? Dat kan via Clubs!
Mail je eigen naam + de namen van de personen die mee gaan naar kaartenidols@hetnet.nl.
We hebben 500 gratis kaarten ter beschikking, maar wacht niet te lang, want op=op.
Als je vanavond naar Hilversum mag, dan krijg je een mailbericht van ons met instructies. Als je voor 16.30 uur niets hoort, dan heb je pech gehad. Probeer het dan volgende week gewoon weer!
Je lult uit je nek! Ik heb gewoon een objectieve mening. Die is bij jouw ver te zoeken. Jij lult net zolang je vantevoren bedachte verhaaltje dat je het zelf noggaat geloven ook. Bij jou is het blijkbaar onmogelijk dat je favoriet soms gewoon slecht zingt. Dat is triest, maar dat was wel bekend trouwens.quote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef Fusion het volgende:
[..]
Scanman heeft geen mening maar post alleen maar dingen waarvan anderen geirriteerd raken. Als jij A zegt zegt hij B. Een echte zuiger, negeren is het beste.
Wat mis ik haarquote:Op zondag 11 april 2004 00:53 schreef Fusion het volgende:
[..]
Elisaar![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar goed dat die knipoog er stond
Gelukkig zijn er nog mensen die wel objectief kunnen luisterenquote:Op zondag 11 april 2004 00:51 schreef Cashmyra het volgende:
Ik vond marlies eerst de beste, maar inderdaad, de laatste weken is het vaak niet om aan te horen, dus mag Marlies exit, maar wel na Maud wat dat is nog minder vermaak.
Die was okay inderdaad!quote:Op zondag 11 april 2004 00:53 schreef Fusion het volgende:
[..]
Elisaar![]()
We hadden het over JK en jij begint out of the blue over Marlies. Dat is niet objectief maar gewoon zuigen.quote:Op zondag 11 april 2004 00:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je lult uit je nek! Ik heb gewoon een objectieve mening. Die is bij jouw ver te zoeken. Jij lult net zolang je vantevoren bedachte verhaaltje dat je het zelf noggaat geloven ook. Bij jou is het blijkbaar onmogelijk dat je favoriet soms gewoon slecht zingt. Dat is triest, maar dat was wel bekend trouwens.
Beetje erg jong was die.quote:Op zondag 11 april 2004 00:55 schreef -Hans- het volgende:
Fardoe vind ik ook leuk!![]()
Dat wel... maar in Idols stak ze wel ver boven de rest uit. En behalve het oor wil het oog nou eenmaal ook watquote:Op zondag 11 april 2004 00:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
OKAY! daar kan ik mij enigzins in vinden, ook al vind ik haar niet echt bijzonder.
Laat ik het zo zeggen ik heb ze wel knapper gezien.![]()
Ja 16 ofzo? ze zag er wel jong uit inderdaad.quote:Op zondag 11 april 2004 00:56 schreef Fusion het volgende:
[..]
Beetje erg jong was die.
En kon niet tippen aan Elisaar.quote:Op zondag 11 april 2004 00:56 schreef Fusion het volgende:
[..]
Beetje erg jong was die.
En wanneer heb jij haar gesproken???????quote:Op zondag 11 april 2004 00:54 schreef BVO het volgende:
Ze gaat trouwens nog in Libanon wonen ook zei ze me.
Misschien kan ze dan meedoen aan Pan-Arabic Idol en zien we haar bij World Idol als opvolger van Diana Karazonquote:Op zondag 11 april 2004 00:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat mis ik haar.
Samen met Hind de leukste van Idols 1+2.![]()
![]()
.
Ze gaat trouwens nog in Libanon wonen ook zei ze me.
Tja... dat blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Ik zou zelf nooit iets met een type als Maud willen beginnen, hoewel ze me wel aardig lijkt hoor. Maar ze lijkt me ook zo heel erg saai. En mooi is ze ook niet echt.....quote:Op zondag 11 april 2004 00:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Maud is dus écht veel lekkerder dan Alice hoor.
Ze staat in m'n msnquote:Op zondag 11 april 2004 00:57 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wanneer heb jij haar gesproken???????
Nog even dan, bij Alice straalde de bezieling ervan af, bij Maud niets, 0,0 saaier kan bijna nietquote:Op zondag 11 april 2004 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... dat blijft een kwestie van smaak natuurlijk. Ik zou zelf nooit iets met een type als Maud willen beginnen, hoewel ze me wel aardig lijkt hoor. Maar ze lijkt me ook zo heel erg saai. En mooi is ze ook niet echt.....
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 11 april 2004 01:02 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Nog even dan, bij Alice straalde de bezieling ervan af, bij Maud niets, 0,0 saaier kan bijna niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |