THXquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:00 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Goede titel
Aan de andere kant heeft de redactie wel de allervalste stukjes uitgeknipt en in dat bel/smsfilmpje gestopt. Dus volgens mij willen ze hem vandaag eruit hebben.quote:Tom_Tom- (Moderator) - zaterdag 10 april 2004 @ 22:55
Happy, happy. Joy, joy.
Ze zeiden me iets te subtiel tegen JK dat hij vocaal niet zo sterk is.
Nee, maar zeg dat aub niet over de eerste ronde.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:01 schreef NiNi het volgende:
Had ik al gezegd dat Boris er mighty FINE uitzag toen hij Justin deed!![]()
![]()
Weet je wat ik denk??quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Saturdaynight is JK's last night, hoop ik.
Ik sta op 2 sms-en via eigen telefoon.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:01 schreef Lamb het volgende:
Zo. Hoe staat het met de stemmen op Irma hier?
dat hebben ze deze keer wel bij meer gedaan hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:01 schreef Fusion het volgende:
[..]
Aan de andere kant heeft de redactie wel de allervalste stukjes uitgeknipt en in dat bel/smsfilmpje gestopt. Dus volgens mij willen ze hem vandaag eruit hebben.
Dan eet ik m'n hoed op.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:02 schreef schatje het volgende:
Dat JK Idosl gewoon gaat winnen.
Mee eens, was een dramatisch verschilquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:02 schreef Dizer het volgende:
Nee, maar zeg dat aub niet over de eerste ronde.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:03 schreef Dizer het volgende:
Irma en Eric hebben stiekem wat met elkaar
DAN KOOP JE ER ÉÉN!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dan eet ik m'n hoed op.
Ik heb geen hoed, maar dat maakt niet uit.
Lekker loyaal...quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:03 schreef Svensational het volgende:
Babette, ik was idd Maud-fan maar ben geswitcht naar Irma. 0909-0301 is idd numemr van irma
Nee, daar moet Maud staan natuurlijkquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:03 schreef Cashmyra het volgende:
Geen leuke titel
Ze was juist supervrolijk vandaagquote:NiNi - zaterdag 10 april 2004 @ 23:00
En Irma gaat eruit. Chagarijnige drol.
ow dan.. dat is meer dan genoeg he.. aangezien er meer dan 2 miljoen mensen kijkenquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:04 schreef Lamb het volgende:
Nee, Irma gaat er niet uit. Er hebben al 11 mensen voor mij op Irma gestemd en sommige zelfs 6 keer ;p
Nee, beetje jammer die kledij. De zang echter.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, maar zeg dat aub niet over de eerste ronde.
Ach niet weer JK en mamsie
Ja, daar had ze nog controle over haar stem, heel beheersbaar zong ze dat, maar vanavond (en dat is geen uitzondering) was het een krijsboelquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:04 schreef Svensational het volgende:
Gelukkig, ze laten nog even horen hoe goed Irma kan zingen
Inderdaad. Vooral bij 1999. Wat een sufkop. Bij Irma zei de jury er wel wat van, en bij Boris niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:04 schreef Fusion het volgende:
Boris was juist degene die de hele tijd keek alsof hij net een bord kattestront had gegeten bij zijn optredens.
Je weet maar nooit hè.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:05 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
ow dan.. dat is meer dan genoeg he.. aangezien er meer dan 2 miljoen mensen kijken
sjit weer gemist!!!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:03 schreef yanggie het volgende:
G*dverdomme WEEEEEER dat filmpje over JK's moeder. Nou weten we het wel!
nouja ik zal voor je duimen dan hèquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:06 schreef Lamb het volgende:
[..]
Je weet maar nooit hè.
Ja, ik vind het een leuk stelletje.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:08 schreef RedGuy het volgende:
Ze kunnen toch gewoon verliefd op elkaar zijn?
Ze hebben drie uur met elkaar gepraat en ze zijn een setje. Irma haalt vervolgens haar neus opquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:07 schreef babette21 het volgende:
Ik kan niet naar "backstage" kijken, "men" wel voetbal zien....
Wat is er gaande tussen Eric en Irma?!?!
* babette wil details!!!!
Bij Boris is dat stoerquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad. Vooral bij 1999. Wat een sufkop. Bij Irma zei de jury er wel wat van, en bij Boris niet..
Salem is cool!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:09 schreef Salem het volgende:
kan vandaag niet kijken, ben aan het werk!!! BUMMER maar gelukklig krijg ik steeds een sms update en lees ik hier een beetje mee.. ben wel benieuwd hoe iedereen het gedaan heeft.
ze hebben bekend (om maar een zwaar begrip te gebruiken)???quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:09 schreef Svensational het volgende:
Ze hebben drie uur met elkaar gepraat en ze zijn een setje. Irma haalt vervolgens haar neus op
Nu nog ff voor JK.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:10 schreef RedGuy het volgende:
6 keer voor Irma gesmsed.
ja en niemand gaat daar dadelijk een cd van kopen wanneer hij zou winnen (wat uiteraard niet gebeurdquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:10 schreef Skwish het volgende:
Die JK kan niets anders dan rap en soul meuk zingen...
verder een aardige gozer hoor
En weer 4,20 euri armer. Hoe voel je je nu?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:10 schreef RedGuy het volgende:
6 keer voor Irma gesmsed.
morgen te lezen in de telegraafquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:11 schreef Lamb het volgende:
Irma en Eric iets met elkaar?
<3
Ik haat JK DOOD gestemd, maar dat is dus gewoon een stem voor die kwal.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Nu nog ff voor JK.
Deelt dezelfde gevoelquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:07 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding] Irma [afbeelding] Irma [afbeelding] Irma [afbeelding] Irma [afbeelding] Irma [afbeelding] Irma [afbeelding] Irma
Je bent een keer nuchter voor de verandering??quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:11 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Die code is hier O + (zonder spatie dan). Heel onlogisch ik weet het want waarom het symbool voor vrouwen als code voor de liefdessmiley nemen en niet gewoon de algemeen geaccepteerde <3, maar ja Fok's wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:11 schreef Lamb het volgende:
Irma en Eric iets met elkaar?
<3
Gelukkig weten ze het zelf ookquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:13 schreef TheGreenOne het volgende:
Die meisjes hebben haast geen borstenVooral Irma
Leuk voor Eric's vriendin, die erbij was tijdens die uitzending (kwam ook nog in beeld, meen ik)quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:03 schreef Dizer het volgende:
Irma en Eric hebben stiekem wat met elkaar
Er komt morgen geen Telegraafquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:12 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
morgen te lezen in de telegraaf![]()
normaal wel hoor op zondag. Niet op pasen dan??quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:14 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er komt morgen geen Telegraaf
Gjeeez, wat maakt het nou uit dat ze kleine borsten hebben. Totaalplaatje isquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:13 schreef TheGreenOne het volgende:
Is de Zondagstelegraaf nu al afgeschaft?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:14 schreef Svensational het volgende:
Er komt morgen geen Telegraaf
Nope. Alleen voor Irma.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:15 schreef babette21 het volgende:
Belt er ook nog iemand voor Maud?!?! (En Marlies? En Boris??)![]()
Kweet nie, er stond vandaag op de krant: De zondagskrant komt op maandag.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Is de Zondagstelegraaf nu al afgeschaft?
Deze week is er een dubbele zondag he, slimpie.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
wie???quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:15 schreef Brighteyes het volgende:
Wieberen met die 4 Non Blondes wannabee!
Die idols relatie's duren over algemeen toch niet al te lang. Tijdens idols enzo is wel leuk maarja daarnaquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:14 schreef Ons_Heilig_Boontje het volgende:
[..]
Leuk voor Eric's vriendin, die erbij was tijdens die uitzending (kwam ook nog in beeld, meen ik)
Echt tof als je zo je vriend kwijt raakt aan een Idols kandidate![]()
Vorige week had ze ook genoeg fans op Fok! maar toch kwam ze op de krukquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:11 schreef babette21 het volgende:
ik vond Irma vandaan niet geweldig, volgens mij kan ze beter...
voor ik online kwam vreesde ik het ergste voor haar, maar zo te zien heeft ze fans genoeg haha
en toch.... je weet het maar nooit! Nog een kwartiertje....
En hij had zo'n leuk vriendinnetje!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:07 schreef NiNi het volgende:
Jeez, stelletje mongolen! Ze hadden allebei een vriend/vriendin en gewoon uitmaken en dag later weer verder gaan samen. Eikels.
Ja, hoor.......Marlies hier.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:15 schreef babette21 het volgende:
Belt er ook nog iemand voor Maud?!?! (En Marlies? En Boris??)![]()
Nee, er mist dus juist iets bij het totaalplaatjequote:Op zaterdag 10 april 2004 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gjeeez, wat maakt het nou uit dat ze kleine borsten hebben. Totaalplaatje is
Daar zakt mijn broek vanafquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze hebben drie uur met elkaar gepraat en ze zijn een setje. Irma haalt vervolgens haar neus op
Zo te lezen wordt er ontzettend veel voor Irma gestemd hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:16 schreef Dizer het volgende:
Ik denk dat Boris or Irma op deze manier eruitgaan
Iedereen denkt, ach die krijgen genoeg stemmen, ik stem vandaag op Irma
i.v.m. Pasen komt hij op 2e paasdagquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het is gewoon een Ben & Jennifer tactiek om meer stemmen voor Irma te genereren.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:17 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
En hij had zo'n leuk vriendinnetje!
![]()
die zijn echt coolquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:18 schreef -Hans- het volgende:
Cool oude audities
Ow, natuurlijk. Stom van me.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:17 schreef Svensational het volgende:
i.v.m. Pasen komt hij op 2e paasdag
Mee eens: op Irma stemmen mag maar vergeet Maud niet...quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:16 schreef mat_herben het volgende:
waarom stemt iedereen op Irma,dan gaat Maud eruit
kun je lachen, maar volgens mij ben jij echt een saaie trutquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Nou.
Oei ja, Marlies was ook goed ja.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb ook weer op Marlies gestemd...
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:19 schreef mat_herben het volgende:
[..]
kun je lachen, maar volgens mij ben jij echt een saaie trut
6 weken audities was echt teveel van het goede.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:19 schreef Fusion het volgende:
De glans is er vanaf, die audities. Sowieso begint het hele concept zijn glans te verliezen.
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:18 schreef Fusion het volgende:
[..]
Het is gewoon een Ben & Jennifer tactiek om meer stemmen voor Irma te genereren.
We zullen straks zien of dat Irma''s Gigli (lees: ondergang) wordt.
Ik heb op Maud gestemd hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Mee eens: op Irma stemmen mag maar vergeet Maud niet...
anders mag JK dalijk nog blijven en dát is niet de bedoeling....!!![]()
no way: Marlies for presidentquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:20 schreef scanman01 het volgende:
Kunnen we maud en Irma nu evenvergeten? Marlies moet gewoon weg
23 (geloof ik) weken Idols ook.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
6 weken audities was echt teveel van het goede.
Niet zeuren, die dingen kun je gewoon kopen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:13 schreef TheGreenOne het volgende:
Echt? Ze heeft ook nog flaporen en ze trekt ONTZETTEND chagarijnig met haar mond steeds.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gjeeez, wat maakt het nou uit dat ze kleine borsten hebben. Totaalplaatje is
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:21 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat het tussen Maud en Irma gaat. En dat MaudIrma.
Ik denk Maud en Irma of JK en Irma, en Irma eruit in beide gevallen (onterecht, maar goed).quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:21 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat het tussen Maud en Irma gaat. En dat Maud.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb op Maud gestemd hoor.
Ook op Irma, heb ik nu beetje spijt van.
Ik denk Irma en JK. En dan JK dus duidelijkquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:21 schreef schatje het volgende:
Ik denk dat het tussen Maud en Irma gaat. En dat Maud.
Jij zit gewoon mijn ondertitel te kopierenquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:18 schreef Lamb het volgende:
Bel: 0909-0301
SMS: Irma naar 2211
Help Irma door naar de Big-Bandronde!
Zo. Even voor de duidelijkheid (:
Omdat het denk ik tussen die twee gaat, en ik Maud weer leuker begin te vindenquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]Waarom heb jij spijt van Irma's stem
CSI is nog bezig hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:22 schreef Lamb het volgende:
Ik ga naar beneden, uitslag kijken.
Dat duurt nog wel een half uur hoor, met dat gerek en reclame.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:22 schreef Lamb het volgende:
Ik ga naar beneden, uitslag kijken.
Ja, alleen daarvoor doe ik hetquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij zit gewoon mijn handtekening te kopieren
Maar goed, 't is voor een goed doel
Gelukkig is het een feit dat smaken verschillen. Ik vind het een leuke meid.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:21 schreef NiNi het volgende:
[..]
Echt? Ze heeft ook nog flaporen en ze trekt ONTZETTEND chagarijnig met haar mond steeds.![]()
Die kutsite doet het niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:22 schreef Lamb het volgende:
Voor de mensen die nog niet weten op wie ze stemmen, ga eens naar glassforgold.nl
Ok omdat het tussen Maud en Irma gaat dan keur ik het goedquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Omdat het denk ik tussen die twee gaat, en ik Maud weer leuker begin te vinden.
"IEDEREEN" overtreft JIMquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Boris overtreft qua gegil en applaus Jim wel he.
Zo denkt de gemiddelde mens niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:25 schreef babette21 het volgende:
Ik vrees dat er weer 'sympathie'-stemmen (naar woord) komen, en dat een Marlies of Boris daar de dupe van worden... omdat mensen denken: zij krijgen toch wel stemmen...
Dan had je net de TMF Awards moeten zienquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hebbie het gegil bij Boris gehoord?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:25 schreef babette21 het volgende:
Ik vrees dat er weer 'sympathie'-stemmen (naar woord) komen, en dat een Marlies of Boris daar de dupe van worden... omdat mensen denken: zij krijgen toch wel stemmen...
JK heeft het hardste applaus hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh jawel hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:25 schreef Plantenbak het volgende:
Zo denkt de gemiddelde mens niet.
Boris, iig, aan zijn eerste optreden's kleding leek hij net een foute vampier uit Buffy the vampire slayerquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:25 schreef Plantenbak het volgende:
Wie is er nu dood?
Nee.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Oh jawel hoor.
Bedoel je op Spike vanwege die jas?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Boris, iig, aan zijn eerste optreden's kleding leek hij net een foute vampier uit Buffy the vampire slayer
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Boris, iig, aan zijn eerste optreden's kleding leek hij net een foute vampier uit Buffy the vampire slayer
Eh, spike rules!!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:27 schreef Fusion het volgende:
[..]
Bedoel je op Spike vanwege die jas?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
"IEDEREEN" overtreft JIM
Wordt nog heel cool, vooral Willowquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:27 schreef schatje het volgende:
[..]![]()
.
Buffy, nog maar een paar afleveringen
.
Let's hope soquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:25 schreef babette21 het volgende:
Ja!quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die clip is echt heel erg mooi en goed! Net als het nummer.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:28 schreef Fusion het volgende:
Tom_Tom, nieuwe Didoclip op MTV. Thought you might wanna know.
Irma (ik mag het nu nog 4x zeggen)quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:28 schreef Cashmyra het volgende:
Hoppa, wie gaan we uitzwaaien?
![]()
![]()
daarom juist: de kijker ziet dat ie populair is (en goed) en heeft er dus wel vertrouwen in. Hetzelfde geldt voor Marlies... JK en Irma kregen iets meer commentaar en dat geeft toch 't gevoel van: laat ik voor de zekerheid maar extra stemmen...quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:26 schreef NiNi het volgende:
Hebbie het gegil bij Boris gehoord?
Daarna gaan ze Angelquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:28 schreef Fusion het volgende:
[..]
Wordt nog heel cool, vooral Willow
Goeie vraag. Slechter dan wat ik vanavond heb gezien was ze inieder geval niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:29 schreef Plantenbak het volgende:
Waarom deed Alice trouwens niet mee?
Die viel mij ook opquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Wat een reclames zeg:
"ik ben nog nooit klaargekomen door penetratie "
Achteraan aansluiten.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
daarom juist: de kijker ziet dat ie populair is (en goed) en heeft er dus wel vertrouwen in. Hetzelfde geldt voor Marlies... JK en Irma kregen iets meer commentaar en dat geeft toch 't gevoel van: laat ik voor de zekerheid maar extra stemmen...
't is gewoon 'n psychologisch spelletje, je kunt beter iets onder de maat zingen (niet a la Alica of Eric haha) en sympathie winnen...![]()
Die is thuis aan het zingen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:29 schreef Plantenbak het volgende:
Waarom deed Alice trouwens niet mee?
Clip doet me een beetje denken aan de serie Roswell, met de themesong waarvan Dido haar debuut maakte. Terug naar haar roots dus.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die clip is echt heel erg mooi en goed! Net als het nummer.
Het was een magere oogst ja.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:30 schreef scanman01 het volgende:
Goeie vraag. Slechter dan wat ik vanavond heb gezien was ze inieder geval niet.
Heb ik ook...vond Marlies het beste vanavond en ze wordt misschien ook wel mn nieuwe nr. 1, maar heb niet op haar gestemd, wel op Irma en Maud.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
daarom juist: de kijker ziet dat ie populair is (en goed) en heeft er dus wel vertrouwen in. Hetzelfde geldt voor Marlies... JK en Irma kregen iets meer commentaar en dat geeft toch 't gevoel van: laat ik voor de zekerheid maar extra stemmen...
't is gewoon 'n psychologisch spelletje, je kunt beter iets onder de maat zingen (niet a la Alica of Eric haha) en sympathie winnen...![]()
In vorige clip speelde Angel ook meequote:Op zaterdag 10 april 2004 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die clip is echt heel erg mooi en goed! Net als het nummer.
Volgens mij gelijktijdig al hoor, vanaf 22 april. Dan is Buffy S7 volgens mij nog niet afgelopen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Daarna gaan ze Angelseizoen 4 weer uitzenden.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Irma (ik mag het nu nog 4x zeggen)
Komt ook door dat belachelijk slechte thema. Kutredactie mag wel een nekschot.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het was een magere oogst ja.
Doe ikquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:32 schreef BVO het volgende:
Bid met me mee dat een van de mannen eruit gaat.
Maar Big Band volgende week maakt ALLES goed.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:31 schreef Fusion het volgende:
Komt ook door dat belachelijk slechte thema. Kutredactie mag wel een nekschot.
Ik heb de hele avond al uitslagquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:33 schreef schatje het volgende:
Nou, kom op met die uitslag.
OP WIE???quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gestemd...
Schaam jequote:Op zaterdag 10 april 2004 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gestemd...
Ik snapte al helemaal niet waarom hij met Jamai moet praten, wat is dat voor bullshit.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Praten met Jamai ??.
heete de vriend van Jamai ook geen Boris ??.
Ja.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:39 schreef Dizer het volgende:
Boris = getrouwd + kind... toch?
Ja, ik heb echt geen idee wie eruit zou gaan.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Woei de lijnen zijn gesloten
Boris heeft volgens mij een vriendin, dat meisje is wel eens in beeld geweest.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Praten met Jamai ??.
heete de vriend van Jamai ook geen Boris ??.
Dat gaat hem punten kostenquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik snapte al helemaal niet waarom hij met Jamai moet praten, wat is dat voor bullshit.
Je verveelt je echt he?quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gestemd...
eerst Maud en daarna Irma (eruit)quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat maakt de volgorde nou uit, Jerney?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:41 schreef -Hans- het volgende:
Edwin: IRMA en MAUD
Dan wordt het dus Irma, want Edwin heeft al erg vaak gelijk gekregen.
Porno !!!!!!!!111quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:41 schreef _bigmac_ het volgende:
Reclame ik ga naar rtl5.
Ik hoop voor je dat Irma er niet is.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga morgen naar de day after btw
Op Marlies. Ik hoor hier alleen maar Irma en Maud.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
OP WIE???
Thicke - When I Get You Alone.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:42 schreef Yokozuna het volgende:
WELK NUMMER ZONG IRMA VANDAAG?!!
Zo bekijk ik het ookquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:43 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, er zal sowiezo minimaal 1 overblijven van mijn favorieten!! Irma of Maud
Heb wel een mailtje gestuurt maar nog niets terug gekregenquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:42 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga morgen naar de day after btw
Jah denk ik ookquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:43 schreef BVO het volgende:
Mijn voorspelling --> Irma en JK op de kruk, JK weg.
Woei! the man is in the house.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:44 schreef funmaster het volgende:
Irma eruit vanavond!
Uiterlijk is ondergeschikt, een keer slecht gezongen weegt niet op tegen een x aantal maal supergoed gezongen te hebben, leer relativeren? Het gaat om alle nummers die iemand's zangkwaliteit representeren, niet een momentopname. Jammer dat veel mensen niet op die manier beoordelen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:42 schreef TheGreenOne het volgende:
Irma mag opzouten, slecht gezongen, ziet er niet uit ...
Ik wil natuurlijk wel meemaken dat Irma eruit gaatquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Woei! the man is in the house.
![]()
bij mij is er nog steeds reclame...quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:03 schreef yanggie het volgende:
G*dverdomme WEEEEEER dat filmpje over JK's moeder. Nou weten we het wel!
Denk dat jij wel eens gelijk zou kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:45 schreef funmaster het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel meemaken dat Irma eruit gaat
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:46 schreef Morwen het volgende:
Ik vrees voor Irma of Boris en hoop nog steeds op Maud eruit![]()
Same here.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:46 schreef Morwen het volgende:
Ik vrees voor Irma of Boris en hoop nog steeds op Maud eruit![]()
En aangezien ik er ALTIJD naast zit, zal JK er wel uit gaanquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:46 schreef Cashmyra het volgende:
[..]
Erg hé, die spanningquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik moet plassen..
Ik had het vorige week ook al.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:48 schreef misterDre het volgende:
Erg hé, die spanning
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:48 schreef schatje het volgende:
Marlies door, gefeliciteerd Dirkh.
ik hoop hetquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:49 schreef -Hans- het volgende:
En Maud ook op de kruk, dat was te verwachten.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alsjeblieft. JK op de kruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |