Ja, beter dan die verschrikkelijke-te-vaak-gedraaide-hypercommerciele danceversie, net zoals het origineel van summer jam ook veel beter te pruimen is dan die rip-off met die gejatte beat van sunclub's fiesta...quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:15 schreef CJ het volgende:
[..]
Dat is nou de originele versie van The Underdog Project.
Ja, dat zou wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
Boris!
heheheh over wie heb jij het ?quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:19 schreef Randynl het volgende:
[..]
Ja, beter dan die verschrikkelijke-te-vaak-gedraaide-hypercommerciele danceversie, net zoals het origineel van summer jam ook veel beter te pruimen is dan die rip-off met die gejatte beat van sunclub's fiesta...
YEAAAAAAAAHquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:19 schreef Dizer het volgende:
TMF NUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!
3 doors down!!!1![]()
![]()
![]()
Ja, en weer laatste worden bij World Idolquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:19 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel leuk zijn.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:20 schreef Insomaniac het volgende:
JK en Irma waren het slechtst.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:21 schreef Enemy het volgende:
Op de kruk:
Irma
Maud
Marlies
... denk ik![]()
2 krukken maar hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:21 schreef Enemy het volgende:
Op de kruk:
Irma
Maud
Marlies
... denk ik![]()
Ja, maar dat zouden we al zijn als ik er heen ging, dat was namelijk helemaal een afgang. Kapsones homo die Jamai.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:21 schreef TimmyAsd het volgende:
met boris schoppen we het tenminste verder dan vorig jaar op world idols..
Het best, bedoel jequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:20 schreef Insomaniac het volgende:
JK en Maud waren het slechtst.
Nog maar 2 op de kruk denk ikquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:21 schreef Enemy het volgende:
Op de kruk:
Irma
Maud
Marlies
... denk ik![]()
Neequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:21 schreef Ymke het volgende:
Boris mag wel winnen en dan volledig afgebrand worden bij world idols
Of is dat nu slecht van me?
Irma en Maud, en Irma kan naar huis.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nog maar 2 op de kruk denk ik
Dat gebeurt alleen niet. Hij wint wel, maar wordt niet afgebrand bij WIquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:21 schreef Ymke het volgende:
Boris mag wel winnen en dan volledig afgebrand worden bij world idols
Of is dat nu slecht van me?
je hebt wel een erg hoge eigendunk he? eerst claim je al naar bed te zijn geweest met marlies, en nu dit..quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, maar dat zouden we al zijn als ik er heen ging, dat was namelijk helemaal een afgang. Kapsones homo die Jamai.
Huh, ik claim helemaal niks. Ik heb haar al naakt gezien, dat was genoeg.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:23 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je hebt wel een erg hoge eigendunk he? eerst claim je al naar bed te zijn geweest met marlies, en nu dit..
Wie niet?quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Huh, ik claim helemaal niks. Ik heb haar al naakt gezien, dat was genoeg.
Twee weken terug had ik het idee dat ze strak stond van de cokequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:24 schreef yanggie het volgende:
Bij Marlies heb ik elke keer het idee dat ze stoned is ofzo.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wie niet?
We kennen de plaatjes toch allemaal wel.
Pcies...waar is Ruud eik gebleven?quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:24 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
JK mag en MOET oprotten
Aan het knuffelen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:25 schreef misterDre het volgende:
[..]
Pcies...waar is Ruud eik gebleven?
De nieuwe Madonna?quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:26 schreef schatje het volgende:
Kylie Minoque.
Van wie dan??quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:26 schreef Dirkh het volgende:
Locomotion van Kylie Minoque???? Uh, dat was een cover hoor.
ja ze zei dat toch zoiets in dat filmpje?quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Was dat bekend van Eric en Irma?
Eric had in de day after zijn vriendin nog laten zien...quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
Was dat bekend van Eric en Irma?
Nah, dat ook niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De nieuwe Madonna?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
Boris!
Maud heeft haar vriend ook gedumpt voor Frank.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Eric had in de day after zijn vriendin nog laten zien...
Geen idee, ik heb hem van Eurythmics liggen en dat was al een cover.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Van wie dan??
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:29 schreef scanman01 het volgende:
AU AU AU
(maar die storing levert haar vast wel medelijden-stemmen op)
Een psychopaat die zichzelf Arnie noemt bestormde het podium!111quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:29 schreef Aventura het volgende:
Wat was er nu precies aan de hand dan
Muziek werd te laat ingezet ofzo.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:30 schreef Insomaniac het volgende:
Ik let even niet op en Marlies begint opnieuw? Wat was er?
Little Evaquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:30 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb hem van Eurythmics liggen en dat was al een cover.
Van mij Boris.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:30 schreef ioor het volgende:
haha ging even verkeerdvan mij mag maud eruit vandaag
Ja hallo die staat nu ook alweer een tijdje droog hoor , dusquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een psychopaat die zichzelf Arnie noemt bestormde het podium!111
het intro was te lang geloof ikquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:30 schreef Insomaniac het volgende:
Ik let even niet op en Marlies begint opnieuw? Wat was er?
zou wel erg snel zijn..quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:31 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat Kylie zelf zou komen.
Die zit in de kleedkamerquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:31 schreef schatje het volgende:
Ik dacht dat Kylie zelf zou komen.
Waarom zou Irma moeten opzouten, ze komt zelfverzekerd over en er valt niets op te merken aan haar zangkwaliteitenquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
wie mag of wie moet?
wie mag = Maud
wie moet = denk ik irma
nee zij niet......quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:31 schreef yanggie het volgende:
Shit de optreden gemist. Is ze nou ALWEER is de mist gegaan? Weg met dat rare wijf
Dus dan pakt hij maar jonge Idols sterretjesquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:31 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja hallo die staat nu ook alweer een tijdje droog hoor , dus
Dan zeg je het nog voorzichtigquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:30 schreef FritsFlits het volgende:
Die hoge noten klinken niet 100%
Ik vindt haar persoonlijk te weinig uitstraling hebben, en denk dat de meeste mensen dat vinden, en daarom geen stem aan haar geven..quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:32 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Waarom zou Irma moeten opzouten, ze komt zelfverzekerd over en er valt niets op te merken aan haar zangkwaliteiten
Zwollequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:33 schreef Ludacriss het volgende:
Fok idols ik ga kijken hoe az van zwolle verliest :/
23:30 of zoquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:33 schreef Ymke het volgende:
hmz hoelaat is de uitslag? Morgen weer vroeg werken
dank jequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
23:30 of zo
Nee, ik heb geen vibrator aan staan als ik praatquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:34 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
Als Jerney praat heb ik altijd het idee dat ze nog haar vibrator aan heeft staan...............wie nog meer?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:35 schreef Cashmyra het volgende:
Maud is echt niks, ze zingt niet verpletterend en ze spettert ook niet van mijn scherm, ik vind haar eerder wat lomp overkomen. Weg met Maud
Moet je dat nou in elke topic en in elke pagina 10x postenquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:33 schreef -Hans- het volgende:
IRMA VS Maud, en IRMA kan nu echt naar huis.
Ik vind Maud ook niet echt bijzonder, maar toch vrees ik dat Irma er eerst uit zal gaan en volgende week pas Maud.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:35 schreef Cashmyra het volgende:
Maud is echt niks, ze zingt niet verpletterend en ze spettert ook niet van mijn scherm, ik vind haar eerder wat lomp overkomen. Weg met Maud
Wilde het eigenlijk nog 5x posten.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Moet je dat nou in elke topic en in elke pagina 10x posten
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wilde het eigenlijk nog 5x posten.
Nope, die JK is veels te populair bij het publiek.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:37 schreef marciemarcs het volgende:
denk dat JK en Maud op de bank zitten en dat het finito is voor JK
en moet jij nou elke pagina irma de hemel inprijzen?!?quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
was het maar zon feestquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:37 schreef marciemarcs het volgende:
denk dat JK en Maud op de bank zitten en dat het finito is voor JK
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:31 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Van mij Boris.
Ja ofcourse, net als iedereen hier die dat doen voor zijn favorietquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:38 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
en moet jij nou elke pagina irma de hemel inprijzen?!?
mja zit wat in maar ik wordt iig doodmoe van al die domme 'populaire' woordjes die hij er telkens ingooit.."ja ff lekker chillen op de beach"quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, die JK is veels te populair bij het publiek.
laat andere mensen dan ook hun gang gaan, en sommigen lekker de grond in boren!quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ofcourse, net als iedereen hier die dat doen voor zijn favoriet
Het was een reactie op dezelfde zin 10tallen keer gepost...quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
laat andere mensen dan ook hun gang gaan, en sommigen lekker de grond in boren!
Ik heb deze Idols niet gezien, maar in vorige optredens vond ik Irma kwa stem toch duidelijk telkens de beste.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was een reactie op dezelfde zin 10tallen keer gepost...
Gjeeez...man..
eindelijk realistisch!quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:41 schreef Dizer het volgende:
IK denk dat JK en Irma op de stoel komen, en helaas voor Irma
Uiteraard, waardeloos was het weer.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:41 schreef marciemarcs het volgende:
ben het met je eens tom_tom- maar toch moet JK eruit! (zul je het wel met me eens zijn)
Irma zong vandaag blijkbaar heel slecht, welk nummer zong ze?quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:41 schreef Dizer het volgende:
IK denk dat JK en Irma op de stoel komen, en helaas voor Irma
Inderdaad, sowieso die hele te populaire houding van hem.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:39 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
mja zit wat in maar ik wordt iig doodmoe van al die domme 'populaire' woordjes die hij er telkens ingooit.."ja ff lekker chillen op de beach"![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:43 schreef marciemarcs het volgende:
mja ik had het er net nog over met iemand.. die irma is echt lelijk
Bijna net zo lelijk als Maud en Marlies. Maar die laatste 2 spannen wel de kroon. Geen beauties (meer) in Idols dit jaar.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:43 schreef marciemarcs het volgende:
mja ik had het er net nog over met iemand.. die irma is echt lelijk
Dat ben ik naar mijn mening de hele tijd. Irma is naar mijn MENING (en dat mag ik hebben) de beste, maar zij heeft niet zo veel fans.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:42 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
eindelijk realistisch!
Ach, Nederlanders hebben geen smaak.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:44 schreef Dizer het volgende:
maar zij heeft niet zo veel fans.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:43 schreef Morwen het volgende:
Het kan mij niet schelen wie er op de krukken komen als Maud er maar uit vliegt.![]()
bleh die kijkt me toch chaggerijnig, maakt in mijn ogen behoorlijk lompe opmerkingen en heeft geen voorgevelquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]. Nee joh!
Oh mij heeft ze, maar blijkbaar zong ze vandaag slecht en 1x slecht zingen kan cruciaal zijn. Nummerkeuze kan dat ook zijn, WELK NUMMER ZONG ZE? voor de 2e keer.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat ben ik naar mijn mening de hele tijd. Irma is naar mijn MENING (en dat mag ik hebben) de beste, maar zij heeft niet zo veel fans.
Heb het net ff bekeken maar dat valt best wel mee hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het was een reactie op dezelfde zin 10tallen keer gepost...
Gjeeez...man..
Waren die er wel dan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bijna net zo lelijk als Maud en Marlies. Maar die laatste 2 spannen wel de kroon. Geen beauties (meer) in Idols dit jaar.
Ja, maar daar kotse heel NL op, en die moest persé weg van julliequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:46 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Waren die er wel dan?![]()
Irma op de laatste plaatsquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:44 schreef BVO het volgende:
Top 5 van vanavond:
1. Marlies, twee keer het beste als je het mij vraagt.
2. Boris, ik mag hem nog steeds niet, maar wat deed hij Rock your Body goed zeg!.
3. Maud, eerste was niet veel, tweede vond ik super. Zag er ook geweldig uit.
4. JK, het eerste nr deed hij goed, tweede was niks bijzonders.
5. Irma, ze was goed hoor, maar dat waren de anderen ook.
Hoeveel schuift dat?quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:46 schreef Lamb het volgende:
Wie wilt er even 5 keer voor mij op Irma stemmen aangezien ik vanaf hier niet kan stemmen?
Uhmmmmmm???quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:43 schreef floor-sinas het volgende:
xantie en bhfh mogen opzouten![]()
Alicequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:46 schreef Quickie_Bat het volgende:
[..]
Waren die er wel dan?![]()
My God!! Als het _daar_ om zou moeten gaan!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:45 schreef marciemarcs het volgende:
[..]
en heeft geen voorgevel
WOW! die beide goals zijn lekker ingeschoten..quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:46 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]![]()
Co
Ik heb wel gestemd hoorquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Irma op de laatste plaats [afbeelding]
Nou dan stem je niet en ligt je lievelingetje er straks uit. Whatever.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoeveel schuift dat?.
Idd.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
WOW! die beide goals zijn lekker ingeschoten..
Pedoquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:47 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Ja, maar daar kotse heel NL op, en die moest persé weg van jullie
Ik als Zwollenaar ben blij met deze tip!quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb het net ff bekeken maar dat valt best wel mee hoor.![]()
Oei! Zwolle nu op de tv..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Irma in de bigband-ronde en een tevreden meisje hierquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoeveel schuift dat?.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:47 schreef Remzz het volgende:
Mijn ding kunnen doen![]()
Wat een verschikkelijk mode woord is dat toch.
heb je weer beltegoed danquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga straks ook weer op Irma stemmen. Like, duh.
Maar toch, ik denk dat ik Maud het beste vond vanavond.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:47 schreef Fusion het volgende:
[..]
Alice
De tweede ronde vond ik haar ook steengoed, al was het alleen maar om hoe ze eruit zagquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga straks ook weer op Irma stemmen. Like, duh.
Maar toch, ik denk dat ik Maud het beste vond vanavond.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik als Zwollenaar ben blij met deze tip!En Volendam verlorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
Nope. Ik bel wel op kosten van paps en mams.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:49 schreef marciemarcs het volgende:
heb je weer beltegoed dan![]()
Ik heb ook gestemd op Irma. Maar nog geen berichtje terug. Dus ik wacht ff met m'n 2equote:Op zaterdag 10 april 2004 22:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb wel gestemd hoor.
En een keer op Maud.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik als Zwollenaar ben blij met deze tip!Congratz man! prima overwinning met een paar fouten van de doelman van AZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Co![]()
Bellen is handiger en nog goedkoper ook geloof ikquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb ook gestemd op Irma. Maar nog geen berichtje terug. Dus ik wacht ff met m'n 2e
Mijn top 5 + redenatie is exact hetzelfdequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:44 schreef BVO het volgende:
Top 5 van vanavond:
1. Marlies, twee keer het beste als je het mij vraagt.
2. Boris, ik mag hem nog steeds niet, maar wat deed hij Rock your Body goed zeg!.
3. Maud, eerste was niet veel, tweede vond ik super. Zag er ook geweldig uit.
4. JK, het eerste nr deed hij goed, tweede was niks bijzonders.
5. Irma, ze was goed hoor, maar dat waren de anderen ook.
Whahaha ja jij ook want Ajax gaat dus echt wel winnen hequote:Op zaterdag 10 april 2004 22:51 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Hans, alvast gecondoleerd voor morgenKom je ook naar de Kuip?
Ik vind het echt raar dat SMS'en 20 cent duurder is dan bellen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:51 schreef BVO het volgende:
Bellen is handiger en nog goedkoper ook geloof ik.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whahaha ja jij ook want Ajax gaat dus echt wel winnen he![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:50 schreef mat_herben het volgende:
[..]
En Volendam verloren
Nou mij maakt het niet uit, ik sms niet én ik bel niet... ik heb vertrouwen in mijn favorietenquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het echt raar dat SMS'en 20 cent duurder is dan bellen.
Ik bel wel een keer voor d'r.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:54 schreef Lamb het volgende:
Zo. Nog meer mensen die Irma de Big Band-ronde willen zien doen?
en in tegenstelling tot mij wel kunnen bellen? (:
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:54 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Ik bel wel een keer voor d'r.
Maar ook omdat ik JK eruit wil hebben.
Da's vrij logisch, alle naieve pubertjes vinden het 'cool' en 'vet' om te SMS-en, brengt dus meer geld in het laatje, vooral omdat ze je waarschijnlijk ook nog 3 SMS-jes terugsturen a raison de 0,50 per stuk, 't is gewoon één grote rip-off en ik lach me altijd een breuk aan alle figuren die daar intrappen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
stem dan maar op Maudquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:54 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Denk aan Big Band, Marc! Denk aan hoe Irma daar kan schitteren en spetteren!quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:55 schreef marciemarcs het volgende:
aangezien Irma vorige week zo goed zong mag ze van mij nog een weekje blijven. Jk daarentegen heeft mij nog nooit overtuigd
moet waarschijnlijk meer van afgestaan worden aan telecom aanbieder... denk ik dan....quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:54 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Geweldig! Swingend! Jaren '40/'50 enzo!quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:55 schreef Dizer het volgende:
WAT IS NOU BIGBAND
w00t!quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Geweldig! Swingend! Jaren '40/'50 enzo!
hij zingt idd verdacht veel "makkelijke" liedjes... (en verbergt dat met een geinig dansje...)quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze zeiden me iets te subtiel tegen JK dat hij vocaal niet zo sterk is.
Super ja! Boris kan dat!quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Geweldig! Swingend! Jaren '40/'50 enzo!
al 2 keer gestemtquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:59 schreef Lamb het volgende:
Mensen, 1 stem per persoon voor Irma is natuurlijk niet genoeg he ;p
he Svennie, dacht dat jij Maud-fan was??? dit is toch nr. van Irma??quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:57 schreef Svensational het volgende:
dan bel ik nog wel een keertje
09090301
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |