tsja, dat gebeurt nou eenmaal als je hem op low zet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:33 schreef veldmuis het volgende:
Wat een ubergeil spel, enige jammere is dat sinds ik de grafische settings op "low" heb gezet, het water opeens vaag is, is daar een oplossing voor behalve alles weer omhoog te gooien?
Er zit zeg maar op het wateroppervlak een soort donker iets waar je niet doorheen kan kijken...
Dit lijkt meer een bug?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:34 schreef capibar het volgende:
[..]
tsja, dat gebeurt nou eenmaal als je hem op low zet.
je kan niet verwachten dat alles hetzelfde blijft.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 @ 15:33 schreef Verbal
Ik heb het echt met bruut geweld gedaan... in het trappenhuis met een rocket launcher, en die andere met zo'n M4... korte salvo's goed gericht. En een deur openen en hun gegrom horen wilde mij ook nog wel eens een granaat laten gooien.
V.
Nee dat ben je niet...quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ben eindelijk langs die mofo's. Ik ben nu wel benieuwd naar hun "iets" grotere broertjes
Het enthousiasme straalt ervanafquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:48 schreef Duiveltja het volgende:
o
als het echt een bug is denk ik dat meerdere mensen dit wel hebben gemerkt, en dit aan de ontwikkelaar hebben gemeld.quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:05 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dit lijkt meer een bug?.
mijn avatar wat doe jequote:Op zondag 11 april 2004 01:18 schreef PDOA het volgende:
Ik heb ook alles op low staan, maar het water is bij mij gewoon mooi doorzichtig hoor. Je ziet alleen het aanspoelende water niet meer nu, das wel jammer.
Verandering van spijs doet eten, zeg maar.quote:Op zondag 11 april 2004 16:31 schreef kareltje_de_grote het volgende:
wel een erg moeilijk spel, ik ben nog niet eens tot de grot gekomen. Is het de bedoeling om als een rambo ernaar toe te rennen of meer te spelen allį splinter cell?
dat krijg je, als ze van games tegenwoordig een haastklus moeten makenquote:Op zondag 11 april 2004 16:47 schreef Willaaam het volgende:
Ik vind de graphics best lelijk
Of het de fout van mijn pc is weet ik niet, maar het spel lijdt aan zware problemen:
1. De ongelofelijke afhakking van textures. Kijk eens naar de grond onder je, je ziet gewoon 3 grenzen van waar er textures worden gekapt, lelijk.
2. Het spontaan wegvallen van geluid, wat een unieke feature is van FarCry, nog nooit eerder meegemaakt. (ze geven het wel eerlijk toe in de readme dat er veel bugs i.v.m. geluid inzitten)
3. Sinds patch 1.1 krijg ik bij het level training op het moment dat ik voor de eerste keer naar buiten loop een hoop vlakken op m'n scherm. (video op high). Als ik mijn video op very high zet gaan de kleuren en de rest ook nog eens krankjorem doen.
Hier heb ik geen last van indoors of op andere plaatsen.
4. Zodra de framerate onder de 30-40 schiet begint je muis te laggen. Dat ze deze fout hedendaags nog niet gefixt hebben vind ik wel erg slordig.
Nee, Farcry is nog niet af. Daarnaast wel lof voor het geluid als het wel werkt, de AI en de gameplay, die zijn werkelijk geniaal.
Alleen jammer dat je zo je high-end systeem niet kunt gebruiken tot wat ie waard is....
Spoilersquote:Op zondag 11 april 2004 16:33 schreef Darkinforcer het volgende:
Uitgespeeld.. zucht
Laatste stukje was wel moeilijk toen je doyle moest vinden![]()
Ik denk het... het unieke van FarCry is dat het sinds Patch 1.1 achteruit is gegaanquote:Op zondag 11 april 2004 16:58 schreef capibar het volgende:
[..]
dat krijg je, als ze van games tegenwoordig een haastklus moeten maken![]()
dan krijg je een erg buggy game, en dat wordt pas opgelost in de volgende 10 updates, waar je ook weer een half jaar op moet wachten.
Ehhh, ik hoor het net van jou...quote:Op maandag 12 april 2004 07:59 schreef Timen het volgende:
Far Cry the Movie?
http://www.imdb.com/title/tt0400426/
Wie weet er meer van?
misschien door een domeinnaam kaperquote:Op maandag 12 april 2004 08:08 schreef Timen het volgende:
Domeinnaam Farcry-themovie.com is ook al geregistreerd... Volgens mij gaat het er dus wel aankomen!
Je kunt je vrij goed verstoppen maar op de radar kan de andere speler zien waar geluid zoals gunshots vandaan komt en als je op iemand richt kan die persoon de schittering van je wapen in de zon zien.quote:Op zondag 11 april 2004 22:24 schreef LtMSchaffer het volgende:
hoe zit het in deze game met het verstoppen/tigeren...? is daar goed aan gedacht en kun je je super onopvallend verbergen voor de tegenstander?
Probeer het eens op iets hoger dan "easy"quote:Op dinsdag 13 april 2004 11:00 schreef Gtr28 het volgende:
Hey...
Ik wou wat zeggen over far cry ik heb far cry nu al 1 week thuis liggen en heb hem al uitgespeeld. Ik had er ook wel iets meer van verwacht. Tegenwoordig gaat het allemaal om de graphics dat is het enige wat farcry bekent heeft gemaakt 'de graphics engine'.![]()
Als ik kon ruilen en me gel terug kon krijgen had ik het gedaan en had ik gewacht op s.t.a.l.k.e.r. wat me een beter spel lijkt.......tenminste ik hoop het.............
Of zet de God-mode uitquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Probeer het eens op iets hoger dan "easy"
Nee, natuurlijk niet. AI heeft niks te maken met de gameplay, hmm?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:27 schreef Gtr28 het volgende:
Ben nu bezig op hard, maar daar gaat het niet om. Far cry is gewoon zwaar gepromoot om de graphics engine en niet om de gameplay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox Live: Anormius
Waar baseer je het op dat ik het geen uitdaging vondquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. AI heeft niks te maken met de gameplay, hmm?
En een spel uitspelen op easy en dan zeggen dat het geen uitdaging was... wuss
V.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:11 schreef Mister_T het volgende:
Heb hem ook maar eens even gehaald, zeer strakke gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:11 schreef Mister_T het volgende:
Heb hem ook maar eens even gehaald, zeer strakke gameYep gemuteerde aapjes en later kom je de anabolen versie van die aapjes tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep gemuteerde aapjes en later kom je de anabolen versie van die aapjes tegen
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Yep gemuteerde aapjes en later kom je de anabolen versie van die aapjes tegen
Uit de OPquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:44 schreef flappiewappie het volgende:
kan je deze game ook op 16bits spelen? bij mij staat er alleen 32en het loopt al niet zo lekker
32-bit lijkt mij een given...quote:Minimale systeemeisen
CPU: 1 GHz CPU
Geheugen: 256 MB RAM
Videokaart: Geforce 4 MX, Geforce 3 of hoger
Schijfruimte: 582MB (voor de demo)
DirectX 9.0b moet geinstalleerd zijn
ForceWare drivers 53.03 moet geinstalleerd zijn voor nVIDIA kaarten
Catalyst drivers 3.9 moet geinstalleerd zijn voor ATI kaarten
Aanbevolen systeemeisen
CPU: 2 GHz CPU
Geheugen: 512 MB RAM
DirectX 9.0b moet geinstalleerd zijn
ForceWare drivers 53.03 moet geinstalleerd zijn voor nVIDIA kaarten
Catalyst drivers 3.9 moet geinstalleerd zijn voor ATI kaarten
ik bedoel dus de color depth?quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:06 schreef Skull-splitter het volgende:
16 bit is ook pas 4 jaar passé...
hooguit blontquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:26 schreef flappiewappie het volgende:
[..]
ik bedoel dus de color depth?
of ben ik nou heel dom![]()
Met DT, dan kan het niet fout zijnquote:Op vrijdag 16 april 2004 02:16 schreef Uiteraard het volgende:
[..]
hooguit blont![]()
Als je vanaf je tweede savepoint op dat level naar beneden bent gegaan kom je in een kamer met twee deuren. Via de rechterdeur kom je uit op een platform met daartegenover een man achter een gatlinggun. Als je die afknalt en op je huidige platform rechtsaf gaat aan het eind kom je in een kamer met powerups (je moet wel de nodige lui afknallen die op de diverse plekken in de ruimte met die platforms).quote:Op zaterdag 17 april 2004 20:24 schreef Sorella het volgende:
En ik zit nu in de bunker (level 7)moet naar de helicopterdek toe hoe kom ik daar in hemelsnaam ??
Ben op een punt aangeland met water en 3 platformen waarvan 1 met een ladder in het water en 1 met een kapot hek waar je in het water kan springen. die heb ik dus gehad maar hoe kom ik op dat derde platform ?? Ik loop nu alleen maar rondjes, heb de aapjes en de mensjes afgeknald, de radar geeft niet aan welke kant ik op moet, dus uit nood maar een walktrough op gezocht maar die gaat niet verder als level 6.
Daar heb je die FarCry vision voor.quote:Op zondag 18 april 2004 02:29 schreef DaFan het volgende:
Man kutspel. Ik schrik me de hele tijd het leplazarus van die kutbeesten (ergens in lvl Temple ver ver weg). Redelijk donker, spannende muziek....hoor je wat voetstappen.. BAM! Ineens zo'n unit in je gezicht...heerlijk.
Vooral in het donker, lichten uit, geluid hard
I know, maar het gevaar zit vooral om de hoekquote:Op maandag 19 april 2004 12:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daar heb je die FarCry vision voor.
Zit standaard onder toets "T". Met dit geval kun je warmte zien en dat is heel handig om in donkere/rokerige ruimtes beesten of mensen te onderscheiden
Ik vind het verder een super vet spel
Vrij realistisch en gedetaileerd
En wat voor PC heeft u?quote:Op maandag 19 april 2004 12:43 schreef neggix het volgende:
Eindelijk dit weekend weer wat tijd gehad om te gamenBen nu bij Bunker, maat fcking hell, 3 keer zelfde stuk en 3 keer weer doodgeschrokken
(Bij dat dooie monster op die tafel). Verder staan nu alles op High/Very high en speel het op 1024
Werkt perfect
Alles soms wel irritant van die monsters. Had wel ietsje mooier gemogen van mij
Granaat of zo'n ding dat ontploft met fel licht.quote:Op maandag 19 april 2004 13:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
I know, maar het gevaar zit vooral om de hoek
Ben nu al verder, in Swamp. Leuk level![]()
quote:Op maandag 19 april 2004 13:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Granaat of zo'n ding dat ontploft met fel licht.
Het gave van het spel is dat het echt werkt!!!AI
P4.2,8/512/r9800pro Dus valt opzich mee. En Fps loopt uit van heeel soms 20, tot 70. gemiddeld altijd wel zo'n 40/50quote:Op maandag 19 april 2004 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wat voor PC heeft u?
Precies, elke keer gebeurt er iets anders als je opnieuw laad!quote:Op maandag 19 april 2004 13:33 schreef DaFan het volgende:
[..]heel erg cool idd
'
Ook cool dat ze elke keer op een andere plek staan...ga je een keer dood, denkje, he, die staan daarMaarnee
![]()
Was inderdaad verschrikkelijk.quote:Op maandag 19 april 2004 20:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben nu bij steam
Ik moet nu die night-vision goggles gaan zoeken, maar het kamp waarin dat pokkeding ligt is bezaait met ventjes lijkt het. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Die rocketlauncher+steiger had ik al met de boot schoongeveegd.quote:Op maandag 19 april 2004 21:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Was inderdaad verschrikkelijk.
Heb je nog een snipergun of een rocket launcher?
Wat ik heb gedaan: vanaf de lijken bij de zaklamp in het bos bij de eerste aapjes zoveel mogelijk links gehouden. Kom je een heuvel tegen bij het strand met een machinegeweer. Vanaf daar de boel gescout met mijn verrekijker en een aantal types van afstand afgeknald. Let op man met rochetlauncher op verderop gelegen heuvel. Vanaf dat punt beetje rechts het bos in geslopen en wat types afgeknald.
Toen het rustig was weer richting strand. Aan waterkant heuvel op geslopen waar die rocketlauncherfiguur was (liggend) tot ik over de rand naar de steiger kon kijken. Vanaf daar met een rocketlauncher (die ik nog had) in een keer de steiger leeggemaaid.
Op mijn buik verder de heuvel op geslopen en iedereen afgeknald die mijn kant op kwam.
Toen was het kamp vrijwel leeg en ben ik er vrij soepel doorheen gegaan.
Dit is een level met heeeeel veel sluipwerk.
V.
Heb je geen handleidingquote:Op dinsdag 20 april 2004 08:43 schreef Sorella het volgende:
welke toets heb je nodig om die night goggles te kunnen gebruiken ??
Ik heb op alle toetsen gedrukt maar er gebeurt niets ??
Of is die vision je night goggles ??
Wat voor comp heb je staan dan???quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:51 schreef Duiveltja het volgende:
Mijn vidkaart trekt het wel alleen heb ik maar 512mb intern ik denk dat het met 1024 veel beter loopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
Amd 2400xpquote:Op dinsdag 20 april 2004 18:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Wat voor comp heb je staan dan???
Die van mij:
3.06Ghz
1024mb DDR Dual Channel
Radeon 9800 pro 128mb
Loopt perfect
Ikke:quote:Op dinsdag 20 april 2004 18:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Amd 2400xp
512 intern
Geforce FX 5900 128mb
Handleiding heb ik wel maar eigenlijk kijk ik daar nooit inquote:Op dinsdag 20 april 2004 09:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Heb je geen handleiding
En ja Cryovision IS de nachtkijker.
V.
no-cd crack?quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:59 schreef Verbal het volgende:
GRETVERRRRSEHOEREZOOI![]()
Laat ik net mijn play-disk van FC uit mijn pollen kletteren, en ja hoor... vette kras...
Hij doet het nog wel, maar er moet niet veel meer gebeuren...
Kun je zo'n kras wegwerken met iets?
V.
...is een idee, maar stel dat ik dat ding ooit wil herinstalleren om de een of andere reden en mijn drive pakt hem niet meer. Dan wil ik wel een werkende cd-hebben.quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:09 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
no-cd crack?
Je proc is ook niet echt een krachtpatser, tenminste als je hem niet bruut overklokt!quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:32 schreef daNpy het volgende:
Die catacomben zijn idd eng ja... daarom staat er die hele uitleg met dat slagveld
Ben nu bij de river, da is weer een vette missie
Mijn systeem specs:
ASUS A7N8X DeLuxe (nForce2 chipset);
AMD Athlon XP2500+;
2x256Mb 400Mhz Kingston DDR (DualChannel);
ATi Radeon 9600Pro 128Mb;
120Gb Western Digital S-ATA 8Mb cache.
Nog draait ie niet helemaal soepel, je hebt echt een 9800 ofzo nodig
Bij ea games kan je voor 5 euro een nieuwe kopen (moet je wel je cd en boekje opsturen) misschien heeft activision ook zoiets ???quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
...is een idee, maar stel dat ik dat ding ooit wil herinstalleren om de een of andere reden en mijn drive pakt hem niet meer. Dan wil ik wel een werkende cd-hebben.
V.
als je met val moet samen werken, en je hebt geen zin om iets te doen, moet je snel naar die wacht toren rennen, daar gaan liggen, iedereen komt naar je toe, val knalt ze af, en zij kan niet dood kreeg ik zo het vermoedenquote:Op dinsdag 20 april 2004 23:21 schreef daNpy het volgende:
Als je de river-missie uitspeelt krijg je Val in haar bikini onder een waterval te zien![]()
Ik speelde net trouwens een stukje 2x, ineens lag er een omgevallen boom?
En Val knippert met haar ogen tijdens het spel (moet nu met haar samenwerken)
rennenquote:Op woensdag 21 april 2004 20:20 schreef daNpy het volgende:
Fuck, bijna onmogelijke missie
Je wordt in een bos vol met die apen gedropt, met een geweer en 10 kogels
je moet door het water rennen en zoveel mogelijk onder water blijven. Die gast in het begin kun je ook voorbij rennen. Op een gegeven moment kom je bij een heli met 2 miniguns en dan lukt het welquote:Fuck, bijna onmogelijke missie
Je wordt in een bos vol met die apen gedropt, met een geweer en 10 kogels
Juig maar niet te vraag er komt een nog veel moeilijker stuk aanquote:Op donderdag 22 april 2004 23:07 schreef daNpy het volgende:
Zo ben er doorheen, meteen weer een leveltje verder
UITGESPEELD!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 22 april 2004 23:39 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Juig maar niet te vraag er komt een nog veel moeilijker stuk aan![]()
Tip:quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:37 schreef neggix het volgende:
Arg, ben nu bij dat level na steam, dat je over die platte brug moet![]()
Wat achterlijk veel ventjes aan het eind van steam bij dat fort
Tot zover was het. rechts, midden, dootquote:Op vrijdag 23 april 2004 09:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Tip:
flanken. Eerst rechts, dan links.
V.
Holy fok... Ik heb al moeite met het begin...quote:Op vrijdag 23 april 2004 00:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
UITGESPEELD!!!!!!!!!!
Het laatste wordt inderdaad steeds moeilijker![]()
AMD 1600 vergelijken met P3quote:Op vrijdag 23 april 2004 19:28 schreef Sorella het volgende:
ati rage is dat te vergelijken met een geforce 2 64 mb kaart ??
Mijn zoon speelt het op een amd 1600 thunderbird (vergelijkbaar met p3 dacht) met de geforce 2 kaart, wel alles op low maar hij draait wel lekker (misschien op med. ook nog maar geen zin om het uit te proberen)
Ati Rage draait eerder op een voodoo2 snelheidquote:Op vrijdag 23 april 2004 19:28 schreef Sorella het volgende:
ati rage is dat te vergelijken met een geforce 2 64 mb kaart ??
Mijn zoon speelt het op een amd 1600 thunderbird (vergelijkbaar met p3 dacht) met de geforce 2 kaart, wel alles op low maar hij draait wel lekker (misschien op med. ook nog maar geen zin om het uit te proberen)
wow serieus? ik krijg binnenkoort soortgelijk systeem (heb 768 zonder dual channel en een 2600+)quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:32 schreef daNpy het volgende:
Die catacomben zijn idd eng ja... daarom staat er die hele uitleg met dat slagveld
Ben nu bij de river, da is weer een vette missie
Mijn systeem specs:
ASUS A7N8X DeLuxe (nForce2 chipset);
AMD Athlon XP2500+;
2x256Mb 400Mhz Kingston DDR (DualChannel);
ATi Radeon 9600Pro 128Mb;
120Gb Western Digital S-ATA 8Mb cache.
Nog draait ie niet helemaal soepel, je hebt echt een 9800 ofzo nodig
Ik snap je vraag niet?quote:Op zondag 25 april 2004 12:09 schreef Sorella het volgende:
Hoeveel regulators zijn er eigenlijk, zit nu in dat level
stomme ai met hun rocketlaunchers
4 torens als je dat bedoeldquote:Op zondag 25 april 2004 12:09 schreef Sorella het volgende:
Uhm..branden met clonecd?quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:10 schreef Verbal het volgende:
[..]
...is een idee, maar stel dat ik dat ding ooit wil herinstalleren om de een of andere reden en mijn drive pakt hem niet meer. Dan wil ik wel een werkende cd-hebben.
V.
Dat vond ik ook wel erg jammerquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:27 schreef Mister_T het volgende:
Ben net de eerste gemuteerde aapjes tegengekomen, zonden van het spel zeg
je word er zelf ook eenquote:Op zondag 25 april 2004 18:34 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel erg jammer.
Te laatquote:Op zondag 25 april 2004 17:33 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Uhm..branden met clonecd?
Mietjuuhhhh!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 april 2004 22:39 schreef Sorella het volgende:
okay ik ga een cheat zoeken om dat level dus over te slaan
Als je het hier al zo moeilijk hebt, kun je het beter opgeven...quote:Op zondag 25 april 2004 22:39 schreef Sorella het volgende:
okay ik ga een cheat zoeken om dat level dus over te slaan
Hmm op welke moeilijkheidsgraad speel je het dan?quote:Op zondag 25 april 2004 12:09 schreef Sorella het volgende:
Speel alles op medium details, 1024x768.quote:Op zondag 25 april 2004 00:45 schreef Markster het volgende:
[..]
wow serieus? ik krijg binnenkoort soortgelijk systeem (heb 768 zonder dual channel en een 2600+)
Is die 9600 met 600mhz (bga) geheugen ? want die krijg ik namelijk, en op wat speel je? (high, low?)
Ik wil dit spel wel lekker kunnen draaien
Er is nog geeneen mod beschikbaar voor download, volgens mij.quote:Op maandag 26 april 2004 18:47 schreef daNpy het volgende:
Vet, die ga ik ook nog eens spelen
Nu te druk met school
Mooi, anders haal ik dit semester nietquote:Op maandag 26 april 2004 18:58 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Er is nog geeneen mod beschikbaar voor download, volgens mij.
Er is als goed is wel al 1 mod voor te krijgen. Dan heb je eiland vol met schansen en kun je met je buggy daar vanaf crossen. Alleen waar ik hem laatst vandaan wou downloaden gaf hij fout aan.quote:Op maandag 26 april 2004 18:58 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Er is nog geeneen mod beschikbaar voor download, volgens mij.
Flauwquote:Op maandag 26 april 2004 21:18 schreef NiteSpeed het volgende:
Uitgespeeld. Vanaf dat je in de wouden gedropt wordt met cheats.
Flauw?quote:Op maandag 26 april 2004 21:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Flauw
Cheats verneuken heel het spel.
Ah, de Elite-troepen.quote:Op maandag 26 april 2004 22:00 schreef Sorella het volgende:
Heb het bijna gehaald heb die steamdingen aangezet en ben nu bij een ruimte waar de "ME"staat.
ZONDER CHEAT
Was geen rocketlauncer maar zo'n granaatwerper op statief.
Op easy speel ik hem en dat kost me al moeite
Ben meer een ren en schiet maar om je heen als een sluip speler
Zelfs ķk ben daar zonder cheats doorheen gekomen, je moet een beetje inzicht hebben en het een paar keer proberen.quote:Op maandag 26 april 2004 21:34 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Flauw?
Sommige spellen zijn niet leuk meer, omdat de laatste levels opeens zwaar te moeilijk zijn.
Ja, een beetje pittig mag best, maar tot die helicopter dropping was het allemaal vrij makkelijk.
Speel ik vanaf level één met cheats, en probeer ik het niet eens, dan zeg ik dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 26 april 2004 22:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zelfs ķk ben daar zonder cheats doorheen gekomen, je moet een beetje inzicht hebben en het een paar keer proberen.
Als je toch cheat, waarom speel je dan
Ik zit nou in fucking Rebellion en het is verdorie geen cakewalk... en dat is mooiquote:Op maandag 26 april 2004 22:54 schreef daNpy het volgende:
Ik geef toe dat de laatste levels echt moeilijk zijn... Maar niet té moeilijk om naar cheats te grijpen m.i.
De beste weet ik niet, maar zeker wel de mooiste!quote:Op dinsdag 27 april 2004 01:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Far cry is echt een ziek goed spel, sterker nog, ik durf te geweren dat het de beste fps ever is, en ik heb er toch al wel een paar gezien...
Op het hoofd schieten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:44 schreef Manweth het volgende:
Jezus, zit in rebellion. Heb nog 30 kogels voor mijn mp5
en die grote raketschietende beesten zijn niet af te maken
Ik heb hetzelfde, die dingen kosten veel te veel ammo. Ik heb wel gemerkt dat ze eerder aan een kogelregen bezwijken dan aan een aantal granaten.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:44 schreef Manweth het volgende:
Jezus, zit in rebellion. Heb nog 30 kogels voor mijn mp5
en die grote raketschietende beesten zijn niet af te maken
Ik heb net ontdekt dat die grote dingen niet tegen water kunnen.quote:Op dinsdag 27 april 2004 09:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, die dingen kosten veel te veel ammo. Ik heb wel gemerkt dat ze eerder aan een kogelregen bezwijken dan aan een aantal granaten.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij zijn die beesten zo goed als immuun voor explosies. Ik heb ook heel lang gedacht dat als je die beesten in dat groene ronde ding op hun borst schiet dat ze dan sneller dood gaan, maar headshots werken nog altijd het beste. Ik heb meestal iets van 40 kogels nodig met de SAW, maar dit scheelt volgens mij per moeilijkheidsgraadquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, die dingen kosten veel te veel ammo. Ik heb wel gemerkt dat ze eerder aan een kogelregen bezwijken dan aan een aantal granaten.
V.
Als ik de sniper nog had... maar die heb ik wegens leeg geditched toen ik de Regulator in ging en nu heb ik zo'n machinegeweer met scope en granaatwerper.quote:Op dinsdag 27 april 2004 10:45 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Gebruik de sniper en richt op het hoofd je hebt ze dan veel sneller dood.
ff doorzetten nog, als je bij het eind komt ligt er ammo genoeg van dode soldatenquote:Op dinsdag 27 april 2004 11:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als ik de sniper nog had... maar die heb ik wegens leeg geditched toen ik de Regulator in ging en nu heb ik zo'n machinegeweer met scope en granaatwerper.
Ik miste mijn snipergeweertje al...![]()
V.
Dat was inderdaad vrij memorabelquote:Op dinsdag 27 april 2004 09:29 schreef DaFan het volgende:
Uitgespeeld.
Niet te doen dat laatste stuk
Ik zou ook lekker in het zonnetje gaan zitten, als ik jou was...quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:47 schreef Manweth het volgende:
Omdat ik mijn hart langer wil houden ben ik maar even gestopt
Moet de hele middag nog, me ma is jarig en visite komt zoquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zou ook lekker in het zonnetje gaan zitten, als ik jou was...
V.
Ik speel eigenlijk nooit meer dan een uur achter elkaar omdat ik anders helemaal doorflip...quote:Op dinsdag 27 april 2004 13:47 schreef Manweth het volgende:
Omdat ik mijn hart langer wil houden ben ik maar even gestopt
Zoeken is irritantquote:Op dinsdag 27 april 2004 14:43 schreef Sorella het volgende:
Okee ben de regulator voorbij en moet nu naar buiten toe om val te zoeken.
Hoe kom ik in hemlesnaam die pijp waar stoom uitkomt voorbij (praktisch in het begin van het level)
Healt is zo goed als vol en dat oranje is ook vol.
Dacht ga via de ventilatie maar dan kom ik op een eerder punt uit.
Ook met shift erbij red ik het niet
Laat maar andere ventilatie gevonden
Zeer herkenbaar jaquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik speel eigenlijk nooit meer dan een uur achter elkaar omdat ik anders helemaal doorflip...![]()
Maar het is wel de vetste shooter ever!![]()
Die is leuk, de eerste gewoon even snel met 10 Jackhammer + 1 magazijn m4/g36/O1CW doodmaken, de 2e kun je dan steeds ontlopen door rondjes te lopen, easyquote:Op dinsdag 27 april 2004 17:44 schreef Manweth het volgende:
Nou moet je eens een paar levels verder komen
ik begin nu in zo'n lift
zitten meteen 2 van die rocketlauncher-aan-de-arm-mutants
je kunt rennen wat je wilt maar dood willen ze niet.
Hmm. heb alleen geen jackhammer meer.quote:Op dinsdag 27 april 2004 18:00 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Die is leuk, de eerste gewoon even snel met 10 Jackhammer + 1 magazijn m4/g36/O1CW doodmaken, de 2e kun je dan steeds ontlopen door rondjes te lopen, easy
Ergens ligt ook nog wat health/armor/ammo
quote:Op woensdag 28 april 2004 09:38 schreef Sorella het volgende:
Denk, ga eens een keer MP doen zit ik nog geen 1 min. op een server wordt ik gekickt door punkbuster, mag je al niet eens meer met een pistooltje op iemand schieten
En nee ik gebruik geen cheats.
Ik kwam niet verder bij die pier. Werkelijk iedereen uitgemoord, hele pier 20x heen en weer gelopen. Maar er kwam niemand mij ophalenquote:Op woensdag 28 april 2004 11:44 schreef BMWM3 het volgende:
Ik schaam me echt..
Kom niet verder in Deel I, Part II, als je met zo'n Jeep moet vluchten
![]()
![]()
Je moet punkbuster eerst updaten, dit kan door pbweb op www.evenbalance.com te downloaden en dat progje dan te runnen in de pb folder.quote:Op woensdag 28 april 2004 10:30 schreef Sorella het volgende:
Waarom denk je dat ik hem gekocht heb![]()
Niet alleen voor de Sp maar ook om legaal op mijn medemens te mogen knallen
waarschijnlijk ligt er een ventje in 't water (door de explosie in 't water gegooid). Die doen niets, zie je amper, maar moeten wel dood.... Check dat anders effe?quote:Op woensdag 28 april 2004 11:47 schreef Wytze het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder bij die pier. Werkelijk iedereen uitgemoord, hele pier 20x heen en weer gelopen. Maar er kwam niemand mij ophalenZelfs nog lekker gezwommen, but I stayed all alone
Inderdaad, je kunt het aan je stealth meter zien, als die nog omhoog staat is er nog iemand alivequote:Op woensdag 28 april 2004 16:45 schreef serano het volgende:
[..]
waarschijnlijk ligt er een ventje in 't water (door de explosie in 't water gegooid). Die doen niets, zie je amper, maar moeten wel dood.... Check dat anders effe?
de gedachte in dat level is: "Gang houden", dus niet stoppen, almaar doorbeuken met je 4x4quote:Op woensdag 28 april 2004 18:18 schreef neggix het volgende:
Jezus. Rebbelion kom ik gewoon niet voorbijTis ook een beetje zwaar voor me pc merk ik wel, dit level
Veel te veel van die prutapenEn zodra ik bij die Mortar ben, word gelijk een offensief op me geopend
![]()
duhude, tis een spel hequote:Op woensdag 28 april 2004 18:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
de gedachte in dat level is: "Gang houden", dus niet stoppen, almaar doorbeuken met je 4x4
fuck kills, gewoon doorrijden, als je eens een veilig plekje vind kun je wel even stoppen om alle mut-apen die je achterna hobbelen af te schieten, maar daarna gewoon weer planken
Zag bij mij laatst ook 2 rare dingen in het water. Wat ga ik dan doen, ik pak sniper en zoom in, verrek. moest wel lachen. 2 van die ventjes die rond huppelden. toen maar allebei headshot gegevenquote:Op woensdag 28 april 2004 17:27 schreef Duiveltja het volgende:
Die ventjes in het water zitten soms als skippy op en neer te springen. Best wel een lollig gezicht
Zonde van je kogels.quote:Op woensdag 28 april 2004 21:28 schreef Deviant1 het volgende:
[..]
Zag bij mij laatst ook 2 rare dingen in het water. Wat ga ik dan doen, ik pak sniper en zoom in, verrek. moest wel lachen. 2 van die ventjes die rond huppelden. toen maar allebei headshot gegeven![]()
Inderdaad, dat vond ik echt een van de beste maps uit het spelquote:Op donderdag 29 april 2004 00:26 schreef Verbal het volgende:
Zo!!! Ik ben fucking Rebellion door...
Dįt zijn de levels...
V.
Het moet wel een uitdaging blijven, hč?quote:Op donderdag 29 april 2004 16:52 schreef StonedKinG het volgende:
Ik baal zo erg dat ik zo weinig sniper kogels heb... heb er altijd maximaal 10 ofzo..
Dat zijn toch geen screens, eerder artworkquote:Op donderdag 29 april 2004 19:45 schreef jacco het volgende:
ff wat sceens om de boel wat op te vrolijken
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Idd, ik dacht al, wat klopt er niet...quote:Op donderdag 29 april 2004 22:10 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen screens, eerder artwork
Yep daar wordt een mens vrolijk vanquote:Op donderdag 29 april 2004 19:45 schreef jacco het volgende:
ff wat sceens om de boel wat op te vrolijken
Ik vermoed iets van gemuteerde types. Lopende band enzo.quote:Op donderdag 29 april 2004 22:18 schreef Sorella het volgende:
wat hangt er nu aan die haken ??
Er zijn er in totaal zo'n 20, that's all i sayquote:Op vrijdag 30 april 2004 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben nu bij control welke missies kan ik allemaal nog verwachten?
Je kunt hierna onder andere Rebellion verwachten. Als je dacht dat Control een kluif is... wait 'till you get therequote:Op vrijdag 30 april 2004 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben nu bij control welke missies kan ik allemaal nog verwachten?
Ik heb hem al, dus nee.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:03 schreef Frenkie1961 het volgende:
Iemand intresse in een LEGALE cd rom versie van Far Cry ? cheap ! kontakt me.
waarom, als ik mag vragen?quote:Op zaterdag 1 mei 2004 09:03 schreef Frenkie1961 het volgende:
Iemand intresse in een LEGALE cd rom versie van Far Cry ? cheap ! kontakt me.
Nou... betwijfel het hoor... met een 9600 PROquote:Op zondag 2 mei 2004 19:27 schreef Markster het volgende:
heb inmiddels een 9600pro en een nieuw moederbord (nforce2 en 8x AGP) besteld.
Nu moet ik hem toch wel mooi kunnen spelen
hou op hoor, prima kaart.quote:Op zondag 2 mei 2004 21:43 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nou... betwijfel het hoor... met een 9600 PRO
Een deel van de schrikeffecten is wel te verminderen door veelvuldig (kort) gebruik te maken van je night vision.quote:Op zondag 2 mei 2004 09:04 schreef Sorella het volgende:
Ik ben er mee gestopt voorlopig, krijg elke keer een hartverzakking bij dat rebellion level
Ik heb een shooter gekocht en geen horror game
Ja. Je wilde een FPS, en nou heb je één van de aller- allerbeste te pakken en zou je stoppenquote:Op zondag 2 mei 2004 23:52 schreef Sorella het volgende:
Het is wel een ontzettend goede game
Precies. Wat ik altijd doe is voor ik mij op een donker stuk waag effe rondkijken met de nightvision of de kijker. Soms de kijker mčt de nightvision.quote:Zal de nightvision morgen eens proberen
Pit met trigendsquote:Op maandag 3 mei 2004 02:05 schreef Frasier het volgende:
Echt geweldig spel. Totdat je bij dat laatste level in die pit met al die Trigends komt![]()
![]()
Als je op zo'n manier een spel moeilijk moet maken![]()
Taktiek heeft geen zin. Er vol op los schieten heeft geen zin. Het hangt puur af van geluk.
Ik heb 't wel weer gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd niet te doen. Ik heb het met cheats gedaan omdat ik niet verwacht wordt dat dit het einde kon zijn. Superzwak.
quote:Op maandag 3 mei 2004 20:43 schreef DaFan het volgende:Het viel wel mee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd niet te doen. Ik heb het met cheats gedaan omdat ik niet verwacht wordt dat dit het einde kon zijn. Superzwak.
Eerst die jumpers snipen, dan komen die rocket dudes aanschurken. Eerst aanpakken met sniperrifle/O1CW van veraf, als ze dichbij zijn, die portable-jeep-turret, 25 rounds in het hoofd en hoppa, plat. Als je ze non stop in hun hoofd schiet kunnen ze ook niet schieten.
Het viel me eigenlijk wel tegen
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
Je moet eerst ook nog elke cd apart met je huissleutel bekrassen, dan erop stampen en erop urineren. Voor het beste effect ze ook nog eventjes in brand steken. Dan werken je cheats gegarandeerdquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:10 schreef Chris_Redfield het volgende:
Die cheats kan je die zo in het scherm typen als je op ~ drukt? Of moet je meer dingen doen voordat ze werken?
Flikker op als je niks zinnigs te melden hebt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je moet eerst ook nog elke cd apart met je huissleutel bekrassen, dan erop stampen en erop urineren. Voor het beste effect ze ook nog eventjes in brand steken. Dan werken je cheats gegarandeerd
Want kijk, wat doe je nou met cheats? Je verneukt wat je koopt
Goed, je rent dus naar voren, *boem* schip begint te zinken. Helicopter komt er aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:42 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Flikker op als je niks zinnigs te melden hebt.Ik ben die klote helicopter bij die vrachtboot meer dan beu
dus wil ik ff een cheat gebruiken om dat ding naar de eeuwige jachtvelden te helpen.
Dus, wie weet het wel?
Ja, ik heb dat 2 į 3 keer gehad. Geluid helemaal verneukt, spel opnieuw opgestart en het is weg. Erg vaag, klein software foutje denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Steeds als ik het een tijdje aan het spelen ben begint het geluid bij mij te kraken, als ik dan het spel opnieuw opstart is het weer weg. Iemand die hetzelfde probleem heeft?
Ja, dat was even denkenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:42 schreef StonedKinG het volgende:
Ik zit nu in cooler maar vat er geen ruk van![]()
Heb de eerste paar onzichtbare mutanten gekilld, ben toen door zon soort glazen cylinder naar beneden een verdieping lager gegaan, nog 2 van die creeps afgeknald, en alles zit dicht aan deuren maar heb geen acces card ? En is ook nergens te vinden? Zeer wazig..
Het gat viel me pas op toen ik uit pure frustratie overal granaten begon heen te gooienquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:58 schreef StonedKinG het volgende:
Ik had hem ook inmiddels gevondenWat een zoeken zeg ...
Zou hiervoor geen update te vinden zijn, want het klinkt echt heel erg verneukt!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat 2 į 3 keer gehad. Geluid helemaal verneukt, spel opnieuw opgestart en het is weg. Erg vaag, klein software foutje denk ik.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:53 schreef Chris_Redfield het volgende:
Fuckin' klote helicopter.(voor de 73ste keer)
Mwa, zo vervelend is het niet hoor. Gewoon een klein foutje, misschien een tegenstrijdigheid tussen de geluidskaart en het spel.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:20 schreef Dezz het volgende:
[..]
Zou hiervoor geen update te vinden zijn, want het klinkt echt heel erg verneukt!
Je cheat iig nietquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:53 schreef Chris_Redfield het volgende:
Fuckin' klote helicopter.(voor de 73ste keer)
Zit hier met XP 2400 512 mb ram en 9600 XT, speel in 1024 alles op zn hoogst maar FSAA etc uit. Draait soepel. Zorg wel ff daj kazaa antivirus en alle geheugeneters uit hebt staan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:12 schreef Markster het volgende:
9600pro besteld, nu nog deze game regelen
op een 9600pro wil die toch wel lekker?
Ik hoef niet perse FSAA en AF op de hoogste instellingen.
Ik had er op Veteran 8 nodig.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:53 schreef Chris_Redfield het volgende:
Hoeveel raketen moet ik raak schieten? Ik ben ook al naar die half gezonken vissersboot gezwommen om me daar achter te verschuilen, maar dat hielp ook al niks.
met mijn ATI Radeon 9800 Pro heb ik er eigenlijk nooit last mee gehad. Altijd gewoon fijn alles op very high (textures op high) gespeeld op een resolutie van 1024x768quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:52 schreef Dezz het volgende:
Een tip voor mensen met een ATI videokaart, je moet je kaart onderclocken (NIET overclocken dus)
Dan kun je het spel in een veel hogere resolutie spelen, ik heb dit zelf ook gedaan en het spel loopt nu als een tierelier
Hier een uitleg hoe je dit dan moet doen:
Eerst moet je de nieuwe Omega Drivers downloaden, http://www.omegacorner.com, zorg er wel voor dat je al wel de ATI Cataclyst 4.4 drivers hebt! http://www.ati.com/support/driver.html
Als je dit hebt gedaan open dan RadLinker (te vinden onder het configuratiescherm -> beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd). Hier kun je je kaart onderclocken, ongeveer 20%, klik dan op set en start dan Far Cry.
Nu zou je een aanmerkelijk verschil in performance moeten zien
Dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:52 schreef Dezz het volgende:
Een tip voor mensen met een ATI videokaart, je moet je kaart onderclocken (NIET overclocken dus)
Dan kun je het spel in een veel hogere resolutie spelen, ik heb dit zelf ook gedaan en het spel loopt nu als een tierelier
Hier een uitleg hoe je dit dan moet doen:
Eerst moet je de nieuwe Omega Drivers downloaden, http://www.omegacorner.com, zorg er wel voor dat je al wel de ATI Cataclyst 4.4 drivers hebt! http://www.ati.com/support/driver.html
Als je dit hebt gedaan open dan RadLinker (te vinden onder het configuratiescherm -> beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd). Hier kun je je kaart onderclocken, ongeveer 20%, klik dan op set en start dan Far Cry.
Nu zou je een aanmerkelijk verschil in performance moeten zien
Oh nee, dit komt van het officiėle Far Cry forum en een hoop mensen hebben dit al gedaan (waaronder ik) en het werkt wel degelijkquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op
Mmmmmm, dat ga ik dan nog maar eens proberen. Ik ben wel al naar die half gezonken vissersboot gezommen maar dat was ook al geen succes.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:11 schreef qui-gon71 het volgende:
Je moet ook na het planten van die bom, van de boot af springen, en naar het land zwemmen. Daar heb je 1 boom staan en daar kan je achter schuilen als ie schiet. Dan kan je hem rustig ombrengen
En als je dan een ander spel wilt spelen kan je 'm weer omhoog clocken. Zo blijf je aan de gang. En het is natuurlijk wel erg onlogisch, een spel draait sneller op lagere clock-snelheidquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:25 schreef Dezz het volgende:
[..]
Oh nee, dit komt van het officiėle Far Cry forum en een hoop mensen hebben dit al gedaan (waaronder ik) en het werkt wel degelijk
Dat stukje heb ik ook iets van 10 keer over gedaan. Op een gegeven moment ben je dan dat vol laten lopen van die cooler wel zatquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:32 schreef StonedKinG het volgende:
Ik heb net de boel onderwater gezet in cooler![]()
Alleen jammer dat ik niet op die rocket pipo verdacht was als je door die tunnel heen bent![]()
*load save game*
Jah inderdaad, sommige savepoints zitten echt zwaar stupide geplaatst, ik bedoel, save dan als je in de tunnel bent, net zoals een paar points terug, save'd ie voor je een lift ingaat. Nou, als ik in het echt al die keren naar beneden was gelift, kreeg ik de rekening van de Nuon als pakketpost thuisbezord.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik ook iets van 10 keer over gedaan. Op een gegeven moment ben je dan dat vol laten lopen van die cooler wel zat
Lopen is best te doen in het level.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:49 schreef Sorella het volgende:
Ik ga het traject wel lopen
p.s. zit nog steeds in rebellion derde save ( al 4 dagen)
Druk op F1 voor de rally viewquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:49 schreef Sorella het volgende:
*(&%$$# die klote auto reageert of te snel of te traag, het stuur draait nooit de kant op die ik wil, die beesten zie je telaat aankomen en dan doet dat kanon op het dak het weer niet, ik stort te water, in ravijnen, hobbel van heuvels af, knal meer tegen bomen als dat ik op de weg zit, ik zie de helft van de weg niet omdat de motorkap van de auto in de weg zit als je omhoog of omlaag gaat.
Wat een klote spel
Ik ga het traject wel lopen
p.s. zit nog steeds in rebellion derde save ( al 4 dagen)
Dat hebben we hier allemaal al ondervonden jaquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:53 schreef Sorella het volgende:
Ik geef het op
Dit spel is niet goed voor de rikketik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |