Je moet eerst ook nog elke cd apart met je huissleutel bekrassen, dan erop stampen en erop urineren. Voor het beste effect ze ook nog eventjes in brand steken. Dan werken je cheats gegarandeerdquote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:10 schreef Chris_Redfield het volgende:
Die cheats kan je die zo in het scherm typen als je op ~ drukt? Of moet je meer dingen doen voordat ze werken?
Flikker op als je niks zinnigs te melden hebt.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 10:40 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Je moet eerst ook nog elke cd apart met je huissleutel bekrassen, dan erop stampen en erop urineren. Voor het beste effect ze ook nog eventjes in brand steken. Dan werken je cheats gegarandeerd
Want kijk, wat doe je nou met cheats? Je verneukt wat je koopt
Goed, je rent dus naar voren, *boem* schip begint te zinken. Helicopter komt er aan.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 11:42 schreef Chris_Redfield het volgende:
[..]
Flikker op als je niks zinnigs te melden hebt.Ik ben die klote helicopter bij die vrachtboot meer dan beu
dus wil ik ff een cheat gebruiken om dat ding naar de eeuwige jachtvelden te helpen.
Dus, wie weet het wel?
Ja, ik heb dat 2 á 3 keer gehad. Geluid helemaal verneukt, spel opnieuw opgestart en het is weg. Erg vaag, klein software foutje denk ik.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Steeds als ik het een tijdje aan het spelen ben begint het geluid bij mij te kraken, als ik dan het spel opnieuw opstart is het weer weg. Iemand die hetzelfde probleem heeft?
Ja, dat was even denkenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:42 schreef StonedKinG het volgende:
Ik zit nu in cooler maar vat er geen ruk van![]()
Heb de eerste paar onzichtbare mutanten gekilld, ben toen door zon soort glazen cylinder naar beneden een verdieping lager gegaan, nog 2 van die creeps afgeknald, en alles zit dicht aan deuren maar heb geen acces card ? En is ook nergens te vinden? Zeer wazig..
Het gat viel me pas op toen ik uit pure frustratie overal granaten begon heen te gooienquote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:58 schreef StonedKinG het volgende:
Ik had hem ook inmiddels gevondenWat een zoeken zeg ...
Zou hiervoor geen update te vinden zijn, want het klinkt echt heel erg verneukt!quote:Op dinsdag 4 mei 2004 18:38 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat 2 á 3 keer gehad. Geluid helemaal verneukt, spel opnieuw opgestart en het is weg. Erg vaag, klein software foutje denk ik.
quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:53 schreef Chris_Redfield het volgende:
Fuckin' klote helicopter.(voor de 73ste keer)
Mwa, zo vervelend is het niet hoor. Gewoon een klein foutje, misschien een tegenstrijdigheid tussen de geluidskaart en het spel.quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:20 schreef Dezz het volgende:
[..]
Zou hiervoor geen update te vinden zijn, want het klinkt echt heel erg verneukt!
Je cheat iig nietquote:Op woensdag 5 mei 2004 11:53 schreef Chris_Redfield het volgende:
Fuckin' klote helicopter.(voor de 73ste keer)
Zit hier met XP 2400 512 mb ram en 9600 XT, speel in 1024 alles op zn hoogst maar FSAA etc uit. Draait soepel. Zorg wel ff daj kazaa antivirus en alle geheugeneters uit hebt staan.quote:Op woensdag 5 mei 2004 02:12 schreef Markster het volgende:
9600pro besteld, nu nog deze game regelen
op een 9600pro wil die toch wel lekker?
Ik hoef niet perse FSAA en AF op de hoogste instellingen.
Ik had er op Veteran 8 nodig.quote:Op woensdag 5 mei 2004 12:53 schreef Chris_Redfield het volgende:
Hoeveel raketen moet ik raak schieten? Ik ben ook al naar die half gezonken vissersboot gezwommen om me daar achter te verschuilen, maar dat hielp ook al niks.
met mijn ATI Radeon 9800 Pro heb ik er eigenlijk nooit last mee gehad. Altijd gewoon fijn alles op very high (textures op high) gespeeld op een resolutie van 1024x768quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:52 schreef Dezz het volgende:
Een tip voor mensen met een ATI videokaart, je moet je kaart onderclocken (NIET overclocken dus)
Dan kun je het spel in een veel hogere resolutie spelen, ik heb dit zelf ook gedaan en het spel loopt nu als een tierelier
Hier een uitleg hoe je dit dan moet doen:
Eerst moet je de nieuwe Omega Drivers downloaden, http://www.omegacorner.com, zorg er wel voor dat je al wel de ATI Cataclyst 4.4 drivers hebt! http://www.ati.com/support/driver.html
Als je dit hebt gedaan open dan RadLinker (te vinden onder het configuratiescherm -> beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd). Hier kun je je kaart onderclocken, ongeveer 20%, klik dan op set en start dan Far Cry.
Nu zou je een aanmerkelijk verschil in performance moeten zien
Dat slaat natuurlijk nergens opquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:52 schreef Dezz het volgende:
Een tip voor mensen met een ATI videokaart, je moet je kaart onderclocken (NIET overclocken dus)
Dan kun je het spel in een veel hogere resolutie spelen, ik heb dit zelf ook gedaan en het spel loopt nu als een tierelier
Hier een uitleg hoe je dit dan moet doen:
Eerst moet je de nieuwe Omega Drivers downloaden, http://www.omegacorner.com, zorg er wel voor dat je al wel de ATI Cataclyst 4.4 drivers hebt! http://www.ati.com/support/driver.html
Als je dit hebt gedaan open dan RadLinker (te vinden onder het configuratiescherm -> beeldscherm -> instellingen -> geavanceerd). Hier kun je je kaart onderclocken, ongeveer 20%, klik dan op set en start dan Far Cry.
Nu zou je een aanmerkelijk verschil in performance moeten zien
Oh nee, dit komt van het officiële Far Cry forum en een hoop mensen hebben dit al gedaan (waaronder ik) en het werkt wel degelijkquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op
Mmmmmm, dat ga ik dan nog maar eens proberen. Ik ben wel al naar die half gezonken vissersboot gezommen maar dat was ook al geen succes.quote:Op woensdag 5 mei 2004 16:11 schreef qui-gon71 het volgende:
Je moet ook na het planten van die bom, van de boot af springen, en naar het land zwemmen. Daar heb je 1 boom staan en daar kan je achter schuilen als ie schiet. Dan kan je hem rustig ombrengen
En als je dan een ander spel wilt spelen kan je 'm weer omhoog clocken. Zo blijf je aan de gang. En het is natuurlijk wel erg onlogisch, een spel draait sneller op lagere clock-snelheidquote:Op woensdag 5 mei 2004 14:25 schreef Dezz het volgende:
[..]
Oh nee, dit komt van het officiële Far Cry forum en een hoop mensen hebben dit al gedaan (waaronder ik) en het werkt wel degelijk
Dat stukje heb ik ook iets van 10 keer over gedaan. Op een gegeven moment ben je dan dat vol laten lopen van die cooler wel zatquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:32 schreef StonedKinG het volgende:
Ik heb net de boel onderwater gezet in cooler![]()
Alleen jammer dat ik niet op die rocket pipo verdacht was als je door die tunnel heen bent![]()
*load save game*
Jah inderdaad, sommige savepoints zitten echt zwaar stupide geplaatst, ik bedoel, save dan als je in de tunnel bent, net zoals een paar points terug, save'd ie voor je een lift ingaat. Nou, als ik in het echt al die keren naar beneden was gelift, kreeg ik de rekening van de Nuon als pakketpost thuisbezord.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:33 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik ook iets van 10 keer over gedaan. Op een gegeven moment ben je dan dat vol laten lopen van die cooler wel zat
Lopen is best te doen in het level.quote:Op woensdag 5 mei 2004 19:49 schreef Sorella het volgende:
Ik ga het traject wel lopen
p.s. zit nog steeds in rebellion derde save ( al 4 dagen)
Druk op F1 voor de rally viewquote:Op woensdag 5 mei 2004 19:49 schreef Sorella het volgende:
*(&%$$# die klote auto reageert of te snel of te traag, het stuur draait nooit de kant op die ik wil, die beesten zie je telaat aankomen en dan doet dat kanon op het dak het weer niet, ik stort te water, in ravijnen, hobbel van heuvels af, knal meer tegen bomen als dat ik op de weg zit, ik zie de helft van de weg niet omdat de motorkap van de auto in de weg zit als je omhoog of omlaag gaat.
Wat een klote spel
Ik ga het traject wel lopen
p.s. zit nog steeds in rebellion derde save ( al 4 dagen)
Dat hebben we hier allemaal al ondervonden jaquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:53 schreef Sorella het volgende:
Ik geef het op
Dit spel is niet goed voor de rikketik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |