Is Supernatural van Vic Chesnutt niet ergens op een verzamelaar terecht gekomen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:18 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Live heeft ook geen covers opgenomen.
Hmm,ja.Op een album genaamd "sweet relief".quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:29 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Is Supernatural van Vic Chesnutt niet ergens op een verzamelaar terecht gekomen?
afgezien van dat nummer wat origineel van Beck was dan zekerquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Pink heeft volgens mij ook geen covers opgenomen.
2 studio , 1 live. . = 3 toch?quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:56 schreef ranja het volgende:
[..]
die hebben sowieso nog maar 2 studioalbums toch...
Dat was toch voor haar geschreven?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
afgezien van dat nummer wat origineel van Beck was dan zeker
behalve dat op het livealbum dezelfde nummers staan als op de 2 studialbums...quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:37 schreef Afwezig het volgende:
[..]
2 studio , 1 live. . = 3 toch?
Ennuh mevrouw marmelade dan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Pink heeft volgens mij ook geen covers opgenomen.
Beiden al afgeschoten, voeg daar Cannibal Corpse ook maar aan toe: staat sowieso op de Black Sabbath tribute Eternal Masters met Zero the Hero. En Raging Speedhorn heeft pas 2 studioalbumsquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:28 schreef Afwezig het volgende:
Cannibal Corpse
Dream Theater
Iron Maiden
Raging Speedhorn
Van Dream Theater en Iron Maiden weet ik het niet helemaal zeker.
This Is Where I Belong - The Songs Of Ray Davies & The Kinks (CD/'02 - ?) Waterloo Sunset (Ray Davies with Damon Albarn)quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:53 schreef methodmich het volgende:
Sigur Rós en Blur dus.
Cruachan heeft diverse oude folkliedjes opgenomen.quote:Op zondag 11 april 2004 12:01 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
Ik zou Cruachan noemen, maar die heeft ook covers volgens mij. Spancill Hill en Rocky Road To Dublin zijn ook covers dacht ik. Origineel was van The Dubliners toch?
Leuke link wat dat betreft: http://www.delta.se/~henke/maiden/indeks.htmquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:41 schreef Tokus het volgende:
[..]
Iron Maiden heeft diverse covers, bijna allemaal b-sides overigens.
Blur heeft ook "Substitute" van The Who gecoverdquote:Op zondag 11 april 2004 11:41 schreef MCH het volgende:
Waterloo Sunset (Ray Davies with Damon Albarn)
Vast nog wel meer, kan er alleen niet zo ff opkomen. Alhoewel dit niet helemaal Blur is.
...en Oliver's Army van Elvis Costello. Staat op dit album.quote:Op zondag 11 april 2004 16:04 schreef Baba-O-Riley het volgende:
[..]
Blur heeft ook "Substitute" van The Who gecoverd
Zij heeft Dude Looks Like A Lady van Aeromith gecoverd (tijdens de MTV awards dacht ik).quote:Op zondag 11 april 2004 15:21 schreef methodmich het volgende:
En Shakira?
Dat was op "MTV Icon"quote:Op zondag 11 april 2004 16:52 schreef JedaiNait het volgende:
[..]
Zij heeft Dude Looks Like A Lady van Aeromith gecoverd (tijdens de MTV awards dacht ik).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |