quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:19 schreef blublub het volgende:
jaaaaaaaaaah vrolijk!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mam, waar zijn mn laarzen, mn laarzen, buitenspeleeeeeeeeeeehuuuuuuhuuuuun!!!!!!!!!!
heb je gezopen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:23 schreef Waxxer het volgende:
*die ene met die dingen naar beneden*
ik weet er de code niet van
Maargoed, hahahaha hartelijk zaterdag, hahahaha har! Te! Lijk! Zaterdag! Hahahahaha!!!
Wat gaan jullie doen vandaag??
ok dan, misschien, misschien morgenquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]ja dat was nou ook weer niet echt de bedoeling.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:20 schreef Waxxer het volgende:
Megapool, megagoed!!!!
Haaaaiiiiii!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Falderie, falderaaaaaa, falderahahahahahaha.......
Biefjuuuuhhhhhh!!!!!Kerel!!! Haaaaaaaiiiiii!!!!
Niet zo sip!
En zo'n apparaat is toch maar gewoon een ding![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:25 schreef Waxxer het volgende:
't is een kwestie van geduld
rustig wachten op d'n dag......
*neurie*
Hmmz... Waar heb ik mijn geweer met verdovingspijltjes liggen, die mijn oud-oom gebruikte om Olifanten te verdoven...quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:20 schreef Waxxer het volgende:
Megapool, megagoed!!!!
Haaaaiiiiii!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Falderie, falderaaaaaa, falderahahahahahaha.......
Biefjuuuuhhhhhh!!!!!Kerel!!! Haaaaaaaiiiiii!!!!
Niet zo sip!
En zo'n apparaat is toch maar gewoon een ding![]()
heej, rustig.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:24 schreef blublub het volgende:
[..]
ok dan, misschien, misschien morgen
quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:24 schreef blublub het volgende:
[..]
heb je gezopen?
- O - maar dan zonder spatiesquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:23 schreef Waxxer het volgende:
*die ene met die dingen naar beneden*
ik weet er de code niet van
Maargoed, hahahaha hartelijk zaterdag, hahahaha har! Te! Lijk! Zaterdag! Hahahahaha!!!
Wat gaan jullie doen vandaag??
mag ik desondansk even een bloedtestje bij je doen? of wil je anders gewoon even in mn gezicht ademen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Waarom denken dokters altijd meteen dat je gedronken hebt als je een beetje gek doet![]()
Die van mij doet dan altijd zijn krant naar beneden en kijkt zo:![]()
Maar nee, ik zit hier gevangen tussen vier betonnen muren samen met een vogel, niks op tv en dan word ik onrustig
En ik deed Jos Brink na, de NCRV had een aantal jaren geleden een programma dat heette "Hartelijk..." (en dat kon dan ma di wo do of vr zijn), en Brink presenteerde dat. het is enorm geflopt.
Wil je niet zo spotten met mijn gewicht?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Waar heb ik mijn geweer met verdovingspijltjes liggen, die mijn oud-oom gebruikte om Olifanten te verdoven....
*zoek*
Citoyens, aux armes!quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wil je niet zo spotten met mijn gewicht?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:28 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
- O - maar dan zonder spaties
Vandaag ga ik
slapen
een verhaal neerpennen
de krant uitpluizen op leuke vacatures
tig emails beantwoorden
naar de supermarkt en niet vergeten dat die maandag ook nog dicht is
kind naar de film brengen 15 km verderop
naar een voorstelling van een verhalenverteller
en dan is het laat, dan weer jullie vervelen en weer slapen etc etc
Nou dan gaat een van ons twee plat tegen de grondquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:29 schreef blublub het volgende:
[..]
mag ik desondansk even een bloedtestje bij je doen? of wil je anders gewoon even in mn gezicht ademen?
*buik schudt*quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:31 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Citoyens, aux armes!
*waxxje troostknufeltzonderbijbedoelingen*
Is toch chill, ff cruisen met de Panda?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:35 schreef Idril-2 het volgende:
'twas maar op het 15 km verderop gericht hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn...moet ik je verzorgen??quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:38 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik heb me toch een koppijn
wat, ik????quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou dan gaat een van ons twee plat tegen de grond
nee hoor, tandjes gepoetstdus doe dat laatste maar
en ik heb alleen DubbelFrisss gedronken vanavond
Nijntje!! Daar ben ik mee opgevoedquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:40 schreef Idril-2 het volgende:
* Waxxer lips are sealed, as alwaysje zou beter moeten weten
en 't is een poolootje btw, met nijntje-plaatjescewl en hip hè?
Nou, misschien heb ik wel een heleboel knoflook gegetenquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:43 schreef blublub het volgende:
[..]
wat, ik????
echt niet
Wat moet ik aan????quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:47 schreef Great_Expectations het volgende:
Och heden, Het is volgende week al! [afbeelding]
Hoe wil je dat allemaal gaan realiseren? Om de events omkleden ofzo??quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:49 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Wat moet ik aan????
lunch, winkelen, diner, stappen - dat zijn toch minstens drie outfits![]()
Ik weet niet eens of ik ga.quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:55 schreef Waxxer het volgende:
Ik durf niet meer
dat is zieligquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:53 schreef Great_Expectations het volgende:
D'r is toch ook een keer een Nijntje parodie verschenen? "Nijntje in de puberteit" of zoiets? Waarbij Nijntje merkt dat ze borsten krijgt enzo, en allemaal hitsige konijnenjongetjes achter d'r aankrijgt?.
*check*quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:52 schreef Waxxer het volgende:
Het gaat toch niet waaien??? Qua haar....
Kapper!
Zonnebank!
Maskertjes!
Nieuwe kleren van geleend geld!!!!
Aaaaaahhhh!!! Nog een week!!!!!
Het [Homo Meet] gebod: Gij zult niet terugkrabbelenquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:55 schreef Waxxer het volgende:
Ik durf niet meer
Dat ligt eraan hoeveel posts je per pagina insteltquote:Op zaterdag 10 april 2004 07:58 schreef Dark_Killah het volgende:
Goedemorgen![]()
Bijna FIPO op een nieuwe page
Mogguh, LeBeauverhausenquote:Op zaterdag 10 april 2004 08:52 schreef LeBeau het volgende:
Grappig hoe we op Vrijdag elke keer zo 'vroeg' naar bed gaan allemaal.![]()
Nou ja, grappig... om 8:52 als je net wakker bent wel.
Maar intussen heb je wel vrij, dusquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:06 schreef blublub het volgende:
hm, ik heb gewoon vandaag mn wekker gezet omdat ik dacht dat ik moest werken, belt ze afben ik voor niets vroeg opgestaan
quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mogguh, LeBeauverhausen
ja, met een slaaptekortquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:09 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar intussen heb je wel vrij, dus
Dan duik je nog even, net als Vlarp, je bed inquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:42 schreef blublub het volgende:
ja, met een slaaptekort![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:19 schreef LeBeau het volgende:
![]()
Goedemorgen, CreaBea.
ja misschien doe ik dat zo nog wel, of misschien later op de middag ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan duik je nog even, net als Vlarp, je bed in
Wet van Murphy?quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:15 schreef Jerruh het volgende:
waarom kan ik nooit uitslapen als ik er de tijd voor heb?.
nee, want ik heb weer een uitgebreid lekker ontbijt achter de kiezen wat niet slecht wasquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wet van Murphy?
*weblog weer eens update*
Beavjequote:Op zaterdag 10 april 2004 11:24 schreef beaverhausen het volgende:![]()
helloow
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:25 schreef Jerruh het volgende:
hoi beaverhausen..
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:25 schreef blublub het volgende:
Beavje
mogguhquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]Jerruh
Blubney
Limbeaver!quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:24 schreef beaverhausen het volgende:![]()
helloow
ik was vannochtend vroeg mn bed uit omdat ik moest werken, sta ik onder de douche, hoor ik dat ik niet meer hoef te werkenquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[..]Jerruh
Blubney
Ik moet eerst nog even snel wat boodschappen doen en dan een paar uurtjes werken.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
mogguh.
en wat ga jij vandaag doen?
euhm...jaquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Limbeaver!
Hup terug je bed in jij!quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:35 schreef blublub het volgende:
[..]
ik was vannochtend vroeg mn bed uit omdat ik moest werken, sta ik onder de douche, hoor ik dat ik niet meer hoef te werken
excitingquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog even snel wat boodschappen doen en dan een paar uurtjes werken.
Douchen, kapper, evt. fitness, dan zie ik wel en vanaaf uit. Morgen Pasen bij m'n ouders (free breakfast & dinnerquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:38 schreef Jerruh het volgende:
exciting.
mijn dag is niet veel spannender eigenlijk, ik moet morgen ochtend pas weer werken.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Douchen, kapper, evt. fitness, dan zie ik wel en vanaaf uit. Morgen Pasen bij m'n ouders (free breakfast & dinner), maandag ehm.... naja, dat zie ik dan wel weer.
*toevoeg bij vandaag: boodschappen doen zodat ik maandag te eten heb*
Oe, milkshake...quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:42 schreef Jerruh het volgende:.
ik moet een recensie afmaken voor vandaag, morgen column schrijven, het plangebied van amsterdam heronderzoeken en conclusies trekken en dat is het zo'n beetje. de rest van de dagen ga ik me vertoeven op mijn luie reet met een zelfgemaakte bananenmilkshake!!!.
paraplu + geld + vrouw + kleding in aanbieding = stad!quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:00 schreef blublub het volgende:
hmm, ik moet nog naar de stad. maar tis zo vies weer en ik heb nie zin
quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:58 schreef Jerruh het volgende:
hey beau (die me alsmaar doet denken aan beau van erven dorens. )
Uh uh. Middag, Bartje. Al minuten lang!quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:01 schreef Cybart het volgende:
moguh....
beau bradyquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]Er zijn leukere dingen dan dat. Denk jij es snel aan iets (of iemand) anders!
nouja hier is het nog 12:00quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Uh uh. Middag, Bartje. Al minuten lang!
ik moet een riem terugbrengen die thuis 2x om mn middel bleek te passenquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
paraplu + geld + vrouw + kleding in aanbieding = stad!.
en je hebt overdekte winkelcentra.
of waarvoor moet je naar de stad??
cool! anders wacht je tot donderdag, dan gaan mark en ik utrecht onveilig makenquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:05 schreef blublub het volgende:
[..]
ik moet een riem terugbrengen die thuis 2x om mn middel bleek te passenen ik wil eigenlijk een heel cool nieuw topje voor vanavond
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
beau brady(van DOOL haha)
nee, kan niet, want het is vandaag 2 weken geleden. en ik ga niet weer t risico nemen dat ik m moet houden. dat grapje heb ik al een keer gehad met een jasje van 40E, dat nou gaat liggen wegteren in mn kastquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:05 schreef Jerruh het volgende:
[..]
cool! anders wacht je tot donderdag, dan gaan mark en ik utrecht onveilig maken.
Zo, jij hebt er zin in.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:09 schreef Ang3l het volgende:
Paasweekeeeeeeend!
*poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing poing*
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:09 schreef Ang3l het volgende:
Paasweekeeeeeeend!
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:09 schreef Ang3l het volgende:
Paasweekeeeeeeend!
Egwelquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Zo, jij hebt er zin in.![]()
leuke laarzenquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:23 schreef blublub het volgende:
*zucht* waarom overkomen dit soort dingen mij nou altijd
[afbeelding]
mam mn laarzen, waar zijn mn laarzen??? buitenspeluuuuhuuuuuuuuuhquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
leuke laarzen.
Ja dat was nou ook weer niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:28 schreef blublub het volgende:
[..]
mam mn laarzen, waar zijn mn laarzen??? buitenspeluuuuhuuuuuuuuuh
Schuimfeest? Heh gatver, als ik iets ranzig vind is het dat wel.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Egwel
Vanavond: Propaganda @ Red & Blue / Antwerpen
Morgen: Schuimfeest @ Pecheur / Eindhoven
Overmorgen: Designbeurs @ Klein Theater / Eindhoven
Beav!quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat was nou ook weer niet de bedoeling..
Vlarp!
Ik wil ook weer naar de Red&Blue!quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:31 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Schuimfeest? Heh gatver, als ik iets ranzig vind is het dat wel.De rest klinkt stukken beter!
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ok.... misschien, misschien morgenquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vlarp!
Ik vind het tot nu toe de meest swingende, sexieste tent alivequote:Op zaterdag 10 april 2004 12:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil ook weer naar de Red&Blue!
Blubney snapt m wel.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:32 schreef LeBeau het volgende:
[..]Laat Blubney toch een keertje buitenspelen, gemene meneer Beaverhausen.
jupsquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blubney snapt m wel.
DOOL is overigens een anagram van ODOLquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:03 schreef Jerruh het volgende:
beau brady(van DOOL haha)
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:40 schreef blublub het volgende:
[..]
jups
ik mag best wel buitenspelen hoor
ik lees ook steeds ODOL ipv DOOLquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
DOOL is overigens een anagram van ODOL
of vice versa
Ik vond het wel leuk toen de barmannen juist geen legeruniformpjes aanhaddenquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:37 schreef Ang3l het volgende:
Nee
Aankleding is bij Propaganda wel geinig.Echt een ncheckbalie met je paspoort en zo. Krijg je een visum van een hele strenge mevrouw met bontjas/muts. Barmannen in legeruniformpjes
Waarom is't geen anagram van LOOD?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik lees ook steeds ODOL ipv DOOL
Dan ben je erger dan ik, het viel mij nu pas op...quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:43 schreef beaverhausen het volgende:
ik lees ook steeds ODOL ipv DOOL
Omdat dat niet ook een gangbare afkorting is?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Waarom is't geen anagram van LOOD?
Barmeneren in legeruniformpjes zijnquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:43 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk toen de barmannen juist geen legeruniformpjes aanhadden
Barmeneren in ontblote bovenlijven zijnquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:44 schreef beaverhausen het volgende:
Barmeneren in legeruniformpjes zijn
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G-E gaat ook naar de schuimparty?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:52 schreef Great_Expectations het volgende:
.
.
Ik denk dat G_E naar de R&B gaatquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:53 schreef NathaN het volgende:
[..]
G-E gaat ook naar de schuimparty?
You're in the army now. Who-ohoh you're in the army, now.quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:55 schreef beaverhausen het volgende:
Ik denk dat G_E naar de R&B gaat
quote:Op zaterdag 10 april 2004 staat in Trouw het volgende:
De hel is de grote verliezer. In 1966 was nog een op de drie Nederlanders overtuigd van het bestaan van de plaats waar 'geween is en tandengeknars'. In 1979 deelde een vijfde van de ondervraagden die overtuiging. Nu, een kwarteeuw later, denkt nog maar een op de tien respondenten dat er een hel is. Bij wat er na de dood komt denkt nog maar zes procent aan verrijzenis en opstanding -de fenomenen die horen bij Pasen.
Opvallende uitkomst van het onderzoek is dat een op de vijf gelovigen niet geloven in een leven na de dood.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:57 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb Ron van Idols gezien!!!!
Zie je, hij gaat naar de R&Bquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:58 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]. Waar geween is en tandengeknars.
.
Hij stond direct voor ons in de rij bij de Orangeriequote:Op zaterdag 10 april 2004 12:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat G_E naar de R&B gaat
En in die 15 minuten heb je natuurlijk direct de kans gegrepen om Rob helemaal suf te vesieren en jouw mobiele nummer en MSN adres met viltstift op zijn voorhoofd (in spiegelschrift) te schrijven enzo?quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij stond direct voor ons in de rij bij de Orangerie
We hebben gewoon vet 15 minuten buiten staan wachten!
quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:04 schreef Great_Expectations het volgende:
En in die 15 minuten heb je natuurlijk direct de kans gegrepen om Rob helemaal suf te vesieren en jouw mobiele nummer en MSN adres met viltstift op zijn voorhoofd (in spiegelschrift) te schrijven enzo?.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:02 schreef Great_Expectations het volgende:.
Hoe kan het toch dat jullie - die me niet of nauwelijks in het echt kennen - toch een zo duidelijk beeld hebben van dingen die ik beslist nooit zou doen..
Ik ben bezetquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En in die 15 minuten heb je natuurlijk direct de kans gegrepen om Rob helemaal suf te vesieren en jouw mobiele nummer en MSN adres met viltstift op zijn voorhoofd (in spiegelschrift) te schrijven enzo?.
vlarp!!!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben bezet
UHUHquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
vlarp!!!!
heb je al zin in 24 april?.
Nee, en jaquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:26 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja en dames!
Oehhhhh Vlarp is jke koffertje al ingepakt???? Ga je zomaar in je eentjke zo ver weg!!!!
Ja, heeeeeeeerrrrrrlijk, mmmmmm!quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:58 schreef Waxxer het volgende:
Koffie?
ga ik zo maken:quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:15 schreef Waxxer het volgende:
oooh jeee stressen stressen stressenHoe is het met je bananenmilkshake??
*knuffel*quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:53 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou-hou....
Vandaar weer die suiker erbij?quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:19 schreef Jerruh het volgende:
wat karnemelk en wat suiker!!! hm!!!!!
de karnemelk zorgt ervoor dat het niet te zoet is
Ik moet eens bij z'n moeder informeren wat ie leuk vind...quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:39 schreef Waxxer het volgende:
NouNiet zo doen
Dat wordt vast een wilde weekNeem je een cadeautje voor hem mee?
Oohhhh de befaamde milkshake uit Made! Dus dan hebben we straks Tim & Jerruh's Milkshakesquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ga ik zo maken:
bananen, vanilleijs, wat karnemelk en wat suiker!!! hm!!!!!
de karnemelk zorgt ervoor dat het niet te zoet is en dat het wat romiger wordt!!!
ik maak ze al jaren hehe!
ehm, suiker is een andere zoetigheid dan melk, melk maar het altijd net iets te weeig.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vandaar weer die suiker erbij?
*fris gekapt ben*
ehm, ik ben nie zo'n kookgek, maar ik knutsel wel es wa. zoals een metseltaart, taco's of dergelijke rare dingenquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oohhhh de befaamde milkshake uit Made! Dus dan hebben we straks Tim & Jerruh's MilkshakesMaar das wel een idee! Vaak zijn milkshakes die je zelf maakt behoorlijk ehhh 'melkerig' of juist te zoet
Dus je bent ook al zo'n receptenman, net als Bart?
Nou, of iets dat je zelf bedenktquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet eens bij z'n moeder informeren wat ie leuk vind...
Uhh.. geen ideequote:Op zaterdag 10 april 2004 14:25 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm, ik ben nie zo'n kookgek, maar ik knutsel wel es wa. zoals een metseltaart, taco's of dergelijke rare dingen.
@vlarp: hahaha hoezo? waren er mensen die ik niet wilde zien niet aanwezig?.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:43 schreef Cybart het volgende:
*stiekem zin heb om vanavond thuis te blijven en de tmf awards te gaan kijken*
*stiekem daar geen zin heb*quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:43 schreef Cybart het volgende:
*stiekem zin heb om vanavond thuis te blijven en de tmf awards te gaan kijken*
moet over minder dan 3 uur alweer richting werkquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]!
kom je langs?
he gadverquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
moet over minder dan 3 uur alweer richting werk
tja als je er gratis heen kan...quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:45 schreef NathaN het volgende:
[..]
*stiekem daar geen zin heb*
ik had er heen kunnen gaan, maar ik heb nagenoeg niks met TMF en met de artiesten die op komen treden ook niet echt.
Dus ik ga maar gewoon uit
ben benieuwd naar de kijkcijfers...quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
he gadver
mjwa, ik ga idols kijken! ik ben echt benieuwd wie er uit gaat (JK of Maud)
ik weet het nog net zo nietquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
ben benieuwd naar de kijkcijfers...
denk dat idols vanavond toch nog redelijk moet inleveren
normaal inderdaad nietquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:52 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik weet het nog net zo niet. TMF is nou ook nie echt het kijcijferkanon
.
JK als het aan mij ligt.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
he gadver
mjwa, ik ga idols kijken! ik ben echt benieuwd wie er uit gaat (JK of Maud)
oeh de kerk....quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:54 schreef WAik het volgende:
hmmm wat een wilde plannen allemaal weer voor dit weekend zeg...
kga voor de verandering lekker vroeg naar bed enzo, paar dagen bij ouders![]()
[edit]mijn uitstapje dit weekend is waarschijnlijk naar de kerk morgenochtend![/edit]
Das wel een hele grote berg Belgische acts.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:55 schreef Cybart het volgende:
hey@ waik
jeej ik begin mijn goede zin weer terug te krijgen
dankzij: lasgo, milk inc & sylver - insomnia
whaaa!!! ik had geen spits! in de treinquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
normaal inderdaad niet
maar goed, mijn mening over TMF stond gisteren dan ook al in de Sp!ts
idd, leuke muziekquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:55 schreef Cybart het volgende:
hey@ waik
jeej ik begin mijn goede zin weer terug te krijgen
dankzij: lasgo, milk inc & sylver - insomnia
Valt denk ik wel mee, zo heel goed scoort TMF nooit... het hoogste de afgelopen week was 63000 kijkers. Dus ik denk dat als ze 200.000 kijkers halen, dat al heel veel is. Kopspijkers concurreren ze er ook niet uit...quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:49 schreef Cybart het volgende:
ben benieuwd naar de kijkcijfers...
denk dat idols vanavond toch nog redelijk moet inleveren
jep, zelfs homo's dusquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
oeh de kerk....
komen daar nog mensen tegenwoordig?
welke dan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:55 schreef LeBeau het volgende:
[..]
JK als het aan mij ligt.![]()
Al is het volgens mij weer een bagger thema, als ik zo naar de generale repetitie kijk.
Ruig weekendquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:54 schreef WAik het volgende:
hmmm wat een wilde plannen allemaal weer voor dit weekend zeg...
kga voor de verandering lekker vroeg naar bed enzo, paar dagen bij ouders![]()
[edit]mijn uitstapje dit weekend is waarschijnlijk naar de kerk morgenochtend![/edit]
als kopspijkers weer zo oerslecht is dan wordt dat ook een flop dit seizoen. man, het is echt niets meer vergeleken met vroegerquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
Valt denk ik wel mee, zo heel goed scoort TMF nooit... het hoogste de afgelopen week was 63000 kijkers. Dus ik denk dat als ze 200.000 kijkers halen, dat al heel veel is. Kopspijkers concurreren ze er ook niet uit...
lolquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ruig weekend
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:58 schreef WAik het volgende:
als kopspijkers weer zo oerslecht is dan wordt dat ook een flop dit seizoen. man, het is echt niets meer vergeleken met vroeger
De allochtone factor werkt bij hem sterk mee, denk ik. Die groep spreekt hij enorm aan, dus die steunt hem. Zal op den duur niet genoeg zijn, want kwalitatief stelt hij m.i. vrij weinig voor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:55 schreef LeBeau het volgende:
JK als het aan mij ligt.![]()
jeps... en ik heb hem alleen in de live versiequote:Op zaterdag 10 april 2004 14:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Das wel een hele grote berg Belgische acts.
'T was Party volgens mij. Irma was net bezig, en het was weer up-tempo met dansers enzo.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
welke dan?
waar kan je dat zien?
Het mist de scherpte, maar dat vinden ze wel terug dit seizoen. Qua cabaret is het minder, maar qua rest van het programma is het sterker geworden. En het blijft miljoenen kijkers trekken, dus floppen zal het niet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:58 schreef WAik het volgende:
als kopspijkers weer zo oerslecht is dan wordt dat ook een flop dit seizoen. man, het is echt niets meer vergeleken met vroeger
ja, ik vroeg me dat van de week toen ik de pastoor hier zag lopen af, of dat eigenlijk wel mocht...quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:56 schreef WAik het volgende:
[..]
jep, zelfs homo's dus
Zolang je maar niet aan hem gaat zitten?quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:01 schreef Cybart het volgende:
ja, ik vroeg me dat van de week toen ik de pastoor hier zag lopen af, of dat eigenlijk wel mocht...
Omdat men nog even hoopt op beter.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:00 schreef NathaN het volgende:
En het blijft miljoenen kijkers trekken, dus floppen zal het niet.
mjwa dan hoop ik dat het leuk wordt gebracht, want de discoavond vond ik persoonlijk heel tof! (maud was enorm lekker bezig met dansen toen)!quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:00 schreef LeBeau het volgende:
[..]
'T was Party volgens mij. Irma was net bezig, en het was weer up-tempo met dansers enzo.
http://www.rtl.nl/shows/i(...)l
dat verschilt dus per kerk, en sowieso zijn de meeste homo's te bang/laf/verstandig om het te vertellen zodat mensen hen het ook niet kunnen verbiedenquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, ik vroeg me dat van de week toen ik de pastoor hier zag lopen af, of dat eigenlijk wel mocht...
Als zelfs Bergen Binnen nog vlakbij 1 miljoen kijkers haalt, moet het wel heel erg met een programma wordenquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:02 schreef DennisMoore het volgende:
Omdat men nog even hoopt op beter.
Men bleef ook nog een tijdlang naar Jiskefet kijken....
Inderdaad. Men hoopt op iets beters. Maar ondertussen gebeurt er nog niksquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Omdat men nog even hoopt op beter.
Men bleef ook nog een tijdlang naar Jiskefet kijken....
quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:02 schreef Waxxer het volgende:
Mijn wilde plannen:
-Zometeen met de trein naar pappa, mamma en zusje die er al is
-Morgenvroeg om 8u eieren zoeken in de tuin
-Morgenmiddag paasmandjes maken van riet
-Morgenavond me klemzuipen bij een paasvuur
-Maandagochtend met de auto naar de meubelboulevard
-Twee uur in de file staan
-Voetje voor voetje door de winkel lopen
-Ruzie krijgen met mijn zusje
-Ruzie krijgen met mijn ouders
-Ruzie hebben met iedereen
-Zonder iets te zeggen weer in de auto gaan zitten
-(De hele weg blijft het stil)
-Thuis muziek luisteren terwijl mijn moeder en zusje lezen en mijn vader sport kijkt
-Weer naar Zwolle.
Je wil ook zo'n weekend?quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:05 schreef WAik het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:06 schreef wizarddragon het volgende:
Ow hier ben ik weer.... HALLO IEDEREEN en de restanten
21 cd's rippen is niet leuk
nope, er is hooguit een kans dat ik fight krijg met mijn irribroertje, maar dat ligt natuurlijk ook voor 50% aan mij. maar dat gaat de laatste tijd ook wel goed, hij is aan het uitpuberen en ik wordt verstandigerquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:06 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je wil ook zo'n weekend?
down-loa-denquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:06 schreef wizarddragon het volgende:
Ow hier ben ik weer.... HALLO IEDEREEN en de restanten
21 cd's rippen is niet leuk
Omdat ik geen zin heb om telkens van cd te wisselen op m'n computer.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarom doe je 't dan?
Een radio + 3d's wisselaar rocksquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om telkens van cd te wisselen op m'n computer.
Mwah, geen zin als ik het origineel toch al in huis heb.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:09 schreef WAik het volgende:
[..]
down-loa-den
TV stelt (nog) maar weinig voor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:04 schreef Dark_Killah het volgende:
Inderdaad. Men hoopt op iets beters. Maar ondertussen gebeurt er nog niks![]()
Tsja en kun je de nummers ook op een mp3-speler doen, via je radio met cdwisselaar?quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:12 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Een radio + 3d's wisselaar rocks![]()
Mp3'tje aanklikken is idd véél makkelijker!quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:11 schreef wizarddragon het volgende:
Omdat ik geen zin heb om telkens van cd te wisselen op m'n computer.
Ik geef liever de schuld aan slecht beleidquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
TV stelt (nog) maar weinig voor.
Ik geef graag de schuld aan de commercie.
Omdat de 'managers' de commercie achterna hollen. En willen 'concurreren'.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:15 schreef NathaN het volgende:
Ik geef liever de schuld aan slecht beleid
Mja, maar Amerika is veel groter, veel meer extremen, erg goed en erg slecht.quote:Immers, Amerika is nog commercieler, maar daar komt af en toe nog wel eens iets leuks langs, dat overigens dan zijn weg naar mijn computer vindt, ruim alvorens het de Nederlandse TV bereikt.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja en kun je de nummers ook op een mp3-speler doen, via je radio met cdwisselaar?
Ja, nog zoiets.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:16 schreef wizarddragon het volgende:
Ik ga The Mother Fuckers Awards vandaag gewoon vet negeren.
Ow? Je hebt het huis nu voor jou alleenquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar is iedereen hier!?
er is niemand thuis, en ik heb geen flauw idee waar ze op af zijn!?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
waar is iedereen hier!?
er is niemand thuis, en ik heb geen flauw idee waar ze op af zijn!?
quote:The Mother Fuckers Awards
TMF was leuk voordat MTV het overnam, MTV was leuk voordat TMF opkwam (en MTV dus voor jaren van de buis verdween hiero). Nu wordt ik vooral ziek van TMF, waarbij alles draait om ID's en SMS-en. Dan heeft MTV af en toe nog wel iets leuks tussendoor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, nog zoiets.
TMF en MTV enzo...
'Vroeger' was dat nog leuk.
Nu is 't allemaal hetzelfde, één grote advertorial.
*pruttel*
quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:21 schreef wizarddragon het volgende:
Ow? Je hebt het huis nu voor jou alleen...moet ik langskomen?
wat is commercie?quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
TV stelt (nog) maar weinig voor.
Ik geef graag de schuld aan de commercie.
MTV had buitenlands en cult en arty moeten blijven.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:22 schreef LeBeau het volgende:
TMF was leuk voordat MTV het overnam, MTV was leuk voordat TMF opkwam (en MTV dus voor jaren van de buis verdween hiero). Nu wordt ik vooral ziek van TMF, waarbij alles draait om ID's en SMS-en. Dan heeft MTV af en toe nog wel iets leuks tussendoor.
Centjes verdienen door op safe te spelen met meer van hetzelfde.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:23 schreef Jerruh het volgende:
wat is commercie?.
Ik kijk dan ook naar niets met Nederlandse VJ's. Alles wat ik (sporadisch) kijk op MTV komt volgens mij uit de VS (Newlyweds, The Fabulous Life Of..., dat soort dingen). En over Nederlandse VJ's gesproken... Sylvie, Jeroen en Mental Theo komen mij echt m'n nek uit, walgelijke lui.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:26 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
MTV had buitenlands en cult en arty moeten blijven.
Oprotten met die NL VJ's.
[afbeelding]
Als ik zeg dat ik commercie niks vind, maar wel naar Idols kijk, ben ik dan niet erg hypocriet bezig? Ik check alleen maar ff hoor, verder geef ik er niks om.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Centjes verdienen door op safe te spelen met meer van hetzelfde.
easy easy nie zo'n boze smiliequote:Op zaterdag 10 april 2004 15:27 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Centjes verdienen door op safe te spelen met meer van hetzelfde.
Dat vind ik nou nog geeneens zo erg.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:31 schreef DennisMoore het volgende:
Oja, en dan nog zoiets.
Allemaal dingen op MTV die niets met muziek te maken hebben.
Ophoepelen!
Richting de commercie he?quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:32 schreef Jerruh het volgende:
easy easy nie zo'n boze smilie.
Wie is Magnus? En issie knap?quote:mjwa, save spelen is sowieso kut. misschien is Magnus iets voor jou.
kom maar langsquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:21 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow? Je hebt het huis nu voor jou alleen...moet ik langskomen?
hahahaquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:34 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Richting de commercie he?
[..]
Wie is Magnus? En issie knap?
hoe laat kun je hier zijn?quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Eigenlijk niet...het was een geintje joh.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
hoe laat kun je hier zijn?
welzeker.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:06 schreef DennisMoore het volgende:
Bach is toch eigenlijk véél beter dan Tori Amos.
Toegegeven, ook bij Bach kun je wel 's in slaap vallen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
welzeker.
Hoi!quote:Goedemiddag trouwens
cocktease.quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:37 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Eigenlijk niet...het was een geintje joh.
Ah, onze vaste *clown* is ook weer van de partij.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
cocktease.
![]()
Hoi hoiquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:07 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
welzeker.
Goedemiddag trouwens
maar wél met mooie-dromengarantiequote:Op zaterdag 10 april 2004 16:08 schreef DennisMoore het volgende:
Toegegeven, ook bij Bach kun je wel 's in slaap vallen..
Meer dan je kunt zeggen van de Megapool. Zó!quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:09 schreef ikbengeweldig het volgende:
maar wél met mooie-dromengarantie
Ik zie het verband niet helemaal, ben je gedupeerd geworden?quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Meer dan je kunt zeggen van de Megapool. Zó!
Nee. Het is mijn empathisch (on)vermogen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:17 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik zie het verband niet helemaal, ben je gedupeerd geworden?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee. Het is mijn empathisch (on)vermogen..
Heerlijk, zo'n klinisch Brandenburgs concertje..
Speelt het je weer op?quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:20 schreef DennisMoore het volgende:
Nee. Het is mijn empathisch (on)vermogen..
heb je je bezeerd?quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:23 schreef Jerruh het volgende:
ik zie genoeg verband, alleen moet er nog achterkomen of het ertussen zit of omheen gewikkeld.
mijn linkerhelf zit te dwarsbomen en roept voor yahtzeequote:Op zaterdag 10 april 2004 16:26 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
heb je je bezeerd?
*lurk*quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:27 schreef DennisMoore het volgende:
Is 'nijptang' trouwens Engels voor 'knijptang'?
volgens mij is het hoogduits.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:27 schreef DennisMoore het volgende:
Is 'nijptang' trouwens Engels voor 'knijptang'?
Niet. Je klikte.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:31 schreef Coolboy het volgende:
*lurk*
Hij's van mij! Zelf gekocht bij Euroland.quote:W'rom wordt mijn 'nijptang' hier gebruikt JP!?![]()
Doe 's voor?quote:Jij moettum usen Muts
Dus? Daarná lurk ik dan toch eerst?quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:34 schreef DennisMoore het volgende:
Niet. Je klikte.
Mannelijk hoor.quote:Hij's van mij! Zelf gekocht bij Euroland.
Breng 's langs?quote:Doe 's voor?.
Zuid-Afrikaansquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:32 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
volgens mij is het hoogduits.
Not even your definitions are straight!quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:35 schreef Coolboy het volgende:
Dus? Daarná lurk ik dan toch eerst?
You know me.quote:Mannelijk hoor.
Op de fiets zekers...quote:Breng maar langs?![]()
Wat jij wil..quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:38 schreef DennisMoore het volgende:
Not even your definitions are straight!.
Wat jij wil..quote:You know me..
Wat jij wil..quote:Op de fiets zekers....
Jij vindt het allemaal wel best he?quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:43 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Wat jij wil..
[..]
Wat jij wil..
[..]
Wat jij wil..
You can't always get what you want.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:43 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Wat jij wil..
[..]
Wat jij wil..
[..]
Wat jij wil..
Ik kan me niet snel druk maken neequote:Op zaterdag 10 april 2004 16:44 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Jij vindt het allemaal wel best he?
Hijs dan je broek maar op.quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:50 schreef Jerruh het volgende:
*klaar*
Bezorghoer? Achterop zo'n brommertje in zo'n vierkante box?quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
hoerrrrrr
kom je eerst even afknijpen?quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hijs dan je broek maar op.
Wat jij wil..quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:56 schreef Coolboy het volgende:
Bezorghoer? Achterop zo'n brommertje in zo'n vierkante box?
Onvoors(t/p)elbaar..quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat jij wil..
jij?quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:20 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Sowwy?
coolquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja....
Hoi Jerruhquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
cool.
hoi coolboy.
.
zoiets jaquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:27 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Ik bekend?
Bij?
Vlarp?
Jou?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:31 schreef xman het volgende:
* Vlarp heeft last van griep!![]()
Hoi trouwens![]()
Jij ook al ziek??quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:35 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Beterschap!
Beterschap ookquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:31 schreef xman het volgende:
* Coolboy heeft last van griep!![]()
Hoi trouwens![]()
Ohw, ah, okquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zoiets ja.
Neuh.. verkouden wel... maar da's omdat ik gisteren slim dacht te zijn door m'n jas in de auto te laten liggen bij de Orangerie. En toen dachten we even heel snel daarheen te lopen en snel naar binnen te gaan. Toen moesten we alleen nog een kwartier in de rij staan voor we binnen warenquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:37 schreef xman het volgende:
[..]
Jij ook al ziek??
Ja bedankt!
Oeh het is ook verraderlijk weer! Ene keer lekker lentezonnetje, paar uur later regen en koud!quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh.. verkouden wel... maar da's omdat ik gisteren slim dacht te zijn door m'n jas in de auto te laten liggen bij de Orangerie. En toen dachten we even heel snel daarheen te lopen en snel naar binnen te gaan. Toen moesten we alleen nog een kwartier in de rij staan voor we binnen waren.
Ben net strompelend naar de supermarkt geweest. Heb maar een heleboel ziekenvoedsel gehaald/quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:45 schreef Jerruh het volgende:
nou, ik ga vreten!.
En toen kreeg iedereen hongerquote:Op zaterdag 10 april 2004 17:48 schreef xman het volgende:
[..]
Ben net strompelend naar de supermarkt geweest. Heb maar een heleboel ziekenvoedsel gehaald/
De wraps waren in de aanbieding en bapao ook dus lekker makkelijk in de magnetron. |
Kant en klare kippensoep en veel pizza's.meegenomen. Veel sap. Ja kom de weekend wel door geloof ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |