Eric Brady is idd wel lekker jaquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:20 schreef LeBeau het volgende:
Die WD zit natuurlijk weer te kwijlen om Eric Brady! Y
Ik ook wel, maar ik verwaarloos geen topics.
haha, dan moet je mij inhuren!quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:21 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Eric Brady is idd wel lekker ja![]()
Ik heb echt last van een overdosis hormonen die ik maar niet kwijt kan volgens mij![]()
Join the club. Dat zal wel door de lente komen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:21 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik heb echt last van een overdosis hormonen die ik maar niet kwijt kan volgens mij![]()
Spring is in the air.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:21 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jaaaa dan gaan we samen knuffelenquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:22 schreef blublub het volgende:
[..]
haha, dan moet je mij inhuren!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:23 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Join the club. Dat zal wel door de lente komen.![]()
Ik heb weer zin in een room make-over bij Oprah, met Nate Berkus.
omdat je op mij lijktquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:22 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom stel ik het boodschappen doen de hele middag uit zodat als ik dan uiteindelijk ga het stervensdruk is?
Jah! Da vroeg ik me ook af toen ik naar de AH in het dorp ging! Zal wel door Goede Vrijdag komen dat ik onderweg verschillende keren zin had om een of andere domme automobilist te kruizigen omdat ze stom aan het kutten waren.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:22 schreef beaverhausen het volgende:
Waarom stel ik het boodschappen doen de hele middag uit zodat als ik dan uiteindelijk ga het stervensdruk is?
Owquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:24 schreef blublub het volgende:
[..]
omdat je op mij lijkt
euh jah, dat kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:23 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Jaaaa dan gaan we samen knuffelenen eventueel andere dingen
ik ben olympisch wereldkampioene uitstellenquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow
Gelukkig is het maar een minuutje lopen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:24 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Jah! Da vroeg ik me ook af toen ik naar de AH in het dorp ging! Zal wel door Goede Vrijdag komen dat ik onderweg verschillende keren zin had om een of andere domme automobilist te kruizigen omdat ze stom aan het kutten waren.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:25 schreef blublub het volgende:
[..]
euh jah, dat kan ook natuurlijk![]()
wat ik bedoelde was, op de school waar ik voorlichting heb gegeven hadden ze ons ingehuurd omdat die kids een beetje veel last hadden van hun hormonen![]()
Gelukkig zijn ze lekker vlot bij onze AH.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar een minuutje lopen.
Maar 20 minuten in de rij staan bij de kassa.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Niet de waarheid vertellen dommie, gewoon gaan voor het verhaal waarmee je een stukje Markie krijgt!
*aai*quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:27 schreef blublub het volgende:
[..]ik ben ook veel te eerlijk altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |