het is een zeeeeer goede vrijdag: het begin van een zeeeer lang weekend!quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:36 schreef Semisane het volgende:
Verdere mededelingen: Het is goeie vrijdag ofzow. Over 20 dagen het is is "G_E dag" We hebben 2 afwasmachines, iedereen is LIEF!(Zelfs de hetero's!
)
Laten we niet overdrijven hè!quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:39 schreef XMN8R het volgende:
[..]
het is een zeeeeer goede vrijdag: het begin van een zeeeer lang weekend!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:38 schreef Great_Expectations het volgende:.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:41 schreef Extend het volgende:
Hoi homos!
Hoi Hetero.quote:Hobbies/interesses: Meiden
mag toch wel hoi zeggenquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:42 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[..]
Hoi Hetero..
Alweer een ex-lurker?quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:41 schreef Extend het volgende:
Hoi homos!
Oh jah, wanneer iemand anders in de schijnwerpers staat is het opeens wel leuk, zeker.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Welnee...Hetero's zijn ook lief!quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:43 schreef Extend het volgende:
[..]
mag toch wel hoi zeggen? of is dit alleen voor homos? sorry dan..
Iedereen is hier van harte welkom, en er zijn meer dan genoeg hetero's die hier ook posten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:43 schreef Extend het volgende:
[..]
Kwam ff kijken wat hier zoal te doen isquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Iedereen is hier van harte welkom, en er zijn meer dan genoeg hetero's die hier ook posten..
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Welnee...Hetero's zijn ook lief!Uuuh Soms dan
![]()
Hallo, jij hebt ook iedereen laten weten dat ik jarig was.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh jah, wanneer iemand anders in de schijnwerpers staat is het opeens wel leuk, zeker..
Uuuh vooral onzinnig gelul. Waar ik dan praten mee bedoelquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:45 schreef Extend het volgende:
[..]
Kwam ff kijken wat hier zoal te doen is![]()
Hahaquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:47 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuuh vooral onzinnig gelul. Waar ik dan praten mee bedoel
Join the clubquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:46 schreef Extend het volgende:
maaruh, waarom staat dit topic in ONZ? Ik niet begrijp...
nope, hier is ook een hetero en een meisje nog welquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:43 schreef Extend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:49 schreef Extend het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
![]()
Is waarschijnlijk hetero humor.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:51 schreef Semisane het volgende:
[..]Mompelt iets van: Zo leuk was ie toch niet...
![]()
nou Beavjequote:Op vrijdag 9 april 2004 12:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk hetero humor.
Blubneyleg even uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |