bij JM aan haar knutseltafeltje ?quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zal uren in het hoekje hoor
zag hem wel bij franky op schoot zittenquote:Op zaterdag 10 april 2004 00:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij JM aan haar knutseltafeltje ?
er zijn ook dingen die ik niet WIL weten hoor !quote:Op zaterdag 10 april 2004 00:44 schreef pascalheister het volgende:
zag hem wel bij franky op schoot zitten
laterz succes morgenquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:01 schreef Bjoro het volgende:
mensen en SCH, deze jongeman gaat tegen de blote billetjes van zijn moppie aan kruipen om morgen ochtend weer met een frisse start de verbouwing te lijf te kunnen !!!
Tot later
Ja, ha ha ha zat het ook net te lezen, triest !quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:01 schreef pascalheister het volgende:
Sylvie Meis gaat trouwen? op de tmf awards een aanzoek krijgen OMG
Thanxquote:laterz succes morgen
dat van katja is niet ergquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja, ha ha ha zat het ook net te lezen, triest !
en wat te denken dat Katja Schuurman opnieuw in de Playboy? !
Lekte vanmorgen tijdens Evers staat op uit !
[..]
Thanx
geld teveel golferquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:08 schreef golfer het volgende:
Oké, ik ben weer ¤ 962 armer maar heb dan wel het e.e.a. aan moois besteld waarmee ik de komende 3 á 4 jaar door kan gaan.
* pascalheister is dus nu weer zwanger van een nieuwe razendsnelle PC.
Ach ja..je moet jezelf af en toe eens verwennenquote:Op zaterdag 10 april 2004 01:11 schreef pascalheister het volgende:
geld teveel golfer![]()
eerst de camera nu de pc
quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:08 schreef golfer het volgende:
Oké, ik ben weer ¤ 962 armer maar heb dan wel het e.e.a. aan moois besteld waarmee ik de komende 3 á 4 jaar door kan gaan.
Golfer is dus nu weer zwanger van een nieuwe razendsnelle PC.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:12 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
en alvast voor de nieuwe muis:
[afbeelding]
dell geworden?quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Levertijd tussen de 8 en 20 dagen, dus voorlopig doe ik het nog met het ouwe bakkie.
Yups.quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:25 schreef pascalheister het volgende:
dell geworden?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
Alles erop en er aan.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:01 schreef Bjoro het volgende:
mensen en SCH
quote:Op zaterdag 10 april 2004 07:07 schreef SCH het volgende:
* SCH is al heen en weer naar Rotterdam Airport geweest en verstopt nu snel even wat eitjes hier, en gaat nog even tukkelen![]()
en dat met een katerquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:53 schreef pfaf het volgende:
goedemorgen.
* pascalheister moet zo vlaggen ( eerste optreden op de Nederlandsche velden sinds augustus)
Ik luister gewoon goed naar het publiek, en dan komt alles goedquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en dat met een kater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |