quote:Handig zon edit functie op het forum he
Op vrijdag 31 augustus 2001 22:47 schreef Toebroodjie het volgende:
sorry die link hoort http://www.ghostwatcher.com te zijn
Er staan daar toch 2 soortgelijke huizen, schuin tegenover elkaar? Zijn die allebei bewoond dan?
quote:Je bedoelt het huis aan het water? Ja die is ook bewoond!
Op zaterdag 01 september 2001 15:52 schreef MrDodge het volgende:
Op de monumentenlijst nog wel? Nou, ik denk dat als het huis in goede staat zou verkeren, dat het dan wel erg mooi zou zijn inderdaad!Er staan daar toch 2 soortgelijke huizen, schuin tegenover elkaar? Zijn die allebei bewoond dan?
ps Zag nu ook een bordaux rode mini met witte streep in alphen..
Die huizen zijn er dan wel slecht aan toe zeg! Ook best enge huizen, ik zou er niet willen wonen! (Wel mooi uitzicht trouwens!)
quote:Check dat andere topic.. ik ken die mini van je vriendin wel.
Op maandag 03 september 2001 13:52 schreef MrDodge het volgende:
Hhmmm, die mini ken ik niet!! Let op een groene Cooper met een blonde meid erin, dat is mijn vriendin!Die huizen zijn er dan wel slecht aan toe zeg! Ook best enge huizen, ik zou er niet willen wonen! (Wel mooi uitzicht trouwens!)
Ja slecht aan toe... ik weet niet vind het wel mooi! Daar kan je ook verstoppertje spelen op zolder hoor Eng? Nee waarom, een oud huis kraakt nou eenmaal!
Sorry trouwens dat ik een poosje weg was juist terwijl ik wat aan het regelen was. Ik heb een "ongeluk" gehad en was eventjes niet in staat om mij hiermee (of met andere dingen) bezig te houden.
Goed idee trouwens om een inventarisatie van verhalen te maken.
Ester
quote:waarom niet? het schijnt dat het hooguit af en toe bewoond is - dan gaan wij er toch ook een nachtje in wonen? dat huis huren voor een maand of zo? zal wel niet teveel kosten, electriciteit etc hoeft allemaal niet aangesloten te worden (is trouwens al aanwezig, in ieder geval achterin)
Op maandag 03 september 2001 14:49 schreef Ester het volgende:
O, ik lees al wat er allemaal is gebeurd. Ik denk dat ik dan niet verder hoef te bellen als het bewoond is, toch?
ik wil dat evengoed nog wel meemaken hoor en dan ook een avondje gaan stappen daaro - in die paar kroegjes die er zijn; gewoon ff gaan vragen over het spookhuis.
ennuh, welkom terug ben je weer helemaal hersteld ?
quote:Spooky niet ?
Op zondag 12 augustus 2001 15:18 schreef Bastard het volgende:
Sorry mensen het gaat langer duren..Ik ban daarnet naar het spookhuis geweest en mn webcam mee genomen.
Maak een paar leuke fotos voor jullie, en keer weer huiswaarts.
Nu kom ik thuis, plug webcam in pc, check het geheugen.
Komen er een paar foto's uit het geheugen, maar de laatste foto is paars gekleurd.. Net dat denk ik "he wat een kleur" Komt er een foutmelding. Pc liep vast en moest herstarten. Nu kan ik niet meer het webcam progje opstarten.
Kut dus. Nu moet ik het weer zien te fixen....
Er staan er twee. Beide zijn redelijk groot en staan dicht bij het dorpscentrum (Dat is niet groot maar toch noemen ze het Centrum ) Het verhaal achter de twee huizen kent ze niet. Ze weet wel dat in één van de twee huizen ooit een journalist heeft geslapen, ook voor research net als dat wij dat willen. Maar hij/zij heeft toen niets gemerkt.
Ze kon me ook niet precies vertellen welke huizen het zijn. Maar dat er twee staan weet ze heel zeker.
quote:Krijg het niet gefixed, heb nu win2000 liggen ga die eens installeren kijken of ik dan de webcam aan de praat krijg weer.
Op donderdag 06 september 2001 22:17 schreef XoVoX het volgende:[..]
Spooky niet ?
Succes daaro, al een goed begin...ik hoort het wel,
quote:Wat voor een auto heb jij!?
Op dinsdag 04 september 2001 17:38 schreef MrDodge het volgende:
Welk andere topic Bastard? Van die mini van mijn vriendin?
Wilhelminastraat 2
Het huis schijnt leeg te staan.
quote:maar spookt het daar nou of niet?
Op woensdag 12 september 2001 21:33 schreef Orthello het volgende:
Ik heb van ons aller Liejannuh het adres van het huis in Monster...Wilhelminastraat 2
quote:Mijn moeder komt uit Monster, dus die heb ik even geprobeerd uit te horen, maar echt veel wist ze niet.
Op woensdag 12 september 2001 21:33 schreef Orthello het volgende:
Ik heb van ons aller Liejannuh het adres van het huis in Monster...Wilhelminastraat 2
Ze schijnen er s nachts vreemde geluiden te hebben gehoord, maar het staat nu al een tijdje leeg.
De eigenaar zit in de bak en wilde er een bordeel van maken, maar kreeg hiervoor geen vergunning (heel vreemd ).
Er heeft een tijdje geleden een artikel in de Haagsche Courant gestaan over dit huis (misschien van die journalist die erin heeft geslapen??), maar dat is niet terug te vinden in het archief van de Haagsche Courant.
Maar ik zal nog eens wat gaan informeren bij vrienden van me, misschien dat die meer weten!
Mocht iemand trouwens willen gaan kijken: het staat tegenover een redelijk nieuw appartementen gebouw!
Een vriend van mij wist me te vertellen dat mensen in het huis er wel eens waren "beetgepakt" door iets. En dat was alles wat hij wist.
Een aantal collega's van mij hebben familie in Monster en die zouden het ook navragen.
Wordt vervolgd dus!
Heeft er een huis gestaan dan, naast het station in Alphen? Dat is wel een tijd geleden zeker, want wat ik me ervan kan herinneren staat die bushalte er al heel lang.... Hoe lang is dat geleden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |