abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1492652
Hallo!! Deze topic moet wel een beetje levend gehouden worden he?? ;-)

Gisteravond fietste ik nog langs het huis. Mijn opa en oma wonen er schuin tegenover, en daar ben ik gisteravond even heen gefietst.

Het huis zag er weer eng uit zeg, vooral in het schemerdonker! Het is ook behoorlijk vervallen zag ik, er zijn een heleboel dakpannen vanaf. Zal het gesloopt worden?

V8; there's no substitute for cubic inches....
pi_1492807
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 12:22 schreef MrDodge het volgende:
Hallo!! Deze topic moet wel een beetje levend gehouden worden he?? ;-)

Gisteravond fietste ik nog langs het huis. Mijn opa en oma wonen er schuin tegenover, en daar ben ik gisteravond even heen gefietst.

Het huis zag er weer eng uit zeg, vooral in het schemerdonker! Het is ook behoorlijk vervallen zag ik, er zijn een heleboel dakpannen vanaf. Zal het gesloopt worden?

wat is het exacte adres? dan ga ik er ook es ff langs
en wanneer gaan we erin?
pi_1494976
vergeet niet een camera mee te nemen, zodat we een soort nederlandse bwp film krijgen straks.
  zondag 26 augustus 2001 @ 19:32:19 #54
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_1495344
Ester gaat er deze week verder achteraan.
Ze is een tijdje uit de running geweest. Ze had een hersenschudding.

haar vriend

Mijn vriend vindt mij een wervelstorm
pi_1496679
OK Ester, mooi, hou ons op de hoogte ok??

Het exacte adres weet ik eigenlijk niet. Als je op de hoge rijndijk van Hazerswoude Rijndijk richting Leiden/Zoeterwoude rijdt dan zie je het aan je rechterhand. Tegenover de manege en Volvo-garage.

Het is een erg groot, roze-achtig huis. Het ziet er vrij vervallen uit, dat zag ik gisteren eigenlijk pas goed.

pi_1497235
quote:
Op zondag 26 augustus 2001 19:32 schreef Ester het volgende:
Ester gaat er deze week verder achteraan.
Ze is een tijdje uit de running geweest. Ze had een hersenschudding.

haar vriend

een hersenschudding? arme meid.. wat is er gebeurd dan? heeft ze een ongeluk gehad of zo?
wens haar iig beterschap..
pi_1505587
nee, haar vriend was haar hersen schudding :-)
Sprakeloos.......
pi_1526216
gisteravond ben ik naar dat huis in hazerswoude-rijndijk toegegaan; brechtje en detlev waren mee.
eigenlijk zijn het 4 of 5 vervallen huizen naast elkaar: twee kleine arbeiderswoninkjes, daarnaast een bouwsel van wat ooit twee huizen waren, bijeengevoegd, en nu in gebruik als opslag voor de firma tijssen; en daarnaast dan eindelijk het daadwerkelijke spookhuis. dit alles aan elkaar vastgebouwd.

toen we over de stoep naar nr160 liepen (het spookhuis) hoorden we ineens een enorm lawaai uit die arbeiderswoninkjes komen; alsof er iemand met enorme ijzeren tonnen liep te smijten. brechtje schrok zich de klere!
ik ging kijken; deur afgesloten, ruit ingeslagen met een stuk hout ervoor. aan de achterkant was te zien dat er iemand in woonde; zal wel een zwerver of kraker zijn geweest. en er lag een nieuw uitziende boot in de achtertuin - dus echt verlaten waren die arbeiderswoninkjes zeker niet..

het spookhuis zelf geeft een troosteloze aanblik. alleen, op de eerste etage blijken er nieuwe gordijnen te hangen, aan glimmende koperen roeden, en staat er ook een nieuw uitziend klein lampje op de vensterbank.
de deur van nr162 bleek niet afgesloten te zijn - dus ik naar binnen. dat kwam uit op een soort binnenplaatsje, vanwaaruit de zijkant van nr160 (het spookhuis dus) te zien was. en daar bleek licht te branden; een keukentje, ingericht en wel. alles was afgesloten daar.

het spookhuis is dus (in ieder geval op de 1e etage, en achterin op de begane grond) bewoond...

ik wil nog es terug gaan om met de mensen die er wonnen te praten; ff vragen of zij iets spokigs hebben gehoord ooit. maar helaas, het lijkt erop dat dit niet de ideale plek is voor een spookontmoeting..

donderdag 30 augustus 2001 @ 20:25:29 #59
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1526508
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 19:48 schreef iteejer het volgende:
verhaal
Wat atent van je dat je andere mensen ook hebt uitgenodigd voor dit uitje.
The truth was in here.
pi_1526670
Wat cool zeg, dat je er geweest bent!!

Toelichting: Die 2 kleine huisjes rechts zijn volgens mij ook al HEEL lang leeg. Die boot erachter is van Thijssen zelf hoorde ik. Het KAN niet dat die huisjes bewoond zijn volgens mij, zolang ik me kan herinneren zien ze er al zo vervallen uit.

Op de begane grond van het spookhuis is nog een kantoorruimte van Thijsen, wat aan de overkant zit. Dus vandaar waarschijnlijk die keuken met verlichting. Het gaat om het huis erboven, dat grote huis. Dat is dus het spookhuis! Heb je verder nog mensen gesproken die daar werkten ofzo?

Ik ben heel benieuwd, ik vind het stoer dat je erheen geweest ben! Heb je nog foto's gemaakt?? Als ik nog iets uit moet zoeken ofzo, zeg het maar, ik woon er op 10 minuten rijden vandaan!

pi_1526740
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 20:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

JA

enniewee, wel leuk dat je er toch een verslagje van hebt gemaakt. Wanneer ga je een afspraak maken met die bewoners?

donderdag 30 augustus 2001 @ 22:29:42 #62
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_1527378
Waarom niet een keertje met een paar man afspreken om naar Engeland te gaan en daar wat beroemde spookhuizen te bezoeken? Engeland is toch wel hét land van de spookhuizen. D`r zijn er heel veel. Die Chindlerhall lijkt me helemaal te gek, ik heb nu toch al de neiging om daar een keertje heen te gaan de volgende vakantie ofzo. Het terrein van de Borleyrectory schijn nog behekst te zijn alhoewel de Rectory zelf al lang geleden is afgebrand.
FourX Bitter
pi_1528325
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 20:25 schreef Bastard het volgende:
was bedoeld als terreinverkenning; impulsieve actie: zijn er niet langer dan een kwartiertje of zo geweest.
als we er inderdaad in kunnen, zullen we dat zeker met z'n allen doen. maar om zo maar onaagekondigd met z'n velen te gaan rondzwermen daaro - geen goed plan; de bewoners van het huis aan de overkant bv zitten continu naar buiten te gluren

we kunnen natuurlijk hazerswoude aan hun eigen blair-witch-project helpen.. gewoon lokaal rond gaan vragen wat ze zoal weten daar van het spookhuis
en wie weet wat er allemaal naar voren komt.. een echte urban legend misschien wel
we zouden met een groep daar kunnen neerstrijken; her en der gaan vragen, in kroegjes, bij de buren, gemeentehuis, etc. zeker als we dat met zijn allen tegelijkertijd doen zal dat best enige aandacht krijgen; waardoor er misschien nog meer verhalen naar boven komen.

wie doet mee?

pi_1528393
quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 20:49 schreef MrDodge het volgende:
Wat cool zeg, dat je er geweest bent!!

Toelichting: Die 2 kleine huisjes rechts zijn volgens mij ook al HEEL lang leeg. Die boot erachter is van Thijssen zelf hoorde ik. Het KAN niet dat die huisjes bewoond zijn volgens mij, zolang ik me kan herinneren zien ze er al zo vervallen uit.

Op de begane grond van het spookhuis is nog een kantoorruimte van Thijsen, wat aan de overkant zit. Dus vandaar waarschijnlijk die keuken met verlichting. Het gaat om het huis erboven, dat grote huis. Dat is dus het spookhuis! Heb je verder nog mensen gesproken die daar werkten ofzo?

Ik ben heel benieuwd, ik vind het stoer dat je erheen geweest ben! Heb je nog foto's gemaakt?? Als ik nog iets uit moet zoeken ofzo, zeg het maar, ik woon er op 10 minuten rijden vandaan!

de 1e etage ziet er echt bewoond uit.. kijk maar es goed..
maar afgezien daarvan - wat denk je van mijn plan om breed te gaan inventariseren wat er voor spookverhalen leven? enige suggesties waar we zouden kunnen beginnen?

en wat die arbeidershuisjes betreft - het laatsts is inderdaad helemaal dichtgetimmerd; maar dat hoek-ding is echt wel min of meer bewoond.. er stond een zo te zien vers pak bronwater in de vensterbank van het openstaande dakkapel-raam, met een glas ernaast..

quote:
Op donderdag 30 augustus 2001 22:29 schreef Toebroodjie het volgende:
Waarom niet een keertje met een paar man afspreken om naar Engeland te gaan en daar wat beroemde spookhuizen te bezoeken? Engeland is toch wel hét land van de spookhuizen. D`r zijn er heel veel. Die Chindlerhall lijkt me helemaal te gek, ik heb nu toch al de neiging om daar een keertje heen te gaan de volgende vakantie ofzo. Het terrein van de Borleyrectory schijn nog behekst te zijn alhoewel de Rectory zelf al lang geleden is afgebrand.
lijkt me een goed plan. wie zou er serieus mee willen? bij voldoende belangstelling hier moeten we er maar een apart topic voor openen, en er gewoon een keer heen gaan..
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 00:26:08 #65
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_1528488
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 00:17 schreef iteejer het volgende:

[..]

de 1e etage ziet er echt bewoond uit.. kijk maar es goed..
maar afgezien daarvan - wat denk je van mijn plan om breed te gaan inventariseren wat er voor spookverhalen leven? enige suggesties waar we zouden kunnen beginnen?

en wat die arbeidershuisjes betreft - het laatsts is inderdaad helemaal dichtgetimmerd; maar dat hoek-ding is echt wel min of meer bewoond.. er stond een zo te zien vers pak bronwater in de vensterbank van het openstaande dakkapel-raam, met een glas ernaast..
[..]

lijkt me een goed plan. wie zou er serieus mee willen? bij voldoende belangstelling hier moeten we er maar een apart topic voor openen, en er gewoon een keer heen gaan..

Lijkt mij een heel goed plan, wel ruim vantevoren goed afspreken hoe of wat, die Chindlerhall is volgens mij echt een must, ik heb veel dingen al gelezen over dat huis en ik dacht van: dat moet ik zelf zien en meemaken Ik ben zooo gek op "the unknown"
FourX Bitter
pi_1529940
Neem van mij aan, het bovemliggende huis is NIET bewoond! Dat lijkt alleen zo, omdat het in principe nog min of meer ingericht is. Er wonen van tijd tot tijd mensen, ik denk dat je het tijdelijk kunt huren ofzo. Een paar maanden geleden heeft er ook nog iemand in gewoond, maar die zijn er al een tijdje uit. Ik rijd er regelmatig 's avonds langs, en er brandt nooit meer licht hoor! Maar inderdaad, het lijkt wel bewoond ja!

Engeland? Lijkt me een HEEL goed idee, alleen heb ik daar nu de knikkers nog niet voor vrees ik. Denk erom dat Engeland erg duur is he? Maar ik zou dat graag een keer doen!

En dan zeker naar Chingle Hall, toen ik dat programma erover zag bij Discovery (Ghosthunters) toen zat ik echt met kippenvel! Het schijnt ook dat je daar kunt overnachten.

We zouden inderdaad moeten inventariseren wat er hier in NEderland allemaal bekend is! Lijkt me echt gaaf, en is dichter bij huis natuurlijk... Hoe pakken we dat aan?

pi_1529987
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 08:30 schreef MrDodge het volgende:
Neem van mij aan, het bovemliggende huis is NIET bewoond! Dat lijkt alleen zo, omdat het in principe nog min of meer ingericht is. Er wonen van tijd tot tijd mensen, ik denk dat je het tijdelijk kunt huren ofzo. Een paar maanden geleden heeft er ook nog iemand in gewoond, maar die zijn er al een tijdje uit. Ik rijd er regelmatig 's avonds langs, en er brandt nooit meer licht hoor! Maar inderdaad, het lijkt wel bewoond ja!

Engeland? Lijkt me een HEEL goed idee, alleen heb ik daar nu de knikkers nog niet voor vrees ik. Denk erom dat Engeland erg duur is he? Maar ik zou dat graag een keer doen!

En dan zeker naar Chingle Hall, toen ik dat programma erover zag bij Discovery (Ghosthunters) toen zat ik echt met kippenvel! Het schijnt ook dat je daar kunt overnachten.

We zouden inderdaad moeten inventariseren wat er hier in NEderland allemaal bekend is! Lijkt me echt gaaf, en is dichter bij huis natuurlijk... Hoe pakken we dat aan?

dus wij zouden dat ook voor een maand kunnen huren? kun je niet es uitzoeken wat dat zou kosten en waar je zou moeten wezen dan om dat te regelen?
gaan we het fok-spook-hotel beginnen: 'boek hier uw spooknacht'

Engeland? als je een goed voorbereid reisje gaat maken, en de kosten deelt van transport, zal het best meevallen denk ik.. gewoon ff uitzoeken allemaal

we kunnen een landelijke spookhuizen aktie starten, advertentietjes in kranten etc, 'meldt hier uw spookhuis'. een inventarisatie daarvan bestaat bij mijn weten nog niet.
we kunnen ook lein beginnen, en eens precies uitzoeken wat nu de verhalen zijn die er de ronde doen over het spookhuis in hazerswoude.

pi_1529991
Ik vind dat we dat inderdaad eens zouden moeten doen ja! Misschien gaan er wel heel veel van dergelijke verhalen de ronde! Advertenties in kranten, op verschillende fora posten..... Ja, dat vind ik wel wat ja!

Er schijnt in Monster ook zoiets te zitten geloof ik he, althans dat las ik ook hier.

Engeland?! Tja, het leven in Engeland is erg duur he? Ik zou erg graag meegaan trouwens! Ik vind het best wel fascinerend, de geestenwereld om het zo maar te noemen!

pi_1530918
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 08:52 schreef MrDodge het volgende:
Ik vind dat we dat inderdaad eens zouden moeten doen ja! Misschien gaan er wel heel veel van dergelijke verhalen de ronde! Advertenties in kranten, op verschillende fora posten..... Ja, dat vind ik wel wat ja!

Er schijnt in Monster ook zoiets te zitten geloof ik he, althans dat las ik ook hier.

Engeland?! Tja, het leven in Engeland is erg duur he? Ik zou erg graag meegaan trouwens! Ik vind het best wel fascinerend, de geestenwereld om het zo maar te noemen!

Ik heb net een mailtje gestuurd naar een vriendin van mij. Die heeft tot 2 jaar terug in Monster gewoond. Haar ouders wonen er nog dus misschien dat zij iets weten.

Jullie horen haar reactie nog ok?

Engeland lijkt me idd ook erg leuk, maar de DOEKOE'S zijn mij minder gezind

Ik zal ook mijn Haarlemse kennis eens even aan zijn vest trekken eerdaags.

If things don't go right, turn left!
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 13:09:40 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1531373
Ik ben bang dat er niet zoveel van dat soort huizen in NL zijn eigenlijk...
Als dat zo zou wezen had hier ook wel iemand gereageerd met "oww, zon huis hebben wij ook hier in .. "
The truth was in here.
pi_1531473
Tja, je moet het ook maar net weten he? Maar ik denk dat ze hier ook wel zijn hoor! Engeland staat erom bekend, ik vind het jammer dat ze "Ghosthunter" op Discovery niet meer uitzenden. Dat was echt goed, dat ging alleen maar over spookhuizen en spookverschijningen....

Maar wie weet, misschien horen we het wel!

Bastard, woon jij trouwens in Alphen? Ken je dat huis daar vlakbij de Kalkovenweg? Bij die brug? Dat ziet er ook behoorlijk creepy uit! Dat is dat hele grote witte leegstaande huis, aan de rijn.

pi_1534246
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 13:24 schreef MrDodge het volgende:

Bastard, woon jij trouwens in Alphen? Ken je dat huis daar vlakbij de Kalkovenweg? Bij die brug? Dat ziet er ook behoorlijk creepy uit! Dat is dat hele grote witte leegstaande huis, aan de rijn.

Ik woon ook in Alphen hoor. Dat witte huis bij de Molenaarsbrug is niet leegstaand. Is van binnen gewoon normaal ingericht en er staan 2 auto's achter het huis. Het huis is alleen afgeragd...
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 22:17:32 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1535187
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 20:14 schreef Citroentje het volgende:

[..]

Ik woon ook in Alphen hoor. Dat witte huis bij de Molenaarsbrug is niet leegstaand. Is van binnen gewoon normaal ingericht en er staan 2 auto's achter het huis. Het huis is alleen afgeragd...

Plus die woning heeft niets met spoken te maken zover ik weet. Het huis is oud maar wel bewoond, het staat op de monumentenlijst vandaar dat het niet afgebroken word..

En ja, ik woon in alphen

The truth was in here.
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 22:39:31 #74
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_1535288
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 08:30 schreef MrDodge het volgende:

Ik heb ook nog niet echt geld aan de bomen groeien helaas
Toch heb ik er wel een paar centen voor over en net wat Iteejer zei, als we de kosten wat splitsen met een aantal man zal het best wel meevallen Ik denk dat het een goed idee is om eerst eens van tevoren te informeren hoe of wat en wat dit eventueel zal kosten. In Chinglehall kun je zover ik weet overnachten (voor diegene die uberhaupt zullen slapen ) Wat ik wel weet is dat Engeland absoluut een must is voor de "Ghosthunters" onder ons Ik weet nog niet wanneer ik ga, maar ik was sowieso wel een keer van plan om naar Engeland te gaan omdat ik daar nog nooit geweest ben en inderdaad het is duur maar dat hangt er ook vanaf wat je daar van plan bent. Als we d`r een groot en wild stapweekend van gaan maken wordt het inderdaad duur ja Wat is er nou niet mooier om van een lang weekendje een Xfiles weekend van te maken Voor de geintereseerden hier is nog een leuke link naar Spookcamera`s, ik weet niet of jullie hem al kennen, maar voor diegene die dat niet weten hier is die: http://www.ghost-watcher.com
FourX Bitter
  vrijdag 31 augustus 2001 @ 22:47:25 #75
15179 Toebroodjie
How`s it hanging?
pi_1535351
sorry die link hoort http://www.ghostwatcher.com te zijn
FourX Bitter
  zaterdag 1 september 2001 @ 13:31:59 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1538496
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2001 22:47 schreef Toebroodjie het volgende:
sorry die link hoort http://www.ghostwatcher.com te zijn
Handig zon edit functie op het forum he
The truth was in here.
pi_1539269
Op de monumentenlijst nog wel? Nou, ik denk dat als het huis in goede staat zou verkeren, dat het dan wel erg mooi zou zijn inderdaad!

Er staan daar toch 2 soortgelijke huizen, schuin tegenover elkaar? Zijn die allebei bewoond dan?

maandag 3 september 2001 @ 08:53:15 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1548682
quote:
Op zaterdag 01 september 2001 15:52 schreef MrDodge het volgende:
Op de monumentenlijst nog wel? Nou, ik denk dat als het huis in goede staat zou verkeren, dat het dan wel erg mooi zou zijn inderdaad!

Er staan daar toch 2 soortgelijke huizen, schuin tegenover elkaar? Zijn die allebei bewoond dan?

Je bedoelt het huis aan het water? Ja die is ook bewoond!

ps Zag nu ook een bordaux rode mini met witte streep in alphen..

The truth was in here.
pi_1550024
Hhmmm, die mini ken ik niet!! Let op een groene Cooper met een blonde meid erin, dat is mijn vriendin!

Die huizen zijn er dan wel slecht aan toe zeg! Ook best enge huizen, ik zou er niet willen wonen! (Wel mooi uitzicht trouwens!)

maandag 3 september 2001 @ 14:06:40 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1550101
quote:
Op maandag 03 september 2001 13:52 schreef MrDodge het volgende:
Hhmmm, die mini ken ik niet!! Let op een groene Cooper met een blonde meid erin, dat is mijn vriendin!

Die huizen zijn er dan wel slecht aan toe zeg! Ook best enge huizen, ik zou er niet willen wonen! (Wel mooi uitzicht trouwens!)

Check dat andere topic.. ik ken die mini van je vriendin wel.

Ja slecht aan toe... ik weet niet vind het wel mooi! Daar kan je ook verstoppertje spelen op zolder hoor Eng? Nee waarom, een oud huis kraakt nou eenmaal!

The truth was in here.
  maandag 3 september 2001 @ 14:49:45 #81
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_1550327
Hallo,
O, ik lees al wat er allemaal is gebeurd. Ik denk dat ik dan niet verder hoef te bellen als het bewoond is, toch?

Sorry trouwens dat ik een poosje weg was juist terwijl ik wat aan het regelen was. Ik heb een "ongeluk" gehad en was eventjes niet in staat om mij hiermee (of met andere dingen) bezig te houden.

Goed idee trouwens om een inventarisatie van verhalen te maken.

Ester

pi_1552470
quote:
Op maandag 03 september 2001 14:49 schreef Ester het volgende:
O, ik lees al wat er allemaal is gebeurd. Ik denk dat ik dan niet verder hoef te bellen als het bewoond is, toch?
waarom niet? het schijnt dat het hooguit af en toe bewoond is - dan gaan wij er toch ook een nachtje in wonen? dat huis huren voor een maand of zo? zal wel niet teveel kosten, electriciteit etc hoeft allemaal niet aangesloten te worden (is trouwens al aanwezig, in ieder geval achterin)

ik wil dat evengoed nog wel meemaken hoor en dan ook een avondje gaan stappen daaro - in die paar kroegjes die er zijn; gewoon ff gaan vragen over het spookhuis.

ennuh, welkom terug ben je weer helemaal hersteld ?

pi_1558908
Welk andere topic Bastard? Van die mini van mijn vriendin?
pi_1572884
Wanneer post iemand nou eens een foto van dat huis?? zoveel moeite is dat toch niet??
pi_1573951
quote:
Op zondag 12 augustus 2001 15:18 schreef Bastard het volgende:
Sorry mensen het gaat langer duren..

Ik ban daarnet naar het spookhuis geweest en mn webcam mee genomen.
Maak een paar leuke fotos voor jullie, en keer weer huiswaarts.
Nu kom ik thuis, plug webcam in pc, check het geheugen.
Komen er een paar foto's uit het geheugen, maar de laatste foto is paars gekleurd.. Net dat denk ik "he wat een kleur" Komt er een foutmelding. Pc liep vast en moest herstarten. Nu kan ik niet meer het webcam progje opstarten.
Kut dus. Nu moet ik het weer zien te fixen....

Spooky niet ?
Succes daaro, al een goed begin...ik hoort het wel,
Hmm
pi_1581444
Na vraag over Monster bij een vriendin:

Er staan er twee. Beide zijn redelijk groot en staan dicht bij het dorpscentrum (Dat is niet groot maar toch noemen ze het Centrum ) Het verhaal achter de twee huizen kent ze niet. Ze weet wel dat in één van de twee huizen ooit een journalist heeft geslapen, ook voor research net als dat wij dat willen. Maar hij/zij heeft toen niets gemerkt.
Ze kon me ook niet precies vertellen welke huizen het zijn. Maar dat er twee staan weet ze heel zeker.

zaterdag 8 september 2001 @ 07:52:32 #87
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1583427
quote:
Op donderdag 06 september 2001 22:17 schreef XoVoX het volgende:

[..]

Spooky niet ?
Succes daaro, al een goed begin...ik hoort het wel,

Krijg het niet gefixed, heb nu win2000 liggen ga die eens installeren kijken of ik dan de webcam aan de praat krijg weer.
The truth was in here.
  zaterdag 8 september 2001 @ 07:54:33 #88
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1583428
quote:
Op dinsdag 04 september 2001 17:38 schreef MrDodge het volgende:
Welk andere topic Bastard? Van die mini van mijn vriendin?
Wat voor een auto heb jij!?
The truth was in here.
pi_1622305
Ik heb van ons aller Liejannuh het adres van het huis in Monster...

Wilhelminastraat 2

Het huis schijnt leeg te staan.

pi_1622612
quote:
Op woensdag 12 september 2001 21:33 schreef Orthello het volgende:

Wilhelminastraat 2

maar spookt het daar nou of niet?
pi_1622648
quote:
Op woensdag 12 september 2001 21:33 schreef Orthello het volgende:

Wilhelminastraat 2

Mijn moeder komt uit Monster, dus die heb ik even geprobeerd uit te horen, maar echt veel wist ze niet.

Ze schijnen er s nachts vreemde geluiden te hebben gehoord, maar het staat nu al een tijdje leeg.
De eigenaar zit in de bak en wilde er een bordeel van maken, maar kreeg hiervoor geen vergunning (heel vreemd ).

Er heeft een tijdje geleden een artikel in de Haagsche Courant gestaan over dit huis (misschien van die journalist die erin heeft geslapen??), maar dat is niet terug te vinden in het archief van de Haagsche Courant.

Maar ik zal nog eens wat gaan informeren bij vrienden van me, misschien dat die meer weten!

Mocht iemand trouwens willen gaan kijken: het staat tegenover een redelijk nieuw appartementen gebouw!

pi_1625543
Hhhmmm, interessant! Misschien ga ik er binnenkort wel een keer langs als ik me verveel, zo ver is Monster niet!
  zaterdag 15 september 2001 @ 12:22:09 #93
11303 Ester
Blije oud-bie
pi_1641877
Schop!!
Even warm houden.

Ik ben ook nog aan het rondvragen.

pi_1650869
Ik ben nog wat verder aan het rondvragen gegaan over het huis in Monster.

Een vriend van mij wist me te vertellen dat mensen in het huis er wel eens waren "beetgepakt" door iets. En dat was alles wat hij wist.

Een aantal collega's van mij hebben familie in Monster en die zouden het ook navragen.

Wordt vervolgd dus!

pi_1760894
Scary.....but true ( V8- Fox Kids )
Denk dat we dat maar eens moeten checken
  vrijdag 28 september 2001 @ 00:38:37 #96
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_1760969
MMmmm Leuk allemaal, ook omdat ik er zo dichtbij woon (alphen) enne ik hou wel van wat gegriezel!!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_1771119
Nog een Alphenees? Ik woon in Hazerswoude, vlakbij Afval aan den Rijn ;-) Ken je het huis, miss Hobje? Vast wel als je weleens in Leiden komt!
pi_1790174
Hoi!!
Ik stuiter net even langs en zie deze thread.
Ik zou ook graag mee willen doen aan dit "project", camera available. Toevallig ben ik in Alphen geboren, dus ik "hoor er ook bij".
Sterker nog, het huis waar we toen woonden spookte ook, ik weet hier niets meer van, toen ik 1.5 jaar oud was zijn we ervandaan verhuisd.
Iedere avond rond tien uur schijnen daar voetstappen op de trap te horen geweest te zijn. Het huis staat er nu niet meer, dat was ook de reden van verhuizen.
Ik ben in April nog in Alphen geweest, en ik meen dat het huis op de plaats stond op de plaats waar tegenwoordig de bushalte is naast het station, het was namelijk een oude spoorwoning.
TA! RA! NIS!
  maandag 1 oktober 2001 @ 21:32:36 #99
14202 MrDodge
Dodge Fever
pi_1791119
Dat klinkt ook interessant! Ik geloof dat het project voorlopig een beetje stil staat! Volgens een paar mensen op dit forum is het huis in H'woude bewoond. Ik rijd er echter meerdere malen per week langs, en het ziet er steeds even troosteloos uit.

Heeft er een huis gestaan dan, naast het station in Alphen? Dat is wel een tijd geleden zeker, want wat ik me ervan kan herinneren staat die bushalte er al heel lang.... Hoe lang is dat geleden?

pi_1802789
Ik ben nu bijna 22, dus het is al ongeveer twintig jaar geleden...
TA! RA! NIS!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')