Kent iemand verhalen van het spookhuis in Hazerswoude Rijndijk, dat huis van de Hoop?
Ik ken het wel namelijk....
Gr,
Dodge
Kent iemand dit huis?
quote:ja
Op maandag 30 juli 2001 14:03 schreef MrDodge het volgende:
Kijk maar bij de topic SpookhuiSen....daar staan mijn verhaal.Kent iemand dit huis?
(even aangenomen dat er werkelijk een of andere kracht/ geest rondwaart in dat huis)
[Dit bericht is gewijzigd door Ester op 30-07-2001 17:05]
ik wil hier heel graag meer over weten, weet iemand waar ik informatie over dit huis kan krijgen?
Momenteel staat het leeg, althans zo te zien wel...alles zit potdicht!
Ester, lijkt me ook wel spannend om daar een keer te overnachten zeg.....al doe ik geen oog dicht daar volgens mij!
Zou jij dat durven dan? Ik in principe wel, maar dan wel met meerdere mensen, 10 ofzo.... ;-) En dan keiharde muziek gaan draaien, anders lijkt het me echt eng!
Ik geloof dat Citroentje een foto zou plaatsen van het huis.....
Gewoon relaxed zacht/ gezellig muziekje een zakje chippies en een stel kaarten erbij. verder wat kaarsjes voor een beetje licht en een warme deken.
Ik zie het wel zitten.
Zie je dat wel zitten dan? Nou, ik ook wel hoor... Maarja, hoe kom je erin he? Het is wel groot, misschien staat er ergens een raampje open ofzo...
Hé trouwens, ik hoop wel dat de foto's van het goeie pand zijn! Er staan NAAST het spookhuis namelijk ook nog 2 vervallen huisjes, een soort arbeiderswoningen denk ik, maar daarin spookt het niet voor zover ik weet....
Mail me anders maar even: wielaard@home.nl
quote:Zo makkelijk zal je er niet in komen hoor...
Op maandag 06 augustus 2001 14:34 schreef Ester het volgende:
Dan spreken we gewoon wat af! Minstens 3 personen en max. 6 lijkt jullie dat wat?Mail me anders maar even: wielaard@home.nl
en jaaaahhaaaaa ik zal wel foto's maken!!
Maar eerst software op mn repareren van de webcam, dan vrije tijd hebben om foto's te maken, dan weer op pc zetten, uploaden naar mn site en weer linken hier.
Hoop werk voor een drukke vrijgezel zoals mezelf. Alles heeft prioriteiten mensen
quote:ik wil ook mee
Op maandag 06 augustus 2001 14:34 schreef Ester het volgende:
Dan spreken we gewoon wat af! Minstens 3 personen en max. 6 lijkt jullie dat wat?Mail me anders maar even: wielaard@home.nl
Is het een koopwoning en heeft het dus een (privé) eigenaar of is het van de gemeente?
dan zijn de volgende dus geïnteresseerd
Bastard
MrDodge
Iteejer
Morpheus
en ik Ester
De bovenste twee zijn alleen van mening dat je het huis waarschijnlijk niet "zomaar" binnen komt.
Iemand suggesties?
quote:Aangezien ik in de buurt woon ( 3 km ) ken ik het huis wel goed. Het ligt aan een grote weg ( 80 km/h) , er staan 2 of 3 huizen naast, en er staat een graanfabriek...
Op vrijdag 10 augustus 2001 09:58 schreef Ester het volgende:
Leukdan zijn de volgende dus geïnteresseerd
Bastard
MrDodge
Iteejer
Morpheus
en ik Ester
De bovenste twee zijn alleen van mening dat je het huis waarschijnlijk niet "zomaar" binnen komt.
Iemand suggesties?
O ja shit, ik moet nog foto's maken. Ik beloof jullie dat het dit weekend er op staat...
* Bastard heeft een PS2 gekocht en zal zich toch moeten los koppelen er van om zichzelf even te luchten
quote:
Op zondag 05 augustus 2001 16:31 schreef MrDodge het volgende:
Ik geloof dat Citroentje een foto zou plaatsen van het huis.....
quote:* Orthello Meld *
Op vrijdag 10 augustus 2001 09:58 schreef Ester het volgende:
Leukdan zijn de volgende dus geïnteresseerd
Bastard
MrDodge
Iteejer
Morpheus
en ik Ester
Ik ban daarnet naar het spookhuis geweest en mn webcam mee genomen.
Maak een paar leuke fotos voor jullie, en keer weer huiswaarts.
Nu kom ik thuis, plug webcam in pc, check het geheugen.
Komen er een paar foto's uit het geheugen, maar de laatste foto is paars gekleurd.. Net dat denk ik "he wat een kleur" Komt er een foutmelding. Pc liep vast en moest herstarten. Nu kan ik niet meer het webcam progje opstarten.
Kut dus. Nu moet ik het weer zien te fixen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |