Nee kom net binnen lopen na het sportenquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:53 schreef Jumparound het volgende:
damn, heb je een topic script ofzow
Dat komt waarschijnlijk omdat zij je anders gewend zijn, ik vind het echt wel ok staan.quote:[b] Op vrijdag 9 april 2004 @ 16:50 schreef Jumparound het volgende:
Dan ben je een van de weinige maar tnx for het compliment
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:55 schreef Brighteyes het volgende:
Dat komt waarschijnlijk omdat zij je anders gewend zijn, ik vind het echt wel ok staan.
Dat zeg ik ook wel eensquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:58 schreef Brighteyes het volgende:
Snorrie?
Kijk is wat vaker in je fotoboekquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:50 schreef gekke_sandra het volgende:
Het ging een hele tijd echt zowat perfect, super gezellig met iedereen... ->![]()
Dan komen je gevoelens weer naar boven en maak je jezelf gek van onzekerheid, vreet jezelf op en eindigt ->zo.
Wat doe ik toch fout, dat ik nooit krijg wat ík écht héél graag zou willen... pfff verdien ik t niet ofzo*klaag
Gefeliciteerd! Lekker zeg, nu alleen nog binnenhalenquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:04 schreef Peregrijn het volgende:Nog steeds in de wolken over mijn kennismakingesprek van komende week
Misschien ziet de arbeidsmarkt er voor mij toch wat positiever uit dan ik telkens dacht
Verder zin om te zuipen met mijn vriendjes en vriendinnetjes en afspraken te maken voor de trip naar ZwedenVerder heb ik ook zin om weer eens flink te flirten, dus ik ben benieuwd of er nog wat vrouwelijk schoons vanavond rond loopt
Life is great
Hahaquote:Op vrijdag 9 april 2004 18:16 schreef thaleia het volgende:
Gekleurd
Er bevindt zich meer verf op mij dan op de muren waar de verf voor bestemd was
zieligquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:38 schreef hardsilence het volgende:
Last van mijn vreselijk langzaam groeiende verstandskies. En nog een kies die flinke pijn kan geven wanneer die in aanraking komt met iets kouds of warms.
En maar niet bellen naar de tandarts, welnee...![]()
Ik interpreteer het zoquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:56 schreef hardsilence het volgende:
Ik ben niet zielig en wil niet zielig gevonden worden.
Ik voel pijn, maar daarmee voel ik me niet zielig.
ik hoef geen reactie!
Donderdag, dus ik heb nog een paar dagen om me voor te bereiden en me wat in te lezenquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:17 schreef DuchessX het volgende:
Ow hé Peregrijn, een kennismakingsgesprek? Dat moet gevierd worden!! Wanneer vindt het plaats?
Zo te zien heb je de tap ook kunnen vinden daarquote:Op zaterdag 10 april 2004 02:19 schreef Whistler112 het volgende:
ohh!@ zomaar uitgeagaan! het was best egezllig ! akkenaaak bejenden tegen gekomen!!@
ooh!@# zometeeen maar i s sapoenm voel mewel goeda meetje aprarT!!
leukes meisej
volgens mij ook jaquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:48 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Zo te zien heb je de tap ook kunnen vinden daar
quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:48 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Zo te zien heb je de tap ook kunnen vinden daar
Veel plezierquote:Op zaterdag 10 april 2004 11:38 schreef Whistler112 het volgende:
maar vanavond ga ik weer denk ik
vertel, wat is er aan de hand?quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Godeverdegodverdegodver!
Waarom moeten ze altijd mij hebben!
I really did play it according to the rules this time! Waarom dan toch?
Er blijft op deze manier niet zo heel veel van me over hoor!![]()
Iemand hier nog iemand nodig om even kapot te stampen? Kom maar hoor, ik begin er aan te wennen zo langzamerhand!
Ejj sterkte... en als je iemand nodig hebt om verrrot te scheldengive me your best shotquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:08 schreef Brighteyes het volgende:
Godeverdegodverdegodver!
Waarom moeten ze altijd mij hebben!
I really did play it according to the rules this time! Waarom dan toch?
Er blijft op deze manier niet zo heel veel van me over hoor!![]()
Iemand hier nog iemand nodig om even kapot te stampen? Kom maar hoor, ik begin er aan te wennen zo langzamerhand!
Thanks for the offer maar, weet je? Zelfs daar heb ik geen zin meer in. Nothing personalquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:22 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ejj sterkte... en als je iemand nodig hebt om verrrot te scheldengive me your best shot
Het was zeker gezellig gisterquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:06 schreef rooiedraak het volgende:
ik ben helemaal verrot en ben net me bed uit maar was wel gezellig
Meisje toch ....quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thanks for the offer maar, weet je? Zelfs daar heb ik geen zin meer in. Nothing personal
Laat maar... Energie is weg, lol is weg, maar toch nog net niet murw genoeg dat het me niet meer raakt.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Thanks for the offer maar, weet je? Zelfs daar heb ik geen zin meer in. Nothing personal
Laat maar... Energie is weg, lol is weg, maar toch nog net niet murw genoeg dat het me niet meer raakt.
Niet doen!quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:09 schreef diannetjhu het volgende:
Ik voel me ongeloooflijk alleen :'(
Jij bent er toch?quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:16 schreef gekke_sandra het volgende:
verder kwam er niet veel leuks geloof ik![]()
ik ga vanavond vissen op de pier en daarna kom ik wel ff langsquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:29 schreef Nerd het volgende:
[..]
Het was zeker gezellig gisterVanavond weer?
kijk das nog eens een instelling.....quote:Op zaterdag 10 april 2004 17:56 schreef Noayla_ het volgende:
Ondanks kater moedig gaan sporten vanmorgen en voelde me daarna weer fris en fruitig.
Boodschappen gehaald, net naar de kapper geweest, ik ben een lekker wijf, kortom: voel me prima.![]()
![]()
![]()
welke bepaalde dingen? (ik wordt nieuwschierig)quote:Op zondag 11 april 2004 02:37 schreef S7en het volgende:
eerste keer da tik hier aan mee doe:
Ik voel me vooral raar. Weet niet wat ik van bepaalde dingen moet dneken. Wel of niet:)
ik wens je morgen geen koppijn toe!quote:Op zondag 11 april 2004 02:37 schreef shmoopy het volgende:
Ik heb een gierende koppijn die hopelijk weg is als ik wat geslapen heb.
Vorige keer beloofde het niet veel goeds...quote:Op zondag 11 april 2004 03:30 schreef Caesu het volgende:
er staat iets geks te gebeuren. ik voel het.
klopt meestal. ben benieuwd.
Yup, tis weg, tnx.quote:Op zondag 11 april 2004 02:49 schreef Blixar het volgende:
[..]
ik wens je morgen geen koppijn toe!
helpt dat?
![]()
'K ookquote:Op zondag 11 april 2004 11:38 schreef Faithy het volgende:
Maar ik heb zoveel behoefte aan wat liefde.. (lees: een relatie)
ik ook, maar het wil nooit echt wat wordenquote:Op zondag 11 april 2004 12:37 schreef NewLife het volgende:
[..]
'K ook![]()
* hele grote zucht
Ach tot het zover is geniet ik heerlijk van mijn vrijgezel zijnquote:Op zondag 11 april 2004 13:00 schreef Boschjesman het volgende:
[..]
ik ook, maar het wil nooit echt wat worden
maaaaaaar... zolang ik daar niet te veel aan denk, is het niet zo erg
maja
komt wel goed ..quote:Op zondag 11 april 2004 17:01 schreef Wolkje het volgende:
Goed, lui, verveeld, blij, beetje bezorgd om een vriendin, toch niet blij
Echt vanalles tegelijk dus
meissie... dat zal vast niet gebeuren.. als het niet goed met m gaat, dan is hij gewoon ff zichzelf niet.. (denk ik..) hij maakt t vast niet uit!!quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:34 schreef diannetjhu het volgende:
..Ik weet dat het niet goed gaat met mn vriend..
maar zoals ie nu doet.. en gisteren.. krijg ik het gevoel dat ie het uit wil maken ofzo ..
quote:Op zondag 11 april 2004 20:11 schreef Bio_Bastard het volgende:
........wat is dat 'gevoel' (ik ben namelijk sociaal ongevoelig ^o))
quote:Op zondag 11 april 2004 20:12 schreef LegioeN het volgende:
[..]
![]()
Neej op zon manier schiet dat lekker opquote:Op zondag 11 april 2004 17:57 schreef Faithy het volgende:
ik voel me wazig en GODVERDOMME IK WIL EEN VRIEND!!!!!!!!!
* Boschjesman kijkt liev naar faithyquote:Op zondag 11 april 2004 17:57 schreef Faithy het volgende:
ik voel me wazig en GODVERDOMME IK WIL EEN VRIEND!!!!!!!!!
trustequote:Op maandag 12 april 2004 01:29 schreef nozem het volgende:
Te goed om te gaan slapen, toch ga ik slapen.
Dag lieve FOK! vriendjes en vriendinnetjes
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 april 2004 10:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:Jarig
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 12 april 2004 10:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:Jarig
quote:Op maandag 12 april 2004 10:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:Jarig
Gefeliciteerdquote:Op maandag 12 april 2004 10:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:Jarig
proficiatquote:Op maandag 12 april 2004 10:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:Jarig
Ja, sorry, ik kan niet komen, ik moet studeren. Ik vind het zelf ook vreselijk dat ik verhinderd ben.quote:Op maandag 12 april 2004 15:32 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik mis alleen een paar personen ontzettend op mn verjaardag
Haha, jij hebt in ieder geval een goed excuusquote:Op maandag 12 april 2004 15:34 schreef nozem het volgende:
[..]
Ja, sorry, ik kan niet komen, ik moet studeren. Ik vind het zelf ook vreselijk dat ik verhinderd ben.
Dat waren mijn pappie en mammie ook op me toen ik mijn eerste stappen zette.quote:Op maandag 12 april 2004 15:40 schreef DaFrenk het volgende:
Bagger.. al heb ik wel een stap gezet al.. best wel trots op..
quote:Op maandag 12 april 2004 15:44 schreef nozem het volgende:
[..]
Dat waren mijn pappie en mammie ook op me toen ik mijn eerste stappen zette.![]()
Ik ben al weg mamaquote:Op maandag 12 april 2004 15:45 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]Sorry, vond het wel lachwekkend
Ga jij nu maar leren!
Doei kleintjequote:Op maandag 12 april 2004 15:46 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik ben al weg mama![]()
Als je er achter bent, zou je het mij dan ook willen vertellen?quote:Op maandag 12 april 2004 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
I wish I knew how to turn the tide.
Ik was er jaquote:Op zaterdag 10 april 2004 16:27 schreef Whistler112 het volgende:
[..]
Jij bent er toch?
* NewLife ook ff hardlopen gaatquote:Op maandag 12 april 2004 17:28 schreef thaleia het volgende:
Hoera hoera hoera
Zomer
Ik twijfelde vanochtend of ik zou gaan hardlopen voor of na de brunch, heb voor het eerste gekozen, ben nu weer helemaal fit en kan dus NOG even gaan sporten. En wat heerlijk dat je zodra de zon schijnt ineens weer allemaal bekenden tegenkomt op straat/terrasjes. EN allemaal vrije dagen hebt. Zomer is goed
gewoon niet zo veel nadenken danquote:Op maandag 12 april 2004 18:19 schreef Wolkje het volgende:
Blij, vrolijk, moe, verdrietig, lui, bezorgd, alleen
pff, ik word moe van al die tegenstrijdige en heftige gevoelens weer de afgelopen dagen.
Oww, bijdehandjequote:Op maandag 12 april 2004 18:49 schreef devv05 het volgende:
gewoon niet zo veel nadenken dan
Dat stond ook al in mn fotoboekquote:Op maandag 12 april 2004 17:06 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dank je, DarkElfjequote:Op maandag 12 april 2004 21:14 schreef DarkElf het volgende:-je voor wolkjemop
Succes lieviequote:Op maandag 12 april 2004 21:18 schreef diannetjhu het volgende:
trillend en doodzenuwachtig.. pap is nu met ronald aan het praten en ik mag er niet bij ..
Ben bang voor ronalds reactie.. op het gesprek.. naar mij toe.. sowieso..
wat is er allemaal aan de hand..? of is dat het gene waar je vanmiddag voor komt..?quote:Op maandag 12 april 2004 21:18 schreef diannetjhu het volgende:
trillend en doodzenuwachtig.. pap is nu met ronald aan het praten en ik mag er niet bij ..
Ben bang voor ronalds reactie.. op het gesprek.. naar mij toe.. sowieso..
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |