abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18416168
Githa wat ben jij een ondeugend meisje zeg en ik dacht dat ik ongeduldig was hahahahaah foei hoor , jammer dat hij negi aan gaf , ik hoop dat je te vroeg ben....

en meiden meiden toch ik ben niet stiekum lurken hoor ga dalijk een test halen en ik weet niet zeker of ik dan ga testen hoor dus nog ff geduldig zijn hahahahah
ben zo bang dat ik te vroeg test

[ Bericht 0% gewijzigd door Girly op 14-04-2004 14:32:20 ]
  woensdag 14 april 2004 @ 14:27:12 #202
86274 hartje
still waiting...
pi_18416179
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:16 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad Xanthe. Om diezelfde reden mag je dus ook de kattenbak niet verschonen als je zwanger bent. Ik vraag me dan alleen wel af of ik niet allang immuun daarvoor ben geworden met twee volwassen katers in huis. Ach een beetje onkruid wieden en snoeien zal ook zonder handschoenen niet zoveel kwaad kunnen denk ik zolang je maar niet met je handen in de aarde gaat lopen wroeten.

Remindertje voor mezelf om me toch iets meer te verdiepen in dit onderwerp *op leeslijstje zet*
ja soms heb ik ook wel hoor; lekker overdreven al die regels waar je je aan moet houden. zit inmiddels al aan cafeinevrije koffie, schijnt ook weer niet goed te zijn cafeine. en met die brie die je niet mag eten schijnt ook niet waar te zijn; is alleen rauw-melkse-kaas ofzoiets. schijnen ze hier gegeens te verkopen in nederland. ik doe gewoon waar ik me goed bij voel & neem natuurlijk wel hygiene in acht & een enigzins gezonde leefwijze, maar dat doe ik normaal ook al.
pi_18416200
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 10:01 schreef Beaker1 het volgende:
Wachten op het tweede streepje deel 20

Wouw nummer 21 alweer

Hier gaat de babyboom van start

9 april Xanthe bloed prikken?
11 april: Renegate NOD
12 april: Hartje NOD
12 april: Girly NOD
13 april: Beaker WOWD (wel ongesteld worden dag )
17/19 april Mallemeid NOD

eind april: Little-Woodstock ongi?
2 mei : Martineke NOD

Zet hem op
Oke
12 april Girly NOD
12 april Githa NOD
13 april Beaker WOWD
16 April slaapmeisje follikelmeting
20 april Xanthe follikelmeting
2 mei Martineke NOD
8 mei Merisse NOD
8 mei Xanthe NOD
13 mei Hartje NOD

Renegate tja, waar moeten we jou neerzetten

[ Bericht 2% gewijzigd door jolene op 14-04-2004 17:02:10 ]
  woensdag 14 april 2004 @ 14:28:15 #204
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18416201
Och Beaker, ik was je vergeten en nu ga je de hele week alleen voor mijn nederige persoontje duimen? LW glimt aan alle kanten Wat een eer valt mij ten deel!!!
Lieve Beaker, ik zal je nooit meer vergeten als ik iets post, oke??

Tja, Merisse, ik hoop ook dat mijn binnenkant weer op gang is na die tabletten. Ik wil ook kunnen zeggen wanneer ik een NOD-dag heb! Nu heb ik nog niks.
Maar goed, ik blijf positief! Dat kan ook niet anders met allemaal van die lieve meiden die voor me duimen...hartstikke bedankt!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_18416211
Hoi Merisse

Ik heb in mijn eerste post iedereen succes en sterkte gewenst, dus ook jou

Hoe gaat het nu met je? Ik kan je nu zelf niet meer in het lijstje zetten dat moet iemand van de opperhoofden ff doen

* Beaker1 dikke knuf aan merrisse geeft
BabyS :))
  woensdag 14 april 2004 @ 14:30:33 #206
86274 hartje
still waiting...
pi_18416253
hé hé & ik dan? mijn nod is 13 mei.
en merisse, super dat je er weer bent!
  woensdag 14 april 2004 @ 14:32:25 #207
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18416303
Tja Jolene, daar zeg je wat! Waar hoort Renegate? Is ze nu ongi geworden of niet? Ik neem aan van wel, anders had ik wel meegkregen dat ze naar Z&G was verhuisd...
Slaapmeisje heeft 16 april follikelmeting/samenlevingstest...goed toch Slaapmeisje?

Zeeggg, zien we daar Girly aan de horizon???? Ga je straks een test halen? Je voert de spanning wel op!!

Hartje, je stond er al bij, hoor!
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
pi_18416342
ik probeer alles erin te zetten en dan kunnen we vragen of lois of karin het wil wijzigen
pi_18416402
Thanx Jolene
  woensdag 14 april 2004 @ 14:43:16 #210
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18416557
Tres bien, Jolene! Als we jou toch niet hadden..
pi_18416720
ach ja, huh, ik heb een kop als een vergiet.
Was dus eerst echt hartje vergeten.

Renegate, kan ik niks meer over terugvinden.

We kunnen erook 7 mei in plaatsen?
pi_18416800
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:52 schreef jolene het volgende:
ach ja, huh, ik heb een kop als een vergiet.
Was dus eerst echt hartje vergeten.

Renegate, kan ik niks meer over terugvinden.

We kunnen erook 7 mei in plaatsen?
* Beaker1 Jolene handje schut, want ook ik heb een kop al een vergiet
  woensdag 14 april 2004 @ 15:04:14 #213
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18416972
Renegate, je hebt het gehoord: melden!
pi_18417235
Mallemeid mag zich ook wel weer eens melden over hoe het gaat?
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2004 @ 15:33:47 #215
81992 Githa
pi_18417634
Beaker: succes met je

Slaapmeisje: dat klinkt allemaal erg prositief dat gaan we zo houden

Martineke: ik heb heel wat gemist lees ik al.... klussen... meubels.... jeetje wat klinkt dat allemaal gezellig...succes hoor !

Girly: wahahaha ja, ik ben een muts! vreselijk gewoon.
Nu maar hopen dat het ook weg blijft ...en anders ben ik dus bijdeze ook onregelmatig om ook complex te weze ....
Ik voel me i.i.g. een stuk vrolijker wie zien allemaal wel .....

Girly...nu aan jou om het in 1x goed te doen you go girl ...
  † In Memoriam † woensdag 14 april 2004 @ 16:21:45 #216
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18418813
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:32 schreef LittleWoodstock het volgende:
Slaapmeisje heeft 16 april follikelmeting/samenlevingstest...goed toch Slaapmeisje?
Alleen follikelmeting hoor LW, die samenlevingstest weten we nog niet omdat niet exact te voorspellen is wanneer het eitje gaat springen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_18419956
Het hoort hier niet echt maar stiekum ook weer wel.

7 mei Martineke jarig
7 mei Merisse
7 mei Minoes in ondertrouw

Merisse meid, ik hoop dat je blij naar die datum kijkt
  woensdag 14 april 2004 @ 17:19:39 #218
86274 hartje
still waiting...
pi_18420359
girly, zet 'm op morgen hè
pi_18421942
quote:
Op woensdag 14 april 2004 17:19 schreef hartje het volgende:
girly, zet 'm op morgen hè
hmmm ik zal jullie denk ik maar niet langer meer in spanning houden... aangezien ik morgen toch de enigste ben

ik had vandaag de cb gekocht.. en getest, werd dus een heel licht - <--

ik weet niet meer wat ik moet denken eigenlijk.. misschien heb ik te weinig van dat hormoon, maar jah ik heb helemaal geen zin om na het weekend ook weer te testen .. (vriendje wil perse vrijdag nog) maar ik zeg dat toch maar geldverspilling is. ik denk gwoon dat mijn cyclus langer is.. maandag heb ik een afspraak in het ziekenhuis, controle nog van mijn curretage .. ik zie wel dan van hoe of wat ...

sorry dat ik niet kon wachten tot morgen , ik had eerlijk gezegd wel een plusje verwacht, aangezien ik wel last van die symptonen heb, en dat rare buikje..

*diepe zucht*

(iemand nog wat van renegate gehoord?? , beaker en hoe ist met jouw??)

woensdag 14 april 2004 @ 18:52:59 #220
86274 hartje
still waiting...
pi_18422478
bedoel je een heeeeeeeel licht 2e streepje?
dat is er 1 hoor. ik zou echt over een dag of 3 nog een keer testen!
pi_18422497
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:15 schreef LittleWoodstock het volgende:

[..]

Whahaha, toxomasplose!! Volgens mij is het toxoplasmose... Wat een woord ook!
Ja lach me maar uit!

Maar je had wel gelijk en ik had geen zin om
eerst te googlen naar het juiste woord
pi_18422563
quote:
Op woensdag 14 april 2004 17:04 schreef jolene het volgende:
Het hoort hier niet echt maar stiekum ook weer wel.

7 mei Martineke jarig
7 mei Merisse
7 mei Minoes in ondertrouw

Merisse meid, ik hoop dat je blij naar die datum kijkt
7 mei Xanthe zwanger
pi_18422636
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:27 schreef hartje het volgende:

[..]

ja soms heb ik ook wel hoor; lekker overdreven al die regels waar je je aan moet houden. zit inmiddels al aan cafeinevrije koffie, schijnt ook weer niet goed te zijn cafeine. en met die brie die je niet mag eten schijnt ook niet waar te zijn; is alleen rauw-melkse-kaas ofzoiets. schijnen ze hier gegeens te verkopen in nederland. ik doe gewoon waar ik me goed bij voel & neem natuurlijk wel hygiene in acht & een enigzins gezonde leefwijze, maar dat doe ik normaal ook al.
Sorry hoor , maar ik ben liever 10x te voorzichtig dan dat ik me later voor mijn kop zou kunnen slaan en zou kunnen zeggen dat ik iets heb gegeten of gedaan wat word afgeraden.
Komt misschien ook wel omdat ik al bijna 8 jaar bezig ben en 2 kindjes nu verloren heb....
Wil graag een voltooide zwangerschap met een gezond kindje en daar heb ik echt heeeeeel veeeeeel voor over ook al is het misschien overdreven,....
pi_18422698
quote:
Op woensdag 14 april 2004 18:52 schreef hartje het volgende:
bedoel je een heeeeeeeel licht 2e streepje?
dat is er 1 hoor. ik zou echt over een dag of 3 nog een keer testen!
nee tis een clear blue test.. die heb geen 2de streepje tis een plus + of een minnetje -

en ik heb een licht minnetje... dus wat wijst op negi ... vorige keer met mijn zwangerschap zag ik een heel vaag + ook zo wazig...

dus tjah...
  woensdag 14 april 2004 @ 19:03:42 #225
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_18422717
quote:
Op woensdag 14 april 2004 14:28 schreef jolene het volgende:

[..]

Oke
12 april Girly NOD
12 april Githa NOD
13 april Beaker WOWD
16 April slaapmeisje follikelmeting
20 april Xanthe follikelmeting
2 mei Martineke NOD
8 mei Merisse NOD
8 mei Xanthe NOD
13 mei Hartje NOD

Renegate tja, waar moeten we jou neerzetten
Snif, snotter, nou Jolene, als je me niet aardig vind kun je het ook gewoon zeggen hoor!
Ik sta helemaal niet in het lijstje!!
Heb dan wel geen NOD ( want heb (nog) geen cyclus, gggrr) maar heb hopelijk wel op ongeveer 1 mei mijn met dank aan Beaker WOWD (een Wel Ongi Worden Dag)!
Dus als dat er misschien nog bijgezet kan worden......

Girly, ik zou gewoon over 3 dagen ofzo nog eens testen, want dit is nog te vaag om uitsluitsel te geven denk ik. De symptomen zijn er toch ook? Ik blijf duimen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')