quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:44 schreef Anitra het volgende:
Ja jippe het is mij gelukt, lijstje en link
quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:52 schreef Tan het volgende:
Oh jawel hoor, de spanningen lopen hoog op hierals ze even naar de WC zijn geweest en ze komen terug vragen ze al of de baby er al is
ze willen niks missen.
Nou, mijn vriend is gewoon geen type om hier te gaan posten (kan het hem wel vragen hoor), maar ik ga er van uit dat ik thuis beval en dan post ik zelf wel watquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]![]()
Heb je al geregeld dat iemand ons ff op de hoogte komt houden?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:48 schreef LadyS het volgende:
Anders loop je even naar de plaatselijke snackbar
Doet het niet, althans het topic is leeg.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:38 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm mag ik heel even offtopic gaan hier; kreeg van een vriendin deze link toegemaild
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=540&i=1110359&t=1110359
Gaat over de Burgers Zoo kaartjes....
Verder wel leuk gehad hoop ik?quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:46 schreef piglet het volgende:
Zo dames, ik ben weer terug van een heerlijk midweekje weg.
Alleen jammer dat het weer niet helemaal meegewerkt heeft![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Ben net een beetje bijgelezen, en tot mijn verbazing nog steeds geen baby-Tan![]()
![]()
Ik dacht echt dat ie er nu wel zou zijn, maar misschien vanavond???
Bar, die vraag stel ik mezelf ook. Ik twijfel aan het nut ervan, ik denk dan: dat deden ze vroeger toch ook niet? Heb al vaker gehoord dat men dacht er niet veel aan gehad te hebben, slechts een enkeling zegt van wel. Weet jij, of iemand, vanaf wanneer je geacht wordt daarmee te beginnen?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:42 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Zwangerschapsgym yoga enz enz is het nu echt zo handig als je die doet of maakt het niet zoveel uit...en wie hebben het allemaal gedaan of gaan het doen
Ik denk dat ik op gym ga. Niet omdat ik denk dat het nodig is (hoeveel vrouwen bevallen er wel niet op een dag die nog nooit zo'n cursus hebben gehad?!), maar vooral omdat ik denk dat het gezellig is.quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:00 schreef phluphy het volgende:
Bar, die vraag stel ik mezelf ook. Ik twijfel aan het nut ervan, ik denk dan: dat deden ze vroeger toch ook niet? Heb al vaker gehoord dat men dacht er niet veel aan gehad te hebben, slechts een enkeling zegt van wel. Weet jij, of iemand, vanaf wanneer je geacht wordt daarmee te beginnen?
zou kunnen, maar ging bij mij niet op. bij de eerste ben ik naar zwangerschapsgym geweest en de bevalling was een ramp!quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:07 schreef lily het volgende:
Achteraf denk ik weleens, zou het ontbreken ervan mijn bevalling zo zwaar hebben gemaakt? Mijn bevalling duurde 36 uur dus zwaar was het toch wel... maar toch...
Lomp? Welneequote:Op vrijdag 9 april 2004 18:56 schreef Luchtbel het volgende:
Het is weer even tijd voor een lompe vraag van mijn kant.
Het lijstje zegt: "Twee kruiken met kruikzakken."
Ik ben in het bezit van 1 kruik en 2 kruikzakken en 2 babykersenpitzakken.
Die kruiken zijn er toch om de baby warm te houden als ie dat zelf niet kan? Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit bij een kindje ben geweest waar een kruik in bed lag. Zou het zo genoeg zijn, of moet ik echt 2 kruiken hebben? Maak je er veel gebruik van of niet?
Je moest eens weten, ik antwoordde vanmiddag op de vraag van een klant; "Hoe lang moet je nog"quote:Op vrijdag 9 april 2004 19:21 schreef Tan het volgende:
[..]
Lomp? Welnee
Ik heb nog nooit (sinds vorige week) een kruik in m'n hand gehad, laat staan gevuld, laat staan gebruikt. Ik dacht nog; goh ziet dat er zo uitquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Hier worden de kruiken toch echt voor mijzelf gebruikt![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:30 schreef phluphy het volgende:
Tan, gij zult niet (zoveel) typen, doch baren! (en een beetje rapper dan je gewend bent)![]()
* Tan vindt het echt te spannend
dan zal ik ook wel extra mee puffenquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:22 schreef livelink het volgende:
Tan, ga maar gewoon morgen bevallen, hoor. Het is misschien wel wat stil hier vanwege de meeting, maar ik puf dan wel een paar keer extra mee.
Ligt eraan of ie in mun zak pastquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:48 schreef danosa het volgende:
Dus laat het me lekker eerst zo, is het niet voldoende is het toch zo bijgekocht. kruikje kopen?
Kruikezakken worden afgeraden, verrassingquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:50 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ligt eraan of ie in mun zak past![]()
Oke en nu geef ik het opquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Kruikezakken worden afgeraden, verrassing
Een hydrofielluier met een knoop is het, tegen het rollen en verbranden
Hahaquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:01 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oke en nu geef ik het op![]()
Ga jij ff gauw bij Prenatal werken
![]()
![]()
Ik koop morgen 1 extra kruik, nog 2 hydrofielluiers (de 15 aanwezige zijn volgens het lijstje echt nodig voor m'n baby) en dan ga ik die kruiken uittesten op mezelf met een kruikzak eromheen en daarom een hydrofielluier die ik knoop, tegen het rollen en verbranden![]()
Iemand ook nog wat over m'n babykersenpittenzakken![]()
Oh ja, mijn babykersenpittenzakken stop ik uiteraard ook in een hydrofielluier met een knoopquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha
En echt, 15 luiers is meer dan genoeg.Niet meer bijkopen. Tenzij je maar 1x per week een wasje draait natuurlijk
Oh ja, wat jij wil, je mag ze ook in een kruikezak stoppen van mijquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh ja, mijn babykersenpittenzakken stop ik uiteraard ook in een hydrofielluier met een knoop![]()
En luiersDaar krijg ik er waarschijnlijk nog 15 van bij
Had oma gevonden op zolder, maar ja kan er altijd nog mee dweilen ofzo.
Laten we het hopen van niet...quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:10 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
LadySheb geen post van Icare gehad nog, zouden ze me vergeten zijn
![]()
heb ik gisteren binnen gekregen.. Als ik zie wat er allemaal inzit heb ik het idee dat het een bloedige slachting wordquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heb je al een kraampakket geregeld?
mijn man dacht ook af en toe dat hij in de slagerij stondquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
heb ik gisteren binnen gekregen.. Als ik zie wat er allemaal inzit heb ik het idee dat het een bloedige slachting word![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
mijn man dacht ook af en toe dat hij in de slagerij stond![]()
Ik kon het niet latenquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:21 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
ik wil dat niet weten
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:22 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik kon het niet laten![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:16 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh ja, wat jij wil, je mag ze ook in een kruikezak stoppen van mij
Nou ja, zoals easy-going al zei: daar heb je er nooit genoeg van. Net als rompers. En sokken. En truitjes. Met lange mouwen. Korte zijn ook handig. Slofjes. Zootjes? Mutsjes. Heb je al een mutsje? Zou er wel 3 kopen. Die dingen raak je zo kwijt. Navelbandjes zijn echt kul. Neem gaasjes, 5x5. Maar die zitten ookwel in je kraampakket. Heb je al een kraampakket geregeld? En vergeet het afplakband niet
Oké, ik zal hem niet in mijn sig zettenquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:23 schreef LadyS het volgende:
[..]gelukkig heb ik nog ruim 3 maanden om te proberen om jouw opmerking te vergeten
quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oké, ik zal hem niet in mijn sig zetten![]()
Preciesquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:13 schreef Tan het volgende:
maar geduld is een schone zaak.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Edit: waarom typ ik in godsnaam; mijn doos was extra gevuld![]()
Nee laten we zeker hopen van niet, ik heb hulp nodig zoals te merken isquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:16 schreef LadyS het volgende:
[..]
Laten we het hopen van niet...In ieder geval moet ik 19 april beginnen, dus jij zou dat rond die tijd ook moeten lijkt mij.. Anders zou ik even bellen, als ik jou was, als je volgende week nog niks gehoord hebt
Die van mij had ik opengemaakt, beetje gegrut, heeeeeeel snel weer dichtgemaakt "ik wil het nog niet weten" en onderin een kast gemieterd.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:17 schreef LadyS het volgende:
[..]
heb ik gisteren binnen gekregen.. Als ik zie wat er allemaal inzit heb ik het idee dat het een bloedige slachting word![]()
Ik kan hem natuurlijk wel over een maandje of 3 in mijn sig zettenquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:27 schreef LadyS het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat zou wel gemeen van je zijn![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:18 schreef livelink het volgende:
Voordat je zwanger was had je vast ook nog nooit van hydrofielluiers en Tummy-Tubs enzovoort gehoord.
onthou je dat zelf wel dan?quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:29 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik kan hem natuurlijk wel over een maandje of 3 in mijn sig zetten![]()
als reminder
Vergeet het hechtdraad niet en een goeie scherpe naald, anders zit je zo lastig na de bevallingquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]![]()
Ik heb toevallig wel 3 mutsjesZaten bij elkaar in een zakje.
Kraampakket heb ik geregeld, mijn nichtje werkt bij de Thuiszorg en heeft een doos voor me verzorgd, aangezien ik er geen kreeg van m'n verzekering en mijn doos was extra gevuld![]()
En van die slofjes, die zootjes? Trek je ze dat echt aan in het begin of was dat een grapjeEn zijn die van de Hema even goed?
Edit: waarom typ ik in godsnaam; mijn doos was extra gevuld![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:07 schreef dutchie het volgende:
Als die kabouter van ons geboren is en een nog kindloze wil de kleine vasthouden ga ik mezelf. Ik ga het gewoon niet zeggen.
![]()
Ja die heb ik, 3 volgens het lijstje, 2 tweedehands gekregen van oppasadres en oma had er nog 3 gevonden op zolder dus dat valt weer mee. Ik wou al zeggen van die sloffen, wat moet het kind ermeequote:Op vrijdag 9 april 2004 22:31 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vergeet het hechtdraad niet en een goeie scherpe naald, anders zit je zo lastig na de bevalling
Nee ik zit je gewoon een beetje te pesten.
Ze liggen het meest bij je in een omslagdoek (heb je die al??) of in bed. Slofjes en de hele meuk kan je allemaal later kopen als je wil maar ik had ze alleen maar voor de leuk. Ze vielen ieder keer uit. En de HEMA is prima, ik had geloof ik alles van de HEMA maar ik ben dan ookal jaren HEMA fan
Nou dan zal het wel goedkomen toch. En ze worden echt wel groot zonder zootjes en slofjes en een romper meer of minder maakt ook niet uitquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:38 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja die heb ik, 3 volgens het lijstje, 2 tweedehands gekregen van oppasadres en oma had er nog 3 gevonden op zolder dus dat valt weer mee. Ik wou al zeggen van die sloffen, wat moet het kind ermeeGelukkig heb ik van mijn oppasadres een vuilniszak gekregen vol met rompertjes en pyjama's, ondertruitjes, doeken et cetera. Ik koop alles volgens het lijstje en de rest kan daarmee aangevuld worden
Zolang er maar een hydrofielluier met knoop om de kruik zit zal het allemaal inderdaad wel goedkomenquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dan zal het wel goedkomen toch. En ze worden echt wel groot zonder zootjes en slofjes en een romper meer of minder maakt ook niet uit
Psies, jij snapt hetquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:47 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Zolang er maar een hydrofielluier met knoop om de kruik zit zal het allemaal inderdaad wel goedkomen![]()
Ik ben niet onder de indrukquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:30 schreef Angel22 het volgende:
Tan... je waagt het niet als het halve ouders forum op meeting is om dan te bevallen hoor!!!!
![]()
![]()
HOOR JE ME!!!
![]()
![]()
![]()
Het waren er 3, dit is de 4equote:Op vrijdag 9 april 2004 22:07 schreef dutchie het volgende:
TanBen ik de hele dag op pad, denk ik me eindelijk met mijn lebbetopje op de bank te installeren om eens lekker te gaan F5-en, maar geen
-fende Tan.
![]()
Volgens mij ben je het nu zo'n beetje spuugzat of niet?
Denk maar zo, de vorige 4 (was toch 4?) zijn er ook vanzelf uitgekomen en deze blijft ook niet zitten hoor.
ik vind het meer een stel doekenquote:Op zaterdag 10 april 2004 08:38 schreef phluphy het volgende:
P.S.: wat is in hemelsnaam een hydrofiele luier?![]()
![]()
Ik geloof dat de andere luiers ook van katoen zijn, maar er zit wel verschil in. Die hydrofiele nemen lekker veel vocht op, handig dus op het aankleedkussen, onder het hoofdje in het bedje als je kleintje veel spuugt en om af te drogen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 08:43 schreef phluphy het volgende:
Ohhhhhh een katoenen luier !!![]()
Gelukkig, dacht dat ik een extra kast nodig zou hebben voor al die extra's. Mjah, katoenen luiers heb ik stapels van (gekregen).
Thx LadyS
Hier binnen huiselijke kringen noemen we die dingen altijd homofiele luiers. (Tom, kun je me even een homofiele luier aangeven?) Klinkt toch iets minder stoerquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:08 schreef phluphy het volgende:
Klinkt ook wel stoer he, dat hydrofiel![]()
High Tech Dipers![]()
Wahaha, jouw fantasie kent geen grenzenquote:Op zaterdag 10 april 2004 10:16 schreef phluphy het volgende:
Eigenlijk zo gek nog niet, ik bedoel: kijk nog eens naar die foto die LadyS plaatste... luier op luier op luier op luier....![]()
En nu genoeg gekletst jij, gaat heen en beval !![]()
*Neemt meditatiehouding aan*quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:29 schreef Sugar het volgende:
Tan, nú gaat het echt gebeuren. Nú zet het door. Ik zweer het je. Voel het aan water...
* Tan volgt een LOI-cursus tot 2e Jomanda...
quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:01 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Iemand ook nog wat over m'n babykersenpittenzakken![]()
Hoi Tan, hoe gaat het nu met je? Alles rustig nog steeds?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:10 schreef Tan het volgende:
Goh Merisse, ik kan me die emoties goed voorstellen hoor. Wel lief dat ze je nog even geadviseerd heeft. Het is natuurlijk jammer van je witte broods weken, maar het welzijn van je kleintje gaat natuurlijk boven alles.
Het lijkt me overigens wel dat als je een rustige vakantie hebt dat het niet zo veel kwaad kan, ontspanning is juist het beste voor je baby, zeker als je dolgelukkig bent. Maar als je een doevakantie gepland hebt is het misschien inderdaad beter om te wachten. Gaan jullie ook vliegen?
Ja, hoewel het wat meer gaat rommelen weer, ik heb nu weer pijnlijkere voorweeën, niet zo frequent als van de week, maar wel duidelijk aanwezig. Als de voorweeën iets erger worden kan ik de vrouwenwortel (Caulophyllum thalictroides) proberen (dacht eerst vrouwenmantel, maar da's een ander kruid). Mijn vriendin is homeopaat en ze is er zelf ook op bevallen. Voorwaarde is dat het wel wat rommelt al, anders gebeurt er niks.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:46 schreef Merisse het volgende:
[..]
Hoi Tan, hoe gaat het nu met je? Alles rustig nog steeds?
Oooh nu snap ik het. Ja klinkt op zich wel logisch ja. Maar als je al geboekt hebt is dat ook zo vervelend? Heb je al met je a.s. man overlegd wat hij er van vindt?quote:We gaan zeker vliegen en als het aan mij ligt wordt het een luxe luiervakantie in een exotisch oord als bijv. Curacao, waar goede medische voorzieningen zijn en een goede levensstandaard om gezondheidsrisico's te voorkomen.
Het is trouwens niet voor de kleine beter om te wachten maar voor ons omdat als we met 9/10/11 weken gaan we nog midden in de risicoperiode zitten en de vlokkentest nog niet plaats heeft gevonden. We zouden dan teveel zorgen hebben. En zou ik bijv. een miskraam krijgen is het natuurlijk ook een verpeste huwelijksreis.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:39 schreef Tan het volgende:
Enne ik zal me straks melden, moet eerst nog even naar het centrum, paar dingetjes halen.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 15:05 schreef easy-going het volgende:
[..]Ze is naar de snackbar
![]()
![]()
de eerste poepluierquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:18 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Klinkt alsof ik met mijn voorspelling (zondagskindje, geboren om 3-4 uur) wel 's uit kon gaan komenWat win ik dan eigenlijk?
Geen chocolade-eitjesquote:Op zaterdag 10 april 2004 15:19 schreef easy-going het volgende:
[..]
de eerste poepluier![]()
Om eerlijk te zijn heb ik het voornamelijk ingenomen om haar een plezier te doen. Op internet wel serieuze info gevonden dat het spul daadwerkelijk bijdraagt tot de aanzet van een bevalling, maar de wijze van doseren vind ik zo apart. Ze zegt te weten wat ze doet en dat geloof ik ook zeker wel, maar of het ook werkt op deze wijze vraag ik me af. Ik gebruik vaker homeopatische middelen en dat werkt toch anders dan dit.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:37 schreef Bar_en_Mar het volgende:
klinkt ingewikkeld tan ik hoop voor jou wel dat het werkt
Was vouwen? Zie je wel, het gaat beginnenquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:40 schreef Tan het volgende:
[..]
Als jullie me zoeken, ik lig niet te bevallen maar ga zo off, even was vouwen en idols kijken
hihi wij zeggen altijd 'hydroseksuele luiers'.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:13 schreef Tan het volgende:
[..]
Hier binnen huiselijke kringen noemen we die dingen altijd homofiele luiers. (Tom, kun je me even een homofiele luier aangeven?) Klinkt toch iets minder stoer![]()
![]()
ok. wordt vast pas deeltje 46 of hoger hoor, voor je bevalt. ik geloof er niet meer in.quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:09 schreef Tan het volgende:
Niet stiekem gaan zitten puffen hiero hoor, want dit zijn écht alleen nog maar voortekenen. Ik juich maar niet te vroeg nog, valt het weer zo tegen straks
quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:16 schreef bixister het volgende:
[..]
ok. wordt vast pas deeltje 46 of hoger hoor, voor je bevalt. ik geloof er niet meer in.
Misschien moet je zingen: de baby is er bijnaquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:29 schreef Jessicaa het volgende:
Nou meid ik denk aan je hoor. Ik hoop voor je dat het snel doorzet. Gogogogogogogogogogo.
Nog steeds "Tan is er bijna Tan is er bijna", "maar nog niet helemaal" zingt
Ik hoop dat het werkt, verkeer nog steeds in dikke-buik-met-flink-wat-voorweeën-status. De hoop op doorzetten heb ik al reeds opgegeven, maar ik hoorde al weer dat die voorweeën ook niet voor niks zijn en dat die vaak ook nog meer ontsluiting geven, soms wel tot zo'n 6 cm aan toe. Dus in dat geval... laat mij maar een paar dagen met voorweeën lantefanterenquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:51 schreef Angel22 het volgende:
[omgekeerde psychologie modus] BabyTan... Blijf maar lekker zitten waar je zit hoor!!!! Wij willen je nog niet zien iig!!!! Mamma moet toch nog drie weken dus blijf maar lekker warm binnen zitten!!!!!! [omgekeerde psychologie modus uit]
En dan ga je weer zitten zeuren dat de uiteindelijke bevalling veel te snel gaat en dat je het niet kan bevatten en dat het allemaal zo makkelijk ging, dat je de volgende ochtend weer koffie kon zetten en dat is dan ook weer niet leukquote:Op zondag 11 april 2004 08:43 schreef Tan het volgende:
Word ik straks opeens een keer wakker met persweeën of zo(moet positief blijven he
)
quote:Op zondag 11 april 2004 09:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan ga je weer zitten zeuren dat de uiteindelijke bevalling veel te snel gaat en dat je het niet kan bevatten en dat het allemaal zo makkelijk ging, dat je de volgende ochtend weer koffie kon zetten en dat is dan ook weer niet leuk![]()
OMG.... ik dacht dat het na persweeën wel klaar zou zijn. Wat zijn naweeën dan?quote:Op zondag 11 april 2004 09:14 schreef Tan het volgende:Nou met een snelle bevalling hoor je mij niet klagen hoor, bij Jessai duurde alles uiteindelijk maar 4 uur en dat vond ik helemaal niet erg(alleen de naweeën dan
maar alles beter dan ontsluitingsweeën)
Dat denkt Baby-Tan ookquote:Op zondag 11 april 2004 09:24 schreef Anitra het volgende:
Het is ook geen lekker weer om naar buiten te komen, ik zal ook lekker binne blijven zitten
quote:Op zondag 11 april 2004 09:43 schreef phluphy het volgende:
[..]
OMG.... ik dacht dat het na persweeën wel klaar zou zijn. Wat zijn naweeën dan?![]()
Die krijg je meestal na een vrij snelle bevallingquote:Op zondag 11 april 2004 09:43 schreef phluphy het volgende:
[..]
OMG.... ik dacht dat het na persweeën wel klaar zou zijn. Wat zijn naweeën dan?![]()
Dat klopt, maar bij alle vrouwen trekt de baarmoeder samen naar oorspronkelijke grootte, alleen niet bij iedereen is dat duidelijk voelbaar. Net als niet iedereen last krijgt van voorweeën.quote:Op zondag 11 april 2004 09:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarmee je nog niet uitlegt wat het is
Het samentrekken van de baarmoeder naar de oorspronkelijke grootte
quote:Op zondag 11 april 2004 14:20 schreef Merisse het volgende:
In de lijst van lompe opmerkingen nav een miskraam noteren wij de volgende nieuwe binnenkomerrrrrrr met stip:
"Als ik jou was zou ik deze keer ook maar weer rekenen op een miskraam dan valt het nooit tegen!"*luid geloei van publiek*
Dit was dus de reactie van mijn a.s. schoonzus op onze mededeling dat we weer zwanger zijn.
Nogmaals schoonzus: "5 weken zei je? nou, da's maar nauwelijks over tijd".
Ze bedoelt het vast goed maar ik trek het toch slecht![]()
mag ik hierin ff meegaan.. JEETJE dat zeg je toch niet... je kan iemand beter geluk wensen :squote:Op zondag 11 april 2004 14:23 schreef beefcake het volgende:
[..]
* Girly zucht diep...
![]()
Wat een rotopmerkingen zeg!
Tjeetje Beefcake, da's snel! Fijn voor je, zeker heel raar gevoel, of niet? Had je het gemist, de gewone kleren?quote:Op zondag 11 april 2004 13:49 schreef beefcake het volgende:
Ik heb goed nieuws voor mezelf dan...: Ik ben sinds gisteren weer op mijn startgewicht en ik kan al weer een aantal gewone broeken aanEcht wel een lekker gevoel, wou ik even met jullie delen
![]()
Sjongejonge sommige mensen.quote:Op zondag 11 april 2004 14:20 schreef Merisse het volgende:
In de lijst van lompe opmerkingen nav een miskraam noteren wij de volgende nieuwe binnenkomerrrrrrr met stip:
"Als ik jou was zou ik deze keer ook maar weer rekenen op een miskraam dan valt het nooit tegen!"*luid geloei van publiek*
Dit was dus de reactie van mijn a.s. schoonzus op onze mededeling dat we weer zwanger zijn.
Nogmaals schoonzus: "5 weken zei je? nou, da's maar nauwelijks over tijd".
Ze bedoelt het vast goed maar ik trek het toch slecht![]()
Ik had ze gemist ja!quote:Op zondag 11 april 2004 14:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Tjeetje Beefcake, da's snel! Fijn voor je, zeker heel raar gevoel, of niet? Had je het gemist, de gewone kleren?
quote:Op zondag 11 april 2004 14:45 schreef dutchie het volgende:
Heb ik trouwens nog even een vraagje: Ik heb sinds deze week wat last van misselijkheid 's nachts als ik slaap. Kent iemand dit?
quote:Op zondag 11 april 2004 14:49 schreef Belana het volgende:
Beefcake![]()
![]()
Dat soort dingen moet je niet zeggen zolang er nog mensen zijn die nog ver verwijderd zijn van dat fenomeen...
Nou....vooruit.....quote:Op zondag 11 april 2004 14:50 schreef beefcake het volgende:
[..]
sorry...
Ik denk idd ook dat het met de leeftijd te maken heeftquote:Op zondag 11 april 2004 14:53 schreef Belana het volgende:
[..]
Nou....vooruit.....![]()
Ik gun het je van harte hoor meid! Dat is het voordeel misschien van jong kinderen krijgen
God, wat lijkt het me een zaligheid om in mijn oude kleren te passen!
Hoe is het met Dylan? Ga je vertellen in het beebie topic???
Mm, dat is ook niet fijn.quote:Op zondag 11 april 2004 14:49 schreef beefcake het volgende:
[..]
Nee, maar ik werd 's nachts geteisterd door maagzuur
![]()
De basis voor deze zomer is: kleur, kleur, kleur! Kleuren als limegroen, aquablauw, oranje zetten de toon. Koop er een lekker shabby-achtige linnen broek bij, trek hieronder niet te overdreven maar leuk bewerkte slippertjes aan en u is helemaal het vrouwtje!quote:Op zondag 11 april 2004 15:05 schreef Tan het volgende:
en nog lekkerder, straks weer wat leuks voor jezelf kopen. Er hangt een leuke lentecollectie in de winkel zag ik alweer
Oe, gaan we nu eindelijk beginnen dan?quote:Enne babyTan houdt het nog steeds spannend, ik had net een pijnlijke wee die zeker anderhalve minuut aanhield, ik ga er van uit dat die intussen toch heus wel wat werk verricht. Ik heb me er al bij neergelegd dat het voorweeën blijven voorlopig, maar ik zou wel erg blij zijn als er stiekem wat cm's bijkomen.
Werk je in een kledingzaak of zoquote:Op zondag 11 april 2004 15:13 schreef dutchie het volgende:
[..]
De basis voor deze zomer is: kleur, kleur, kleur! Kleuren als limegroen, aquablauw, oranje zetten de toon. Koop er een lekker shabby-achtige linnen broek bij, trek hieronder niet te overdreven maar leuk bewerkte slippertjes aan en u is helemaal het vrouwtje!
[..]
quote:Oe, gaan we nu eindelijk beginnen dan?![]()
Nee, ben officieel nog steeds vertegenwoordiger van een modemerk. Vandaar.quote:Op zondag 11 april 2004 15:23 schreef Tan het volgende:
Werk je in een kledingzaak of zo
quote:Nee hoor... was eenmalige aanbieding van babyTan
Ik dacht al... maar je advies klonk leukquote:Op zondag 11 april 2004 15:27 schreef dutchie het volgende:
[..]
Nee, ben officieel nog steeds vertegenwoordiger van een modemerk. Vandaar.![]()
[..]
quote:Nee hè, nog niet eens geboren en hij/zij bezorgt nu al zijn ouders een punthoofd.![]()
Sterkte meid.![]()
Ik denk dat je je eerder zorgen moet maken als ik niet meer postquote:Op zondag 11 april 2004 15:39 schreef Jessicaa het volgende:
Tan telkens als jij post denk ik heeeeeeee ze komt zeggen dat het doorzet.![]()
![]()
Ik had dat bij de zwangerschap van Jessai heel erg, het was de eerste zwangerschap waar bij ik internet had en ik las overal spookverhalen van wat er allemaal fout kon gaan. Zat soms uren jankend achter het scherm om al die verhalen. Op een gegeven moment heb ik besloten dat soort verhalen niet meer te lezen.quote:Op zondag 11 april 2004 15:42 schreef dutchie het volgende:
![]()
Het mannetje maakt zich trouwens druk over iets wat hij vanmorgen heeft gelezen over de zwangerschap. Knoop in de navelstreng. Moest het net even nazoeken van hem.
Brrr.... Maar aangezien onze kabouter al een tijdje in stuit ligt en men heeeel erg tevreden is over de groeit en hartslag van hem/haar heb ik hem maar even duidelijk gezegd dat ie zich daar maar niet druk over moest maken. Je kunt wel over alles paranoia raken.
![]()
Maar ik kan me wel voorstellen dat hij zich zorgen maakt. Hij voelt niet wat ik voel en maakt alles van de zijlijn mee. Ik vind het wel lief hoor dat hij zich zorgen maakt. Ik zal het er iig met de vk over hebben om hem gerust te stellen.
Zal dat het wezenquote:Op zondag 11 april 2004 15:42 schreef Jessicaa het volgende:
Ja dat is ook weer zo!!!!!
Stop is ff met posten dan
Ooh okayquote:Op zondag 11 april 2004 18:03 schreef Belana het volgende:
Ja Tan, dat voelt zo! En ik kan me herinneren dat er meerdere dames met dit gevoel liepen, bv Lewis. Zit gewoon diep ingedaald en het is tijd! Maarja....
Maar geen zorgen dus, is heel normaal!
Maak jij dan alvast de geboortekaartjes voor mequote:Op zondag 11 april 2004 18:38 schreef phluphy het volgende:
Tegen de tijd dat WIJ al weten wat het geslacht is, zit Tan zich nog af te vragen wanneer het gaat beginnen![]()
![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 11 april 2004 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou er ook niet uit komen als het kaartje nog niet eens af is
Hier kan ik wel het een en ander over vertellen.quote:Op zondag 11 april 2004 15:42 schreef dutchie het volgende:
![]()
Het mannetje maakt zich trouwens druk over iets wat hij vanmorgen heeft gelezen over de zwangerschap. Knoop in de navelstreng. Moest het net even nazoeken van hem.
Brrr.... Maar aangezien onze kabouter al een tijdje in stuit ligt en men heeeel erg tevreden is over de groeit en hartslag van hem/haar heb ik hem maar even duidelijk gezegd dat ie zich daar maar niet druk over moest maken. Je kunt wel over alles paranoia raken.
![]()
Maar ik kan me wel voorstellen dat hij zich zorgen maakt. Hij voelt niet wat ik voel en maakt alles van de zijlijn mee. Ik vind het wel lief hoor dat hij zich zorgen maakt. Ik zal het er iig met de vk over hebben om hem gerust te stellen.
ahhhh neeeeeee bij het lezen van dit bericht lopen de rillingen over mijn rug. helemaal perplex ben ik gewoon. ienieminiemerisse heeft niet goed naar mij geluisterdquote:Op zondag 11 april 2004 23:22 schreef Merisse het volgende:
Helaas moet ik jullie vertellen dat ik weer een miskraam heb. Ben vandaag 5 weken 2 dagen en vandaag hadden we tegen mijn familie verteld dat ik weer zwanger was. Ze waren toch zo blij... Totdat ik vanavond naar de wc ging.... Er is denk ik geen twijfel mogelijk want er is echt sprake van heel veel bloed, ook met stolsels en andere zooi, al valt de buikpijn gelukkig mee. Ben echt hartstikke verdrietig maar de klap lijkt voor mij minder groot dan de vorige keer. Voor mijn vriend lijkt het wel veel erger, heb hem nog nooit zoveel tranen zien huilen..
Merisse, ik heb enorme bewondering voor je positieve instelling. Je komt zo sterk over. Ik merk je verdriet wel, maar anderzijds lees ik ook een enorme kracht uit jouw berichtje. Ik moet de hele dag steeds aan je denken, ik vind een miskraam zo oneerlijk en waarom moet het sommigen zo vaak overkomen? Jij ook weer twee achter elkaar nu, ik kan er met mijn hoofd niet bij want ik had het je zo gegund!quote:Op maandag 12 april 2004 15:38 schreef Merisse het volgende:
Lieve allemaal, bedankt voor jullie meelevende reacties, iedere keer als ik ze lees (en dat heb ik al vaker gedaan) begin ik weer te huilen. Jullie zijn the best![]()
Ben toch wel net zo verdrietig als de vorige keer alleen toen was het onverwachter en ik weet nu dat het verdriet na een paar weken een heel stuk minder is (alhoewel ik me dat nu niet goed voor kan stellen).
Het bloedverlies is deze keer vele malen groter dan de vorige keer, ik moet zeker elk uur verschonen en dat gaat steeds ook weer met de nodige tranen gepaard. Heb intussen ook flinke krampen.
Ik heb intussen een vlos gebeld en ze zei dat het gebruikelijk is om na 3 miskramen op rij pas onderzoek te doen. Ze raadde me aan om morgen te bellen naar het UMC en daar de zaak voor te leggen en evt. een afspraak te maken met een gyn. Ga ik morgen zeker doen.
T.a.v. de toekomst, we gaan zeker door hoor! 3x is scheepsrecht toch?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
En nu vind dat jullie het gewoon weer over homofiele luiers moeten gaan hebben hoor.
En BabyTan, kom eens buiten spelen. Het is zulk mooi weer!
Je krijgt van mij een dikke knuffelquote:Op maandag 12 april 2004 17:56 schreef Merisse het volgende:
Phluphy, Tan, ik ga nergens heen hoor! Tenminste zoals ik er nu over denk. Ik wil jullie allemaal niet missen hoor. Met ons gaat het best goed. Mijn vriend is super. Dit brengt ons dichter bij elkaar. Nu ff niet maar we zullen op onze bruiloft zeker wel weer kunnen genieten. Tzt post ik wel wat huwelijksfoto's bij het speeltuinbankje. Wat we nu ook steeds tegen elkaar zeggen is dat wij het belangrijkste zijn en dat we zo blij zijn met elkaar en zoveel van elkaar houden. Een kindje zou een prachtige bekroning daarvan zijn maar wij redden het ook best met z'n 2-en![]()
Nou ik heb ook veel bewondering voor je instelling Merisse. Blijf positief dan komt de rest vanzelf en nu een dikkequote:Op maandag 12 april 2004 17:56 schreef Merisse het volgende:
Phluphy, Tan, ik ga nergens heen hoor! Tenminste zoals ik er nu over denk. Ik wil jullie allemaal niet missen hoor. Met ons gaat het best goed. Mijn vriend is super. Dit brengt ons dichter bij elkaar. Nu ff niet maar we zullen op onze bruiloft zeker wel weer kunnen genieten. Tzt post ik wel wat huwelijksfoto's bij het speeltuinbankje. Wat we nu ook steeds tegen elkaar zeggen is dat wij het belangrijkste zijn en dat we zo blij zijn met elkaar en zoveel van elkaar houden. Een kindje zou een prachtige bekroning daarvan zijn maar wij redden het ook best met z'n 2-en![]()
tja that's life het is allemaal hard en oneerlijk soms, maar life goes onquote:Op maandag 12 april 2004 20:43 schreef Jelief het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oe das spannend !
het is hier ook wel een achtbaan van emoties hè?![]()
Gek mens! Ik zou nog ja zeggen tegen je ook!quote:Op maandag 12 april 2004 19:08 schreef phluphy het volgende:
Merisse: Het is dat je al iemand hebt, anders zou ik je beslist zelf ten huwelijk gevraagd hebben.![]()
Dit vind ik nou een mooie uitspraak!quote:Op maandag 12 april 2004 21:36 schreef piglet het volgende:
O, wat komen de verdrietige en blije momenten hier toch altijd op een bijzondere manier bij elkaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |