Het is mijn werk/hobby, mijn vriendin en ik hebben er ook al twee gemaakt voor onze nichtjes, en het is vooral leuk voor familie die ver weg woont , en de rest van de wereld je kind te laten zien.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:07 schreef Formie het volgende:
Hebben jullie ook een site voor je kind en waarom?
dat zou idd kunnen, maar we hadden 5 jaar geleden op het geboortekaartje die url geplaatst en m 4 jaar bijgehouden.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:46 schreef Formie het volgende:
dolle hond,
dat is zonde dat je om z'n rede moet stoppen met de site. Maar kan je dan niet een andere naam voor je site maken. zodat je er toch mee verder kan.
ff de url aanpassen hoor...quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:01 schreef Kbot2000 het volgende:
Ik ben nog bezig met een site voor Liam....
http://Liam.omeganet.nl/album.php
Gewoon een redelijk simpel fotoboekje hoor..
Er staan nog niet echt veel foto's maaaaaaar dat komt nog wel...
quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:33 schreef Karin het volgende:
Qweetnix wat een leuke site hebben jullie! Erg leuk al die commentaren bij de foto's. En wat een prachtig ventje!
Jonnetje de site doet het nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:59 schreef Jonnetje het volgende:
Ik heb Wilyan zijn nieuwe site nét een paar dagen klaar!
www.wilyan.tk
(ik hoop dat ie het zo doet...)
Ha ha ha, klopt!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
Jonnetje de site doet het niet![]()
MEde hiervoor zijn de foto's bij mij op de site beveiligd tegen heeeeel veel acties. Het is natuurlijk wel mogelijk om ze te krijgen, maar dan moet je best een hoop verstand van computers hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:49 schreef _The_General_ het volgende:
Hoe leuk ik zo'n idee ook vind, ik heb me laten vertellen dat de url's en foto's verzameld worden op forums voor mensen met een niet gezonde interesse in kinderen,
Sorry hoor, maar zelfs een blontdtdtdte kan dat, printje screen, openen in bewerkingsprogramma, klooie, opslaan, klaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:15 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
MEde hiervoor zijn de foto's bij mij op de site beveiligd tegen heeeeel veel acties. Het is natuurlijk wel mogelijk om ze te krijgen, maar dan moet je best een hoop verstand van computers hebben![]()
Ik heb het toetsenbord ook niet te gebruiken gemaakt... Dus ook dat is geen optie.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zelfs een blontdtdtdte kan dat, printje screen, openen in bewerkingsprogramma, klooie, opslaan, klaar.
Pssst het kan wel, heb het ff geprobeerd!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:47 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Ik heb het toetsenbord ook niet te gebruiken gemaakt... Dus ook dat is geen optie.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar!!! De enige manier die ik nog kan bedenken hoe je eraan kunt komen is dmv het privacy report.. (maar bedanktquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:52 schreef moussy het volgende:
Sorry.....
ze heeft trouwens wel een enorm lief smoeltje
dmv de source kan je ook gewoon elke foto los in beeld krijgen en opslaan, direct vanuit je /images map.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:57 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar!!! De enige manier die ik nog kan bedenken hoe je eraan kunt komen is dmv het privacy report.. (maar bedankt) Ben jij wel bekend in het digitale-gebeuren? Want er is 1 iemand wie ik absoluut geen fotos gun die dus ook helemaal geen verstand heeft van computers verder, ik dacht toch zeker te weten dat zij er echt niet bij zou kunnen komen...
Durf het bijna niet te zeggen maaruhquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:47 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Ik heb het toetsenbord ook niet te gebruiken gemaakt... Dus ook dat is geen optie.
Op Jaspers Site is er een 'openbaar' en een 'familie' deel. Op deze maniet kunnen we redelijk goed bepalen wíe wát mag zien!quote:Op zaterdag 10 april 2004 08:31 schreef dolle_hond het volgende:
Wij hebben er wel een, maar doordat we met een van de geregelde bezoekers ruzie hebben gekregen, hebben we het al een hele tijd niet of nauwelijks bijgewerkt en sturen we vrienden de foto's per mail.
Tsja, ik weet het.. Ik heb ze nu ook een stuk kleiner gemaakt, als je ze dan vergroot worden ze iig niet mooi! Ik weet dat de persoon welke ik de foto's niet gun deze manieren allemaal niet kentquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 12:06 schreef heaven7 het volgende:
Idd, ik kan ook gewoon een screenshot maken hoor Bibikuif22
ow sjoeg ik zit hier helemaal emo te wezen!quote:
Hoi! Leuk idee! Nijntje doet het natuurlijk altijd erg goed!quote:Op maandag 25 oktober 2004 15:26 schreef Luckepuk het volgende:
-knipje- over site
oh sorry, wist niet meer dat ik dat al vermeld had, ben ik in ieder geval bij mijn mening gebleven hehe.quote:Op donderdag 18 november 2004 14:01 schreef phileine het volgende:
ja dat had je vorige keer al duidelijk gemaakt komrad.
ik heb me er wat makkelijk vanaf gemaakt met een weblogje voor isa, maar moest toch ergens mijn columns over haar kwijt. Ben alleen nog helemaal niet bij.
Luckepuck, mooie site hoor. Lekker strak en rustig.
dan vraag ik me toch af waarom je dan een topic met een titel als "een site voor je kind" in hemelsnaam opent...quote:Op donderdag 18 november 2004 13:03 schreef komrad het volgende:
persoonlijk vind ik een site voor je kind bijzonder misselijkmakend, maar ja iedereen zijn eigen ding
uit inmiddels gesloten topicquote:Op zondag 26 juni 2005 23:52 schreef XTracer het volgende:
Aangezien ik er zelf nog wel een beetje handig mee ben, heb ik voor mijn dochter Luuke een eigen site gemaakt. Beetje met foto's enzo, en een filmpjes onderdeel is onderweg.
Nou is natuurlijk de vraag, hebben jullie ook sites voor jullie kinderen? Vooral voor de familie die ver weg woont is het erg leuk.
www.luuke.nl
Misschien leuk om een soort van opsom topic te maken, zodat alle sites van kids bij elkaar staan.
Het is een LIEF kindquote:Op donderdag 8 april 2004 22:20 schreef FokCrash het volgende:
Mooie site en foto's,
en vooral een mooi kind ook.![]()
Herman Finkers was datquote:Op maandag 27 juni 2005 12:59 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Het is een LIEF kind
(wie was het ook alweer)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |