Het is mijn werk/hobby, mijn vriendin en ik hebben er ook al twee gemaakt voor onze nichtjes, en het is vooral leuk voor familie die ver weg woont , en de rest van de wereld je kind te laten zien.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:07 schreef Formie het volgende:
Hebben jullie ook een site voor je kind en waarom?
dat zou idd kunnen, maar we hadden 5 jaar geleden op het geboortekaartje die url geplaatst en m 4 jaar bijgehouden.quote:Op zaterdag 10 april 2004 11:46 schreef Formie het volgende:
dolle hond,
dat is zonde dat je om z'n rede moet stoppen met de site. Maar kan je dan niet een andere naam voor je site maken. zodat je er toch mee verder kan.
ff de url aanpassen hoor...quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:01 schreef Kbot2000 het volgende:
Ik ben nog bezig met een site voor Liam....
http://Liam.omeganet.nl/album.php
Gewoon een redelijk simpel fotoboekje hoor..
Er staan nog niet echt veel foto's maaaaaaar dat komt nog wel...
quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:33 schreef Karin het volgende:
Qweetnix wat een leuke site hebben jullie! Erg leuk al die commentaren bij de foto's. En wat een prachtig ventje!
Jonnetje de site doet het nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:59 schreef Jonnetje het volgende:
Ik heb Wilyan zijn nieuwe site nét een paar dagen klaar!
www.wilyan.tk
(ik hoop dat ie het zo doet...)
Ha ha ha, klopt!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 19:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
Jonnetje de site doet het niet![]()
MEde hiervoor zijn de foto's bij mij op de site beveiligd tegen heeeeel veel acties. Het is natuurlijk wel mogelijk om ze te krijgen, maar dan moet je best een hoop verstand van computers hebbenquote:Op dinsdag 8 juni 2004 21:49 schreef _The_General_ het volgende:
Hoe leuk ik zo'n idee ook vind, ik heb me laten vertellen dat de url's en foto's verzameld worden op forums voor mensen met een niet gezonde interesse in kinderen,
Sorry hoor, maar zelfs een blontdtdtdte kan dat, printje screen, openen in bewerkingsprogramma, klooie, opslaan, klaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:15 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
MEde hiervoor zijn de foto's bij mij op de site beveiligd tegen heeeeel veel acties. Het is natuurlijk wel mogelijk om ze te krijgen, maar dan moet je best een hoop verstand van computers hebben![]()
Ik heb het toetsenbord ook niet te gebruiken gemaakt... Dus ook dat is geen optie.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar zelfs een blontdtdtdte kan dat, printje screen, openen in bewerkingsprogramma, klooie, opslaan, klaar.
Pssst het kan wel, heb het ff geprobeerd!quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:47 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Ik heb het toetsenbord ook niet te gebruiken gemaakt... Dus ook dat is geen optie.
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar!!! De enige manier die ik nog kan bedenken hoe je eraan kunt komen is dmv het privacy report.. (maar bedanktquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:52 schreef moussy het volgende:
Sorry.....
ze heeft trouwens wel een enorm lief smoeltje
dmv de source kan je ook gewoon elke foto los in beeld krijgen en opslaan, direct vanuit je /images map.quote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:57 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar!!! De enige manier die ik nog kan bedenken hoe je eraan kunt komen is dmv het privacy report.. (maar bedankt) Ben jij wel bekend in het digitale-gebeuren? Want er is 1 iemand wie ik absoluut geen fotos gun die dus ook helemaal geen verstand heeft van computers verder, ik dacht toch zeker te weten dat zij er echt niet bij zou kunnen komen...
Durf het bijna niet te zeggen maaruhquote:Op dinsdag 8 juni 2004 22:47 schreef Bibikuif22 het volgende:
[..]
Ik heb het toetsenbord ook niet te gebruiken gemaakt... Dus ook dat is geen optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |