ja dan is het ook je eigen focking stomme schuld hequote:Op donderdag 8 april 2004 21:46 schreef Underdoggy het volgende:
ik heb geen scanner :S ik scan ook nooit dingen
zeker nog nooit geupdate ?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:47 schreef Underdoggy het volgende:
ik heb norton 2002 en die vond niets...
huh ik snap niets van jequote:Op donderdag 8 april 2004 21:49 schreef Ou-Tannu het volgende:
als je infected bent![]()
windows update heb je ook geen hol aanquote:Op donderdag 8 april 2004 21:49 schreef Underdoggy het volgende:
ik draai altijd windows update maar dat gaat ook niet meer met mijn trage internet en ik heb windows 98, XP vond ik niets zat er wel bij maarja
Virusscanner, niet zo'n ding wat papiertjes inscant.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:48 schreef Underdoggy het volgende:
wat heeft een scanner hier nou mee te maken?
het is dat je het zelf zegtquote:Op donderdag 8 april 2004 21:51 schreef Underdoggy het volgende:
mijn vrienden sturen mij die zooi nooit... Ik ben een n00b. vroeger gaf ik wel computer cursussen aan bedrijven... Maar in dos kan ik dit probleem ook niet oplossen. In dos werkt alles wel prima!!!!!
damm als je dit al niet snapt wat doe je dan voor je fam muis aansluiten ?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:53 schreef Underdoggy het volgende:
mijn familie roept mij altijd als er problemen zijn maar nu snap ik het echt niet meer :S ook de buurman van mijn oom heeft mij een keer ingehuurd
dingen printen enzowquote:Op donderdag 8 april 2004 21:54 schreef martijntie het volgende:
[..]
damm als je dit al niet snapt wat doe je dan voor je fam muis aansluiten ?
grinnik sjee zeg wat erg :-)quote:Op donderdag 8 april 2004 21:53 schreef Underdoggy het volgende:
waarom moet ik nog extra dingen kopen? ik betaal al 30 euro per maand hieraan
kan je gerust doen in xp lol gebeurd toch niksquote:Op donderdag 8 april 2004 21:55 schreef Aurelium het volgende:
knip - edit
het is dat ik veel van computers afweet maar een stel ander deed het echtquote:Op donderdag 8 april 2004 21:55 schreef Aurelium het volgende:
knip
dudequote:Op donderdag 8 april 2004 21:55 schreef Underdoggy het volgende:
en die website doet het niet bij mij... kan pagina niet weergeven
Lul is my second namequote:Op donderdag 8 april 2004 21:57 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
jij bent echt een lul... het is dat ik veel van computers afweet maar een stel ander deed het echt
Deze computer is nog geen jaar oud, en de verbinding kost 30 euro per maand. Sorry hoor, maar ik verdien geen 1,5 ton per jaarquote:koop een fatsoenlijke pc met een goeie verbinding ga een cursus voor mega noobs volgen en dan praten we verder zucht
ik zou een breinaald nemen , die komen dieperquote:Op donderdag 8 april 2004 21:58 schreef Aurelium het volgende:
ik denk dat het komt doordat je processor onderkoelt is. Haal even de koeler van je processor af en als dat je processor nog niet voldoende terug op temperatuur brengt moet je eff een sateprikker in de ventilator van je voeding stoppen voordat je je pc opstart.
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:58 schreef wouter37 het volgende:
voor live update uit met norton en ga dan nog een keer scannen
lol je weet helemaal geen ene fuck van computers hoogstends hoe je wat print lolquote:Op donderdag 8 april 2004 21:57 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
jij bent echt een lul... het is dat ik veel van computers afweet maar een stel ander deed het echt
De Sate prikker werkte niet?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:59 schreef Underdoggy het volgende:
dit is echt een probleem voor mij, help mij
Niet???? lekker pauper danquote:Op donderdag 8 april 2004 22:00 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Deze computer is nog geen jaar oud, en de verbinding kost 30 euro per maand. Sorry hoor, maar ik verdien geen 1,5 ton per jaar
ik vind dit toch wel een grappige topic :-)quote:Op donderdag 8 april 2004 22:00 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
Deze computer is nog geen jaar oud, en de verbinding kost 30 euro per maand. Sorry hoor, maar ik verdien geen 1,5 ton per jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |