quote:Op donderdag 8 april 2004 17:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
beste van seizoen 95-65 in de eerste divisie ???
Nu pas?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:02 schreef pascalheister het volgende:
volgens mij is iedereen hier ook vrij
Tis niet te hopen zegquote:Op donderdag 8 april 2004 19:05 schreef SCH het volgende:
en stille zaterdag
vertelquote:Op donderdag 8 april 2004 19:06 schreef golfer het volgende:
* SCH heeft weer een hooltje de crew ingewerkt.
quote:Op donderdag 8 april 2004 19:15 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en SCHondag
Betreffende user weet het zelf volgens mij nog niet, dus nog even afwachten.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:17 schreef SCH het volgende:
vertel
Ook leuk, zit je in de crew weet je het nietquote:Op donderdag 8 april 2004 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Betreffende user weet het zelf volgens mij nog niet, dus nog even afwachten.
En je dacht, ik doe eens belangrijk en meld het hier alvastquote:Op donderdag 8 april 2004 19:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Betreffende user weet het zelf volgens mij nog niet, dus nog even afwachten.
En nu zitten wij allemaal in spanningquote:Op donderdag 8 april 2004 19:39 schreef SCH het volgende:
[..]
En je dacht, ik doe eens belangrijk en meld het hier alvast![]()
Nou reuzequote:Op donderdag 8 april 2004 19:39 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
En nu zitten wij allemaal in spanning.
Crea he?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:42 schreef mitt het volgende:
de topictitels knallen wel de pan uit zeg
* stiekem benieuwd isquote:Op donderdag 8 april 2004 19:06 schreef golfer het volgende:
* Tony_Montana67 heeft weer een hooltje de crew ingewerkt.
Boterkoekquote:Op donderdag 8 april 2004 19:58 schreef Doc het volgende:
Kga zo effe een boterkoek bakken
Wat een hel.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:02 schreef golfer het volgende:
Oké het is intussen bekend:
Da_Sandman is aangenomen als nieuwsposter voor de voetbalmanager.
En Sandman gaat zijn teksten schrijven?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:14 schreef methodmich het volgende:
Dat is een trainer.
http://sport.fok.nl/voetbal/quote:Op donderdag 8 april 2004 20:13 schreef SCH het volgende:
Mag ik vragen wat de voetbalmanager is?
Soort Ghost-trainer wordt Sandman.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
En Sandman gaat zijn teksten schrijven?
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/voetbal/
Wat uiteindelijk natuurlijk niet zo blijkt te zijn maar hij ontkent de aanbiedingen dus nu is het nieuws want zo werkt dat en soms word je daar wel een beetje moe van maar het houdt mensen van de straatquote:Op donderdag 8 april 2004 20:22 schreef methodmich het volgende:
Uiteraard. Zoals dat Väyrynen waarschijnlijk bij Heerenveen blijft.
Ik heb geen eens een mailtje gehad van: "Bel zelf niet, wij bellen wel"quote:Op donderdag 8 april 2004 20:02 schreef golfer het volgende:
Oké het is intussen bekend:
Da_Sandman is aangenomen als nieuwsposter voor de voetbalmanager.
Zal allemaal nog wel afgehandeld moeten worden.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:26 schreef Ajaxno1 het volgende:
Ik heb geen eens een mailtje gehad van: "Bel zelf niet, wij bellen wel"
Gefeli Sandman
Kun je welquote:Op donderdag 8 april 2004 20:33 schreef tuindwerg het volgende:
Ik groet iedereen ook!
Net terug van het kinderfeestje van m'n zusje, we hebben gebowld en ik heb natuurlijk al die 12-jarige kindertjes op mijn baan verslagen.![]()
Nee, gewoon echt.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:35 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Kun je wel. Waarschijnlijk nog van die banden in de zijkant ook of niet?
.
Het gaf ook niks hoor, ik snap best dat in niet de enige ben die heeft gemaild, en dat het veel werk is om iedereen terug te mailenquote:Op donderdag 8 april 2004 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Zal allemaal nog wel afgehandeld moeten worden.
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:35 schreef golfer het volgende:
En voor SCH: http://sport.fok.nl/sport/
Daar staan alle managers van FOK!
Dat merk ik... het is hier uitgestorven, is iedereen naar PSV-Newcastle aan het kijken?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:37 schreef SCH het volgende:
[..]Dank - er gaat een wereld voor me open
![]()
Ja, iedereen. Behalve Bluezz.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:10 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dat merk ik... het is hier uitgestorven, is iedereen naar PSV-Newcastle aan het kijken?
Yupquote:Op donderdag 8 april 2004 21:10 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dat merk ik... het is hier uitgestorven, is iedereen naar PSV-Newcastle aan het kijken?
Aaah... Waarom niet?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:24 schreef pfaf het volgende:
Avond! Biertje dan maar....
...op mijn niet stappen vanavond
geen geld meer voor 3x in de week.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:29 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Aaah... Waarom niet?
Zeur dan niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
geen geld meer voor 3x in de week.
Dank je, en ook gelijk een goed bierjtequote:Op donderdag 8 april 2004 22:57 schreef pascalheister het volgende:
*kruipt zelf achter de bar en pakt maar wat
[afbeelding]
*ook voor inqje
Zit hier door het krantje van de nieuwe brouwerij te bladeren binnenkort maar is heenquote:Op donderdag 8 april 2004 23:22 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dank je, en ook gelijk een goed bierjte.
dochter vanquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:45 schreef FrankyMcG het volgende:
Hey is Doc jarig?
Gefeliciteerd!
* SCH begrijpt de hint en trekt een schone heupslip aanquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:47 schreef Bjoro het volgende:
Voeg daad bij het woord.....en goede dag om te vrijen !!!!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:47 schreef Bjoro het volgende:
* ErikT gaat met Bjoro mee en feliciteert:
-Doc jr (met verjaardag)
-Sandman (met nieuwe functie)
-JustHulptrainer
-en alle anderen met een goede vrijdag
Voeg daad bij het woord.....en goede dag om te vrijen !!!!
kijk daar houd ik van ....... mannen met schone slipjes !quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:54 schreef SCH het volgende:
* SCH begrijpt de hint en trekt een schone heupslip aan
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:12 schreef Bjoro het volgende:
kijk daar houd ik van ....... mannen met schone slipjes !
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Hallo
Zondag eerst een zaalvoetbaltoernooi, 's middags naar PSV-Groningenquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:19 schreef just me het volgende:
Hallo Dylan Dog
gaan jullie nog leuke dingen doen met de paasdagen?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Middag, kop koffie aub
ja het is lekker weerquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:31 schreef mitt het volgende:
lekker hautain weer..
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:51 schreef pascalheister het volgende:
middag
de bruine bonen met uien zitten weer in de maag
geen bierlucht, wat zeg je me nou JMquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan al geen bierlucht verdragen laat staan aan bruine bonen denken
Ik moet nog wachten tot vanavond, maar ik heb er nu al trek inquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:51 schreef pascalheister het volgende:
middag
Lekkah! Vergeet de spek niet!quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:51 schreef pascalheister het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:01 schreef pascalheister het volgende:
geen bierlucht, wat zeg je me nou JM
paas eitjes dan maar ??quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:55 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan al geen bierlucht verdragen laat staan aan bruine bonen denken
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:13 schreef Bjoro het volgende:
paas eitjes dan maar ??
*legt handje eitjes neer op de barquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:14 schreef just me het volgende:
[..]lekker witte eitjes!!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:21 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*legt handje eitjes neer op de bar
[afbeelding]
JM moet zelf maar ff kijken of er wit tussenzit !
oeoeoe wat een geil tagje Sandmannetjequote:Op vrijdag 9 april 2004 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
* just me heeft een tagje
Ook middag Prutser !quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:30 schreef Vom het volgende:
Middag Hools
vanavond beter, een jaar verkering![]()
![]()
Middag Bjoroquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ook middag Prutser !
Gefeli alvast voor vanavond !
ziekjes ?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:23 schreef Bluezz het volgende:
* pascalheister kruipt ook bedje weer uit
Sandmannetje... mooi tagje!
Is er nog koppie thee?
dus dat wordt een zware avondquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:17 schreef Vom het volgende:
[..]
Middag Bjoro
Thanx
heeft de migraine inmiddels ook weekend ?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:23 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz kruipt ook bedje weer uit
Hoezo zwaarquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus dat wordt een zware avond![]()
![]()
dan is Bjoro bijna blij voor Bluezzje !quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:35 schreef Bluezz het volgende:
Bijna Bjoro, bijna
maar hij zit wel lekker op mallorca en wij zitten hier in de kou !quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Och wat is die Verkerk de boel aant weggeven zeg...
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
* SCH heeft een tagje
Ons niet gezien he, no Fokkin wayquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:19 schreef zjroentje het volgende:
Weer iemand in de crew.
je durft gewoon nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ons niet gezien he, no Fokkin way
Ik ben een geboren oppositieleiderquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:25 schreef Da_Sandman het volgende:
je durft gewoon niet
Je praat in meervoud.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Ons niet gezien he, no Fokkin way
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Bluezz verlaat de kroeg, voor het zandgevecht begint, springt op de trein richting ene uitbater
Het was vragen gesteld, maar jij heult ook al met de macht?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je praat in meervoud.
Eng.
Ik loop overal achteraan.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:32 schreef SCH het volgende:
maar jij heult ook al met de macht?
Als Feyenoord zondag wint ben je altijd al Rotterdammer geweest toch?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:33 schreef zjroentje het volgende:
Ik loop overal achteraan.
Het is ook koud op Mallorca vandaagquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:15 schreef Bjoro het volgende:
maar hij zit wel lekker op mallorca en wij zitten hier in de kou !
*klikt op tagje en wat ziet Bjoro:quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Da_Sandman heeft een tagje
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Als Feyenoord zondag wint ben je altijd al Rotterdammer geweest toch?
Zag ik ook al...quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*klikt op tagje en wat ziet Bjoro:
Code #125
Geen crewlid gevonden met het opgegeven userid. Deze gebruiker is waarschijnlijk nooit crewlid geweest, of heeft geen gegevens ingevoerd over zichzelf.
Dus.........
je bent je aan het inlikken!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:40 schreef SCH het volgende:
Hey maar Sand - kan ik leuke nieuwtjes naar je (j)aapje hotmail sturen?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:40 schreef SCH het volgende:
Hey maar Sand - kan ik leuke nieuwtjes naar je (j)aapje hotmail sturen?
Hum, dat riekt naar semi-blauw gedrag. Bovendien maak je kans dat het nieuwtje meteen weer wordt vewijderdquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik dan wel als bron SCH neerzetten?
Ik vind Sandman wel aardigquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
je bent je aan het inlikken!
boodschap begrepenquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:48 schreef SCH het volgende:
Ik vind Sandman wel aardig
Jij hebt een vriendin een huisquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:46 schreef Bjoro het volgende:
[..]
IK wil ook leuke nieuwtjes in mijn hotmail
![]()
Hij heeft een cafe.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin een huis
En na drie dagen sta je weer op?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:48 schreef just me het volgende:
[..]
boodschap begrepen
* SCH kruipt terug onder steen
Jezus wat een opmerkingquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:53 schreef SCH het volgende:
[..]
En na drie dagen sta je weer op?
ja en ???quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin een huis
soms zit het mee en soms zit het tegen..quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:57 schreef ErikT het volgende:Ik wil mn openingspost aanpassen maar hij geeft database problemen
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:11 schreef zjroentje het volgende:
SCH, ik moest gisteren ook een beetje juichen bij de gelijkmaker van Newcastle. Ben ik nu niet meer lief en onsportief?![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:12 schreef ErikT het volgende:
[..]
![]()
en nu 2-0 achter doet ie goedquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:15 schreef Bjoro het volgende:
Sluiter 1e set 6-2 verloren !
in het kader van...ze hebben bijna dezelfde shirts als PSV ???quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:13 schreef ErikT het volgende:
Ik ga maar eens douchen. Over twee uur moet ik op station staan. Sparta - Emmen vanavond.
Je moet ook zelf die gegevens invoeren, staat ergens een stukje over in fokcrew-forum, Sandmannetje.quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
Zag ik ook al...
Ze motten me nog niet...
In het kader van: 'nimmer zullen wij versagen, strijden om elke meter grond, nooit de Spartamars beschamen, aan geen enkel voetbalfront'quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in het kader van...ze hebben bijna dezelfde shirts als PSV ???
Dan moet ik je helaas ook een klootzak vinden. Ik moet wel consequent blijven natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:11 schreef zjroentje het volgende:
SCH, ik moest gisteren ook een beetje juichen bij de gelijkmaker van Newcastle. Ben ik nu niet meer lief en onsportief?![]()
Dat 'beetje juichen' was natuurlijk bij wijze van spreken. Ik juichte natuurlijk uitbundig.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:39 schreef SCH het volgende:
Maar serieus: ik snap daar ook echt helemaal niks van, van dat beetje juichen.
Ja maar jouw clubje is al maanden geleden kansloos uitgeschakeld in het Europees voetbal. Je hebt toch wel ergens een oranje plekje in je hartje???quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:19 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat 'beetje juichen' was natuurlijk bij wijze van spreken. Ik juichte natuurlijk uitbundig.
Maar ik vind dat dus niet gek. In de competitie hoop ik dat ze verliezen, en dan zou ik in Europa moeten hopen dat ze winnen. Ik ga toch ook niet voor Arsenal juichen in Europa.
Dat is toch geen criterium. En het is ook niet het Nederlands Elftal.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:21 schreef SCH het volgende:
Ja maar jouw clubje is al maanden geleden kansloos uitgeschakeld in het Europees voetbal. Je hebt toch wel ergens een oranje plekje in je hartje???
Agh jah, ik zie psv niet als oranjequote:Op vrijdag 9 april 2004 17:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar jouw clubje is al maanden geleden kansloos uitgeschakeld in het Europees voetbal. Je hebt toch wel ergens een oranje plekje in je hartje???
Dit bericht krijg ik bij msn als ik een 2e venster wil openen om met iemand te pratenquote:Je hebt te veel gespreksvensters geopend om het volgende bericht te kunnen verzenden:
ey
Hoe kom je toch zo hard en meedogenloos?quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is toch geen criterium. En het is ook niet het Nederlands Elftal.
/me zit vol bewondering te kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2004 18:38 schreef FrankyMcG het volgende:
* just me slaat 3 flesjes open op de rand van de tafel!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:43 schreef just me het volgende:
* FrankyMcG zit vol bewondering te kijken
/me geeft Frits een rondleinding, via de paaldanseressen, langs de dronken Frankie, naar de tap, waar hij wacht op een biertje van Fritsquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
* pfaf neemt ook eens een kijkje in het VBL-café
Dat zijn dus JustBeeb en Bluezzzzzzzquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
* pfaf bestelt twee bier, zijn ogen op de paaldanseressen houdend.![]()
Proost.
eindelijk die ondertitel weggehaaldquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:06 schreef Inquistor87 het volgende:
avond
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zijn dus JustBeeb en Bluezzzzzzz
proost.
* just me staart vol bewondering mee met Frits
Verdomme mn ondertitel is wegquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
eindelijk die ondertitel weggehaald
Heb je al gezien wie er met hemelvaart in Hellendoorn komt??quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:14 schreef PogueMahone het volgende:
![]()
![]()
![]()
*zet tijltje onder inq`s mondquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:13 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Kylie
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
*zet tijltje onder inq`s mond
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb je al gezien wie er met hemelvaart in Hellendoorn komt??
oooooohhhhhhquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:18 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
maar niemand wil met mee
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:13 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Kylie
een pop dusquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
damn... hoewel ik niks met dat kind op heb, kan ze wel verdomd geil uit de hoek komen.
ik ga m'n best doen, nog nooit op dat festival geweest...quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:20 schreef pfaf het volgende:
[..]
oooooohhhhhh[afbeelding]
Ik ga voor het eerst sinds jaren weer. Ze hebben echt een goede setlist![]()
Is Kylie een pop?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
een pop dus![]()
gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:25 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Is Kylie een pop?![]()
Moet je zeker doen!quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:24 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
ik ga m'n best doen, nog nooit op dat festival geweest...
Is het de hele dag?
Fietsend lijkt me wat lastig, met hemelvaart word er vooral gezopen, en fietsend gezopen dus dat schiet niet op...quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:26 schreef pfaf het volgende:
[..]
Moet je zeker doen!
Ja is de hele dag. Vooral vroeg beginnen met dauwtrappen ( wij gaan om 7 uur op de fiets van huis) en hopen op mooi weer!
Waarom denk je dat we om 7 uur vertrekken?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:29 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
en fietsend gezopen dus dat schiet niet op...
Niet te doen, manquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we om 7 uur vertrekken?![]()
Kijk daar hou ik vanquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:37 schreef PogueMahone het volgende:
ohja een Jaegertje voor iedereen
Joah, jij moet dan oko nog weer ietsies verder dan ikquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:36 schreef PogueMahone het volgende:
[..]
Niet te doen, man![]()
Maarja voor Shane moet je wat over hebben he![]()
Als Oasis-fan ffquote:Op vrijdag 9 april 2004 19:15 schreef methodmich het volgende:
* zjroentje luistert Blur
Goeienavond.
Rondje op kosten van Damon Albarn
quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe kom je toch zo hard en meedogenloos?![]()
![]()
Maar wel lekker he.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:41 schreef PogueMahone het volgende:
Kylie verneukt m'n lay-out trouwens
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:40 schreef PogueMahone het volgende:
the sheer, staan die ook niet op pinkpop?
Olifant in porseleinkast?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Delftse mentaliteit he. Zit er nu ingeslepen.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Delftse mentaliteit he. Zit er nu ingeslepen.
Lucky bastardquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:41 schreef PogueMahone het volgende:
Kylie verneukt m'n lay-out trouwens
Die namen van die gasten: Frenske, Willy, Sjeng enz.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:44 schreef pfaf het volgende:
zjroen:![]()
Volgens m'n vriendin begin ik m'n zachte g kwijt te raken.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
nou vind ze je niet meer geil?quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens m'n vriendin begin ik m'n zachte g kwijt te raken.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Volgens m'n vriendin begin ik m'n zachte g kwijt te raken.![]()
"Godverdomme wat goed" komt nu toch wat harder uit m'n mond.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
nou vind ze je niet meer geil?
dan zul je het in gebarentaal moeten uitdrukkenquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:48 schreef zjroentje het volgende:
"Godverdomme wat goed" komt nu toch wat harder uit m'n mond.![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:51 schreef PogueMahone het volgende:
en de zachte g is geweldig
Ik neem je bij deze als Tukker niet meer serieusquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:53 schreef PogueMahone het volgende:
Na een week kamp in Brabant deed ik ook altijd net of ik ver-brabanst was, met de zachte g tegen m'n ouders lullen
niet vol te houden
Tabée. Nog bedankt voor de rondleiding.quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:53 schreef pfaf het volgende:
Ik hobbel maar eens naar het café
tot morgen
quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:53 schreef pfaf het volgende:
Ik hobbel maar eens naar het café
tot morgen
sorry, ik was jong, naief, liet me meeslepen,quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik neem je bij deze als Tukker niet meer serieus![]()
mag je niet?quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:00 schreef zjroentje het volgende:
Ik wil ook naar het cafe.![]()
Maar vanavond helaas even niet.
* geeft zjroen een Jaeger en enkele welgemeende en goedgeplaatste kloppen op de schouderquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:00 schreef zjroentje het volgende:
Ik wil ook naar het cafe.![]()
Maar vanavond helaas even niet.
Dat is het niet. Het vrouwke zit in Leiden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:01 schreef just me het volgende:
[..]
mag je niet?
Ik vraag me dat al een tijd af. Wat is dat eigenlijk?quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:04 schreef Bluezz het volgende:
ZA
quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:04 schreef Bluezz het volgende:
Opzouten met die Molton, die heb ik als hoes al in mijn bed
Geef mij maar een lekkere ZA
owgossiepossie toch.. vroeg opstaan is niet leukquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:06 schreef zjroentje het volgende:
Dat is het niet. Het vrouwke zit in Leiden.
Ben best wel moe en morgen gaat om 05.00 uur weer de wekker. Plus 's avonds familie vanwege verjaardagen enzo, vermoeiend dus.
Nee, idd. Maar het is wel altijd gezellig.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:08 schreef just me het volgende:
[..]
owgossiepossie toch.. vroeg opstaan is niet leuk![]()
Tisser beeb?quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:17 schreef zjroentje het volgende:Bluezz
quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tisser beeb?
Heeft dat met je browser/OS te maken?quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:23 schreef Bluezz het volgende:
Dus ik ben slowwww
Junior hangt een film te kijkenquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:20 schreef Bluezz het volgende:
JM, mooi golf op de BBC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |