Ja, wie weet komt ze nog wel in contact met leuke, gespierde kerels, en dat moet jij natuurlijk niet hebbenquote:Op donderdag 8 april 2004 17:29 schreef Djeez het volgende:
Ik vind dat je gewoon moet zeggen dat je het geld beter kunt besteden. Vieftug Euro is veel geld, dus blijf maar mooi thuis! Verder komen er toch alleen maar van die mutsen!
idd kan ze meteen zien dat de TS nog wel wat moeite er voor heeft gedaanquote:Op donderdag 8 april 2004 17:25 schreef BobRooney het volgende:
of topic laten lezen...nog makkelijker
dan is het ook niet zo'n goede vriendin lieverdquote:Op donderdag 8 april 2004 17:23 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik heb dus een goede vriendin die gaat trouwen in juli. De laatste tijd hebben we weinig contact.(eigenlijk al sinds ze een zoontje heeft, die is nu 2, ze is trouwens ook mijn collega, ik werk di, wo, do, zij werkt ma en vr)
Nu ben ik uitgenodigd voor haar vrijgezellenfeest en heb ik ja gezegd, terwijl ik het eigenlijk niet zie zitten. Kan ik me hier nog uit redden?
Ik vind het trouwens ook erg duur. Ik moet 50,- betalen, we gaan naar 'het ei van columbus' uit eten. (http://www.heteivancolumbus.nl/)
Wat zal ik doen, heengaan, of afbellen en wat zal ik dan als reden opgeven? Ik wil namelijk geen ruzie. Ik hoop dat jullie wijze raad hebben.
Ingrid
En nu gaan we verdomme een keer lekker gezellig doen!quote:Op donderdag 8 april 2004 17:46 schreef Ultimora het volgende:
gewoon gaan. en niet zeiken, en lekker gezellig doen..
Weggaan lukt niet, want ik heb geen rybewys en om nou lopend terug te gaan, nee dank je.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:50 schreef z28camaro het volgende:
ga lekker mee, als je het niet naar je zin hebt kun je gewoon weg gaan. het is toch je vriendin ten slotte
Heb ik ook gehoordquote:Op donderdag 8 april 2004 17:41 schreef nikky het volgende:
[..]
maar het ei van columbus is wel heel erg leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |