Waar kom jij zo ineens weer vandaan?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:53 schreef twentemeisje het volgende:
Gokje... The Passion of the Christ?
Ze hebben me weer uit de Twentse klei getrokken...quote:Op donderdag 8 april 2004 15:55 schreef Fool het volgende:
[..]
Waar kom jij zo ineens weer vandaan?
Net nog ff die URL van vanmorgen getest, werkte nu gewoon Vreemd hoor!! Bewaar 'm wel dan.
Oh ja, ik denk wel dat je gokje goed is
Ja, van mij hoeft het niet te komen...quote:Op donderdag 8 april 2004 20:21 schreef dolle_hond het volgende:
2 juisten tot nog toe
kijk dat schiet opquote:Op donderdag 8 april 2004 20:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
* Iemand vind een tunnel naar de hersens van een bekend acteur. Being John Malkovich?
* De man die niet kan dromen en de muggebeet die lijdt tot moordzuchtigheid. Cité des Enfants Perdus?
* Meisje wordt door moeder gedumpt en wordt verhandeld. Lilja 4-ever?
* Laatste nacht in de stad voordat een van de drie vrienden zal vertrekken op de grote vaart.25th Hour?
* Man wil nogmaals trouwen met dementerende vrouw en zoon zet huwelijksvoltrekking in scene.
* Jongeman staakt zijn studie en zet zich af tegen zijn eigen persoon en homoseksualiteit. Alles Moet Weg?
neem van de volgende titels de derde letter:
* De ene broer pikt de filmcarriere van de ander in door zich niet aan de afspraak te houden
* Mijnwerkerszoon wil balletcarriere. Billy Elliott?
* Immigrante wordt blind en wil dit voor haar zoon voorkomen. Dancer in the Dark?
* Twee meisjes worden vriendinnen en groeien weer uit elkaar. De een klampt zich vast aan playboy, de ander aan een coma-patiente.
* Een boer laat zijn land na aan zijn knechten en de overige boeren doen er alles aan om het land in handen te krijgen.
neem van de volgende titel de eerste letter van het tweede woord:
* Gangster vindt onderdak in klooster waar planten gekweekt worden, maar moet zijn oude beroep oppakken omdat de broeders hun spullen niet meer kunnen verkopen.
Tellen lidwoorden mee? (Le-zen.) Franse of Engelse titel?quote:Op donderdag 8 april 2004 20:40 schreef dolle_hond het volgende:
Cité des Enfants Perdus
Maakt dat uitquote:Op donderdag 8 april 2004 21:21 schreef California het volgende:
[..]
Tellen lidwoorden mee? (Le-zen.) Franse of Engelse titel?
...quote:Op donderdag 8 april 2004 21:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maakt dat uit
De man op de 2de foto speelde mee in Nueve Reinas. En dan houdt het op.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:45 schreef dolle_hond het volgende:
het zijn allemaal films die hoog in mijn achting staan
tweede serie hints voor de nog niet geraden titels:
4.[afbeelding]
5. [afbeelding]
Dito.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
De man op de 2de foto speelde mee in Nueve Reinas. En dan houdt het op.
Oeh, die ene ja. Ehm. Nou ja, het staat er zo toch wel.quote:
Is die ene niet Moritz Bleibtreu?quote:Op donderdag 8 april 2004 21:50 schreef dolle_hond het volgende:
7.
Dat wist ik al toen d_h "Duits" zeiquote:Op donderdag 8 april 2004 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Is die ene niet Moritz Bleibtreu?
niet beide duitse films zijn MB -filmsquote:Op donderdag 8 april 2004 22:03 schreef California het volgende:
[..]
Dat wist ik al toen d_h "Duits" zei.
niet beide duitse films zijn MB-filmsquote:Op donderdag 8 april 2004 22:03 schreef California het volgende:
[..]
Dat wist ik al toen d_h "Duits" zei.
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:17 schreef EricusMaximus het volgende:
Humphrey Bogart?en die andere gast ziet er ook bekend uit...
in key largo spelen ze idd ook samenquote:Op donderdag 8 april 2004 22:23 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik zat zelf aan Key Largo te denken toen ik die 2 zag, maar die film heeft een andere storyline.....
En ja, ik schaam me diep dat ik de naam niet weet
Zou best wel eens heel goed kunnenquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:07 schreef BatMat het volgende:
Hable con ella?
Had van mij best nog gemogenquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:52 schreef BatMat het volgende:
Ach, de vraag was een peuleschilletje. Ik keek even en zag het meteen...![]()
Ik ben natuurlijk een beetje op weg geholpen door jullie, dan had ik zelf nog 2 antwoorden, en dan..puzzelen maar. Maar zo te zien is dit topicje aardig leeggelopen op het moment, en ik weet niet of het dan zin heeft om nog een vraag te maken (als mijn antwoord goed is natuurlijk).
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:07 schreef BatMat het volgende:
Hable con ella?
Dat hoopte ik alquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:55 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb m opgezocht want die namen zeggen me echt niks
Think cartoons... Die hint zou het toch wel duidelijk moeten makenquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:22 schreef Sannetie het volgende:
het zegt mij ook errriggg weinig???
Jeetje, 'k had niet gedacht dat 'ie zo moeilijk zou zijn... Was Patch er maarquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:46 schreef Sannetie het volgende:
eehhh..nee niet echt...![]()
is vast een "ooowww dieeeee"
Klei?quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Think cartoons... Die hint zou het toch wel duidelijk moeten maken
Verbeeld je je die dieren hierboven nou even in getekende vorm! Waar kom je dan uit???quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:55 schreef Sannetie het volgende:
Ik doe echt heeeeeel hard mijn best hoor voor je![]()
En dat is uiteraard goedquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:13 schreef hobbs het volgende:
Three Caballero's
ik voeg de films-op-tv toe op moviemeter.nlding was toch gemaakt om de verstandhouding met zuid amerika beter te maken?
hoei! oplichter!quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Maar omdat dit een 1-puntentopic is, krijg je er maar 1
ik had pauze, mag ik?quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:11 schreef Sannetie het volgende:
iemand nog een nwe vraag?
juustem. batmat +1quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:19 schreef BatMat het volgende:
Stellan Skarsgard?
Hmmm, misschien had ik erbij moeten vertellen dat de acteur en de actrice spelen in de film waarvan ik ook de titel zoek.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:38 schreef Sannetie het volgende:
The Horse whisperer - Robert Redford
The american president - anette benning
The bride of chucky
is het eerste wat in mij opkwam...vast niet goed...ging zo snel!!!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:56 schreef dolle_hond het volgende:
the cider house rules
tobey mcGuire in Seabiscuit
Charlize Theron in Monster
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:01 schreef dolle_hond het volgende:
wie was ook weer pissface![]()
Het zou zo maar kunnen met deze hints, maar ik zoek toch een andere titel. GOLDEN Girl!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:13 schreef dolle_hond het volgende:
stop! or my mom will shoot you
Silvester Stallone als Stallion
estelle getty
Dumb & Dumber?quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:07 schreef BatMat het volgende:
Het middelste plaatje verwijst naar de filmtitel.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:06 schreef dolle_hond het volgende:
bedoel je misschien wynone rider
als babyface misschien johnny depp
samen edward scissorhands
Kijk, nu komen we ergens. De rest moet nu ook niet meer zo moeilijk zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:26 schreef Sannetie het volgende:
2 rechtse plaatjes...King of Pop..micheal Jackson?
of was het the wizquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
Michael Jackson
Diana Ross
Wizard of Oz
Bijna helemaal goed, maar ik keur hem toch maar goed dan.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:31 schreef dolle_hond het volgende:
Michael Jackson
Diana Ross
Wizard of Oz
ja natuurlijk....van de pis...the wizz...alleen dat paard kan ik niet thuis brengen jij wel?quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:33 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
of was het the wiz
Now bedankt....quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:35 schreef dolle_hond het volgende:
ik ga nu tot vanavond offline, dus als sannetie een vraag wil stellen, graag
eehhmmm...quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:50 schreef BatMat het volgende:
Ik gok Lord of the Rings (Peter Jackson maakte voorheen met name horrorfilms), of anders Titanic (Jumping JACK flash?)
D'ohquote:Op vrijdag 9 april 2004 16:54 schreef BatMat het volgende:
Wacht even, The Color Purple natuurlijk. 1 van mijn favoriete films ook nog.
yep dat was tie...makkelijk hequote:Op vrijdag 9 april 2004 16:54 schreef BatMat het volgende:
Wacht even, The Color Purple natuurlijk. 1 van mijn favoriete films ook nog.
Nou, mijn uitleg was anders ook nog vóór die van jou hoor. Maar je hebt wel gelijk. Die fout heb ik ook wel eens gemaakt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
D'oh![]()
Éérst antwoorden, dan pas uitleg geven
Als je dik wil typen, dan doe je dat zo: [ b ] BatMat +1 [ / b ] (maar dan zonder de spaties, natuurlijk).quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:58 schreef Sannetie het volgende:
[..]
yep dat was tie...makkelijk he
Whoopie goldberg
Steven spielberg (science ficton doet tie meestal)
Ophra
BATMAT + 1
Op die manier heeft Will dus zijn vader Bill vermoord...quote:William Turner's dad, Bootstrap Bill, was cursed along with all the other pirates so this makes him part of the living dead too. So, when the pirates tied the heavy cannon balls to his feet and threw him into the water, HE'D STILL BE ALIVE. Bootstrap Bill would either be at the bottom of the sea alive or still floating until the very moment when Will and Jack took the curse off of all the pirates. SO, Bill would be under the water (I imagine him chilling) and then, to his amazement, take a breath and drown!!
Juistquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:56 schreef hobbs het volgende:
Goodfellas
Ook juistquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:56 schreef twentemeisje het volgende:
Night falls on Manhattan? Die ouwe gozer (heet ie niet Chris of Christopher in The Sopranos?) en James Gandolfini spelen daar beiden in volgens mij...
BatMat +1quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:33 schreef BatMat het volgende:
From Hell, Ed Wood, Blow, Chocolat, Donnie Brasco, Sleepy Hollow, Edward Scissorhands, The Ninth Gate, Nightmare on Elmstreet, Fear & Loathing in Las Vegas,...
quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:04 schreef dolle_hond het volgende:
nadine
Beter wel!quote:Op maandag 12 april 2004 19:46 schreef Eluc het volgende:
Mooi dat ik geen vraag ga stellen
Goed dan... ik ga nu een film kijken, gehuurd bij Videoland... als iemand raadt welke krijgt ie 5 puntenquote:Op maandag 12 april 2004 20:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Beter wel!
En om deze veeleisendheid voort te zettenquote:Op maandag 12 april 2004 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Heb je twee tips?
Welk jaar en met wie in de hoofdrol ofzo?
vroeg me al af waar je bleefquote:Op maandag 12 april 2004 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Patsy Kensit?
quote:Op maandag 12 april 2004 23:54 schreef ranja het volgende:
Van de koele meren des doods
Het meisje met het rode haar
Hm, Rene Soutendijk weer?
Een maand laterquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:11 schreef ranja het volgende:
Oh De vierde man natuurlijk. EML weet ik nog even niet.
quote:
Although already known as an actress and singer, her career still is overshadowed by being known as a former wife of Andy Williams as well as shooting boyfriend, ski legend Spider Sabich in 1976.
(...)
Shot lover, Olympic skier Vladimir "Spider" Sabitch, on 21 March 1976 at his Aspen, Colorado home after he had told her to move out, she and her 3 children 'cramping' his lifestyle. At the sensational trial that followed,claimed the gun had discharged accidentally as Sabich was showing her how it worked. She was covicted of criminal negligence and sentenced to 30 days in jail, which she served following a vacation with her defense attorney, Ron Austin, whom she later married.
The Rolling Stones wrote and recorded a song,, about
's murder trial and acquittal. The widely bootlegged song remains unreleased due to fears of possible litigation.
zelfs jij niet?quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:05 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het ook opgezocht en ken haar ook totaal niet. Ook de 4 films niet.
Dat wil toch wat zeggen!!!quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:07 schreef ranja het volgende:
[..]
zelfs jij niet?
Eerste zin niet mee eens... tweede zin welquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:15 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Dat wil toch wat zeggen!!!
Nieuwe vraag
Zekerquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:28 schreef Retarded het volgende:
speelde ze niet in die film met Peter Sellers?? Dat fransje grietje... Longet ofzo
The Party ken ik natuurlijk welquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:31 schreef ranja het volgende:
Film: The party (1968)
ook niet goed, maar geen slechte pogingquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:10 schreef BatMat het volgende:
Nog maar een gokje dan: Sister Act![]()
ey goeienmiddagquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:13 schreef TFM het volgende:
Boondock Saints...
bingo! Duurde wel lang zegquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:20 schreef BatMat het volgende:
Hmmm, Primal Fear?
Hopsakee. Kijk, zo moeilijk was het niet.quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:33 schreef twentemeisje het volgende:
1. Ghost Busters
2. ET
3. Tron
4. Star Wars
Ik hoef de namen van de slangen nietquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:05 schreef Eluc het volgende:
Deadly Viper Assasination Squad? (gokje...)
Copperhead
en de rest weet ik niet
en nu het hele antwoord op mijn vraag in 1 post.. (anders krijg ik misschien ruzie met degene die de naam van de Squad al raadde)...quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:13 schreef Fool het volgende:
Uma Thurman
Lucy Liu
Daryl Hannah
Michael Madsen
Vivica Fox
quote:Op dinsdag 13 april 2004 15:17 schreef Fool het volgende:
Het Deadly Viper Assassination Squad met hierin
Uma Thurman (Black Mamba)
Lucy Liu (Cottonmouth)
Daryl Hannah (Californian Mountain King)
Michael Madsen (Sidewinder)
Vivica Fox (Copperhead)
1.quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:13 schreef twentemeisje het volgende:
Jason Alexander, Bruce Willis en Dan Akroyd
ja ut is goed ( heb wat internet problemen..heb dit berichtje al 7x getypt)quote:Op dinsdag 13 april 2004 16:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bruce Willis (The Sixth Sense)
Richard Gere (Pretty Woman)
Sidney Poitier (Sneakers)
= The Jackal
Jeejquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:41 schreef Sannetie het volgende:
[..]
ja ut is goed ( heb wat internet problemen..heb dit berichtje al 7x getypt)
InTrePidlvity + 1
Ja, denk ook dat het Mischa is.quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Door die laatste hint gok ik op Misha Barton
Inderdaad, het is Mischa Bartonquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:17 schreef scanman01 het volgende:
Door die laatste hint gok ik op Misha Barton
Couldn't agree morequote:Op dinsdag 13 april 2004 17:27 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ja, denk ook dat het Mischa is.
Mischa=![]()
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:03 schreef ranja het volgende:
Dat is toch Phoebe Cates maar hoe heet die film ook weer... Paradise ofzo?
De scene was ook echt zo donker. In de scene zitten een man en een vrouw toe te kijken.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:09 schreef ranja het volgende:
Geen Phoebe? Hm. Tis ook zo donker
Ook geen Rene Soutendijk, dat zie ik wel
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:19 schreef ranja het volgende:
Tanya Roberts in hoe heet het... Beastmaster?
Hoewel die volgens mij wel een doekje omhad en 2 mannen zaten te kijken. Maar je moet toch wat gokkenlaat maar dat lijkt er niet eens op.
Nieuwe gok: Viginie LeDoyen in The beach?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:38 schreef ranja het volgende:
Nicole Kidman in Billy Bathgate?
Overigens ga ik nu treinen. Tot over een uurtje
quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jodie Foster in Nell?
Ik verwar Jodie Foster met Phoebe Cates?quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jodie Foster in Nell?
Nee, die gaat over 16de eeuwse clans, daar komen geen TV's inquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:35 schreef dolle_hond het volgende:
kagemusha
Maar natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 april 2004 19:57 schreef Triple_B het volgende:
Ichi the Killer?
Nopequote:Op dinsdag 13 april 2004 20:13 schreef dolle_hond het volgende:
true romance
Helemaal goedquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:26 schreef ranja het volgende:
Killing Zoe
Doe dat dan maar nu meteen, want Gorro komt zo al met ronde 1 denk ik.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:48 schreef ranja het volgende:
haar, denk ik, bekendste film ga ik zo nog nomineren voor het 80's toernooi.
Zij zat wel in Gorky park!quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:09 schreef CeeJee het volgende:
Zat zij niet in Gorky Park ? Joanna Pacula ?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:09 schreef CeeJee het volgende:
Zat zij niet in Gorky Park ? Joanna Pacula ?
mocht je willenquote:Op woensdag 14 april 2004 09:06 schreef dolle_hond het volgende:
heb al ooit eerder joanne pacula gescoord
Ik heb die vraag die het laatst niet deed nog, en heb gisteren geen nieuwe gesteld!quote:Op woensdag 14 april 2004 11:02 schreef twentemeisje het volgende:
Nieuwe vraag?
Jaaaaaaa! Die LotR-vraag!quote:Op woensdag 14 april 2004 11:06 schreef Fool het volgende:
[..]
Ik heb die vraag die het laatst niet deed nog, en heb gisteren geen nieuwe gesteld!
Ik maak wel een nieuwe vraag nu.
Ja kijk eerst ff of dit linkje het doet nu, voordat ik weer heel die vraag in elkaar zet en hij het weer niet doet.quote:Op woensdag 14 april 2004 11:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Jaaaaaaa! Die LotR-vraag!
quote:Op woensdag 14 april 2004 11:09 schreef Fool het volgende:
[..]
Ja kijk eerst ff of dit linkje het doet nu, voordat ik weer heel die vraag in elkaar zet en hij het weer niet doet.
http://us.f2.yahoofs.com/(...)jpg?bf.QQfABjD6wV5tH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |