Nee ik heb twee meiden en één jongen, dus in die zin is het jongetje weer aan de beurtquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:48 schreef Anitra het volgende:
En het word een meisje of toch een jongen? Hmmm net 2 jongens gehad, doe maar een meisje dan
Oooooh ja zoquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:56 schreef Anitra het volgende:
hahah ik bedoel dat er net 2 jongen geboren zijn op fok
Een partner in crime voor Jessaiquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:54 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee ik heb twee meiden en één jongen, dus in die zin is het jongetje weer aan de beurt
Ik schuif deze gewoon even door naar aankomende nachtquote:Op donderdag 8 april 2004 20:19 schreef Lois het volgende:
Vannacht, half 5 wordt er een heel lekker knulletje geboren. (een soort mini-Jessai)
Ik blijf nog steeds bij deze...quote:Op donderdag 8 april 2004 16:41 schreef Troel het volgende:
Ik gok op een jongetje... En het zal denk ik zaterdagnacht geboren worden... (Of zondagochtend vroeg zeg maar)
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:15 schreef Luckepuk het volgende:
zaterdag 20.20 uur, meisje!
*spiekt dmv een qoute*quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:44 schreef bixister het volgende:
jawel hoor
Een paaskindje op tweede paasdag zie ik ook nog niet echt gebeuren als ze nog nergens last van heeft...quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik blijf nog steeds bij deze...
Dus dat is een jochie op in de nacht van 10 op 11 april... (Ik denk zelfs 11 april, want het is volgens mij een paaskindje)
quote:Op zondag 11 april 2004 09:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Oke, daar gaan we dan..... 2 mei om 14:38 uur
Nog steeds een meisje
quote:Op donderdag 15 april 2004 23:11 schreef Luckepuk het volgende:
moet de topictitel niet gewijzigd worden in: Het Grote "welke-dag-van-het-paasweekend-in-welk-jaar" bevalt Tan topic![]()
Ik blijf bij mijn voorspellingquote:Op zondag 11 april 2004 09:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Oke, daar gaan we dan..... 2 mei om 14:38 uur
Nog steeds een meisje
Als je er even bij vertelt welke datum dat is wel jaquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:44 schreef Troel het volgende:
mag ik nog steeds voor hemelvaartsdag gaan
is niet alleen katholiekquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je er even bij vertelt welke datum dat is wel ja
ik ben een slechte katholiek
Dat weet ik, maar ik zou het eigenlijk wel moeten wetenquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:49 schreef Troel het volgende:
[..]
is niet alleen katholiek
Doe maar niet danquote:Donderdag 20 mei (40 dagen na pasen)
Pinksteren is 50 dagen na pasen en dat valt dus op 30 mei!
Meegeven van feestdagen aan kinderenquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik zou het eigenlijk wel moeten weten
Dat kan niet. Want ze vallen allebei op zondag en maandagquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:49 schreef Troel het volgende:
[..]
Pinksteren is 50 dagen na pasen en dat valt dus op 30 mei!
Hmm, daar zeg je wat...quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat kan niet. Want ze vallen allebei op zondag en maandag
Het is dus 7 weken.
precies, en ik heb dan lekker taart in huis om het te vierenquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:04 schreef Rewimo het volgende:
Nee hoor, hij komt gewoon zaterdag zelf, BabyTan
Ik hou maar gewoon 7 weken aan denk ikquote:Op vrijdag 16 april 2004 12:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Hmm, daar zeg je wat...
Hemelvaartsdag is toch echt 40 dagen na Pasen (1e Paasdag telt als 1)
10 dagen daarna (Hemelvaartsdag = dag 0) is het pinksteren.
Dus wel 50 dagen!
(Zo heb ik het geleerd, en zo is het ook uitgeteld in de agenda)
Volgens Wikipedia:
Pasen wordt gevierd op de eerste zondag na de eerste volle maan in de lente. Paaszondag valt ongeveer in het midden van de jaarlijkse paascyclus en bepaalt ook wanneer de andere kerkelijke feestdagen binnen deze cyclus vallen. Zo valt Aswoensdag, waarmee de carnavalsperiode wordt afgesloten, altijd 46 dagen vóór Pasen, Hemelvaartsdag altijd veertig dagen later, Pinksteren altijd op de 7e zondag na Pasen.
Maar als je het dus uittelt, dan klopt die 50 dagen ook altijd... Want Pinksteren is nou eenmaal 10 dagen na Hemelvaartsdag...
Ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2004 13:06 schreef Troel het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat ie zaterdag komt...
Ik blijf hierbij....Alleen een andere zondag dusquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:37 schreef Spindizzy het volgende:
Zondagskindjeff kijken, wat is een leuke tijd? Uurtje of 3-4? En het is een jongetje
Laat het dan plies geen meisje wordenquote:Op vrijdag 16 april 2004 17:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Zaterdag om drie uur. Dan is mama op tijd thuis voor Idols![]()
En als het een jongetje wordt noemt ze hem Boris JK, en voor een meisje Maud Marlies![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |