Wat willen ze doen tegen 10 man tegelijk.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:42 schreef Kimmster het volgende:
Als je van plan bent toch nooit iets daar te kopen, doen !
Want volgens dat andere topic krijg je een winkelverbod voor een jaar.
Dat wil ik dan nog wel eens zien !quote:Op donderdag 8 april 2004 14:43 schreef Manweth het volgende:
[..]
Wat willen ze doen tegen 10 man tegelijk.
Ik laat me echt niet zomaar meesleuren zo'n hokje in hoor.![]()
I love it when you talk dirty,quote:Op donderdag 8 april 2004 14:43 schreef schatje het volgende:
Brutaal knulletje.
ik dacht gelijk ook daaraan, wel een cool plan!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:53 schreef portier het volgende:
Verlate flashmob?
Daddy daddy.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
I love it when you talk dirty,.
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:59 schreef MikeyMo het volgende:
Eigenlijk best hypocriet die winkel: je mag geen foto's maken, maar ze filmen jou wel daar non-stop
ga je mee dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:45 schreef EMW het volgende:
Hehe, ik zou dr kunnen zijn. Is 5 minuutjes fietsen.
Heb alleen een fototoestel op mn telefoon. Is dat ook goed?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:12 schreef Manweth het volgende:
[..]
ga je mee dan?
en neem ook wat vrienden met camera's mee
Donderdag is er toch geen markt of zo he?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:05 schreef kibber het volgende:
@SKV jij kon toch om 15:30?
Dan moeten we de tijd even veranderen.. Lat iedereen zich even melden of hij op 15 April om 15:30 kan.. We verzamelen op het van Heekplein aan de kant waar de markt normaal is? Dan kan je rechtdoor naar binnen lopen pal voor de mediamarkt gaan staan en foto's nemen... WE gaan er via de andere kant weer uit dus richting de burgerking
Nope... Alleen op dinsdag dacht ik.. Is dat die trap daar op het van Heekplein? Dat plein bij de V&D?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:07 schreef Manweth het volgende:
[..]
Donderdag is er toch geen markt of zo he?
Anders kunnen wij bij die trap naar de parkeergarage verzamelen.
Daar is namelijk helemaal nooit iemand.
Jahquote:Op donderdag 8 april 2004 16:10 schreef kibber het volgende:
[..]
Nope... Alleen op dinsdag dacht ik.. Is dat die trap daar op het van Heekplein? Dat plein bij de V&D?
Oke dan weet ik hem te vinden.. Voor die trap verzamelen?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:11 schreef Manweth het volgende:
[..]
Jah
Dat is precies in het midden van dat plein.
Heb je zo'n hoog kunstwerk met een trap naar beneden om in de parkeergarage onder de bijenkorf te komen.
Zou top zijnquote:Op donderdag 8 april 2004 16:13 schreef Salvad0R het volgende:
ik wil de actie wel filmen..
van een afstandje..
Even vor de uidelijheid en voor andere..quote:Op donderdag 8 april 2004 16:11 schreef Manweth het volgende:
[..]
Jah
Dat is precies in het midden van dat plein.
Heb je zo'n hoog kunstwerk met een trap naar beneden om in de parkeergarage onder de bijenkorf te komen.
IK kanquote:Op donderdag 8 april 2004 16:07 schreef Manweth het volgende:
[..]
Ok ff voor iedereen:
Donderdag 15 april 15.30 uur
kan iedereen dan?
Jah die is hetquote:Op donderdag 8 april 2004 16:16 schreef kibber het volgende:
[..]
Even vor de uidelijheid en voor andere..
Je bedoelt deze ingang van die garage he?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |