wel lekker met eitjesch gegooid?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:33 schreef -Trinity- het volgende:
De paasviering was saai.
Ik denk hetquote:Op donderdag 8 april 2004 15:31 schreef qu63 het volgende:
dat hele verhaaltje gaat over liefde?
ahquote:Op donderdag 8 april 2004 15:35 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ik denk hetHoop het iig, anders staat er misschien wel een soort subluminale evil boodschap (die enkel door het onbewuste wordt opgevangen en begrepen
).... Dit kan ik dus zelf ook niet lezen... kanjibakari namelyk... (Het zit vol met kanji, de chinese tekens). Japans is wel een relaxte taal, je kunt met minder woorden veel meer zeggen... I-de-aal! voor luie mensen zoals ik
![]()
Shit, deeze zit echt zoo vol!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel lekker met eitjesch gegooid?
pagina 5![]()
Zeer wel! Geluckig!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:34 schreef ReCreative het volgende:
Jazeeker. Ik ben bijzonder vief en leevendig van geescht!
je zou toch met eitjesch gaan gooien??quote:Op donderdag 8 april 2004 15:36 schreef -Trinity- het volgende:
qu: nee, alleen opgegeten. Paaseitjes zijn lief
Ja die plaatjes zyn ook zo groot.... Als ik meer tyd nam, kon ik ze wel verkleinen.. maarja, ik is luiquote:Op donderdag 8 april 2004 15:36 schreef ReCreative het volgende:
Shit, deeze zit echt zoo vol!
plaatje wordt toch gereschized door fok!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:38 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ja die plaatjes zyn ook zo groot.... Als ik meer tyd nam, kon ik ze wel verkleinen.. maarja, ik is lui
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:39 schreef qu63 het volgende:
...gereschized...
daarom liet ik em ook schtaan!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]dat ziet er echt niet uit!
Nou het kan kleiner en die rode stippelrand eromheen verpest de hele sfeer.... Jaja, HSP's hebben het erg op sfeer, zelfs in een forumtopicquote:Op donderdag 8 april 2004 15:41 schreef qu63 het volgende:
daarom liet ik em ook schtaan!
je had een ander bericht van me moeten quoten volgensch mijquote:Op donderdag 8 april 2004 15:42 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Nou het kan kleiner en die rode stippelrand eromheen verpest de hele sfeer.... Jaja, HSP's hebben het erg op sfeer, zelfs in een forumtopic
Zeg hey jongetje... je zoekt toch geen ruzie met DÉ BM7 hè???quote:Op donderdag 8 april 2004 15:43 schreef qu63 het volgende:
je had een ander bericht van me moeten quoten volgensch mij
ik????quote:Op donderdag 8 april 2004 15:46 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Zeg hey jongetje... je zoekt toch geen ruzie met DÉ BM7 hè???
en dat is juischt het leuke, je kan em zelf aanpaschschen!quote:Maarre die wikipedia maakt er wel een potje van, de engelse en nederlandsche versie verschillen totaal van elkaar...
Om jou uit de tent te lokkenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:48 schreef qu63 het volgende:
wrom nou weer jongetje![]()
Hahaa, ja prachtigquote:en dat is juischt het leuke, je kan em zelf aanpaschschen!
dit schtaat nog schtommer![]()
tent is weg.. je moet eerscht de tent naar mij lokken, en dan kan je mij uit de tent lokkenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:51 schreef Barbamama het volgende:
Om jou uit de tent te lokken
quote:Hahaa, ja prachtig
Hey nou niet depressief gaan doen hiero hè! Enjoy the ride zolang die duurt, niet alvast tydens gaan grienen over het einde!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:51 schreef qu63 het volgende:
nog 9 min...
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:53 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hey nou niet depressief gaan doen hiero hè! Enjoy the ride zolang die duurt, niet alvast tydens gaan grienen over het einde!
als posticon?
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:52 schreef qu63 het volgende:
tent is weg.. je moet eerscht de tent naar mij lokken, en dan kan je mij uit de tent lokken
quote:
hmpf.. ik deed niet zielig..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:53 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hey nou niet depressief gaan doen hiero hè! Enjoy the ride zolang die duurt, niet alvast tydens gaan grienen over het einde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |