Kan me niet herinneren dat je het me ooit gevraagd hebtquote:Op donderdag 8 april 2004 13:44 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Tja, dan moet je by de pryzenvrouw G-art zyn.... Ik heb hier niets mee te maken... Wanneer ik vraag dat een jongen een liedje voor me zingt, hoor ik alleen maar smoezen en topichanges.... Wanneer er een magnetron te winnen valt, springen ze om te mogen zingen voor je![]()
Ja sorry, wou dat ik wat anders kon zeggenquote:Hmpf....
[..]
Ik heb het niet naar jou gestuurd hoor alleen tips gevolgd en wat dat van die kinderen betreft... te laat..quote:Hmmm...! Ja jy wel, ik dus niet, werd pas na vyven.... En toen nog lukte het nauwelyks, volgens my heb je jouw slapeloosheid gewoon naar my zitten sturenEn vanochtend kom ik by myn dochter... heeft ze heel myn kledingkast leeggeplunderd!!!
Mag ik alles opnieuw gaan stryken en vouwen.... Aaargh! Begin nooit aan kinderen!
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:55 schreef ReCreative het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:55 schreef Geartsjuh het volgende:Lieve makkelijke prooi van me
![]()
Hmzquote:Op donderdag 8 april 2004 13:55 schreef Geartsjuh het volgende:Lieve makkelijke prooi van me
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:58 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
Ja!quote:Op donderdag 8 april 2004 13:59 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Begryp ik nou goed dat we hier doorgaan?
Heb je de stekker er wel in?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:01 schreef Psyche2003 het volgende:
owja.. over prijzen Gearts... De magnetron doet het niet.... En nu ??
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:00 schreef Geartsjuh het volgende:
Ja!
Nieuwe kansen nieuwe prijzen
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:44 schreef Barbamama het volgende:
En vanochtend kom ik by myn dochter... heeft ze heel myn kledingkast leeggeplunderd!!!Mag ik alles opnieuw gaan stryken en vouwen....
mijn idee, voorlopig niet, maar je weet maar nooitquote:Aaargh! Begin nooit aan kinderen!
JA!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:02 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Heb je de stekker er wel in?
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:05 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
JA!![]()
![]()
![]()
En ik had me net zo verheugd op broodje bapao met hete saus![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:56 schreef Choices het volgende:
great minds think alike
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:01 schreef Barbamama het volgende:
[...]![]()
Wow!!
![]()
Choices in da house!
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:03 schreef ReCreative het volgende:Middag
.
quote:![]()
Zoals ik al zei... Zo'n monster kun je iig niet in je eentje aanquote:mijn idee, voorlopig niet, maar je weet maar nooit![]()
Als ondeugend nog niet bestond, had zy het wel uitgevonden... Grrmblquote:Op donderdag 8 april 2004 14:04 schreef Geartsjuh het volgende:
En ik maar denken dat je dochtertje zo liev was B?
Wel grys maar ook een beetje blauwe luchtquote:Op donderdag 8 april 2004 14:09 schreef livEliveD het volgende:
Is het bij jullie ook zo'n rotweer?
Het komt hier echt met bakken uit de hemel..
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:09 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Als ondeugend nog niet bestond, had zy het wel uitgevonden... Grrmbl [afbeelding]
We steunen je Bquote:Op donderdag 8 april 2004 14:09 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Als ondeugend nog niet bestond, had zy het wel uitgevonden... Grrmbl [afbeelding]
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:09 schreef qu63 het volgende:
benne we weer
welk topic doen we? deze??
heb zo weer een toets.. whish me luck...
Het is hier stralend zonnig met hier en daar een stapelwolkje, serieusquote:Op donderdag 8 april 2004 14:09 schreef livEliveD het volgende:
Is het bij jullie ook zo'n rotweer?
Het komt hier echt met bakken uit de hemel..
en ik hierquote:Op donderdag 8 april 2004 14:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Qu! Ik hier!![]()
hier ook, meer zon dan wolken iig, alleen een beetje wind..quote:Op donderdag 8 april 2004 14:12 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Het is hier stralend zonnig met hier en daar een stapelwolkje, serieus.
Okay... wie doet hier aan telepathie? Die moet dan even die rare ideeën (van myn kleren uit de kast trekken ova) uit haar hoofd praten! De beloning zal groot zyn! G R O O Tquote:Op donderdag 8 april 2004 14:11 schreef Geartsjuh het volgende:
We steunen je B![]()
LUCK!!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:09 schreef qu63 het volgende:
benne we weer
welk topic doen we? deze??
heb zo weer een toets.. whish me luck...
Myn idee, G-art! Gooi eens een spannend onderwerp opquote:Op donderdag 8 april 2004 14:15 schreef Geartsjuh het volgende:
Gaan we het nou over het weer hebben?![]()
Hmmkay.. witte en grijze stapelwolkjes met af en toe wat zon.
Citroen xara picasso?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:15 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Okay... wie doet hier aan telepathie? Die moet dan even die rare ideeën (van myn kleren uit de kast trekken ova) uit haar hoofd praten! De beloning zal groot zyn! G R O O T:7
Neem d'r mee naar de meetquote:Op donderdag 8 april 2004 14:15 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Okay... wie doet hier aan telepathie? Die moet dan even die rare ideeën (van myn kleren uit de kast trekken ova) uit haar hoofd praten! De beloning zal groot zyn! G R O O T:7
ik kan het wel proberen, maar ik moet helaasch leren voor mijn toetschquote:Op donderdag 8 april 2004 14:15 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Okay... wie doet hier aan telepathie? Die moet dan even die rare ideeën (van myn kleren uit de kast trekken ova) uit haar hoofd praten! De beloning zal groot zyn! G R O O T
Hoop niet dat het Nederlandsch is, want dan heb je het verkeerde spellingsboekje voor jequote:Op donderdag 8 april 2004 14:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kan het wel proberen, maar ik moet helaasch leren voor mijn toetsch
Lieve lieve G-art, wat moet jy nou met zo'n grote wagenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:16 schreef Geartsjuh het volgende:
Citroen xara picasso?![]()
WAT EEN SNOEPJE!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:19 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Lieve lieve G-art, wat moet jy nou met zo'n grote wagen![]()
Da's helemaal niet milieubewust enzo.. Maar goed, ik heb een toezegging gedaan, dus zal ik myn woord houden: voilà
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:17 schreef qu63 het volgende:
ik kan het wel proberen, maar ik moet helaasch leren voor mijn toetsch
Hallow! Die is bijna net zo mooi als mijn Peugeotquote:Op donderdag 8 april 2004 14:19 schreef Barbamama het volgende:
[afbeelding]
het isch weer een schoort van wischkundequote:Op donderdag 8 april 2004 14:18 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Hoop niet dat het Nederlandsch is, want dan heb je het verkeerde spellingsboekje voor je
foto?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:21 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hallow! Die is bijna net zo mooi als mijn Peugeot![]()
ik moescht toch wat gaan doen van jou?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:21 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hey! Sinds wanneer doe jy aan leren? Is dat een nieuwe trend ofzo, dat je het nu ineens wel wilt doen![]()
Tssss... Mannen! Wanneer je ze nodig hebt, zyn ze er niet...![]()
![]()
quote:Tssss... Mannen! Wanneer je ze nodig hebt, zyn ze er niet
ik kreeg die van mij bij 2 pakjes croma. misschien moet je dat proberen..quote:Op donderdag 8 april 2004 14:20 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
WAT EEN SNOEPJE!!!![]()
![]()
Krijg ik er ook een rijbewijs bij?
LOL.. Maarre heb je die nog geeneens???quote:Op donderdag 8 april 2004 14:20 schreef Geartsjuh het volgende:
WAT EEN SNOEPJE!!!![]()
![]()
Krijg ik er ook een rijbewijs bij?
idd, wij zijn er toch? en RC, en psyche ook!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:23 schreef livEliveD het volgende:
[..]
![]()
Goed plan...quote:Op donderdag 8 april 2004 14:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik kreeg die van mij bij 2 pakjes croma. misschien moet je dat proberen..
Echt? Je luistert naar my???quote:Op donderdag 8 april 2004 14:22 schreef qu63 het volgende:
ik moescht toch wat gaan doen van jou?
heb net al een halve toetsch gemaakt en daar had ik 100% voor
nu ben ik bezig met de tweede..
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:24 schreef Barbamama het volgende:
[..]
LOL.. Maarre heb je die nog geeneens???Sjongejongejonge! Nou.... nee dus....
Hoe heb je gevlogen? In een droom of astraal? En hulp is er altijd wanneer je dat nodig hebt Bquote:Ik heb trouwens vannacht voor de tweede keer gevlogen...Ik moet wel zeggen dat iets of iemand me steeds helpt... Wy hebben trouwens ook een keer met dolfynen gezwommen, jy en ik samen, G-art
Ach.. die rare dromen van my...
schomsch he, schomsch, niet altijd!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:26 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Echt? Je luistert naar my???Okay dan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie is wy? Of gaat u door het Middeleeuwsche taaltje te spreken uzelf een kooning waanen die alteyd in meervoud wenscht te spreekenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:24 schreef qu63 het volgende:
idd, wij zijn er toch? en RC, en psyche ook!
Je hebt wel een digitale camera...quote:Op donderdag 8 april 2004 14:24 schreef ReCreative het volgende:
Heb ik niet.
Ja heej, ik maak wel ff een fotootje binnenkort. Jij en foto'squote:Op donderdag 8 april 2004 14:28 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
met wij bedoelde ik livelived en mijzelf. dar kwamen rc en psyche nog bijquote:Op donderdag 8 april 2004 14:27 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Wie is wy? Of gaat u door het Middeleeuwsche taaltje te spreken uzelf een kooning waanen die alteyd in meervoud wenscht te spreeken![]()
Hey! Zoals qu al zei, er zijn er hier wel hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 14:21 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Tssss... Mannen! Wanneer je ze nodig hebt, zyn ze er niet...![]()
![]()
Nee niet ik en foto's.. jij en foto's=makkelijk doelwitquote:Op donderdag 8 april 2004 14:29 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja heej, ik maak wel ff een fotootje binnenkort. Jij en foto's![]()
.
<behulpzame MAN modus>quote:Je hebt wel een digitale camera
Foei die smileys, G-art, niet zo negatief! Visualiseer geld, affirmeer geld, voel dat je het waard bent... Als je een rekening krygt die je aan de hoge kant vind, bedenk dan dat je die alleen maar krygt omdat men vertrouwen in jouw beschikking tot liquide middelen heeftquote:Op donderdag 8 april 2004 14:26 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
![]()
*geen geld heeft*
Nou, ik heb de eerste keer gevlogen toen er ineens een vlieger soort van voorby kwam gezoefd en ik het touwtje wist te grypen op het laatste nippertje door te springen.... Even later kwam ik weer neer (omdat ik dacht dat ik te zwaar was voor die vlieger, dat dit dus eigenlyk helemaal niet kon). Vannacht was de tweede keer... Ik zat in een of ander vaag schuitje, ineens ving het dak wind en ik gaf hem (net als by zeilen) meer "dak" en zo kreeg ik steeds meer snelheid tot ik op een gegeven moment vloog.... Door dat dak zag ik niet waar ik heen vloog, maar des te supermanachtigere houding ik aannnam, des te sneller het gingquote:Hoe heb je gevlogen? In een droom of astraal? En hulp is er altijd wanneer je dat nodig hebt B![]()
Was al een tydje terug weerquote:Wat een mooie droom btw! Oeh dolfijnen!Vannacht weer?
Jaquote:Op donderdag 8 april 2004 14:31 schreef Geartsjuh het volgende:
Zo ik moet je wel hebben vandaag he? Zal ik maar weer liev gaan doen?![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:35 schreef Psyche2003 het volgende:
Rare vorm van IRC kan ookZullen we aan iteejer vragen om de slowchat te voorzien van een Java Based IRC client??
ik kan wel aan zo'n client komen, maar hier op school werkt dat niet.. die poorten wil ie geen verbinding mee maken...quote:Op donderdag 8 april 2004 14:35 schreef Psyche2003 het volgende:
Rare vorm van IRC kan ookZullen we aan iteejer vragen om de slowchat te voorzien van een Java Based IRC client??
woei!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:36 schreef ReCreative het volgende:
[..]Goed idee
. We hebben de snelst lopende slowchat van heel Fok!
Zet hem op Psyche! Je kan het!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:36 schreef Psyche2003 het volgende:
Maareh, ik check zo wel weer even... Ga eerst me even omkleden, opknappen en mijn weelderige bos haar even wassen, moet over half uurtje weg.... AAAARGH!!
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:36 schreef Psyche2003 het volgende:
Maareh, ik check zo wel weer even... Ga eerst me even omkleden, opknappen en mijn weelderige bos haar even wassen, moet over half uurtje weg.... AAAARGH!!
weinig aan toe te voegenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:38 schreef Barbamama het volgende:
[..]Go Psyche!
Go Psyche!
Go Psyche!
Nerveus?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:36 schreef Psyche2003 het volgende:
Ah kom op, tuurlyk wel, een paar cheerleadermeissies erby, kom op, je kan het wel!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:39 schreef qu63 het volgende:
weinig aan toe te voegen
Star trek?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:35 schreef Barbamama het volgende:
[..]
hologram (jy weet vast wel wat ik bedoel, wat ik hier blaat snap ik zelf niet eens, maar goed)
Woei! Klinkt goed B! Zo merk je maar weer he, zodra je begint te twijfelen of angstig wordt is het gelijk voorbij..quote:Nou, ik heb de eerste keer gevlogen toen er ineens een vlieger soort van voorby kwam gezoefd en ik het touwtje wist te grypen op het laatste nippertje door te springen.... Even later kwam ik weer neer (omdat ik dacht dat ik te zwaar was voor die vlieger, dat dit dus eigenlyk helemaal niet kon). Vannacht was de tweede keer... Ik zat in een of ander vaag schuitje, ineens ving het dak wind en ik gaf hem (net als by zeilen) meer "dak" en zo kreeg ik steeds meer snelheid tot ik op een gegeven moment vloog.... Door dat dak zag ik niet waar ik heen vloog, maar des te supermanachtigere houding ik aannnam, des te sneller het gingToen ik dat besefte was ik bang dat ik tegen een vliegtuig zou knallen en toen eindigde de droom daar dus...
Alles gebeurt by my overigens in dromen... Als daar ooit nog verandering in komt, plaats ik het op Frontpage
quote:Was al een tydje terug weerWas het kennelyk vergeten te zeggen.... Ik zit wel steeds te Fok!ken in myn dromen... Da's nie goe ...
![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 20:41 schreef Barbamama het volgende:
Slowchat III...? Sticky???
Minder dan drie dagen voor een heel topic volquote:Op donderdag 8 april 2004 13:58 schreef Psyche2003 het volgende:
Slowchat 4 (http://forum.fok.nl/topic/523913) dicht makenin overleg met RC hebben we besloten de andere te behouden
die-->quote:Op donderdag 8 april 2004 14:41 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ah kom op, tuurlyk wel, een paar cheerleadermeissies erby, kom op, je kan het wel!Jy hebt trouwens van die grappige, met afzakkende rokjes
![]()
Ben je boos op mij?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:41 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou moe..
woei!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:42 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
Minder dan drie dagen voor een heel topic vol.
Dat was zeker de bedoeling?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ben je boos op mij?![]()
Euhm... *Televisieloos bestaan leidt* De boekies hè..., de boekies...quote:Op donderdag 8 april 2004 14:41 schreef Geartsjuh het volgende:
Star trek?
Oef! Gelukkigquote:Leuke preek trouwens!
Ja dat begin ik nu ook door te krygenquote:Woei! Klinkt goed B! Zo merk je maar weer he, zodra je begint te twijfelen of angstig wordt is het gelijk voorbij..
Lach me maar uit... Niemand die dit trouwens herkent? Anders voel ik me zo triestig..quote:![]()
![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 14:43 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat was zeker de bedoeling?
Ik heb wel één keer zitten IRC-en in een droom. Was heel warrigquote:Op donderdag 8 april 2004 14:44 schreef Barbamama het volgende:
Lach me maar uit... Niemand die dit trouwens herkent? Anders voel ik me zo triestig..
Jaja, laat mij jou kennenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Check! Heb ik ook al gedaan...quote:Op donderdag 8 april 2004 14:46 schreef ReCreative het volgende:
Ik heb wel één keer zitten IRC-en in een droom. Was heel warrig.
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:45 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Jaaaaa!!!Die!!!
Kijk uit, he... Je kent mij alleen door woorden die ik zelf heb uitgekozen... Ik kan mezelf vormgeven zoals ik wilquote:Op donderdag 8 april 2004 14:46 schreef Geartsjuh het volgende:
Jaja, laat mij jou kennen![]()
dat zeg je wel erg vaak!! schtraksch isch het nog zo!!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:49 schreef ReCreative het volgende:
straks ben ik stiekem een vent van 50
Ach, erm, wat zullen we zeggen... wellicht een weinig...nee, toch niet.. AARGH, nerveuzzzzzquote:Op donderdag 8 april 2004 14:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nerveus?
weer een ziekenhuisbezoek??quote:Op donderdag 8 april 2004 14:52 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Ach, erm, wat zullen we zeggen... wellicht een weinig...nee, toch niet.. AARGH, nerveuzzzzz
Waerom denckt U dat ick zo eene moeite heb met near eene meet te koomen?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat zeg je wel erg vaak!! schtraksch isch het nog zo!!
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:51 schreef qu63 het volgende:
dat zeg je wel erg vaak!! schtraksch isch het nog zo!!
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:53 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Waerom denckt U dat ick zo eene moeite heb met near eene meet te koomen?
Je kan je astrale projectie ook al vormgeven? Goh..quote:Op donderdag 8 april 2004 14:49 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Kijk uit, he... Je kent mij alleen door woorden die ik zelf heb uitgekozen... Ik kan mezelf vormgeven zoals ik wil.
quote:hoewel jij af en toe eng dichtbij zit
Oh dat lijkt me nou wel humorquote:straks ben ik stiekem een vent van 50
Nee, erger.. Sollicitatie gesprek!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
weer een ziekenhuisbezoek??
Hy heeft een sollicitatiegesprek!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:53 schreef qu63 het volgende:
weer een ziekenhuisbezoek??
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:54 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Nee, erger.. Sollicitatie gesprek!
~We komen heel dichtbij hoor..quote:Op donderdag 8 april 2004 14:53 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Waerom denckt U dat ick zo eene moeite heb met near eene meet te koomen?
en RC is de enige die daar moeite mee schijnt te hebben, toch?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:55 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
~We komen heel dichtbij hoor..~
Nou eigenlijk...quote:Op donderdag 8 april 2004 14:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
en RC is de enige die daar moeite mee schijnt te hebben, toch?
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:56 schreef Psyche2003 het volgende:
Maareh.. ik ga er nu vandoor, moet nog kleine boodschapje halen en dan naar gesprek toe..
Ow en BM? Psychress heeft nog een theorie over de kledingkast stunt van de kleine, maar die hou je nog van me tegoed![]()
![]()
Dat kan iddquote:Op donderdag 8 april 2004 14:54 schreef Geartsjuh het volgende:
Je kan je astrale projectie ook al vormgeven? Goh..![]()
Ja dat kan, maar kan jij het ook?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:58 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dat kan idd
Tuurlijk. Net als dat je je fysieke verschijning kunt aanpassen, alleen gaat dat wat langzamer.quote:Op donderdag 8 april 2004 14:59 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ahum!?
Zou ik het willen denk je?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:59 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar kan jij het ook?
je wilt toch niet zeggen dat jij er ook problemen mee hebt he..quote:Op donderdag 8 april 2004 14:56 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Nou eigenlijk...
Zou jij ervoor kiezen?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:00 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Zou ik het willen denk je?
Dus jij tuft even op en neer naar het noorden des lands? Geweldig!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat jij er ook problemen mee hebt he..
ik kom je meteen ophalen dan!
Oh my god!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat jij er ook problemen mee hebt he..
ik kom je meteen ophalen dan!
Maakt niet uit, ik heb gezien welke kleding je hebt gekozen om aan te trekken in dit leven......... Was kennelyk belangryke informatie, want ik zie niet zo een twee drie relevante info voorby schieten in dromen.......... Sorry dat ik het vaag houdquote:Op donderdag 8 april 2004 15:00 schreef ReCreative het volgende:
Tuurlijk. Net als dat je je fysieke verschijning kunt aanpassen, alleen gaat dat wat langzamer.
de trein kan ook nog he..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:02 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Dus jij tuft even op en neer naar het noorden des lands? Geweldig!
Nee. Momenteel nietquote:Op donderdag 8 april 2004 15:02 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Zou jij ervoor kiezen?
Het is hier heel gevaarlijk in het noorden he..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
de trein kan ook nog he..
We willen mèèèèèèèèr weten!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:03 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb gezien welke kleding je hebt gekozen om aan te trekken in dit leven......... Was kennelyk belangryke informatie, want ik zie niet zo een twee drie relevante info voorby schieten in dromen.......... Sorry dat ik het vaag houd
Ahum, oproep aan alle q's ! U wordt vriendelyk verzocht in het veilige midden des lands te blyven !quote:Op donderdag 8 april 2004 15:04 schreef Geartsjuh het volgende:
Het is hier heel gevaarlijk in het noorden he..![]()
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 8 april 2004 15:04 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee. Momenteel niet.
maar wat een prachtige wedervraag!
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:05 schreef ReCreative het volgende:
We willen mèèèèèèèèr weten!!!
Je wilt niet dat hij levend wordt verslonden door los lopend beestelijk geweld?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:05 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ahum, oproep aan alle q's ! U wordt vriendelyk verzocht in het veilige midden des lands te blyven !
alle q's?? ik ken dr maar 1! dan zit ik nog alleen..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:05 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ahum, oproep aan alle q's ! U wordt vriendelyk verzocht in het veilige midden des lands te blyven !
Myn Q!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:07 schreef Geartsjuh het volgende:
Je wilt niet dat hij levend wordt verslonden door los lopend beestelijk geweld?
wat voor een beeschtelijk geweld loopt daar rond dan? ben dr wel eensch geweescht maar heb toen weinig gemerkt!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:07 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Je wilt niet dat hij levend wordt verslonden door los lopend beestelijk geweld?
*B weer opvroluqt*quote:Op donderdag 8 april 2004 15:08 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Myn Q!Nee dat wil ik zeker niet... de gedachte alleen al
![]()
Nou heb je me verdrietig gemaakt!
Ik ken er ook maar één hoor!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:08 schreef qu63 het volgende:
alle q's?? ik ken dr maar 1! dan zit ik nog alleen..
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:08 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Myn Q!Nee dat wil ik zeker niet... de gedachte alleen al
![]()
Nou heb je me verdrietig gemaakt!
Weinig gemerkt???? Allemensen... het is daar erg hoor....quote:Op donderdag 8 april 2004 15:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat voor een beeschtelijk geweld loopt daar rond dan? ben dr wel eensch geweescht maar heb toen weinig gemerkt!
dat doe je niet zo makkelijk bij onsch hoor! maar toen ik het net over wij had, bedoelde ik mezelf en livelivedquote:Op donderdag 8 april 2004 15:10 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ik ken er ook maar één hoor!Maar je sprak net in wy-vorm, ik wil niet je mps beledigen!
wasch daar ook maar heel eventjeschquote:Op donderdag 8 april 2004 15:10 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Weinig gemerkt???? Allemensen... het is daar erg hoor....
Okay....... Thanks..........quote:Op donderdag 8 april 2004 15:09 schreef Geartsjuh het volgende:
*B weer opvroluqt*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik bescherm hem wel
* Barbamama knuffelt Q heel heel hard!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:10 schreef qu63 het volgende:
dat doe je niet zo makkelijk bij onsch hoor! maar toen ik het net over wij had, bedoelde ik mezelf en livelived
That goes beyond your comprehension..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:09 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat voor een beeschtelijk geweld loopt daar rond dan? ben dr wel eensch geweescht maar heb toen weinig gemerkt!
woehoehoehoehoeie!!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:13 schreef Barbamama het volgende:
[..]
* qu63 knuffelt Q heel heel hard!!!
gewoon omdat ik daar even zin in had
how do you know?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
That goes beyond your comprehension..
Ik woon hier man tuurlijk weet ik dat!!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
how do you know?
ik bedoelde meer dat hoe jij kon weten dat ik dat niet zou schnappenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:16 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik woon hier man tuurlijk weet ik dat!!![]()
![]()
dan ben ik hopelijk alweer klaar met mn toetschquote:Op donderdag 8 april 2004 15:15 schreef ReCreative het volgende:
Psych had vier uur zn gesprek he? Niet vergeten.
Hoe laet beginnt jouw toetsch?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:17 schreef qu63 het volgende:
dan ben ik hopelijk alweer klaar met mn toetsch
Nah ik wou gewoon een leuk citaat in de groep gooienquote:Op donderdag 8 april 2004 15:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat hoe jij kon weten dat ik dat niet zou schnappen
He? Sorry was ff aan het douchen...quote:Op donderdag 8 april 2004 15:10 schreef qu63 het volgende:
dat doe je niet zo makkelijk bij onsch hoor! maar toen ik het net over wij had, bedoelde ik mezelf en livelived
Hoe laat jij toetsch?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan ben ik hopelijk alweer klaar met mn toetsch
viertel vor 4quote:Op donderdag 8 april 2004 15:18 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hoe laet beginnt jouw toetsch?
zo'n schlachting zal t niet worden hoor!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Wij hopen u levend wederkeren van uwer toetsch
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:18 schreef livEliveD het volgende:
He? Sorry was ff aan het douchen...
Gelukkigquote:Op donderdag 8 april 2004 15:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
zo'n schlachting zal t niet worden hoor!
leuk trouwensch dat iedereen begnit met die naamvallen.. las in de metro vandaag dat over 2 eeuwen de naamvallen weg zijn!!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Wij hopen u levend wederkeren van uwer toetsch
maar voor jou isch dit toch een normale tijd? voor een schtudent/scholier niet iig..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:20 schreef Barbamama het volgende:
[..]! Wel opletten hè!
Wel laat gedoucht zeg! Ik moet ook nog
Heyhey! Als we allochtonisch gaan doen, kan ik er ook nog wel wat van hoor! Watashi mou kekko hokano kotoba tskaeru koto dekiru yo. De ima warui koto dekiruquote:Op donderdag 8 april 2004 15:19 schreef qu63 het volgende:
viertel vor 4
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar voor jou isch dit toch een normale tijd? voor een schtudent/scholier niet iig..
aiquote:Op donderdag 8 april 2004 15:22 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Heyhey! Als we allochtonisch gaan doen, kan ik er ook nog wel wat van hoor! Watashi mou kekko hokano kotoba tskaeru koto dekiru yo. De ima warui koto dekiruHehehehe
Welck eene tael!! Dat heb ick niet gehad in mijn vroeghe jaeren.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:22 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Heyhey! Als we allochtonisch gaan doen, kan ik er ook nog wel wat van hoor! Watashi mou kekko hokano kotoba tskaeru koto dekiru yo. De ima warui koto dekiruHehehehe
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:21 schreef qu63 het volgende:
maar voor jou isch dit toch een normale tijd? voor een schtudent/scholier niet iig..
wel op tijd gaan he barb..
travlang ook nietquote:Op donderdag 8 april 2004 15:24 schreef qu63 het volgende:
babylon kent jouw taal niet barb..
ja maar dat zegt niks..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:24 schreef Barbamama het volgende:
[..]Ik ben ook student!
Je ging toch eerst nog thuis eten?
dag gear!!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Goh laat ik maar eens wat nuttigs gaan doen![]()
Doegdoeg mensen!![]()
Daaaaaaaaaaagquote:Op donderdag 8 april 2004 15:25 schreef Geartsjuh het volgende:
Goh laat ik maar eens wat nuttigs gaan doen![]()
Doegdoeg mensen!![]()
Woeiquote:Op donderdag 8 april 2004 15:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Daaaaaaaaaaag![]()
![]()
Participeer in den slowchat, daer verveelt U zich geen moment!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:26 schreef -Trinity- het volgende:
Bah, ik verveel me
Pascht dus zeer goed bij ouden van daagen, zoo-alsch ickquote:Op donderdag 8 april 2004 15:28 schreef -Trinity- het volgende:
Juist, wat een ouwe tael
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:24 schreef qu63 het volgende:
babylon kent jouw taal niet barb..
dat hele verhaaltje gaat over liefde?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:30 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Was ook maar een stom zinnetje, moet er echt weer even inkomen, een weekie even tussen Japnners rondhangen en er zal wel weer wat fatsoenlyks uitkomen....
Maar idd... [afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:30 schreef ReCreative het volgende:
Pascht dus zeer goed bij ouden van daagen, zoo-alsch ick.
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:31 schreef qu63 het volgende:
heb nu wel kapotte muisch en toetschenbord
wasch scherieusch ja, maar ben weer een plekje doorgeschoven!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]welck eene humor
.
of U is serieusch??
Jazeeker. Ik ben bijzonder vief en leevendig van geescht!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:32 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Je bent toch wel jong van geest?
wel lekker met eitjesch gegooid?quote:Op donderdag 8 april 2004 15:33 schreef -Trinity- het volgende:
De paasviering was saai.
Ik denk hetquote:Op donderdag 8 april 2004 15:31 schreef qu63 het volgende:
dat hele verhaaltje gaat over liefde?
ahquote:Op donderdag 8 april 2004 15:35 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ik denk hetHoop het iig, anders staat er misschien wel een soort subluminale evil boodschap (die enkel door het onbewuste wordt opgevangen en begrepen
).... Dit kan ik dus zelf ook niet lezen... kanjibakari namelyk... (Het zit vol met kanji, de chinese tekens). Japans is wel een relaxte taal, je kunt met minder woorden veel meer zeggen... I-de-aal! voor luie mensen zoals ik
![]()
Shit, deeze zit echt zoo vol!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
wel lekker met eitjesch gegooid?
pagina 5![]()
Zeer wel! Geluckig!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:34 schreef ReCreative het volgende:
Jazeeker. Ik ben bijzonder vief en leevendig van geescht!
je zou toch met eitjesch gaan gooien??quote:Op donderdag 8 april 2004 15:36 schreef -Trinity- het volgende:
qu: nee, alleen opgegeten. Paaseitjes zijn lief
Ja die plaatjes zyn ook zo groot.... Als ik meer tyd nam, kon ik ze wel verkleinen.. maarja, ik is luiquote:Op donderdag 8 april 2004 15:36 schreef ReCreative het volgende:
Shit, deeze zit echt zoo vol!
plaatje wordt toch gereschized door fok!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:38 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ja die plaatjes zyn ook zo groot.... Als ik meer tyd nam, kon ik ze wel verkleinen.. maarja, ik is lui
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:39 schreef qu63 het volgende:
...gereschized...
daarom liet ik em ook schtaan!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:40 schreef ReCreative het volgende:
[..]dat ziet er echt niet uit!
Nou het kan kleiner en die rode stippelrand eromheen verpest de hele sfeer.... Jaja, HSP's hebben het erg op sfeer, zelfs in een forumtopicquote:Op donderdag 8 april 2004 15:41 schreef qu63 het volgende:
daarom liet ik em ook schtaan!
je had een ander bericht van me moeten quoten volgensch mijquote:Op donderdag 8 april 2004 15:42 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Nou het kan kleiner en die rode stippelrand eromheen verpest de hele sfeer.... Jaja, HSP's hebben het erg op sfeer, zelfs in een forumtopic
Zeg hey jongetje... je zoekt toch geen ruzie met DÉ BM7 hè???quote:Op donderdag 8 april 2004 15:43 schreef qu63 het volgende:
je had een ander bericht van me moeten quoten volgensch mij
ik????quote:Op donderdag 8 april 2004 15:46 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Zeg hey jongetje... je zoekt toch geen ruzie met DÉ BM7 hè???
en dat is juischt het leuke, je kan em zelf aanpaschschen!quote:Maarre die wikipedia maakt er wel een potje van, de engelse en nederlandsche versie verschillen totaal van elkaar...
Om jou uit de tent te lokkenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:48 schreef qu63 het volgende:
wrom nou weer jongetje![]()
Hahaa, ja prachtigquote:en dat is juischt het leuke, je kan em zelf aanpaschschen!
dit schtaat nog schtommer![]()
tent is weg.. je moet eerscht de tent naar mij lokken, en dan kan je mij uit de tent lokkenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:51 schreef Barbamama het volgende:
Om jou uit de tent te lokken
quote:Hahaa, ja prachtig
Hey nou niet depressief gaan doen hiero hè! Enjoy the ride zolang die duurt, niet alvast tydens gaan grienen over het einde!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:51 schreef qu63 het volgende:
nog 9 min...
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:53 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hey nou niet depressief gaan doen hiero hè! Enjoy the ride zolang die duurt, niet alvast tydens gaan grienen over het einde!
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:52 schreef qu63 het volgende:
tent is weg.. je moet eerscht de tent naar mij lokken, en dan kan je mij uit de tent lokken
quote:
hmpf.. ik deed niet zielig..quote:Op donderdag 8 april 2004 15:53 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hey nou niet depressief gaan doen hiero hè! Enjoy the ride zolang die duurt, niet alvast tydens gaan grienen over het einde!
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:56 schreef qu63 het volgende:
hmpf.. ik deed niet zielig..
maar ik ga weer
op naar het volgende lokaal om mn toetsch te maken
succex! En we denken aan jequote:Op donderdag 8 april 2004 15:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
hmpf.. ik deed niet zielig..
maar ik ga weer
op naar het volgende lokaal om mn toetsch te maken
je moet eerscht de tent naar mij toe lokken, dan ga ik in de tent zitten en kan je mij daarna uit de tent lokken!quote:Op donderdag 8 april 2004 15:56 schreef Barbamama het volgende:
[..]Ik snap um niehiet!
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:55 schreef ReCreative het volgende:geweldig
.
Omdat ik 'm eigenlyk in myn posts wil hebbenquote:waarom doe jij altijdals posticon?
*Nog steeds niet begrypt* Vertel op, waar staat de tent symbool voorquote:Op donderdag 8 april 2004 15:58 schreef qu63 het volgende:
je moet eerscht de tent naar mij toe lokken, dan ga ik in de tent zitten en kan je mij daarna uit de tent lokken!![]()
Zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 8 april 2004 16:01 schreef Barbamama het volgende:
PS, omdat ik een vrolyke ondertoon wil bevestigen.... Affirmatie voor mezelf én voor anderen... [afbeelding]
Pfoe, twee spannende dingen op hetzelfde moment, Psyche zyn sollicitatie en q zyn toetsch...quote:Op donderdag 8 april 2004 15:58 schreef ReCreative het volgende:
succex! En we denken aan je
Ai, ik ben transparantquote:Op donderdag 8 april 2004 16:06 schreef ReCreative het volgende:
Zoiets dacht ik al. Fantastisch, hou vol he?
Lekker vroeg vry? Tot later, RCquote:RC stapt in zn Pug en rijdt naar huis, tot later![]()
Min of meer. Had niet zoveel zin meerquote:Op donderdag 8 april 2004 16:08 schreef Barbamama het volgende:
Lekker vroeg vry?
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:47 schreef ReCreative het volgende:
En weer thuis.
Hmmm, nee dat merkte ikquote:Min of meer. Had niet zoveel zin meer.
Hmquote:Op donderdag 8 april 2004 16:55 schreef Barbamama het volgende:
Hmmm, nee dat merkte ikKon me al niet voorstellen dat je veel deed naast ditte....
![]()
O... o... o.. ooow... [afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:04 schreef ReCreative het volgende:
Hm. Maar ik heb wel hard gewerkt hoor
.
althans met name juist met een zwaartepunt in hoge mate en met nadruk op de ochtend
Nu eerst ff muziek produceren, niksen, eten en een fotografietrip voor morgen plannenquote:Op donderdag 8 april 2004 17:09 schreef Barbamama het volgende:Dat geloof ik best! En nu? Aan de coke?
Muziekquote:Op donderdag 8 april 2004 17:13 schreef ReCreative het volgende:
Nu eerst ff muziek produceren, niksen, eten en een fotografietrip voor morgen plannen.
coke... tssss...
D'r is een verschil tussen snappen en grappig vinden, hè...quote:Op donderdag 8 april 2004 17:17 schreef Barbamama het volgende:
Ik dacht dat je het wel even zou uitspreken en dan snappen... Aaargh, myn humor!
Waarheen?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:13 schreef ReCreative het volgende:
en een fotografietrip voor morgen plannen.
Haaaiquote:Op donderdag 8 april 2004 17:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Benk weer eventjes![]()
Wie is hier een beetje technisch? Iemand informatie over A2printers?
Ligt aan het weer. Oosterschelde of Oude Maas, of iets dergelijks.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:21 schreef Geartsjuh het volgende:
Waarheen?![]()
We krijgen ze wel te zien toch?
idem!quote:Op donderdag 8 april 2004 16:47 schreef ReCreative het volgende:
En weer thuis.
Dat denk jijquote:Op donderdag 8 april 2004 17:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ligt aan het weer. Oosterschelde of Oude Maas, of iets dergelijks.
ik geloof dat de objecten die ik op de foto ga nemen niet zo'n brede interesse opwekken bij jullie(hij hapt weer)
wat wil dr over weten?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:19 schreef Geartsjuh het volgende:
Benk weer eventjes![]()
Wie is hier een beetje technisch? Iemand informatie over A2printers?
5.5 kon beter duschquote:Op donderdag 8 april 2004 17:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Heeej qu. Hoe ging het?
Alles! Of die dingen uberhaupt bestaanquote:Op donderdag 8 april 2004 17:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
wat wil dr over weten?
Je hebt hem wel gehaald toch?! 5.5=voldoende?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
5.5 kon beter dusch
das waarquote:Op donderdag 8 april 2004 17:28 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Je hebt hem wel gehaald toch?! 5.5=voldoende?
5.5 = wel studiepuntquote:Op donderdag 8 april 2004 17:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
das waar
maar dat isch meer de schtudenten kijk op cijfersch zeg maar.. mn oudersch en docent vinden het weer matig natuurlijk
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:31 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
5.5 = wel studiepunt
< 5.5 = geen studiepunt
I rest my case
Ik hou van je weet je dat?quote:Op donderdag 8 april 2004 17:31 schreef qu63 het volgende:
gear: http://www.stormfront.org/archive/t-108778
a2 printers bestaan dus wel
woei!quote:Op donderdag 8 april 2004 17:34 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ik hou van je weet je dat?![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
woei!
nog 1: http://www.canon-europe.com/For_Work/Products/index.asp dan naar large format printesch
Ja! Hupquote:Op donderdag 8 april 2004 17:39 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
En dan ben ik zogenaamd informatiespecialist in spé
![]()
Hup! Ga mijn opleiding doen!
zullen we ruilen??quote:Op donderdag 8 april 2004 17:39 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
En dan ben ik zogenaamd informatiespecialist in spé
![]()
Hup! Ga mijn opleiding doen!
vanwaar die zonnebril RC?? hier regent het hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 17:43 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ja! Hup![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 17:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
vanwaar die zonnebril RC?? hier regent het hoor
* qu63 in fiat cinqecento 1.1 sporting stapt en RC opzoektquote:Op donderdag 8 april 2004 17:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hier niet
ik wist dat dat te veel resultaten zou leverenquote:Op donderdag 8 april 2004 17:56 schreef Geartsjuh het volgende:
Het is hier ook fantastisch weer!
qu: ik wist niet dat a2printer 1 woord wasIk deed maar A2 AND printer..
quote:Op donderdag 8 april 2004 18:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wist dat dat te veel resultaten zou leveren
tijd voor pauzequote:Op donderdag 8 april 2004 18:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
![]()
Ik functioneer niet meer goed...
Q, hieroquote:Op donderdag 8 april 2004 18:08 schreef qu63 het volgende:
waar isch barb trouwensch![]()
Barbsch!quote:Op donderdag 8 april 2004 18:17 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Q, hiero![]()
![]()
![]()
vinnik nou ook!quote:Over je ouders... kan ik kort zyn.... Maken zy jouw studie? Leven zy jouw leven? NeenDus hebben ze er niets over te zeggen
Ben je er al weer? Ben zooo benieuwd!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:56 schreef Psyche2003 het volgende:
Maareh.. ik ga er nu vandoor, moet nog kleine boodschapje halen en dan naar gesprek toe..
Juist... Ik denk dat ik de theorie zelf al uitgevogeld heb....quote:Ow en BM? Psychress heeft nog een theorie over de kledingkast stunt van de kleine, maar die hou je nog van me tegoed![]()
![]()
zien! foto's!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:44 schreef Barbamama het volgende:
Juist... Ik denk dat ik de theorie zelf al uitgevogeld heb....Is dus duidelyk een hint van myn gidsen dat ik myn breazAhslutkleding maar 's de deur moet doen...
Dat ik dat ooit heb kunnen dragen zeg, en niet lachen!
ik ken dr al.. ze isch mij iets te wischpelturig..quote:Dochter had trouwens nog een geintje in petto voor me: ze had zichzelf vanmiddag maar ontkleed.... Aaargh... ! Hellup! :'( Iemand misschien interesse in een schattig klein lief meisje?
![]()
Okay!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:43 schreef qu63 het volgende:
barbsch.. ik ben op weg!! ben dr over een half uur.. ik bel je eerscht nog wel ff
zat me al de hele tijd af te vragen waar je nou wasch..quote:Op donderdag 8 april 2004 19:45 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Okay!!!![]()
![]()
* Happiiii !!!
Aaargh! Het houdt niet op!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:45 schreef qu63 het volgende:
ik ken dr al.. ze isch mij iets te wischpelturig..
Daar hebben ze de telefoon voor uitgevonden!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:46 schreef qu63 het volgende:
zat me al de hele tijd af te vragen waar je nou wasch..
dat lukt mij nog niet.. t zou wat worden alsch RC zo in het echt praat!!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:47 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Aaargh! Het houdt niet op! :'( Ik hoop niet dat je zo nu ook praat
De reistyd wordt wel steeds korter zeg.. hoe doe je dat?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:48 schreef qu63 het volgende:
dat lukt mij nog niet.. t zou wat worden alsch RC zo in het echt praat!!
ik ga nu weg.. ben dr over 25 min.. heb ceedeesch bij me
hard rijden!!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 19:49 schreef Barbamama het volgende:
[..]
De reistyd wordt wel steeds korter zeg.. hoe doe je dat?
Misschien?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:49 schreef qu63 het volgende:
hard rijden!!!!
tot zo![]()
en voor de rescht.. mss tot schtraksch![]()
![]()
![]()
He?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:48 schreef qu63 het volgende:
t zou wat worden alsch RC zo in het echt praat!!
gaat t nu wel weer??quote:Op donderdag 8 april 2004 20:49 schreef -Trinity- het volgende:
Ik heb echt me week niet, zelfs het badmintonnen ging k*t...
Gaet-ie weer met zijne ouden spellinghquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
gaat t nu wel weer??
mogûh trouwensch
hmpfquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:55 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Gaet-ie weer met zijne ouden spellingh.
Ook mogûh. Ik ga trouwens nèt weg, dus tot vanavond
.
jeetje!quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:09 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ohayou!!!
Was gister moe.... Al om half een gaan slapen... Tót myn dochter me om half vier weer wakker schreeuwde, daarna kon ik niet meer slapen tot half zevenquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:12 schreef qu63 het volgende:
jeetje!![]()
je bent al wakker!!
welke donald duck was t? welk nummer/jaar? kan ik ff kijken of er misschien iets leuks in stond..quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:16 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Was gister moe.... Al om half een gaan slapen... Tót myn dochter me om half vier weer wakker schreeuwde, daarna kon ik niet meer slapen tot half zevenMja.... En nu h.o.o.f.d.p.y.n. !!! Had vannacht maar Showbiz opgezet.... (en Donald Duck gelezen.... Dat ding had me vast iets te zeggen... stomme gidsen altyd....) Het nummer Showbiz is trouwens echt heel goed
De rest doet me minder, af en toe betere stukjes... Absolution vind ik beter
Was nr 9 2003... Wat me opviel was dat Dagobert nu wordt geïllustreerd als iemand die ryk wordt door zware industrie en gemenigheid... Donald Duck is politiekquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:21 schreef qu63 het volgende:
welke donald duck was t? welk nummer/jaar? kan ik ff kijken of er misschien iets leuks in stond..
ik ga em ff zoekenquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:29 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Was nr 9 2003... Wat me opviel was dat Dagobert nu wordt geïllustreerd als iemand die ryk wordt door zware industrie en gemenigheid... Donald Duck is politiek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |