beste stuurlui enzoquote:Op donderdag 8 april 2004 10:46 schreef PeuRac het volgende:
Weer een Toyota
quote:Op donderdag 8 april 2004 10:46 schreef Tjabbo het volgende:
Fipo
Neequote:Op donderdag 8 april 2004 10:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beste stuurlui enzo
Bedenk zelf dan wat
Als het moet is er met elk nummer wel wat te vinden bij toyota.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:51 schreef BoJo het volgende:
Aaah eindelijk... kon zelf niks verzinnen voor de SC .Tjabbo!
Goeiemorgen trouwens
155 is van mij!!quote:Op donderdag 8 april 2004 10:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Als het moet is er met elk nummer wel wat te vinden bij toyota.
Uiteraard spam ik mijne er ook weer tussendoorquote:Op donderdag 8 april 2004 11:08 schreef BazzoS het volgende:
nou BoJo, aan jou de eer om nr 155 te maken, wel wat foto's van je eigen monster posten he?
't is een fietsquote:Op donderdag 8 april 2004 11:09 schreef Tjabbo het volgende:
de nr. 150 is weer een toyota
http://www.nationalmssoci(...)2
Of ook een Alfa 155 2.0 16v met 150pkquote:Op donderdag 8 april 2004 11:09 schreef Tjabbo het volgende:
Was het een zand kleurige?quote:Op donderdag 8 april 2004 11:07 schreef BoJo het volgende:
ey ook_gek ik heb geen H1 gezien wel een H2 die dat pleintje op kwam rijden.
Wij staan dus met z'n 3en voor de deur van het restaurant in een rooie jas, die 2 chauffeurs doen tenminste nog wat ik heb de hele avond alleen maar deuren geopent en "goedenavond bla bla" gedaan. En ohja ik was de "key keeper"![]()
Zandkleurige ja met geblindeerde ramen en hij ragte zo over de bussluisquote:Op donderdag 8 april 2004 11:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was het een zand kleurige?
Want ik twijfel nu nog of het een H1 of een H2 is. Er zit een vrachtwagen kenteken op. En dat hebben de verlengde H1 hummers altijd.
Ga jij vanavond anders even kijken
Als hij niet voor dat huis staat. Staat hij op dat parkeerterein beneden bij het strand tegen over de stranttenten![]()
idd zou kunnen we nog wel ff doorgaanquote:Op donderdag 8 april 2004 11:09 schreef Tjabbo het volgende:
Zie je wel. Het is een H2quote:Op donderdag 8 april 2004 11:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zandkleurige ja met geblindeerde ramen en hij ragte zo over de bussluis![]()
Ik moet de hele avond voor die deur geplant staan en om 01:00 wil ik zsm naar m'n auto opwarmen
hahaha gaafquote:Op donderdag 8 april 2004 11:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
Zandkleurige ja met geblindeerde ramen en hij ragte zo over de bussluis![]()
Maar dat is dan ook alles wat ze hebbenquote:Op donderdag 8 april 2004 12:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
yay weer Toyota!
Ennehm.. Alphen a/d Rijn 's niet saai.. zit een best geinige winkelstraat enzow..
quote:Op donderdag 8 april 2004 12:18 schreef ook_gek het volgende:
Ja zegt ze. We zitten hier op een boerderij. En daar lopen varkens rond. Ah zeg ik. Dus je zit wel op je plaats
En nu vind ze me niet meer lief.
gravenquote:Op donderdag 8 april 2004 12:40 schreef PeuRac het volgende:
Bah, tis gaan regenennu moet ik stoppen met graven
quote:Op donderdag 8 april 2004 12:42 schreef LWaS het volgende:
[..]
graven
quote:Op donderdag 8 april 2004 10:56 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga weer![]()
Verder gaan met het graven voor de fundering van de serre
ah kijk...ik lees niet heel de SC na natuurlijkquote:Op donderdag 8 april 2004 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
[..]
Geeft niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:46 schreef LWaS het volgende:
[..]
ah kijk...ik lees niet heel de SC na natuurlijk
* BoJo naar brievenbus rentquote:Op donderdag 8 april 2004 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet.
Het heeft ook een voordeel, nu kan ik lekker de nieuwe autovisie lezen
moet je niet voor mij gaan werken?quote:Op donderdag 8 april 2004 12:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeft niet.
Het heeft ook een voordeel, nu kan ik lekker de nieuwe autovisie lezen
Deze is zeker t rennen waardquote:Op donderdag 8 april 2004 12:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
* PeuRac naar brievenbus rent
Pfffffffffff voor jou werken? Ga eerst zel maar eens wat doenquote:Op donderdag 8 april 2004 12:53 schreef LWaS het volgende:
[..]
moet je niet voor mij gaan werken?
/me slaat Xtreem op z'n hasses, het AV abbo opzeggenquote:Op donderdag 8 april 2004 13:04 schreef Xtreem het volgende:nieuwe AV....
* PeuRac heeft geen abo meer
Das waar... Maar het is er wel ontzettend gezellig...quote:Op donderdag 8 april 2004 12:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
yay weer Toyota!
Ennehm.. Alphen a/d Rijn 's niet saai.. zit een best geinige winkelstraat enzow.. Alleen moet je wel ff zoeken als je van 't station af komt..
Hij is al weg... Schijnt dat hij moest werken...quote:Op donderdag 8 april 2004 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Pfffffffffff voor jou werken? Ga eerst zel maar eens wat doen
Ze hebben wel iets meer dan dat... En dat waterpark is één van de vele meesterlijke dingen...quote:Op donderdag 8 april 2004 12:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook alles wat ze hebben
Oh en dat waterpark is meesterlijk
Heb ik vroeger nog gespeeld. Sluisjes maken![]()
Dat waterpark daar heb ik vroeger ook gespeeltquote:Op donderdag 8 april 2004 13:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze hebben wel iets meer dan dat... En dat waterpark is één van de vele meesterlijke dingen...![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* Xtreem slaat Xtreem op z'n hasses, het AV abbo opzeggen![]()
Ja voor jullie zijn paaltjes naast de weg al meesterlijkquote:Op donderdag 8 april 2004 13:11 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ze hebben wel iets meer dan dat... En dat waterpark is één van de vele meesterlijke dingen...![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:43 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat zijn er eigenlijk veel mensen al wel eens in Alphen geweest...quote:Op donderdag 8 april 2004 13:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat waterpark daar heb ik vroeger ook gespeeltwas echt super
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:19 schreef ThaFreak het volgende:
hoi mensen![]()
Ursula ken ik wel... Kom er zelf bijna nooit, maar het wel een gezellig winkeltje...quote:Op donderdag 8 april 2004 13:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mutz: WInkeltje waar ik weleens ga kijken in Alphen ken je vast wel.. De Ursula.. 'k heb alleen nog niet echt de kans gehad om die hele straat en dat winkelpleintje af te lopen, maar de 1e indruk was best gezellig jah..
Toevallig net wat gehoord.quote:Op donderdag 8 april 2004 13:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
en weten ze al wat er gaat gebeuren op je werk??
met dat centrale gedoe??
quote:Op donderdag 8 april 2004 14:08 schreef MutZ het volgende:
[..]Hoi TF
goed nieuws dus....quote:Op donderdag 8 april 2004 14:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Toevallig net wat gehoord.
Met wat geluk gaan we zelf draaien
geheel of gedeeltelijk weten ze nog niet, maar dat geeft niet.
Dat is wel heel erg positief nieuws...quote:Op donderdag 8 april 2004 14:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Toevallig net wat gehoord.
Met wat geluk gaan we zelf draaien
geheel of gedeeltelijk weten ze nog niet, maar dat geeft niet.
inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2004 14:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg positief nieuws...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke reclame zou dat moeten zijn? ik weet het niet ?quote:Op donderdag 8 april 2004 14:39 schreef MutZ het volgende:
Liedje van Toyota reclame... Tjabbo en Tommy, weten jullie dit??
Ik wist het ook niet, vandaar dat ik dacht dat jullie het mss wel zouden weten...quote:Op donderdag 8 april 2004 14:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Welke reclame zou dat moeten zijn? ik weet het niet ?
ikke niet , ze zijn er erg streng op en de kans dat ze de politie bellen is groot....erg grootquote:Op donderdag 8 april 2004 14:45 schreef MutZ het volgende:
Foto's maken in mediamarkt Enschede... Wie doet er mee?
Telefoon met camera kick assquote:Op donderdag 8 april 2004 15:11 schreef BoJo het volgende:
Toen ik nog bij de BCC werkte, moest ik altijd gaan spioneren bij de MediaMarkt Amsterdam Zuid-Oost. Lachen man
Ik ben ook zo brutaal en makkelijk erin, normaal gingen ze met een voicerecorder naar binnen en lulden ze alle type's en prijzen erin die je later dan op papier moest zetten en toen vroegen ze mij een keer. Had ik uit een sony folder alle types in Excel gezet en ben lekker met een klembord de winkel ingelopen en alle spul gaan zoeken en prijzen noteren.![]()
Geheim is: Maak geen oogcontact en ga gewoon brutaal naast een verkoper staan![]()
Helaas waren die telefoons met camera's er nog niet toen ik er werktequote:Op donderdag 8 april 2004 15:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Telefoon met camera kick ass
Maar wij leveren aan de Media Markt![]()
Dus ik weet die prijzen wel
Sterktequote:Op donderdag 8 april 2004 15:35 schreef ThaFreak het volgende:ik ga naar de tandarts
![]()
uhm, kwou zeggen veel plezier...maar bij nader inzien veel sterktequote:Op donderdag 8 april 2004 15:35 schreef ThaFreak het volgende:ik ga naar de tandarts
![]()
Dat is dan ook stom...quote:Op donderdag 8 april 2004 15:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Helaas waren die telefoons met camera's er nog niet toen ik er werkte![]()
Ook wel bruut was hoe anderen het bij ons deden, oud werknemers die naar MediaMarkt of andere zaak gegaan waren gaven hun login code + pass en dan ging iemand van hun langs en checkte onze computers, heb er ooit eentje de winkel uitgeschopt![]()
Ik werk er nu 3 jaar niet meer en laatst ff langs geweest en mijn code werkte ook gewoon nog
Ja ik had er al eerder wat van gezegd, maar ja niet mijn probleem meer, als ze niet willen luisteren.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:38 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat is dan ook stom...Het lijkt me logisch dat als je er niet meer werkt, dat dan je code ongedaan gemaakt wordt...
net zoals bij je laatste ex dusquote:Op donderdag 8 april 2004 16:34 schreef ThaFreak het volgende:
erin en eruit.....
niks aan het handje tot volgens jaar
maar dan op dagelijkse basis.....quote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
net zoals bij je laatste ex dus
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
net zoals bij je laatste ex dus
Ag ik weet van bijna elke grote groothandel wel de inlog code. Kan zo zien wat we per maand daar weg trekken.quote:Op donderdag 8 april 2004 15:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
Helaas waren die telefoons met camera's er nog niet toen ik er werkte![]()
Ook wel bruut was hoe anderen het bij ons deden, oud werknemers die naar MediaMarkt of andere zaak gegaan waren gaven hun login code + pass en dan ging iemand van hun langs en checkte onze computers, heb er ooit eentje de winkel uitgeschopt![]()
Ik werk er nu 3 jaar niet meer en laatst ff langs geweest en mijn code werkte ook gewoon nog
Ik denk dat je een persoonlijke inlogcode hebben... Kunnen ze per verkoper zien hoeveel omzet die maakt... En zo'n code is met één druk op de knop verwijderd...quote:Op donderdag 8 april 2004 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ag ik weet van bijna elke grote groothandel wel de inlog code. Kan zo zien wat we per maand daar weg trekken.
Ze gaan echt niet al die passworden verranderen. Blijvene ze bezich
En ik maak er toch geen gebruik van![]()
Hoi Tommyquote:Op donderdag 8 april 2004 18:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
hallow![]()
Lag aan de kabelquote:Op donderdag 8 april 2004 18:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nieuwe kopen Peu..
quote:
Dan voel je je lullig...quote:Op donderdag 8 april 2004 18:59 schreef ook_gek het volgende:
Een 4x4 tereinwagen sukkel, met foto's! Dit topic is leuk.
Effe wat foto,s uit dat topic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kansloos
Maar dit is ook leuk. Juppen die vast zitten![]()
[afbeelding]
Is t zelfde parkeer terrein volgens mij, A'dam zuid-oost, bij de ArenAquote:Op donderdag 8 april 2004 18:59 schreef ook_gek het volgende:
Een 4x4 tereinwagen sukkel, met foto's! Dit topic is leuk.
Effe wat foto,s uit dat topic
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kansloos
Maar dit is ook leuk. Juppen die vast zitten![]()
[afbeelding]
lijkt er idd wel opquote:Op donderdag 8 april 2004 19:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is t zelfde parkeer terrein volgens mij, A'dam zuid-oost, bij de ArenA
Is toch wel t zelfde parkeer terrein, ik kom wel eens in die buurt.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:36 schreef ook_gek het volgende:
Nou die porsche staat op een hoger heuveltje dat wel
had die vent van die Jeep maar op het Fok forum moeten kijken, wist hij dat hij niet over het heuveltje heen kon...quote:Op donderdag 8 april 2004 19:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is toch wel t zelfde parkeer terrein, ik kom wel eens in die buurt.
Ik las t net ook nog in t topic, zelf, is dezelfde parkeerplaats
quote:Op donderdag 8 april 2004 19:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
had die vent van die Jeep maar op het Fok forum moeten kijken, wist hij dat hij niet over het heuveltje heen kon...![]()
of hij had 1 weddenschap met die trut van die porsche
we kunnen hier rellen...quote:Op donderdag 8 april 2004 20:08 schreef PeuRac het volgende:
Hey, weet iemand nog ergens een rel? Ik verveel me
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Porchetrut: "HAh, wedden dat ik dat ook met jouw Jeep kan?"
Jeepy: "Vast niet"
*porchebitch rijdt Jeep vast op de heuvel*
Eigenaar van Jeep zo: "Mijn Jeep, wat doe je!"
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
we kunnen hier rellen...![]()
Oh nee?? Er werd net anders een aardige poging gedaan...quote:Op donderdag 8 april 2004 20:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]in PTA rellen we niet
![]()
Ga jij eens snel foto's van je pa's auto makenquote:Op donderdag 8 april 2004 20:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oh nee?? Er werd net anders een aardige poging gedaan...
quote:Op donderdag 8 april 2004 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Stil hier.. iedereen Stuart Little kijken ofzow?
Ik zie het...quote:Op donderdag 8 april 2004 21:41 schreef ThaFreak het volgende:
hoooooooi ik ben der weer eve.....
Meesterlijke film is hetquote:Op donderdag 8 april 2004 21:28 schreef MutZ het volgende:
[..]![]()
Oh nee, toch niet...
Ik heb hem idd ook al een keertje gezien...quote:Op donderdag 8 april 2004 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Meesterlijke film is het
Ik ga zo lekker harry potter 1 kijken
Hoiquote:Op donderdag 8 april 2004 22:13 schreef Xtreem het volgende:aav
iemand zei iets over rellen?
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:16 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hoi
Je bent te laat... het rellen is alweer voorbij...![]()
eens moet de eerste keer zijnquote:Op donderdag 8 april 2004 22:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik kom nooit te laat!
Ik al vaker.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik heb hem idd ook al een keertje gezien...
eerst maar 'ns stoppen met te vroeg komenquote:Op donderdag 8 april 2004 22:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
eens moet de eerste keer zijn![]()
huiliequote:Op donderdag 8 april 2004 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik al vaker.
En je collega mod zit in het topic van t0n de regels te overtreden
Hij doet aan slowchat. En hij gaat TOTAAL off topic![]()
dan fantaseer je dr gewoon ff een lelijk mokkel overheenquote:Op donderdag 8 april 2004 22:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
eerst maar 'ns stoppen met te vroeg komen
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
huilie![]()
uit de FAQquote:Mensen die huilie roepen vinden wij heel vervelend. Dat soort reacties worden gewoon gewist, en bij herhaling zal dit gedrag een ban opleveren.
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
uit de FAQ
Ik word modje
Dat word een motie van wantrouwen indienen bij de crew. Sorry ThaFreak maar je laat me geen andere keusquote:Op donderdag 8 april 2004 22:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]![]()
damm you got me there
hahahhaquote:Op donderdag 8 april 2004 22:33 schreef ook_gek het volgende:
http://home.deds.nl/~hesus/senseo/
Wheheh
Idd TF dit kan echt nietquote:Op donderdag 8 april 2004 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat word een motie van wantrouwen indienen bij de crew. Sorry ThaFreak maar je laat me geen andere keus![]()
weet je t zeker?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:41 schreef ook_gek het volgende:
*ook_gek is effe trekken op een foto van een jongetje die opeens in m,n MSN staat. Geen idee wie het is. Maar die heeft een leuke foto van een meisje. En daar ga ik me op trekken
als jij dat dan ook doet? precies dezelfde tijd gepostquote:Op donderdag 8 april 2004 22:43 schreef ook_gek het volgende:
lezen stom stuk vreten![]()
klopt je hebt gelijk, ik merk wel wat de consequenties zijnquote:Op donderdag 8 april 2004 22:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat word een motie van wantrouwen indienen bij de crew. Sorry ThaFreak maar je laat me geen andere keus![]()
Ja drink je verdriet maar wegquote:Op donderdag 8 april 2004 22:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
klopt je hebt gelijk, ik merk wel wat de consequenties zijn![]()
morgen want ik ga nu de stad in en zuipen
viel spaB!quote:Op donderdag 8 april 2004 22:44 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
klopt je hebt gelijk, ik merk wel wat de consequenties zijn![]()
morgen want ik ga nu de stad in en zuipen
Heb ik al gedaan. Vlekjes zitten op haar foto.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:47 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ook![]()
En ook_gek, als dat m'n vriendin was waar je op wou trekken, dan kom ik morgen even langs
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Vlekjes zitten op haar foto.
Wat wil je me maken dan? Ik kan je de zelfde douche geven als dat ik haar heb gegeven.
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:47 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ook![]()
En ook_gek, als dat m'n vriendin was waar je op wou trekken, dan kom ik morgen even langs
ik mail je het adres wel. Kom je maar langs.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]pas maar op jij
t is dat ik niet weet waar dat vakantie park precies is
![]()
Slijmbalquote:Op donderdag 8 april 2004 22:54 schreef BazzoS het volgende:
laters Peu
Al het goede komt uit je eigen lichaamquote:Op donderdag 8 april 2004 22:59 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ouwe rukker
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Al het goeie komt van melkunie koeie
Je moet door strepen lul.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:03 schreef BazzoS het volgende:
[..]
![]()
ik ben er ook nog...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:05 schreef BazzoS het volgende:
ben dr weer weg van, ook_gek vermaakt zich hier nog wel in zijn eentje?
Je moet de s gebruiken... [ s ] zonder spaties dus...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die weet ik ook niet neej
Hoe weet je dat??quote:Op donderdag 8 april 2004 23:09 schreef ook_gek het volgende:
Hahahah de moeder van BazzoS heeft de internet stekker er uit getrokken.
Hij moet slapen
Voor wat??quote:Op donderdag 8 april 2004 23:10 schreef ook_gek het volgende:
ik ga tas in pakken
Beter laat dan nooit...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had m al gevonden Mutz.. Ik wist eerst niet wat het engelse woord was, en dat bedacht ik me daarnet opeens..
ik ga toch naar hoenderlooquote:Op donderdag 8 april 2004 23:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Voor wat??
Oh ja, naar centerparcs... dat wist ik achteraf...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga toch naar hoenderloo
alle dagen met pasen![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ga toch naar hoenderloo de hoeren![]()
alle dagen met pasen
Dat is publiek geheim Jofunu-kun... Nu verpest je het weer...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel hoor... Stond in je openingsmailtje...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
oooow dat is mij nooit verteld..
centerparcs is voor arme sloebers. Wij gaan naar landal greenparkquote:Op donderdag 8 april 2004 23:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Oh ja, naar centerparcs... dat wist ik achteraf...
veel plezier... sterkte...
ga je naar Center Parks?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:25 schreef ook_gek het volgende:
tas ingepakt
Landal green parkquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:29 schreef LWaS het volgende:
[..]
ga je naar Center Parks?
Meesterlijk ding hequote:Op vrijdag 9 april 2004 02:49 schreef BoJo het volgende:
Pfff van 19u tot 01:30 gestaan in de kou...K*T zooi.
Kwam in Scheveningen de ook_gek mobiel tegen :
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
/m moet naar hoenderloo straks
Shit zit jij bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:09 schreef Xtreem het volgende:
[..]
sorry.... maar dat weet je ook ns hoe ik 18 jaar geleden heb.
20 a 25 km... en heb morgen nog niks te doenquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Shit zit jij bij mij in de buurt
quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:12 schreef Xtreem het volgende:
[..]
20 a 25 km... en heb morgen nog niks te doenDus als ik me verveel kom ik jou uitlachen
landal in hoenderloo.... bij de receptie vragen naar die hyperactieve nep hagenees die nogal chagerijnig keekquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
![]()
Ik zit in zo een vakantie huisje geval
quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
landal in hoenderloo.... bij de receptie vragen naar die hyperactieve nep hagenees die nogal chagerijnig keek
Shitquote:Op vrijdag 9 april 2004 09:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
landal in hoenderloo.... bij de receptie vragen naar die hyperactieve nep hagenees die nogal chagerijnig keek
Apeldoorn (Plaza di cristo oid)quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:58 schreef ook_gek het volgende:
Xtreem waar moet ik gaan stappen
Niet dat ik je niet vertrouwquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:00 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Apeldoorn (Plaza di cristo oid)
Arnhem korenmarkt
IK HEB ER 1 GEWONNENquote:Hi there
Thanks for showing interest in receiving Tom's mix from ID&T radio. Since we sent out the newsletter last night we have been bombarded with over 1000 requests for these CD's. Since we only have a limited number of CDs, we have therefore decided to pick a hundred people at random from the list and send them the CD.
I am happy to say that you are one of those people! It will take us a few days to get all the CDs copied and signed by Tom so expect to receive the CD in the post towards the end of next week or possibly the week after if you live outside the UK.
The mix recorded on the CD is the first hour of the set that Tom played on ID&T radio on Saturday 13th December. He took this opportunity to showcase some of the records that he has been starting his sets with recently so the mix starts of quite trancey and then gets tougher. Look out for Tom's exclusive bootleg remix of Underworld - Cowgirl towards the end of the mix.
Een brommobiel , plaatje achterop met 45 km/u. Wel geinig gemaakt.quote:Op vrijdag 9 april 2004 08:54 schreef Xtreem het volgende:
wat de neuk is dat????
dat ding rijd nog hard ookquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Een brommobiel , plaatje achterop met 45 km/u. Wel geinig gemaakt.
Goeiemorgen
![]()
hij staat al zeker sinds dinsdag stil, wel grappig met alarm enzo.quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat ding rijd nog hard ook![]()
wat een klote film he...quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:31 schreef LWaS het volgende:
goeiemorgen
gisteren in slaap gevalen onder de film
Ik vind het wel een stoere filmquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat een klote film he...
gangs of hufters..
zeg, die had ik eergisteren al gezienquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat een klote film he...
gangs of hufters..
Heb je die BMW gezienquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:50 schreef LWaS het volgende:
[..]
zeg, die had ik eergisteren al gezien
Gisteren the haunted mansion gekeken. Grotendeels
die BMW is wel ok jaquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je die BMW gezien![]()
Gods koleren zeg hee als hij tegen dat wiel aan zit. MOEILIJK groot
wel een bagger film![]()
Zeker zonde. Maar er zitten moeilijke grote velgen onder die bakquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:33 schreef LWaS het volgende:
[..]
die BMW is wel ok ja
zonde dat ie hem in dat huis parkeert
maar ik heb het einde nog nie gezien
ga jij nou maar naar hoenderloquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zeker zonde. Maar er zitten moeilijke grote velgen onder die bak
quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:22 schreef LWaS het volgende:
[..]![]()
Happy tree friends zijn LEUK... (beetje grof meestal, maar daarom juist leuk...)quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:27 schreef Xtreem het volgende:
http://www.happytreefriends.com/watch_episodes/index.html#29![]()
![]()
mtv zendt dit uit.... men censureert 'shit' maar dit gaat de lucht in
nou nog meen versie met smurfenquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Happy tree friends zijn LEUK... (beetje grof meestal, maar daarom juist leuk...)
quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]
nou nog meen versie met smurfen![]()
jij met LWaS??quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:48 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
jaloezie![]()
ze zijn leukquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
Happy tree friends zijn LEUK... (beetje grof meestal, maar daarom juist leuk...)
quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:51 schreef LWaS het volgende:
Ik ben van een MutZ...
nie zo jaloers doen allemaal
quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:51 schreef LWaS het volgende:
Ik ben van MutZ...
maar MutZ is van mijquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:51 schreef LWaS het volgende:
Ik ben van MutZ...
onderste regel dus ook niet?quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar MutZ is van mij![]()
Nix in deze post moet voor waar aangenomen worden
die welquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:57 schreef BazzoS het volgende:
[..]
onderste regel dus ook niet?![]()
De vrouw van de eigenaar is aan het stofzuigen. Of iedereen even de voedjes van de vloer wilt doenquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
shit zeg
inclusief autoquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De vrouw van de eigenaar is aan het stofzuigen. Of iedereen even de voedjes van de vloer wilt doen
Viagra demo autoquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
zooo, die gaat hoog![]()
dan zou die rechtop moeten staanquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Viagra demo auto![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Viagra demo auto![]()
Ikke niet... Jij??quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:54 schreef BazzoS het volgende:
gaat er hier iemand nog wat leuks doen vandaag?
ik zie dit weekend mn meisje weerquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nope.... Geen geld om uit te geven, anders had ik wat gaan kopen e.d. Enm 'k moet dit weekend ook al zonder m'n meissie... 'k heb 't slecht dit weekend joh..
hmm ik heb ook nog geen plannen, k zie wel wat ik ga doenquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ikke niet... Jij??
warmte probleem...en ruimte probleem.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kast voor 107 Euro? does de helft... kun je vast ook alles in kwijt..
aan alle kanten gekoeld...achter, zij en bij de drivesquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo'n dure die aan alle kanten gekoeld is? Of hebben ze ze ook al met waterkoeling? *Weet niet welke fabrikant dat was..*
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ben nu vrij
en ik vind jullie allemaal liev![]()
Wij jou ook hoor Tommy!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
ik ben nu vrij
en ik vind jullie allemaal liev![]()
ja?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind het trouwens waardeloos dat er een Private Messaging functie is..
hoezo?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind het trouwens waardeloos dat er een Private Messaging functie is..
zoals bij farao cker?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou, als je iemand wilt bereiken, moet je maar afwachten offie wel in de topics kijkt waari je m hoopt te bereiken..
-edit-quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mjah zoals bij Farao..
anders lees je ff beter!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:06 schreef LWaS het volgende:
[..]
farao zal niet zo vervelend meer posten denk ik
ik heb het ge-editquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet zo veel meer over zijn BMW bedoel je![]()
![]()
Ik moest ff een topic opruimen... Je weet waarschijnlijk wel welke...quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waar is iedereen? Tis zo stil hier!
Je hebt net alle lol gemist...quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:49 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
ik weet em ook!!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:07 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik moest ff een topic opruimen... Je weet waarschijnlijk wel welke...
Nodig?? Hoe bedoel je??quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik weet em ook!!!
was wel nodig![]()
ik merk het.....quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Je hebt net alle lol gemist...
Ja, ik heb al wel wat gehoord... Maar ik maak hem niet...quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Had iemand trouwens al ideetjes voor de volgende SC?
Teveel gezopen??quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik merk het.....
je zult me voorlopig weinig zien want ben zo brak als een baksteen![]()
Als niemand een idee heeft heb ik er wel 1..quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ja, ik heb al wel wat gehoord... Maar ik maak hem niet...
Anders moet je ff teruglezen... dit topic of de vorige SC... Daar stonden volgens mij 2 ideeën in...quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als niemand een idee heeft heb ik er wel 1..
niets bijzonders..quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
107 Euro is best veel voor een kast.. wat wil je er allemaal in proppen dan dat je zoveel koeling wilt?
joah beetje veel gehad iddquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Teveel gezopen??
Oh ja, je hebt mail...
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
En je kunt niet meer ruimte creëren? Dan moet je kast idd of groter, of gekoelder..
Wanneer ga je weg??quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:37 schreef ook_gek het volgende:
TERING komt er net een Ferrari 456GT naar buiten rijden in een garage hier naast
Ik ga een rit regelen.
equalizer?quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat ik trouwens in mijn kast wil hebben is zo'n ding dat je tegenwoordig veel ziet op Stereotorens.. Met van die bewegende balkjes enzow.. *Weet niet precies hoe dat heet*
tjka...ik heb echt ruimte tekortquote:Op vrijdag 9 april 2004 15:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Das wel klote dan jah.. Zlef heb ik een kast met 5 slots voor van die cd dingen enzow.. en 2 voor diskette prut.. en daaronder pas m'n HDD slots..
word om half 6 opgehaald door me moeder en dan gaan wequote:Op vrijdag 9 april 2004 15:41 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wanneer ga je weg??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |