Erger nog, mijn pa is zo iemandquote:Op woensdag 7 april 2004 19:58 schreef The_NiteAngyl het volgende:
Hij heeft nog wel geprobeert te ontsnappen, getuige het zand op het trottoir.
Maar ja, als het je zelf overkomt, zal je wat minder lachen, dunkt mij.
Kennelijk niet op de grond genoeg om grip te krijgen, of zijn middenstuk is zover in de aarden wal gezakt.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:19 schreef alsem het volgende:
zijn wielen komen nog op de grond! je zou denken dat die nog door kan rijden..
Ja, dat is bijna dezelfde plek! Misschien 50 meter verderop. Toen ik de foto's maakte hoorde ik mijn collega's vertellen van deze Porsche Cayenne. Die zie ik nu dus ook!!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:05 schreef Double-U het volgende:
Vrouwen achter het stuur!
[plaatje]
Zelfde plekje misschien????
Weten je collega's dan ook wie er achter het stuur zat, de man of de vrouw? Daar gaat dat topic nl. over.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:31 schreef Nicetas het volgende:
[..]
Ja, dat is bijna dezelfde plek! Misschien 50 meter verderop. Toen ik de foto's maakte hoorde ik mijn collega's vertellen van deze Porsche Cayenne. Die zie ik nu dus ook!!![]()
Hangt echt helemaal van de auto en de hindernis af, een hummer scheurt hier zonder moeite overheen maar heeft met een muurtje van een halve meter al een stuk meer moeite.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:25 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Egt een looser, maar als je gewoon lekker veel gas geeft dan kom je er toch ook wel over heen of ben ik nou gek? Moet je er echt schuuin overheen?
Dat zal ik dan morgen navragenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:35 schreef Double-U het volgende:
[..]
Weten je collega's dan ook wie er achter het stuur zat, de man of de vrouw? Daar gaat dat topic nl. over.
quote:Op woensdag 7 april 2004 20:17 schreef Piro het volgende:
Wat een kneus, zelfs ik weet dat het schuin moet tenzij je een fucking monstertruck rijdt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |