quote:Op donderdag 8 april 2004 10:03 schreef FuifDuif het volgende:
Nu is uit diverse onderzoekingen gebleken, dat vrouwen niet echt veel waarde hechten aan de lengte en de vrouw het in het openbaar eigenlijk voornamelijk zegt om niet af te gaan.
Of een post elastiekquote:Op donderdag 8 april 2004 10:12 schreef SmilieBG het volgende:
En ja vergeten - voor meeste mannen is het 100% niet belangerijk of vagina te ruim is of niet... En indien te ruim - er is altijd anaal
whahaquote:Op donderdag 8 april 2004 10:31 schreef Suphafly het volgende:
Het is nooit echt een probleem bij mij.. ik kan hem op commando langer, korter, dikker of dunner laten worden.....
Ik heb het niet over schuld geven hoor. Ik wil alleen even laten zien dat het er maar net aan ligt vanuit welk perspectief je een potentieel bevredigingsprobleem bekijkt. Het lijkt erop alsof men het hoofdzakelijk afschuift op het formaat van de penis, maar ook onder de vrouwen zijn er ontzettend veel verschillen.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:34 schreef joris120 het volgende:
Fuifduif, dat je zelf een probleem hebt met een te kleine lul wil niet zeggen dat je daar alle vrouwen de schuld van moet geven.
quote:Op donderdag 8 april 2004 10:10 schreef Disorder het volgende:
Fuifduif, je frustraties zijn duidelijk. Push het niet te ver.
Ja ParanoidEv, die quote had ik al gelezen, maar ik wilde er niet op ingaan. Waarom niet? Omdat het nergens op slaat. Het is typisch een quote om de 'battle' voort proberen te zetten in dit topic, terwijl de aard van dit topic vrij normaal is vind ik. Of wil je de stelling tegenspreken?quote:Op donderdag 8 april 2004 10:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja. Gezien waar jij allemaal op reageert, de topics die jij opent, de reacties die jij geeft, en dan ook nog eens DIT topic, ben je aardig gefrustreerd.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:02 schreef FuifDuif het volgende:
Of wil je de stelling tegenspreken?
quote:Op donderdag 8 april 2004 11:01 schreef FuifDuif het volgende:
Nog even samengevat:
Wat ik hier gewoon mee wil zeggen, is dat verschil in penisformaat net zo normaal zijn als verschil in vaginaformaat. En als er dus steeds gehamerd wordt op het idee, dat een kleine penis niet prettig is (wat vrouwen hier wel eens beweren), dan kunnen we net zo goed hameren op de mogelijkheid, dat de vagina te ruim is. Er zijn namelijk ook vrouwen die bij het inbrengen van een vingertje direct al zitten te kreunen.
Kan zijn, maar dat doet niets af aan de geldigheid van de stelling. Als een ander hem had gegeven, was de stelling echt niet anders. Je zegt het gewoon om mij tegen te spreken.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:03 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja. Gezien waar jij allemaal op reageert, de topics die jij opent, de reacties die jij geeft, en dan ook nog eens DIT topic, ben je aardig gefrustreerd.
Wat hebben penisLENGTE en de nauwte van de vagina met elkaar te maken?quote:Op donderdag 8 april 2004 10:03 schreef FuifDuif het volgende:
Sommigen gaan zelfs zo ver, dat ze het wel voor gezien houden, als de penislengte voor hen te klein is. .
Maar voor deze discussie wil ik het volgende vragen: hoe kan het zijn, dat de schuld dan altijd bij het mannelijk lid gelegd wordt? Het kan net zo goed zijn dat de vagina te ruim is, waardoor gevoel ontbreekt. Of het kan net zo goed zijn, dat de vagina te nauw is, waardoor een vingertje al te veel is.
Haha, je wilt gewoon de schuld afschuiven omdat door de vele penissen die jouw ingang binnengedrongen zijn je vagina dusdanig opgerekt is, dat je een vrijwel geen voldoening meer krijgt van een middelmatige penis. Dat zijn de consequenties van je gedrag, dafjedaf. Sorry, maar zo is het nu eenmaal. Stel je eens niet zo aan.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:18 schreef dafjedaf het volgende:
De vagina past zich aan aan de penis van de man, niet andersom. Daarom hebben de mannen de "schuld". Eitje, volgend topic.
Uh... klopt, ik denk niet dat hier veel over te discussiëren valt...quote:Op donderdag 8 april 2004 10:03 schreef FuifDuif het volgende:
Mijn stelling: de schuld ligt niet per definitie bij het mannelijk lid, de vagina kan net zo goed oorzaak zijn problemen.
Als je nu nog een keer persoonlijk wordt tegen mij over mijn seksleven dien ik een klacht over je in.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:08 schreef FuifDuif het volgende:
Haha, je wilt gewoon de schuld afschuiven omdat door de vele penissen die jouw ingang binnengedrongen zijn je vagina dusdanig opgerekt is, dat je een vrijwel geen voldoening meer krijgt van een middelmatige penis. Dat zijn de consequenties van je gedrag, dafjedaf. Sorry, maar zo is het nu eenmaal. Stel je eens niet zo aan.
dat is niet waar. Al kunnen vrouwen wel trainen om hun vaginale spieren zo aantespannen dat je om de penis heen kan passen het is zeker geen standaard.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:18 schreef dafjedaf het volgende:
De vagina past zich aan aan de penis van de man, niet andersom. Daarom hebben de mannen de "schuld". Eitje, volgend topic.
Goh, zo heb ik dat bij voorlichting gehad, en een student geneeskunde zei het ook zo... Is het dan niet zo dat een vrouw misschien die spieren ook onbewust gebruikt om een kleintje beter te voelen? En ze zeggen ook dat als je eerst een vriend met een grote had dat je dan drna met een kleinere eerst wel verschil merkt, maar dat het zich aanpast. Zo heb ik het zelf ook gemerkt. Hoe verklaar jij dat dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:34 schreef merino het volgende:
dat is niet waar. Al kunnen vrouwen wel trainen om hun vaginale spieren zo aantespannen dat je om de penis heen kan passen het is zeker geen standaard.
Zoals in de Kama Sutra al staat beschreven een paard past beter in een olifant en een haas beter in een hinde![]()
Gaan we dreigen? Je laat je wel erg gemakkelijk kennen. Jij bent het die op iedere manier probeert je gelijk te halen. Niet omdat je zo graag gelijk wilt hebben misschien, maar om mij gewoon tegen te werken.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:30 schreef dafjedaf het volgende:
Als je nu nog een keer (...) hier niet, ik heb je gewaarschuwd.
quote:De pucococcygeus (PC) wordt wel de liefdesspier genoemd, omdat het spannen ervan tijdens de gemeenschap de omsluiting door de vagina rond de penis strakker maakt. Deze spier strekt zich uit van het schaambeen tot de stuitbeen.
dat jij ergens in het midden zit en daardoor zonder al te veel moeite met beidde 'uiterste' makkelijk sex kan hebben. Ik denk dan echter ook dat jij je minder om de penis aanspant dan mogelijk is. Zo hoeft een man bijvoorbeeld helemaal niet te bewegen en kan een vrouw door het aanspannen en ontspannen van haar vaginale spieren ook heel goed sex hebben.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:37 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Goh, zo heb ik dat bij voorlichting gehad, en een student geneeskunde zei het ook zo... Is het dan niet zo dat een vrouw misschien die spieren ook onbewust gebruikt om een kleintje beter te voelen? En ze zeggen ook dat als je eerst een vriend met een grote had dat je dan drna met een kleinere eerst wel verschil merkt, maar dat het zich aanpast. Zo heb ik het zelf ook gemerkt. Hoe verklaar jij dat dan?
Lekker makkelijk, beledigingen roepen en vervolgens zeggen nee hoor, jij begon. Je hebt geen enkel gevoel voor logica of argumentatie jij. Het enige wat je hier komt doen is mensen irriteren en overal heel recalcitrant het niet mee eens zijn omdat je anders geen aandacht krijgt, zielig wezen.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:39 schreef FuifDuif het volgende:
Gaan we dreigen? Je laat je wel erg gemakkelijk kennen. Jij bent het die op iedere manier probeert je gelijk te halen. Niet omdat je zo graag gelijk wilt hebben misschien, maar om mij gewoon tegen te werken.
Wat heeft de PC spier met de schaamlippen te maken?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:43 schreef Copycat het volgende:
Deze spier zorgt er tevens voor dat vrouwen na een bevalling niet struikelen over hun binnenste schaamlippen...
Nou sorry hoor, dafjedaf, maar ik tel hier toch een aantal beledigingen richting mij. Dus ik denk dat je je oprechtheid bij deze verspeeld hebt. Maar wil jij serieus beweren dat je door mij gekwetst bent?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:44 schreef dafjedaf het volgende:
Lekker makkelijk, beledigingen roepen en vervolgens zeggen nee hoor, jij begon. Je hebt geen enkel gevoel voor logica of argumentatie jij. Het enige wat je hier komt doen is mensen irriteren en overal heel recalcitrant het niet mee eens zijn omdat je anders geen aandacht krijgt, zielig wezen.
Kruip terug onder de christelijke steen waar je onder vandaan gekomen bent en kap met je zielige excuus voor een bestaan. Iedereen is tegen jou, boehoehoe, hoe zou dat nou komen als je zomaar lukraak mensen gaat lopen beledigen? Is het ooit in je opgekomen dat je mensen ook echt daadwerkelijk zou kunnen kwetsen met jouw gedrag?
en dat van een newbie met een niet ingevuld fotoboek...quote:Op donderdag 8 april 2004 23:30 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Als je nu nog een keer persoonlijk wordt tegen mij over mijn seksleven dien ik een klacht over je in.
Je weet niet hoeveel partners ik heb gehad, je weet hun maten niet en mijn maat weet je al helemaal niet. Wat ik zei is gewoon een biologisch fenomeen wat ik ooit geleerd heb op school. Wat je nu zegt is geeneens meer een logische redenering, je zit nu gewoon ieder woord dat ik zeg aan te grijpen om mij zo hard mogelijk te beledigen.
Gedrag zoals dat van jou pikken we hier niet, ik heb je gewaarschuwd.
Ja, sommige mensen nemen alles wel heel serieus. Maar inderdaad, wel grappig dat een newbie mij wat op wil leggen. Doe gewoon relaxed.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:46 schreef FlowDesign het volgende:
en dat van een newbie met een niet ingevuld fotoboek...
zo maak je jezelf populair
Neem eens een korreltje zout of ga er gewoon niet op in joh.
Dichterlijke vrijheid.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:46 schreef dafjedaf het volgende:
Wat heeft de PC spier met de schaamlippen te maken?dat snap ik niet...
zegt de eene newbie tegen de andere newbiequote:Op donderdag 8 april 2004 23:48 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen nemen alles wel heel serieus. Maar inderdaad, wel grappig dat een newbie mij wat op wil leggen. Doe gewoon relaxed.
Euhm... zegt degene die net een paar uur geregistreerd is?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:46 schreef FlowDesign het volgende:
en dat van een newbie met een niet ingevuld fotoboek...
zo maak je jezelf populair
He, ik ben geen newbie, geloof mij maar.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:49 schreef FlowDesign het volgende:
zegt de eene newbie tegen de andere newbie
quote:Op donderdag 8 april 2004 23:48 schreef FuifDuif het volgende:
Maar inderdaad, wel grappig dat een newbie mij wat op wil leggen.
lieve schat, kijk voortaan even in het juiste profiel of quote de juiste persoon, dankjewel hèquote:Op donderdag 8 april 2004 23:49 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Euhm... zegt degene die net een paar uur geregistreerd is?
Beetje verkeerd gegaan.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fuifduif: Geregistreerd op: zaterdag 27 maart 2004 @ 17:53
Voor zover dat via een anoniem forum gaat wel, ja. Je weet niet tegen wie je praat, dus je kunt dat soort schijtopmerkingen gewoon voor je houden, ze voegen niets toe aan de discussie en je kwetst mensen onnodig. Vervolgens krijg je ook altijd nog een lading mensen die zeggen dat je moet chillen, nou ik chill verdomme wanneer ik dat zelf wil. En ik vind dit niet chill.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:46 schreef FuifDuif het volgende:
Maar wil jij serieus beweren dat je door mij gekwetst bent?
Dafjedaf, wind je niet zo op joh. Als het toch anoniem is, hoef je het toch zeker niet persoonlijk op te vatten. Ik heb gewoon mijn eigen mening over seksueel gedrag en die mag ik verkondigen. Jij hoeft je daarmee niet beledigd te voelen hoor.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:51 schreef dafjedaf het volgende:
Voor zover dat via een anoniem forum gaat wel, ja. Je weet niet tegen wie je praat, dus je kunt dat soort schijtopmerkingen gewoon voor je houden, ze voegen niets toe aan de discussie en je kwetst mensen onnodig. Vervolgens krijg je ook altijd nog een lading mensen die zeggen dat je moet chillen, nou ik chill verdomme wanneer ik dat zelf wil. En ik vind dit niet chill.
FlowDesign: Geregistreerd op: dinsdag 9 april 2002 @ 23:45quote:Op donderdag 8 april 2004 23:50 schreef FlowDesign het volgende:
lieve schat, kijk voortaan even in het juiste profiel of quote de juiste persoon, dankjewel hè
En daarom mag jij mij anonieme een slet met een lubberkut noemen? Als jij zegt ik vind iedereen die seks heeft voor het huwelijk een slet, prima, I don't care. Als jij alleen mij zo noemt vat ik dat persoonlijk op ja, hoe moet ik het anders opvatten.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:53 schreef FuifDuif het volgende:
Dafjedaf, wind je niet zo op joh. Als het toch anoniem is, hoef je het toch zeker niet persoonlijk op te vatten. Ik heb gewoon mijn eigen mening over seksueel gedrag en die mag ik verkondigen. Jij hoeft je daarmee niet beledigd te voelen hoor.
Ik heb jou geen lubberkut en geen slet genoemd. Ik heb gezegd dat ik losbandig seksueel gedrag sletterig vind. En ik heb ook nooit beweerd dat seks voor het huwelijk niet zou mogen. Waar haal je dat allemaal vandaan?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:55 schreef dafjedaf het volgende:
En daarom mag jij mij anonieme een slet met een lubberkut noemen? Als jij zegt ik vind iedereen die seks heeft voor het huwelijk een slet, prima, I don't care. Als jij alleen mij zo noemt vat ik dat persoonlijk op ja, hoe moet ik het anders opvatten.
Nou, ik dacht dat we dan even prive konden praten. Lijkt je dat niets?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:55 schreef dafjedaf het volgende:
En nee, je krijgt mn msn niet, ben je nou helemaal van de pot gerukt.![]()
ja, ik zie de datum, maar als je snel checkt valt het niet meteen op, snapt u, oh goddelijk eeuwenoud fok-orakel.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:56 schreef FlowDesign het volgende:
het is vandaag 8 april
en jouw fotoboek heeft er geen fsck mee te maken... wat kan mij dat nou schelen?
Het is gewoon jouw gedrag, jij bent typisch een user die alles op een forum serieus neemt en niet door heeft dat we hier dingen anders zeggen. Jij zit meteen op de kast.
Ja en ik post ook zoals ik dat wil. Als jij je beledigd voelt, dan is dat jouw probleem. Is namelijk nergens voor nodig. Ik vind het alleen een beetje zielig om dan te gaan dreigen met het indienen van een klacht. Kom op zeg, het is hier geen politiestaat.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:58 schreef dafjedaf het volgende:
Jij begon over een fotoboek. En ik reageer hier net zoals ik in het echt zou doen. Dat dat niet jouw manier van doen is, prima. Ik kom van een ander forum, maar als jij mij met alle geweld een verschrikkelijke groene newbie wil noemen, best hoor. Ben jij ook geweest. Ik post zoals ik dat wil, einde verhaal.
Ik raakte wat geïrriteerd door het idee dat ze op een gegeven moment 'wetenschappelijk bewijsmateriaal' aanvoerde om haar gelijk te halen. Onder de noemer van: "zo heb ik het op school geleerd." Als je een discussie wilt voeren, moet je ook met echte argumenten komen.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:59 schreef Brommer het volgende:
Ik ga geen partij kiezen, maar FuifDuif is toch ook een aantal keer beledigd en de reacties op z'n topic waren niet altijd serieus te noemen... Echter had hij die dingen over dafjedaf ook niet moeten zeggen.
als in, stel. En als jij zegt dat ik door te veel mannen ben geneukt om nog plkezier te hebben aan een middelmatige pik, dan vertaal ik dat als lubberkut. Hoe wou je het anders noemen.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:57 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb jou geen lubberkut en geen slet genoemd. Ik heb gezegd dat ik losbandig seksueel gedrag sletterig vind. En ik heb ook nooit beweerd dat seks voor het huwelijk niet zou mogen. Waar haal je dat allemaal vandaan?
Nee, ik heb al genoeg sicko's in mn msn-lijst en die kan ik dan in ieder geval nog neuken.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:57 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, ik dacht dat we dan even prive konden praten. Lijkt je dat niets?
Welk gedeelte van wetenschappelijk bewijsmateriaal snap jij niet, dat je het niet als argument ziet?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:01 schreef FuifDuif het volgende:
Ik raakte wat geïrriteerd door het idee dat ze op een gegeven moment 'wetenschappelijk bewijsmateriaal' aanvoerde om haar gelijk te halen. Onder de noemer van: "zo heb ik het op school geleerd." Als je een discussie wilt voeren, moet je ook met echte argumenten komen.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
dafjedaf, mag ik anders je telefoonnummer?
Kom op zeg, ik kan ook wel van alles roepen en zeggen dat het wetenschappelijk bewezen is. Ik zou zeggen, kom met links, grafiekjes, plaatjes, bronnen enzovoort. En daarbij komt, dat ik altijd geleerd heb, niet klakkeloos aan te nemen wat men op school zegt. Je moet zelf op zoek gaan naar de waarheid. Niet als een papegaai het college nabrallen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:03 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Welk gedeelte van wetenschappelijk bewijsmateriaal snap jij niet, dat je het niet als argument ziet?
0906-0506quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:04 schreef FuifDuif het volgende:
dafjedaf, mag ik anders je telefoonnummer?
He, is dat dat nieuwe nummer voor geile studentesseks? Verkeer je in geldnood, dafjedaf?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:06 schreef dafjedaf het volgende:
0906-0506
en nou maar hopen dat je een enkele lijn hebt.
Als jij verwijzingen wil kan ik ze best hier neerzetten, maar vind je dat niet een beetje triest?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:05 schreef FuifDuif het volgende:
Kom op zeg, ik kan ook wel van alles roepen en zeggen dat het wetenschappelijk bewezen is. Ik zou zeggen, kom met links, grafiekjes, plaatjes, bronnen enzovoort.
Ja, hoe denk je dat ik aan die flubberkut kom?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:07 schreef FuifDuif het volgende:
He, is dat dat nieuwe nummer voor geile studentesseks? Verkeer je in geldnood, dafjedaf?
Waarom? Lijkt me op zijn minst wetenschappelijk verantwoord.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:08 schreef dafjedaf het volgende:
Als jij verwijzingen wil kan ik ze best hier neerzetten, maar vind je dat niet een beetje triest?
Ja graag.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:08 schreef dafjedaf het volgende:
"mensen reageren sociaal op televisies" (Nass, 2000, blz. 18) ISBN nummer erbij?
Ik weet niet wat er nog verder voor argumenten nodig zijn voor een stelling over het formaat van de vagina. Jij maakt mij niet wijs dat er geen verschillen zijn in vagina's.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:08 schreef dafjedaf het volgende:
sorry maar zo ga ik niet discussieren. jij hebt geen enkel argument voor jouw stellingen, ik lees allerlei verschillende auteurs over dezelfde onderwerpen, en al is het niet 100% de waarheid, dan nog zou het gewoon een goed onderbouwde mening zijn, meer dan ik van jou kan zeggen.
Hey klein is fijn, maar niet voor kleine Karlijn, want bij haar doet het pijn.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:10 schreef dafjedaf het volgende:
Ja, hoe denk je dat ik aan die flubberkut kom?
Ik neuk fokkers voor geld en ondertussen werk ik bij die lijn. Met die kleine pikkies van jullie merk je daar verder toch niks van. Heroine is nou eenmaal een dure hobby.
Dat vindt Tagnar niet leuk.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:14 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, kom op dafjedaf. Geef even je MSN, dan praten we er rustig over onder het genot van een biertje. Misschien kunnen we zelfs daten..
jah und?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:15 schreef FuifDuif het volgende:
Het is een feit: vagina's komen er in soorten en maten.
Nee, hier geldt eerder de vuistregel.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:17 schreef FlowDesign het volgende:
Rekt het niet dan scheu..... laat maar. Is hier duidelijk niet van toepassing
Dat is dus de strekking van het verhaal. Onze goede vriendin dafjedaf vond het nodig om mij in een ander topic telkens te wijzen op het probleem van de kleine penis. Maar ik vind dat een beetje te kortzichtig en van een psychologe in opleiding mag je toch wel een bredere visie verwachten. Een visie die alle variabelen in acht neemt. Want we hebben dus niet alleen het formaat van de penis, maar ook het formaat van de vagina. We kunnen dus net zo goed met het 'beschuldigende' vingertje wijzen naar de vagina.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:18 schreef Ymke het volgende:
jah und?
Wat een onzin is dit zeg. De vagina groeit ook hoor in den beginne van het vrouwelijk leven. Waarom wil je zo graag het 'probleem' (als we van een probleem mogen spreken) bij de penis leggen? Heb je soms penisnijd?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:22 schreef Tagnar het volgende:
Ja, alle vagina's zijn anders, net als alle penissen, maar ik denk dat de leeftijds en ervaringsonafhankelijke vaginagrootte en stuk minder variabel is dan de penislengte.
Ja, maar we mogen ook niets zeggen over borsten hoor als mannen. Pas maar op. Borsten zouden geen meerwaarde aan de seks geven, of zoiets vaags.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:21 schreef FlowDesign het volgende:
Ik d8 dat vrouwen veel waarde aan de grote van hun borsten hechtten,
maar over hun vulva's mag blijkbaar ook niets gezegd worden.
* meldt in positieve zin dan hèquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:24 schreef Ymke het volgende:
Formaat doet er alleen wat toe als je over extremen praat.
Nee, ik zei dat ik geen grote penis. Ik heb nooit de benaming "klein gevalletje" gebruikt. Nu moet je niet gaan overdrijven om je eigen standpunt te bekrachtigen, dafjedaf.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:22 schreef dafjedaf het volgende:
Jij startte zelf een topic over kleine penissen en noemde je kleine gevalletje in een andere, zoals oplettende lezertjes wel zullen hebben meegekregen. Het enigfe wat ik tegensprak is jouw idee dat formaat er niet toe doet voor de vrouw of zowel dat de vrouw dan niet mag zeuren.
Zozo, heb je net even gekeken? Je bent er vlot bij vanavond.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:25 schreef dafjedaf het volgende:
Tagnar heeft een penis.
Er is hoop heren, er is hoop. Misschien wordt erotisch neuzen voor mij in de toekomst dan ook mogelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:26 schreef FlowDesign het volgende:
Oh trouwens, leuk feitje:
Bij mannen blijven de neus, oren en de penis heel hun leven doorgroeien
Nee, dat wist ik al. Ik ken Tagnar. En z'n penis.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:27 schreef FuifDuif het volgende:
Zozo, heb je net even gekeken? Je bent er vlot bij vanavond..
doe 's nie zo engquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:30 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik al. Ik ken Tagnar. En z'n penis.
Oke. No commentsquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:30 schreef dafjedaf het volgende:
Nee, dat wist ik al. Ik ken Tagnar. En z'n penis.
Hé! Ga mij niet met een gelovige vergelijken heaumeau!quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:33 schreef Tagnar het volgende:
Christenen, altijd bang voor wat ze niet kennen. Tsss.
Ja sorry, ik was ff een meetlint aan het zoeken die lang genoeg is om de lengte en dikte van m'n penis te kunnen meten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:33 schreef dafjedaf het volgende:
![]()
Lalala, now they both shut up![]()
Dat zegt helemaal niks deausquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:35 schreef dafjedaf het volgende:
Als hij heaumeau was kende ik zn penis niet, dumbeau.
Je zei deausquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:36 schreef FlowDesign het volgende:
Dat zegt helemaal niks deaus
no sweat, dat haal ik makkelijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:36 schreef FuifDuif het volgende:
FlowDesign, pas op hoor, je moet er toch wel eentje van minstens 18 cm hebben, wil je in aanmerking komen voor mistress dafjedaf.
Nee hoor. Domme christen. Gelukkig heb je altijd jezus nog.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:36 schreef FuifDuif het volgende:
FlowDesign, pas op hoor, je moet er toch wel eentje van minstens 18 cm hebben, wil je in aanmerking komen voor mistress dafjedaf.
wrongquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:36 schreef FuifDuif het volgende:
ROFLquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:38 schreef Tagnar het volgende:
wrong
Maar jij bent een slimme christen, of niet soms?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:42 schreef Tagnar het volgende:
In wezen is ongeveer 90% van de christenen dom, omdat ze onverklaarbare dingen aan god toeschrijven. Dus dafjedaf haar mening is niet eens zo ongefundeerd als hij lijkt...
Doei, en blijf meteen ook van dit forum. Alhoewel, je bent wel een leuk tijdverdrijf. Zullen overigens de mannen die het bed met je gedeeld hebben ook gedacht hebben. Wel leuk om de tijd wat op te vullen, maar verder weinig interessant.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:50 schreef dafjedaf het volgende:
Whatever, overbodig stuk gevogelte, wij gaan slapen, doei![]()
19,5 cm.quote:yedimaster-sidguppy, pas op hoor, je moet er toch wel eentje van minstens 18 cm hebben, wil je in aanmerking komen voor mistress dafjedaf.
Steek het in je hol, man.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:55 schreef FuifDuif het volgende:
En geef me nu je MSN, vrouw.
handen boven de dekens hèquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:05 schreef FuifDuif het volgende:
Ik hou het voor gezien. Het leger dafjedaf-neukers komt opdagen. Ik ga slapen, je begint te vervelen.
niet tegen mij een klacht indienen hèquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:10 schreef FuifDuif het volgende:
Dafjedaf, wordt je zo erg belaagd in de collegezaal? Ah gossie possie.
Laat ik je dit zeggen, jij bent degene die mijn topics steeds verziekt en ik overweeg sterk om tegen jou een klacht in te dienen. Ik denk dat ik wel wat voor elkaar krijg. Wacht maar af.
nou je het zegt, het is inderdaad verdacht.quote:Op vrijdag 9 april 2004 01:13 schreef FuifDuif het volgende:
Wat een zielig wijf ben jij zeg. Je gelijk niet kunnen halen en dan maar iemands topic om zeep helpen. Maar wacht maar. Hehe.
Ik vind dat je wel verdacht veel tijd op het forum doorbrengt. Heb je wel een sociaal leven?
Jaquote:Ik vind dat je wel verdacht veel tijd op het forum doorbrengt. Heb je wel een sociaal leven?
Kloptquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:14 schreef FuifDuif het volgende:
Tagnar, er is een verschil tussen met iemand dollen en iemand regelrecht de grond in trappen.
Die heb ik de grond ingetrapt, let eens op ffsquote:Op vrijdag 9 april 2004 01:16 schreef Caesu het volgende:
wat is er eigenlijk met je duifje gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |