Nee het staat nog in de kinderschoenen mijn plan maar mijn oom woont in australie dus heb ik altijd een uitvalsbasis en vanuit daar begin ik ookquote:Op woensdag 8 december 2004 11:53 schreef JPM01 het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen..., ga je met een organisatie??
das handig jaquote:Op woensdag 8 december 2004 11:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Nee het staat nog in de kinderschoenen mijn plan maar mijn oom woont in australie dus heb ik altijd een uitvalsbasis en vanuit daar begin ik ook
pas wel op ze rijden linksquote:
Hej bedankt voor de tipquote:
graag gedaan hoorquote:
quote:Op donderdag 9 december 2004 18:04 schreef Singa het volgende:
Dan moet het wel lukken hoor, gewoon een beetje rondtrekken en hier en daar wat bijweken, oostkust, westkust, mss nog ff nieuw zeeland?... je komt je tijd wel door denk ik zo. (enne met een "working holiday visa" mag je 1 jaar blijven en max 3 maand voor dezelfde werkgever werken en je vraagt em gewoon via inet aan, je hoeft niet naar denhaag oid)
Je gaat me toch niet vertellen dat je daar dan ook 21 SP (30 moderne punten) voor krijgt?
hier heb je ook zo'n soort programma: http://www.travelactive.nl/australie_wt.php:quote:Op donderdag 9 december 2004 19:04 schreef jeoren het volgende:
Ik wil volgend ''schooljaar'' (2005-2006) ook naar Australië toe. Ik wil niet helemaal op eigen houtje en ook niet met zo'n organisatie.
Nu heb ik een site gevonden van een organisatie, NIW genaamd;
http://www.niw4u.com/australie_pagina.htm
(misschien is dit al eens eerder besproken in dit topic, dat weet ik niet..)
Die gasten hebben een baangarantie voor je. Je moet ze ¤ 1280,- betalen en zelf een vlliegticket regelen, maar de rest regelen zij (waaronder de eerste paar overnachtingen en een training voorafgaande aan je werk)
Dit staat o.a. te lezen op hun site:
Werkzaamheden Boerderijwerk >Horeca >Werken met Paarden> Verpleging
Leeftijd 18 tot en met 30 jaar( i.v.m. met Visa)
Tijdsduur 2 maanden tot en met een jaar
Vertrek Het gehele jaar door
Werkweek 5 tot 6 dagen in de week, 1 of 2 vrije dagen en gemiddeld 35 uur per week
Vergoeding Salaris. Het salaris wat je gaat verdienen is afhankelijk van de functie, jouw leeftijd, werkervaring en de werkgever waar je zult werken. Meestal ligt het salaris tussen de ¤700 en ¤ 900 netto per maand
Onderdak Het onderdak is altijd inbegrepen. In de meeste gevallen zul je een accommodatie delen met andere backpakkers
Kost De maaltijden die vergoed worden verschillen per werkgever. Dit kan zijn op basis van vol of halfpension
Ticket Je krijgt geen vergoeding voor het ticket, wel hulp bij het boeken van een zo voordelig mogelijk ticket
Inschrijfdatum Minstens 2 maanden voor vertrek
Nu vroeg ik mij af of er onder jullie zijn die hier ervaring mee hebben of mensen kennen die met deze organisatie mee zijn geweest. Het lijkt mij wel leuk, maar de werkzaamheden spreken me wat minder aan...
Ben zelf ook daarvoor aan het kijken. Volgend jaar na school ff een jaartje weg en werken, ben dan gelukkig net 18quote:You First Individual
Voor iedereen van 18 tot en met 30 jaar met aankomst in Sydney
You First Individual is inclusief:
-Een goede voorbereiding en begeleiding van een vast contactpersoon vanaf het moment dat je je aanmeldt tot je terugkomt in Nederland
-Informatie aanvraag werkvisum via internet
-Open jaarretourticket eventueel inclusief Nieuw-Zeeland
-(Mogelijk) stopoverprogramma in Singapore
-Airport pick-up
-Twee overnachtingen in het beste hostel van Sydney
-Uitgebreide reis- en werkoriëntatie op kantoor in Sydney
-Persoonlijke begeleiding bij vinden van een baan
-Extra's zoals een ID card, kortingsbonnen en een speciaal voor Travel Active deelnemers ontworpen organiser;
-Aanvraag bankrekening en sofi-nummer (Taxfilenumber)
-Lidmaatschap VIP Backpackers Resort en Backpackers World Travel voor kortingen op accommodaties en trips
-Emergency hotline
- Alle services van onze partnerorganisatie inclusief het doorsturen van je post, een nieuwsbrief, inloop op het kantoor, gratis 2 maanden bagageopslag, etc.
Gratis gebruik van internet bij alle Backpackers World Travel kantoren en op ons kantoor in Sydney
-Hulp bij de afhandeling van je belasting- en pensioengelden
-Certificaat als bewijs van deelname
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |