net als in de andere maandenquote:Op donderdag 11 november 2004 18:12 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
eind december is het wel verrekte humid enzo in Cairns
nou...ik was er eind juli, en het was er prima uit te houden. rokje aan, hemdje aan overdag, 's avonds lange broek en trui. Niet te warm, niet te koud.quote:Op donderdag 11 november 2004 18:48 schreef Singa het volgende:
[..]
net als in de andere maanden
Daar heb ik afgelopen weekend nog naar zitten kijken met iemand die wil gaan. We kwamen eigenlijk tot de conclusie dat het gaan via een organisatie helemaal niet duurder is.quote:Op maandag 8 november 2004 23:11 schreef JPM01 het volgende:
ik ben me nu aan het orienteren ik wil er dolgraag heen.
ik wil weten hoeveel goedkoper is om het zelf te regelen of dat je het via een organisatie doet.
ik ben er nu al mee bezig, ik had gisteren m'n nichtje gesproken en dat lijkt haar ook wel wat.quote:Op donderdag 11 november 2004 17:13 schreef Oksel het volgende:
JPM01: Een paar honderd euro. 300, schat ik. Kost je wel een hoop uitgezoek, en tijd.
have a nice flight, je zult er nu wel inzittenquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:00 schreef Oksel het volgende:
.. hè, bah. Nog precies een week.. en dan ben ik er..
veel plezier en post eens een reisverslagquote:Op dinsdag 16 november 2004 12:00 schreef Oksel het volgende:
.. hè, bah. Nog precies een week.. en dan ben ik er..
ik ga hopelijk eind van januari om op 1 feb te beginnen met mijn afstudeerstage. Bij ISPC zijn ze die op het moment aan het regelen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:22 schreef Mellone het volgende:
ik ga 2 februari naar australie en ik heb wel alles zelf geregeld. Ik was 1137 voor een ticket kwijt en dat "geregel" valt heel erg mee hoor. Ik vindt het juist leuker om het zelf te doen, voorpret enzo
Maar meer mensen die rond die tijd gaan?
had je het tegen mij? ligt er namelijk aan waar ik een stageplaats krijgquote:Op donderdag 25 november 2004 15:50 schreef Mellone het volgende:
en vlieg je op sydney of meteen op melbourne?
hoe lang blijf jij daar??quote:Op woensdag 8 december 2004 11:13 schreef Dos37 het volgende:
ik heb ook een vraag die vast wel is eerder is gestelt maarja
ik ga dus volgend jaar naar Australië nu wil ik daar een auto kopen maar kan dit zomaar ik heb hier in Nederland dan 2 jaar mijn rijbewijs. Moet ik dan nog zo'n P aanvragen of niet
B.V.D.
ik denk zowieso 6 maanden tot een jaarquote:
ik had ook zo'n idee, wanneer ik precies ga is nog niet helemaal bekend, ik ga waarschijnlijk na mijn opleiding die kan of juli volgend jaar afgerond zijn of nog een jaar later.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:41 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik denk zowieso 6 maanden tot een jaar
ik ook na mijn opleiding heb er zin aanquote:Op woensdag 8 december 2004 11:47 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik had ook zo'n idee, wanneer ik precies ga is nog niet helemaal bekend, ik ga waarschijnlijk na mijn opleiding die kan of juli volgend jaar afgerond zijn of nog een jaar later.
kan ik me voorstellen..., ga je met een organisatie??quote:Op woensdag 8 december 2004 11:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ook na mijn opleiding heb er zin aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |