abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18263837
Welkom bij het topic voor visieloos gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder enige onderbouwing. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en vergeet de politieke complottheorietjes niet. Iedereen is welkom, vooral mensen uit platgeslagen provincies!

Voor verdere diepzinnige nonzins kunt je ook MIRC betreden.

Hoe je dat doet kun je hier vinden.

Zwam on!
pi_18263861
Topictitel .
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_18263869
Blijf van m'n hunnebedden af .

Maar nu echt truste .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_18263871
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:07 schreef giovan het volgende:
Kortom als ik morgen claim namens speelgoedwinkel Bart Smit half Nederland op te blazen hoe fucking geloofwaardig is het dan?
Hoeveel procent van Bart Smit-bezoekend Nederland zou je dan steunen?
Hoeveel procent van dezelfde groep zou begrip voor je hebben?
quote:
De enge overeenkomst tussen islam-bashers en moslim-fundamentalisten is dat zowel Wilders als sjeik Yassin allebei een sharia in willen voeren.
Sjeik Yassin is een nazi en jij moet al helemaal opdonderen met je domme vergelijkingen.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_18263921
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Hoeveel procent van Bart Smit-bezoekend Nederland zou je dan steunen?
Hoeveel procent van dezelfde groep zou begrip voor je hebben?
De staticist komt weer in je op...
pi_18263937
@du_ke
quote:
Een Telegraaf, HP De tijd of Elsevrier zal zelden of nooit positief berichten, alleen de negatieve zaken komen in het nieuws en krijgen buitensporig veel aandacht.
Maar ook die negatieve zaken gaan niet over ALLE allochtonen. Dus waarom zouden zij zich aangesproken moeten voelen?
quote:
Nog altijd wordt het grootste deel van de criminaliteit door autochtonen gepleegd (en zeker de zwaarste).
Geen wonder, 90% vd bevolking is autochtoon, tegen 10% allochtonen.
  donderdag 8 april 2004 @ 00:14:09 #7
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18263948
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

Sjeik Yassin is een nazi en jij moet al helemaal opdonderen met je domme vergelijkingen.
Achter de islam-bashers hangt een donkere schaduw van een politiestaat die burgers aan een geestelijke ketting legt. Het is zeker geen domme vergelijking.

Burgertje mag dit niet, Burgertje mag dat niet..........Nederland is toch geen schoolklas?
  donderdag 8 april 2004 @ 00:15:01 #8
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_18263973
Ik ben vandaag weinig aanwezig geweest. Hoe is het Sidekick vergaan op zijn eerste dag ?
pi_18263990
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:14 schreef giovan het volgende:

[..]

Achter de islam-bashers hangt een donkere schaduw van een politiestaat die burgers aan een geestelijke ketting legt.
Wie zegt dat de 'islambashers' voor een politiestaat zijn? Ik ben (voor zover ik een islambasher ben) fel tegen een politiestaat.
quote:
Burgertje mag dit niet, Burgertje mag dat niet..........Nederland is toch geen schoolklas?
Dan ga je toch lekker in je anarchistische vrijstaatje wonen?
pi_18264024
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:15 schreef Goodluck het volgende:
Ik ben vandaag weinig aanwezig geweest. Hoe is het Sidekick vergaan op zijn erste dag ?
Hij is weggepest.

Aaah! heeft 'm voor een (s)linkse mod uitgemaakt, de kuttopics van pberends werden hem te veel en hij draaide helemaal door toen Kozzmic's draadjes braken.
pi_18264069
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hij is weggepest.

Aaah! heeft 'm voor een (s)linkse mod uitgemaakt, de kuttopics van pberends werden hem te veel en hij draaide helemaal door toen Kozzmic's draadjes braken.
En er hangt een calimero-slotje boven de hele SC reeks
pi_18264078
ennnnnnnnnnnn

sterf!
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
  donderdag 8 april 2004 @ 00:21:50 #13
74080 Goodluck
pi_18264167
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:14 schreef giovan het volgende:

[..]

Achter de islam-bashers hangt een donkere schaduw van een politiestaat die burgers aan een geestelijke ketting legt. Het is zeker geen domme vergelijking.
Laten we het voor het gemak eens omdraaien: achter de multi-culti softies hangt de donkere schaduw van een "Animal-Farm staat" die burgers nauwlettend in de gaten houdt op basis van hun inkomen, migratie-ideeen en opvattingen. Burgertje mag geen kwaad woordje over allochtonen (of moet ik tegenwoordig Nederlander van Marokkaanse/ vul maar in... komaf zeggen ?) zeggen en burgertje moet ieder dakkappelletje dat hij plaatst melden bij de heren van de rode politiestaat.
Burgertje mag niet teveel verdienen, burgertje moet meebetalen aan smulbossen, burgertje mag geen auto meer rijden. Zal ik nog even doorgaan ?

Als er een groepering verantwoordelijk is voor de spreekwoordelijke "politiestaat" is het links wel.
  donderdag 8 april 2004 @ 00:23:08 #14
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18264198
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:15 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wie zegt dat de 'islambashers' voor een politiestaat zijn? Ik ben (voor zover ik een islambasher ben) fel tegen een politiestaat.
Ik help het je hopen . Als je achter gasten als Wilders aan blijft lopen dan kom je in zo'n psychose dat elke maatregel die ze voorstellen door de gekweekte angst aannemelijk is.

Graag zou ik Wilders als vrijwilliger zien functioneren bij inburgerinscursussen en als overblijfvader van moslim kindjes. Dan krijgen we het de maatschappij dat ben jij gevoel terug, dat je met eigen inzet een boel kan veranderen.
pi_18264325
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:23 schreef giovan het volgende:

[..]

Ik help het je hopen . Als je achter gasten als Wilders aan blijft lopen dan kom je in zo'n psychose dat elke maatregel die ze voorstellen door de gekweekte angst aannemelijk is.
Nee. Ik word liever opgeblazen door zo'n moslim dan dat ik vrijheden inlever.
pi_18264431
quote:
07/04 Nederland en Vlaanderen werken samen aan technologische innovatie

Vlaams minister van Technologische Innovatie Dirk Van Mechelen en zijn Nederlandse collega van Economische Zaken Laurens-Jan Brinkhorst hebben woensdagmiddag in het Interuniversitair Micro- Electronicacentrum (IMEC) in Heverlee (Leuven) een intentieverklaring ondertekend ter versterking van de bilaterale samenwerking inzake technologische innovatie.
Vlaanderen en Nederland hebben onder meer afgesproken standpunten uit te wisselen over Europese en andere multilaterale initiatieven. Zo willen ze bijvoorbeeld via gezamenlijke projecten samen inspelen op de EU-doelstelling om tegen 2010 3 procent van het BNP te besteden aan wetenschappelijk onderzoek, waarmee de Europese Unie wereldwijd de meest concurrerende en dynamische kenniseconomie moet worden.
Daarnaast willen de twee de as Eindhoven-Leuven uitbouwen tot een krachtige kennisregio op het vlak van informatietechnologie. Beide ministers nemen zich voor om bij de EU een gezamenlijk projectvoorstel in te dienen rond nano-elektronica. Het project zal geconcentreerd worden binnen IMEC en door Vlaanderen gecoördineerd. Het zal gepaard gaan met de uitbouw van een technologieplatform waaraan ook de industrie (onder meer Philips) in belangrijke mate zal participeren. Een gelijkaardig initiatief komt er in de toekomst op vlak van fotovoltaïsche energie in Nederland.
Er werden voorts afspraken gemaakt om grensoverschrijdende activiteiten op te zetten rond Nederlandstalige taal- en spraaktechnologie en rond de uitbouw van een Euroregionaal competence centre voor de autoindustrie. Ook de uitwisseling van cruciale wetenschappelijke informatie tussen de kennisinstellingen in Leuven en Eindhoven zal worden verbeterd. Er komt voorts een heuse task force tussen de betrokken administraties.
Het Belang van Limburg
  donderdag 8 april 2004 @ 00:32:07 #17
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18264436
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Nee. Ik word liever opgeblazen door zo'n moslim dan dat ik vrijheden inlever.
Die kans is kleiner dan malaria krijgen
pi_18264500
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:32 schreef giovan het volgende:

[..]

Die kans is kleiner dan malaria krijgen
In de Sgilderzweik niet.
  donderdag 8 april 2004 @ 00:48:18 #19
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18264792
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:35 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
In de Sgilderzweik niet.
hmmm..me dunkt dat als daar extremo's rondlopen ze zich niet in hun eigen wijk opblazen.
Maar als je het over vrijheden hebt, welke zou je dan in willen leveren?
pi_18264853
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:48 schreef giovan het volgende:
hmmm..me dunkt dat als daar extremo's rondlopen ze zich niet in hun eigen wijk opblazen.
Ach, die Irakezen blazen zichzelf toch ook in hun eigen land op? Dus het lijkt me dat die moslims daar weinig problemen zullen hebben om zichzelf in klein-Mekka op te blazen.
quote:
Maar als je het over vrijheden hebt, welke zou je dan in willen leveren?
Geen. Zoals ik al zei word ik liever opgeblazen door zo'n moslimidioot dan dat ik vrijheden moet inleveren.
  donderdag 8 april 2004 @ 00:54:08 #21
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18264900
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:21 schreef Goodluck het volgende:

[..]

Laten we het voor het gemak eens omdraaien: achter de multi-culti softies hangt de donkere schaduw van een "Animal-Farm staat" die burgers nauwlettend in de gaten houdt op basis van hun inkomen, migratie-ideeen en opvattingen. Burgertje mag geen kwaad woordje over allochtonen (of moet ik tegenwoordig Nederlander van Marokkaanse/ vul maar in... komaf zeggen ?) zeggen en burgertje moet ieder dakkappelletje dat hij plaatst melden bij de heren van de rode politiestaat.
Burgertje mag niet teveel verdienen, burgertje moet meebetalen aan smulbossen, burgertje mag geen auto meer rijden. Zal ik nog even doorgaan ?
Als er een groepering verantwoordelijk is voor de spreekwoordelijke "politiestaat" is het links wel.
Goodluck, ik vind dat je het gevoel van veel mensen zo goed verwoordt. Alleen is het geen politiestaat.

Ik kan overigens -nu we toch aan het spinnen zijn - net zo goed betogen dat juist in de linkse maatschappij mensen op hun eigen verantwoordelijkheid aangesproken worden.
Er is geen verbod dat je spuugt op straat, er is geen verbod dat je een blowtje neemt, als de politie je corrigeert dan mag je met ze in discussie gaan want jij bent een verantwoordelijk burger die tenslotte de staat financiert en al zoveel zaken zelfstandig doet.
Kortom de linkse overheid verwacht dat je zelfstandig en verstandig met je vrijheden omgaat. De linkse overheid verwacht ook dat je verstandig en eerlijk met sociale regelingen omgaat.

In feite is rechts/links lood om oud ijzer.
  donderdag 8 april 2004 @ 01:10:42 #22
74080 Goodluck
pi_18265165
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:54 schreef giovan het volgende:

[..]

Goodluck, ik vind dat je het gevoel van veel mensen zo goed verwoordt.
Joepie. ik wordt in het hoekje van de eenvoudige "volksbuurt arbeider" gedrukt door onze welbespraakte progressieve vriend. In elk geval dank voor het compliment!
quote:
Alleen is het geen politiestaat.
Ik heb je net tal van redenen genoemd waarom ik dat wel als zodanig ervaar.
quote:
Ik kan overigens -nu we toch aan het spinnen zijn - net zo goed betogen dat juist in de linkse maatschappij mensen op hun eigen verantwoordelijkheid aangesproken worden.
Er is geen verbod dat je spuugt op straat, er is geen verbod dat je een blowtje neemt, als de politie je corrigeert dan mag je met ze in discussie gaan want jij bent een verantwoordelijk burger die tenslotte de staat financiert en al zoveel zaken zelfstandig doet.
Wat is het nut van politie of enige andere autoriteit dan nog ? Regels worden bepaald d.m.v democratisch verkozen volksvertegenwoordiging die rechtstreeks door de burger verkozen wordt.
Daarnaast is het onzin dat "flexibele autoriteiten" enkel een paradepaardje van links zouden zijn. Ik kan net zo goed betogen dat het ultieme liberalisme volledige anarchie is. Natuurlijk is dat flauw, maar het geeft maar eens te meer aan dat het belang van een gedegen autoriteit niet enkel een links of rechts thema is.
quote:
Kortom de linkse overheid verwacht dat je zelfstandig en verstandig met je vrijheden omgaat. De linkse overheid verwacht ook dat je verstandig en eerlijk met sociale regelingen omgaat.
De "linkse overheid" houdt mensen in de gaten en schrijft, d.m.v een zorgvuldig verkozen ambtenaren-apparaat, de burger de wetten voor. Ook is er weinig ruimte voor individuele ontplooing van burgers omdat ze met handen en voeten aan de overheid gebonden zitten. Natuurlijk is een en ander nogal zwart-wit geschetst, maar het blijft natuurlijk een bash-topic
  donderdag 8 april 2004 @ 07:09:15 #23
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_18267147
quote:
Op donderdag 8 april 2004 00:15 schreef Goodluck het volgende:
Ik ben vandaag weinig aanwezig geweest. Hoe is het Sidekick vergaan op zijn eerste dag ?
De user-history doet het weer, dus je kan me controleren.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2004 @ 07:46:54 #24
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18267238
Goeie topictitel, maar ik stel voor om de Ranstad tijdelijk te laten overstromen, dan rennen de moslims vanzelf naar Drente.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18267267
quote:
Op donderdag 8 april 2004 07:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Goeie topictitel, maar ik stel voor om de Ranstad tijdelijk te laten overstromen, dan rennen de moslims vanzelf naar Drente.
Vinden die Drenten vast niet erg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')