Sloerie!quote:Op donderdag 8 april 2004 00:10 schreef ikbengeweldig het volgende:
Hoer!
Ik vrees dat ik Fok moet gaan verlatenquote:Op donderdag 8 april 2004 00:11 schreef paniekzaaier het volgende:
[..]
Sloerie!
Print heel FOK! anders ff uit, kun je zo in bed ff bijlezenquote:Op donderdag 8 april 2004 00:10 schreef Dennis121 het volgende:
Ik zit met een ernstig dilemma!
Tijden de onderhoudswerkzaamheden was ik niet meer actief, ik heb een hekel aan niet volledig werkende forums, active topics etc.
Maar ik weet dus gewoon allemaal niet meer waar het over gaat.
Ik zie termen als "de park" Dan ga ik dus gewoon aan mezelf twijfelen
Dan zegt een vriend (Douwe) "Ja DE park ja"
En dan moet ik maar effe zoeken op "de park" of "alberto" en alles maar even lezen
Na daar heb ik dus geen zin in. Mensen ik ben geen echte fokker! Ik ben alles kwijt! Help me!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 8 april 2004 00:11 schreef Douwe het volgende:
[..]
Print heel FOK! anders ff uit, kun je zo in bed ff bijlezen
Oops, beschouw dat maar als Onzin!quote:Op donderdag 8 april 2004 00:12 schreef Blueman het volgende:
Douwe en vriend?
en dat in 1 regel?
Vraag de buren ff of je iets mag uitprintenquote:Op donderdag 8 april 2004 00:12 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Maar me cardrigde is leeg
Blueman en grappig?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:12 schreef Blueman het volgende:
Douwe en vriend?
en dat in 1 regel?
De buurvrouw zit alleen maar te Patience-enquote:Op donderdag 8 april 2004 00:13 schreef Douwe het volgende:
[..]
Vraag de buren ff of je iets mag uitprinten
Dat ding van mij doet 5 pag/minuut ofzo, ik gok op 3,5 jaar printenquote:Op donderdag 8 april 2004 00:15 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
De buurvrouw zit alleen maar te Patience-en
en heeft geen printer
En de andere buren hebben geen eens een pc![]()
Ik vrees dat ik het bij jou moet komen printen![]()
![]()
Hilarisch he..quote:Op donderdag 8 april 2004 00:14 schreef Douwe het volgende:
[..]
Blueman en grappig?
en dat in 1 regel?
quote:Op donderdag 8 april 2004 00:21 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dat ding van mij doet 5 pag/minuut ofzo, ik gok op 3,5 jaar printen
inkt vervangen meegerekent?quote:Op donderdag 8 april 2004 00:21 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dat ding van mij doet 5 pag/minuut ofzo, ik gok op 3,5 jaar printen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |